forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
Pegram
Ei vittu nyt Soarezi ja Blizzardouz miksi väittelette tällaisesta.

Blizzardouz kysyi että mitä tarkoitit kun sanoit "niistä ei ole mitään hyötyä".

Ensinnäkään ranked scoresta ja total scoresta ja pp:stä ja accuracystä ei ole mitään hyötyä, ei kenellekään. Afrikassa nähdään edelleen nälkää, ihmiset kuolevat syöpään ja teidän tulonne ja opiskelumenestyksenne pysyvät ihan yhtä suurina vaikka te molemmat ylittäisitte Cookiezin ranked scoressa ja pp:ssä.

Toiseksi se että asia otetaan näinkin vakavasti (ja käytetään jopa :-) -hymiötä, huh helvetti) on vahva merkki siitä että foorumin on tosiaan invadennut joku joka kuvittelee itsestään vähän liikoja ja jostain syystä ottaa asiat hieman liian tosissaan.

Vittu jätkät, osu! on vain (paska) peli. Jos joku on siinä huono niin se on siinä huono, jos joku haluaa huijata siinä niin se huijaa, ja jos joku haluaa siinä helposti pp:tä niin se hankkii helposti pp:tä. Ei siitä tarvitse alkaa väittelemään ja vittuilemaan, aivan helvetin naurettavaa.

Juuh elikkäs olipa taas hauska visiitti foorumeille, Jumalalle kiitos YO-kirjoitukset ovat ohi
Soarezi
Noh tottahan toi rezero, oma tavallaan.
Pegram
Niin eli siis ole hyvä vain ja pelaa peliä miten lystää, omapa on asiasi

huijausta tosin en henkilökohtaisesti salli muun muassa rankingien takia mutta niistä nyt ei ollut puhekaan
Birdy
!moderated on pls
Pegram

Static Noise Bird wrote:

!moderated on pls
Hahahahahauskaa.

Ehkä me aikuiset ja melkein-aikuiset ja lolit osataan tajuta milloin pitää turvat kiinni ihan ilman moderaattoreitakin.

pls
Turboapina
Kaunis päivä ulkona tänään.
Birdy
niin, mutta sitten on myös tämä Soarezi
Soarezi

Static Noise Bird wrote:

niin, mutta sitten on myös tämä Soarezi
Koska minä olen kaiken pahan ja vammaisuuden alku tässä vammaisessa pelissä, jota kaikki kiinnostaa. Btw, kaikki lumikinokset sulaa ulkona.
Pegram
Sulaa ja jäätyy

Oli noi saakelin lehdet vaan heitetty tohon maahan ja sit se kasa viel kaatunut niin osa lehdistä oli jäätynyt maahan kiinni ja sit meidän pihakiveyksessä on Kirkkosanomien artikkeleita sen jäljiltä että revin niitä lehtiä siitä jäästä irti
Soarezi
Aika hauskaa sinänsä tuo lumi meinaan viime vuonna samaan aikaan ei ollut yhtään lunta ja aurinko paistoi lämpimänä kevät päivänä. Toisinkuin tänään, helvetin kylmä ja tuulee
Birdy
Paska sää. Kevät voitaisiin ampua vittuun maailmasta, ei tarvita kuin talvi ja kesä, syksy on ihan ok myös.
Pegram
Ei ole kylmä

Ei ole

Viimesen muutaman kuukauden aikana käyttänyt hanskoja vain noin 5 päivänä ja takki ollut kiinni vaan parina päivänä hihi
Soarezi
Kuolen jos laittaisin takin kiinni, takki ei edes mene kiinni kun vetoketju rikki :<
Pegram
ai ootsä niin läski vai

XDDDDDDDDDDDD
Soarezi
no siis periaattessa mun perse tulee siitä takista läpi joo jeejoo.
Birdy
Ei ole kylmä, sehän se ongelma tässä onkin.
Pegram
asdasd

Miten onnistunkin aina päivittään sivun niin että on alle minuutti sitten tullut viesti
Dekonare
Kevät on ihan jees. Vitunmoinen talvituuli on perseestä.
Valentiino

Soarezi wrote:

Valentiino ollut minulle mad vuodesta nakki, get over it boojatch
Enhän nyt vihainen ole, asenteesi, kirjoitustyylisi ja vähän kaikki muukin on vaan sellaisella tasolla, ettei sitä jaksa seurata.

+ et tee muutakuin provosoi ihmisiä lähes jatkuvasti

Toimiiko muuten foorumeiden vihamiesjuttu niin, että se piilottaa ks. postaajien viestit kokonaan?
Birdy
ei

e: 2188888 get
Mukku
Täällä pohjoisessa on edelleen kylmä.
Valentiino
Eilen yöllä oli aika kylmä, aamulla taas ihan siedettävää. En taida poistua pihalle taas viikkoon, katsellaan sitten
Topic Starter
IppE
Tilanneraportti metsästä.



Jatkakaa.
Dekonare
Voisi mennä vihanhallintakurssille.

Topic Starter
IppE
Mitä turhia, sait hyvän syyn heittää tuon paskan HP:n mäkeen ja ostaa UltraSharpin tai jonkun muun laadukkaan IPS näytön.
Dekonare

IppE wrote:

Mitä turhia, sait hyvän syyn heittää tuon paskan HP:n mäkeen ja ostaa UltraSharpin tai jonkun muun laadukkaan IPS näytön.
Ajattelin ostavani 3kpl 24" UltraSharpia, mutta vasta kesällä. Pitää käydä ostamassa huomenna DVI-VGA adapteri ja käyttää 19" 4:3 näyttöä.
Birdy

Blizzardouz wrote:

Voisi mennä vihanhallintakurssille.

se on niin kaunis
Dekonare

Static Noise Bird wrote:

se on niin kaunis
Skrölöxin seuraavan levyn kansi.
Soarezi
Ja mä kun luulin että olen niin hardcore kun rikon kyniä ;)
Dekonare

Soarezi wrote:

Ja mä kun luulin että olen niin hardcore kun rikon kyniä ;)
Näyttö sinne tai tänne. Myyn tuon museoon teoksena "Rage much" ja saan sillä rahalla kunnon näyttöjä.
Topic Starter
IppE
Kiasma ostaa tuon hintaan 20k€
Birdy
Blizzardouz nyt vaan taiteilijauralle, lyö yksi näyttö paskaksi = taidetta = vitusti rahaa = vitusti näyttöjä = lyö ne paskaksi = lisää taidetta = vielä vitummin rahaa = infinite moneyz and swag yolo
Dekonare
Nykytaidetta parhaimmillaan.

Tosissaan tuli eilen ostettua se adapteri ja nyt on käytössä 19" neliö. Eihän se mikään paras mahdollinen näyttö ole, mutta osua sillä pelaa loistavasti.
Valentiino
SNB, huijasit minua. Foe listalle lisättyjen henkilöiden viestejä ei näytetä suoraan, ja jos ne laatikot blokkaa element hiding helperillä, niin ei edes tiedä koko henkilön postaavan ikinä mihinkään :3
Birdy
Ai :< Se on sitten muuttunut, ja koko element hiding helperistä en ole kuullutkaan.
Soarezi
Valentiino näyttää olevan vielläkin madden 2013
Topic Starter
IppE

Soarezi wrote:

Valentiino näyttää olevan vielläkin madden 2013
Soarezi
Birdy
nyt vittu
Soarezi

Static Noise Bird wrote:

nyt vittu
show more
Please sign in to reply.

New reply