forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
Tiisa
Haluaako joku teetä?
Valentiino
Riippuu teestä :3
Birdy
Se on TeeÄnTeetä :3
Soarezi

Static Noise Bird wrote:

Se on TeeÄnTeetä :3
pls
Birdy
Etkö tykkää räjähdyksistä? Oletko wimp?
Topic Starter
IppE
Räjähdykset ovat niin kovin väkivaltaisia ja meidän rauhaa rakastava S_O_A_R ei pidä räjähdyksistä sillä ne ovat hänen vakaumuksen vastaisia.

Olutta.
Birdy
Olutta.
Soarezi
mikä vitun S_O_A_R
Pegram
se on se yks vitun homo
Soarezi
äijä on semimad :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tiisa
yo
ethox
Lopettakaa se paskojen lankojen necrottaminen.
Soarezi
miks mut silencattiin 5 tunniks "naproppriate conductista" foorumeilla :DDDDDDDDDDDD
Birdy

Soarezi wrote:

miks mut silencattiin 5 tunniks "naproppriate conductista" foorumeilla :DDDDDDDDDDDD
Äijä on semimad
Mindfang
entä jos on quasimad
Lewder
>paskapostauslangat ja mafia ainoat elämisen merkit koko suomi-foorumeilla
>suomi muutenkin tunnettu jumalattomasta paskapostauksesta
>jotenkin odotetaan että täällä olisi asiat toisin
:^)
Birdy
>implikoit että mafia on elossa
Lewder
en oo kattonut profiileista mutta vaikuttaa että puolet suomalaisista sai jonkuntyylisen silencen, ehkä jotkut odottaa vielä puhumista :3
Birdy
Kävin läpi muutamat profiilit, ei siellä kovin montaa silenceä ollut.
Lewder
ethox
Hei joo ruveta necrottaan kaikki Gemin threadit niin se on sit ajankohtaista ja hauskaa m i ritual?
Mara

Lewder wrote:

>jotenkin odotetaan että täällä olisi asiat toisin
:^)
nuo tuolla asenteella ainakin

tekisi mieli kirjoittaa taas sellainen 876658794687 sanan juttu että milloin me parannutaan mutta mut kuitenkin taas hakataan pystyyn niin en viitsi
Topic Starter
IppE

Mara wrote:

tekisi mieli kirjoittaa taas sellainen 876658794687 sanan juttu että milloin me parannutaan mutta mut kuitenkin taas hakataan pystyyn niin en viitsi
Eikö ne pari edellistä kertaa jo osoittanu että täällä on ihan väärät henkilöt mihkään parannukseen.
Mara
se on se asennekysymys

jos me hankkiuduaan soarezista eroon niin uskon että siitä tulisi kunnon moraalibonus kaikille
Mindfang
^
Soarezi
mites te siinä aiotte onnistua
Mindfang
eihän me sinulle kerrota
Kettutyty
Äijä on semimad
Soarezi

Mindfang wrote:

eihän me sinulle kerrota
koska teillä ei ole, ei se ole mahdollista
Mindfang
impossibru
Dekonare


Ja jokainen paskaviesti on varoituksen arvoinen
Soarezi
Could be
ja too bad, se on aika mahdotonta saada banneja silenceistä koska kuukausi silencestä se lähtee :'(
Lewder
tehää foorumeista 20+ :D
ja hauskaa ei saa olla :D
paitsi olut :D
paskapostaus ei oo hauskaa koska oon kypsä :D
Topic Starter
IppE
osun permabannit nyt tiedetään, sähköpostia pepulle niin johan ollaan taas takasin pelissä.

pitää oikeesti vetää stragerit ennen kun saa oikean permabannin
Soarezi
ja mitä te jatkuvasti vikisette musta? siis kokonainen vuosi jatkuvaa itkemistä, ettekä saa tehtyä yhtään mitään, ignoraa tai muuta? siis kasvakaa jo :D:DFF::
Mara

IppE wrote:

pitää oikeesti vetää stragerit ennen kun saa oikean permabannin
ne oli niitä hyviä aikoja 8-)
Dekonare
Koko #finnish vaatii Soarille bannia, musta vähän tuntuu että kyllä siihen siinä vaiheessa puututaan. Sanotaan Ephemeralille että muuttaa Soarin käyttäjäoikeuksia siten ettei se pääse accessaamaan koko Suomi-alueelle.

Ei sillä että mua hirveemmin kiinnostaa, kunhan sanon oman näkemykseni asiasta
Soarezi

Blizzardouz wrote:

Koko #finnish vaatii Soarille bannia, musta vähän tuntuu että kyllä siihen siinä vaiheessa puututaan. Sanotaan Ephemeralille että muuttaa Soarin käyttäjäoikeuksia siten ettei se pääse accessaamaan koko Suomi-alueelle.

Ei sillä että mua hirveemmin kiinnostaa, kunhan sanon oman näkemykseni asiasta
Oot aika hauska jäbä, koko #finnish ei koostu parista rinkirunkkaajasta, ja mites aiot muuttaa käyttäjäoikeuksia siten? Mieti vähän ennenkun edes kirjotat jotain, ja et edes pelaa osua. Mitä vittua sä teet täällä?
Dekonare

Soarezi wrote:

Blizzardouz wrote:

Koko #finnish vaatii Soarille bannia, musta vähän tuntuu että kyllä siihen siinä vaiheessa puututaan. Sanotaan Ephemeralille että muuttaa Soarin käyttäjäoikeuksia siten ettei se pääse accessaamaan koko Suomi-alueelle.

Ei sillä että mua hirveemmin kiinnostaa, kunhan sanon oman näkemykseni asiasta
Oot aika hauska jäbä, koko #finnish ei koostu parista rinkirunkkaajasta, ja mites aiot muuttaa käyttäjäoikeuksia siten? Mieti vähän ennenkun edes kirjotat jotain, ja et edes pelaa osua. Mitä vittua sä teet täällä?
Puhuinkin henkilöistä jotka postaa foorumeille, olen satavarma että vähintään 90% on samaa mieltä kanssani. Ja enhän mä ilman ACP-oikeuksia voi permissioneita muuttaa, huomaa nimi "Ephemeral". Also implikoi että olen ainoa henkilö joka ei pelaa osua ja postaa foorumeille.

Muutenkin mun viesti oli vähän huumorilla kirjoitettu joten ei sitä kannata vakavissaan ottaa.

Soarezi
Mainitsit #finnish, mielestäni tämä on Suomi foorumi, ei #finnish. Kysyin että miten käyttäjäoikeuksiani muutettaisiin siten että en pääsisi SUOMI-foorumeille. Ja jos viestisi on huumorilla kirjoitettu miksi aina itket niin vakavissasi joka ikisestä asiasta mitä teen?
show more
Please sign in to reply.

New reply