forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
Dekonare

Mianki wrote:

Uh ah, Kiinalaisen uuden vuoden juhlat töissä tänään eli siellä on paljon kauniita aasialaisia ^.^
Jotain ne viritteli Narinkkatorillekin.
Mianki

Valentiino wrote:

Mianki wrote:

Töissä nämä päivittelin niin en jaksanu panostaa liikaa varsinkin kun olen tauolla.

Sitä paitsi ruoka on liian hyvää jotta voisi laihduttaa.
Laihduta sitä ruokaa!
Vastaan tähän täällä jottei Syntymäpäivä threadi mene aivan läskiksi. Pun intended

Kyllä tässä itse asiassa tekisi mieli syödä terveellisemmin ja hedelmiä on ilmestynyt keittiöön mutta kun asun vielä vanhempien luona niin en itse päätä täysin ruokavaliosta. Enkä osaa kokata niin pitäisi sekin opetella. Mielessä on että sitten kun saan oman asunnon niin syön terveellisesti kun päätän mitä ostan ja opetteln kokkaamaan. Lenkillä yritän käydä joka viikko mutta aina ei jaksa eikä varsinkaan silloin kun ollut töissä.
Tällänen avautuminen tällä kertaa.
Topic Starter
IppE
Aika lihavaa.
Soarezi
Ippe on itse vantaralas
Birdy
Sotanorsuarezi
Valentiino

Mianki wrote:

Vastaan tähän täällä jottei Syntymäpäivä threadi mene aivan läskiksi. Pun intended

Kyllä tässä itse asiassa tekisi mieli syödä terveellisemmin ja hedelmiä on ilmestynyt keittiöön mutta kun asun vielä vanhempien luona niin en itse päätä täysin ruokavaliosta. Enkä osaa kokata niin pitäisi sekin opetella. Mielessä on että sitten kun saan oman asunnon niin syön terveellisesti kun päätän mitä ostan ja opetteln kokkaamaan. Lenkillä yritän käydä joka viikko mutta aina ei jaksa eikä varsinkaan silloin kun ollut töissä.
Tällänen avautuminen tällä kertaa.
Eli homma menee siihen, että syöt vain pitsua ja juot olutta ainakun mahdollista. Hedelmät mätänevät korissa ja vihannekset homehtuvat jääkaappiin
Birdy
Meillä on aina hedelmiä silloin kun en jaksa syödä niitä, ja sillon kun haluan hedelmiä niin ne on jo pilalla.

Ensimmäisen maailman ongelmat.
Mianki
Faija kokkailee melkein joka päivä niin saa ainaskin yhden kunnon aterian päivässä. Muuten menee aika lailla mikroruuilla. Pitsaa ei ole tullut viime aikoina vedettyä juuri yhtään kuten ei oluttakaan koska en juo :3
Pegram
Soluttauduin isoveljen opiskelupaikkaan

mwahahaha

in other news hukkasin eilen PS Vitani ja nyt niin sanotusti VITUTTAA.

EDIT koska tein tänään puheluita: ahahahahehe ei löytynyt junasta jossa mä sen viimeks näin eikä ole toimitettu löytötavaratoimistoon ahahaheehhehehehehehehasdfiadfiasdfvittutapankohtaitsenijokuaboutneljäsataaeuroajasavetmenijumalautajumalauta
clmnt
frostbiteen ketään tulossa?
Topic Starter
IppE
ei
thelewa
se siitä
clmnt
harmi
clmnt
thelewa
vittu mitä paskaa
Braile
tänään juodaan alkoholijuomia vitutukseen ja paskaan elämään
ihan vitun hauskaa ainakin tähän mennessä
Kettutyty
Sulkeutunut kotiin niinkuin aina, ihan vitun hauskaa ainakin tähän mennessä
Valentiino
Topic Starter
IppE
https://dl.dropboxusercontent.com/u/172 ... ncoding.7z

Eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.
Braile
baarissa olikin paskaa joten menin kotiin nukkumaan
clmnt
itse olin pilkkuun asti ja rahat meni ;__; pelikoneeseen suurimmaks osaks
Valentiino
Mianki
Mulla on osu tabletti lol
thelewa
mullakin lol
Topic Starter
IppE
Mulla ei höhö
Dekonare
Ei osu tabletti voi olla hyvä koska se ei ole wacomjapanilaatua
Valentiino
Pegram
Jos joku haluaa metallitanssimaton noin vähän alle 200 eurolla niin oon tilaamassa ehkä kohta yhden (itselleni), en tiedä kuinka hyvin onnistuu saada näitä muutama samaan tilaukseen mutta kenties mahdollista.

http://maty-taneczne.pl/?zobacz=produkt ... id_prod=66
Depator

ReZero wrote:

Jos joku haluaa metallitanssimaton noin vähän alle 200 eurolla niin oon tilaamassa ehkä kohta yhden (itselleni), en tiedä kuinka hyvin onnistuu saada näitä muutama samaan tilaukseen mutta kenties mahdollista.

http://maty-taneczne.pl/?zobacz=produkt ... id_prod=66
Ja tähtitieteelliset postikulut
Pegram

Depator wrote:

ReZero wrote:

Jos joku haluaa metallitanssimaton noin vähän alle 200 eurolla niin oon tilaamassa ehkä kohta yhden (itselleni), en tiedä kuinka hyvin onnistuu saada näitä muutama samaan tilaukseen mutta kenties mahdollista.

http://maty-taneczne.pl/?zobacz=produkt ... id_prod=66
Ja tähtitieteelliset postikulut
Puhuivat noin 50 eurosta, matto itse oli muistaakseni joku 120-130 euroa.
Topic Starter
IppE
Onhan se aika köyhää jos ei 200€ ole suoraan cashmoney
ksg

Mikä olis hyvä distro (lähes) täysin kokemattomalle Linuxiin siirtyjälle? Ubuntu on kai ok (?) mutta se Unity Desktop näyttää aika syövältä.

Kubuntu get.
Topic Starter
IppE
Gentoo.

Tai Debian. Arch on myös vaihtoehto.
Valentiino
Hyvää Valentiinon päivää kaikille!
ksg
Arch on vähän tuskasen oloinen aloittelijalle mutta Debiania tai Gentoota vois katsellakin. Mitenköhän tuskaista lie netin toimimaan saaminen kun ainoa saatavilla oleva yhteys on mokkula...
Valentiino
Ei se debianilla ainakaan ole mikään ongelma, melkein helpompaa kuin windowsilla, kun ei mitään 3rd party ripuleita tarvita
ksg
Ei ainakaan tämä tikku (Huawei E392) näytä toimivan ihan heittämällä, ellei ole valmista yhteyttä jolla voi jonkun pakettikasan ladata. Uhhuh, pitänee raahata kone jonnekin missä on johdolla toimiva yhteys ennen kuin uskallan ruveta säätämään. Hirvittää ajatella että joutuis olemaan ilman nettiä...
Mianki
Hyvää Valentiinon päivää myös minulta!

clmnt
frostbitet oli niinku kesädesut huonommalla ohjelmalla ja kalialla höystettynä.
Birdy
ja k-18
show more
Please sign in to reply.

New reply