forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
Mindfang
impossibru
Dekonare


Ja jokainen paskaviesti on varoituksen arvoinen
Soarezi
Could be
ja too bad, se on aika mahdotonta saada banneja silenceistä koska kuukausi silencestä se lähtee :'(
Lewder
tehää foorumeista 20+ :D
ja hauskaa ei saa olla :D
paitsi olut :D
paskapostaus ei oo hauskaa koska oon kypsä :D
Topic Starter
IppE
osun permabannit nyt tiedetään, sähköpostia pepulle niin johan ollaan taas takasin pelissä.

pitää oikeesti vetää stragerit ennen kun saa oikean permabannin
Soarezi
ja mitä te jatkuvasti vikisette musta? siis kokonainen vuosi jatkuvaa itkemistä, ettekä saa tehtyä yhtään mitään, ignoraa tai muuta? siis kasvakaa jo :D:DFF::
Mara

IppE wrote:

pitää oikeesti vetää stragerit ennen kun saa oikean permabannin
ne oli niitä hyviä aikoja 8-)
Dekonare
Koko #finnish vaatii Soarille bannia, musta vähän tuntuu että kyllä siihen siinä vaiheessa puututaan. Sanotaan Ephemeralille että muuttaa Soarin käyttäjäoikeuksia siten ettei se pääse accessaamaan koko Suomi-alueelle.

Ei sillä että mua hirveemmin kiinnostaa, kunhan sanon oman näkemykseni asiasta
Soarezi

Blizzardouz wrote:

Koko #finnish vaatii Soarille bannia, musta vähän tuntuu että kyllä siihen siinä vaiheessa puututaan. Sanotaan Ephemeralille että muuttaa Soarin käyttäjäoikeuksia siten ettei se pääse accessaamaan koko Suomi-alueelle.

Ei sillä että mua hirveemmin kiinnostaa, kunhan sanon oman näkemykseni asiasta
Oot aika hauska jäbä, koko #finnish ei koostu parista rinkirunkkaajasta, ja mites aiot muuttaa käyttäjäoikeuksia siten? Mieti vähän ennenkun edes kirjotat jotain, ja et edes pelaa osua. Mitä vittua sä teet täällä?
Dekonare

Soarezi wrote:

Blizzardouz wrote:

Koko #finnish vaatii Soarille bannia, musta vähän tuntuu että kyllä siihen siinä vaiheessa puututaan. Sanotaan Ephemeralille että muuttaa Soarin käyttäjäoikeuksia siten ettei se pääse accessaamaan koko Suomi-alueelle.

Ei sillä että mua hirveemmin kiinnostaa, kunhan sanon oman näkemykseni asiasta
Oot aika hauska jäbä, koko #finnish ei koostu parista rinkirunkkaajasta, ja mites aiot muuttaa käyttäjäoikeuksia siten? Mieti vähän ennenkun edes kirjotat jotain, ja et edes pelaa osua. Mitä vittua sä teet täällä?
Puhuinkin henkilöistä jotka postaa foorumeille, olen satavarma että vähintään 90% on samaa mieltä kanssani. Ja enhän mä ilman ACP-oikeuksia voi permissioneita muuttaa, huomaa nimi "Ephemeral". Also implikoi että olen ainoa henkilö joka ei pelaa osua ja postaa foorumeille.

Muutenkin mun viesti oli vähän huumorilla kirjoitettu joten ei sitä kannata vakavissaan ottaa.

Soarezi
Mainitsit #finnish, mielestäni tämä on Suomi foorumi, ei #finnish. Kysyin että miten käyttäjäoikeuksiani muutettaisiin siten että en pääsisi SUOMI-foorumeille. Ja jos viestisi on huumorilla kirjoitettu miksi aina itket niin vakavissasi joka ikisestä asiasta mitä teen?
Dekonare
Ei sen hashtagin tarvitse aina channelia meinata. Ja noista käyttäjäoikeuksista, en tiedä phpBB:stä mutta ainakin muissa foorumisoftissa pystyy käyttäjältä rajoittamaan pääsyn tietylle alueelle. Ja enkä mä hirveemmin ole sun viesteistä valitellut, olitpahan vaan postannut niin paljon paskaa lyhyen ajan sisällä joten päätin sanoa sanottavani. Mafia nyt on ainoa syy miksi niin aktiivisesti tänne olen postaillut.
Soarezi
Mitä paskaa olen postannut? postaan vain ihmisille paskaa jotka postaavat musta paskaa. Ja eiköhän se aika aika usein osussa #kieli tarkoita kanavaa? :D
Dekonare
Sellaisen käsityksen mä olen saanut että #finnishillä meinataan myös foorumeita. Ja sanotaanko näin että jos joku muu on postannut paskaa niin se on ollut vielä siedettävää.

Anyway yleinen keskustelu/offtopic menee liian asialliseksi jos me jatketaan tätä
Soarezi
"Vittu sä oot ärsyttävä" on siedettävää paskaa, mutta jos vastaan että oletko vihainen niin se ei ole siedettävää.
Dekonare
Se on myös se asenne miten suhtautuu ylipäätänsä mihinkään
Birdy
mj_popcorn.gif

no ei oikeasti, vaan TL;DR
Topic Starter
IppE

Static Noise Bird wrote:

mj_popcorn.gif
ei ole mj popcornia mutta;

Mindfang
KYSENNEASEMUS
Dekonare
Sutsuka
Braile
Mindfang
spede muh hero
Gifu
Nyt sain halvalla ostettua torista tanssimaton. Stepmaniaan löytää mielettömän määrän pelattavaa mutta sen kanssa oppii kyllä arvostamaan osussa sitä, miten kaikki löytyy samalta sivulta. Voisi olla aika siistiä jos osu ottaisi tanssipelin pelimuotoihinsa, kaikki hyötyisivät siitä :)
Lewder
osu!mania + tanssimatto ei ole mahdoton yhdistelmä, ei taikokaan
Birdy
taikossa saattaa tarvita melkosen nopeita jalkoja
Lewder
ei sitä tarvitse kauhean vaikealla vetää, kunhan pitää hau hau hauskaa
Mindfang
pelata osua ja pitää hauskaa samaan aikaan?

Kettutyty
Pitää hauskaa?
Mianki
Kannattais pelaa CtB:tä niin hauskaa olisi

Tiisa

Mianki wrote:

Kannattais pelaa CtB:tä niin hauskaa olisi

YERTI
ctb on osun syöpä
Soarezi

YERTI wrote:

ctb on osun syöpä
Topic Starter
IppE
Voikö syövälläkin olla syöpä?
Mindfang
if ctb is responsible for cancer, is it responsible for libra, virgo and gemini too??
Dekonare

YERTI wrote:

osu on syöpä
Mindfang
syöpä on syöpä

TEH END
Birdy
he syövät ja juovat
Topic Starter
IppE

Static Noise Bird wrote:

he syövät ja juovat
Mindfang
juopa
show more
Please sign in to reply.

New reply