forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
Depator

ReZero wrote:

Jos joku haluaa metallitanssimaton noin vähän alle 200 eurolla niin oon tilaamassa ehkä kohta yhden (itselleni), en tiedä kuinka hyvin onnistuu saada näitä muutama samaan tilaukseen mutta kenties mahdollista.

http://maty-taneczne.pl/?zobacz=produkt ... id_prod=66
Ja tähtitieteelliset postikulut
Pegram

Depator wrote:

ReZero wrote:

Jos joku haluaa metallitanssimaton noin vähän alle 200 eurolla niin oon tilaamassa ehkä kohta yhden (itselleni), en tiedä kuinka hyvin onnistuu saada näitä muutama samaan tilaukseen mutta kenties mahdollista.

http://maty-taneczne.pl/?zobacz=produkt ... id_prod=66
Ja tähtitieteelliset postikulut
Puhuivat noin 50 eurosta, matto itse oli muistaakseni joku 120-130 euroa.
Topic Starter
IppE
Onhan se aika köyhää jos ei 200€ ole suoraan cashmoney
ksg

Mikä olis hyvä distro (lähes) täysin kokemattomalle Linuxiin siirtyjälle? Ubuntu on kai ok (?) mutta se Unity Desktop näyttää aika syövältä.

Kubuntu get.
Topic Starter
IppE
Gentoo.

Tai Debian. Arch on myös vaihtoehto.
Valentiino
Hyvää Valentiinon päivää kaikille!
ksg
Arch on vähän tuskasen oloinen aloittelijalle mutta Debiania tai Gentoota vois katsellakin. Mitenköhän tuskaista lie netin toimimaan saaminen kun ainoa saatavilla oleva yhteys on mokkula...
Valentiino
Ei se debianilla ainakaan ole mikään ongelma, melkein helpompaa kuin windowsilla, kun ei mitään 3rd party ripuleita tarvita
ksg
Ei ainakaan tämä tikku (Huawei E392) näytä toimivan ihan heittämällä, ellei ole valmista yhteyttä jolla voi jonkun pakettikasan ladata. Uhhuh, pitänee raahata kone jonnekin missä on johdolla toimiva yhteys ennen kuin uskallan ruveta säätämään. Hirvittää ajatella että joutuis olemaan ilman nettiä...
Mianki
Hyvää Valentiinon päivää myös minulta!

clmnt
frostbitet oli niinku kesädesut huonommalla ohjelmalla ja kalialla höystettynä.
Birdy
ja k-18
Valentiino
Olutta?

SNB: HL olutta
Birdy
Topic Starter
IppE
Olutta
Soarezi
peppuja
Topic Starter
IppE
Miksi intissä on niin kivaa.

Nytkin vain juon mountain dew, syön pitkopullaa ja olen koneella. Ja nukun päivät. Tätä seuraava viikko.
Valentiino
Laihduta!
Mianki
Kaverille tuli nopeasti inttiä ikävä kun sieltä sai ilmaiset ruuat.
Topic Starter
IppE

Valentiino wrote:

Laihduta!
Olen lihonut viisi (5) kiloa varusmiespalvelukseni aikana.


;_;
Fraeon
Mitä helvettiä täällä tapahtuu? Toista se oli mun nuoruudessa, kun suomalaisia oli vain 5. :(
Mianki
Syöpä iski foorumille ja sen jälkeen on ollut kuollut meno.
Topic Starter
IppE
Elämme kovia aikoja ystävä hyvä.
Mara
Kettutyty
HUUPPAHOIJOI
Birdy
Spooky Scary Skeletons
GeGGuli
Kaikki on paskaa.
ethox
Jaah ippe se vaan editoi APta... Eikö edes asiat kastunut? voih

Fraeon wrote:

Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
Eilen:

Ei ole mitään järkevää sanottavaa, joten en sano mitään.

Tänään:


Huomenna:


varmaan viides erillinen kerta kun puushaan tuon kuvan
Topic Starter
IppE
No siis eihän siellä ollut edes märkä eikä säämiehet tetsaa muutenkaan. Juotiin vaan kaffia ja chillattiin tst varustuksessa
GeGGuli
Minä ei mitään hajua mitä tekemässä.
Topic Starter
IppE
Näyttää siltä että testaat ylikellotuksesi vakautta keinotekoisen suurella rasituksella varmistuaksesi siitä ettei se sitten normikäytössä kaatuile.

Siltä se siis näyttää, mutta oikeasti taidat ladata snowdenin tekemällä wifi hotspotilla NSA:n arkistoja koneellesi.

Itseäni vähän kuumottelisi tälläinen:



Ja ehkä myös

Valentiino
Tee se homotti
Topic Starter
IppE
Sitten pitäisi varmaan järkevöittää servuratkaisua esim itx emolevy + i3 combolla tai jotain tai jotain.
(Yhteensä: 1034.90€, K&K ulinaa)

Kuka haluaa Asucks jotain tai jotain AM3+ emolevyn ja FX-4100 prosessorin? Tarjouksia otetaan vastaan. Nouto tamperseestä.
Tarjolla myös M4A87TD/USB3 ja :amd: Phenom II X4 955BE (yllättävän hyvin kellottuva yksilö!!!!11!1!!).

[jewing intensifies]
Dekonare
Perskivi : DDD
Topic Starter
IppE

Blizzardouz wrote:

Perskivi : DDD
Perskivi todettu ihan toimivaksi. Vähemmän ongelmia sen kanssa on tullut kuin asucks softan :DD:D
Valentiino
Blizzardouz elää selvästi menneisyydessä jos perskiveä dissaa edelleen o_O
thelewa
[intensity intensifies]
ethox
Perskivien ongelma ainakin 10 vuotta sitten oli lankkujen kuumentuvuus. Menivät Saunakivistä. Ja kapat räjähteli ja muuta kivaa. En oo kuullut moisia ongelmia pitkään aikaan. Itse tahtoisin päivittää lähes koko paskani, mutta kai tää sandy vielä menee.

tästä laatulankkuja

vähän mä vihaan näiden foorumeiden syntakseja...
Mianki
Kappa

Ja uh ah, tästä alkaa 9 tuntia töitä tuplapalkalla 8-)
Topic Starter
IppE
Aika lihavaa.
show more
Please sign in to reply.

New reply