forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
ethox
Oikeasti olen Orkel susipuvussa
Birdy
No sehän selittää kaiken.
Topic Starter
IppE

ethox wrote:

Tarvisin jostain sheriffihatun ja -merkin :(
Mukku
4 vuotta on tänään!
Birdy
minulla tulee vasta kahden kuukauden päästä kaksi vuotta täyteen

fug
Valentiino

Mukku wrote:

4 vuotta on tänään!
Onnea vanhahomo!
zertap

Valentiino wrote:

Onnea vanhahomo!
Homoutta ei voi paeta.
Mianki
Voipas.
Birdy
Margariinikak.

xDxDXXdDDX
Mukku

Valentiino wrote:

Mukku wrote:

4 vuotta on tänään!
Onnea vanhahomo!
Kiitos :>
Braile
Hei olen luomubanaani
Pegram
Voi jeesus vittu
Topic Starter
IppE
Mianki
Höhöhöhöhö
Mianki
Dubbelpost mutta miten sanoisitte vastaan henkilölle jonka mielestä tietokone ei ole pelikone vaan pelikonsolit ovat ainoastaan? Ja miten vakuuttaisitte hänet pelaamaan tietokoneella enemmän?
ethox

Mianki wrote:

Dubbelpost mutta miten sanoisitte vastaan henkilölle jonka mielestä tietokone ei ole pelikone vaan pelikonsolit ovat ainoastaan? Ja miten vakuuttaisitte hänet pelaamaan tietokoneella enemmän?
1. Pelaa pelejä joista pidät
2. ?????
3. insane amounts of profit


Ja kyllä mä veikkaan että eSportskin siirtyy portableille/konsoleille ajan myötä. Onhan se nahkapallon potkiminenkin aika barbaarista hommaa vertaa shakkiin
Pegram

Mianki wrote:

Dubbelpost mutta miten sanoisitte vastaan henkilölle jonka mielestä tietokone ei ole pelikone vaan pelikonsolit ovat ainoastaan? Ja miten vakuuttaisitte hänet pelaamaan tietokoneella enemmän?
Kai nyt mikä vain kone voi olla pelikone jos sillä pelaa pelejä (paitsi jos pelaat pesukoneella (lue: pesukoneen päällä) tammea)

Sano sille että se on ReZeron mielestä tyhmä ja läski homo jos ei pelaa tietokoneella enemmän tosin itsekin pelaan konsoleista vähiten tietokoneella
Birdy
Konsolit on kyllä perseestä, en jaksa kirjoittaa muuta.
Topic Starter
IppE

Mianki wrote:

Dubbelpost mutta miten sanoisitte vastaan henkilölle jonka mielestä tietokone ei ole pelikone vaan pelikonsolit ovat ainoastaan? Ja miten vakuuttaisitte hänet pelaamaan tietokoneella enemmän?
Näyttäisin hänelle kuinka k&k budjettipelikoneeni pyörittää pelejä moninkertaisesti paremmin kuin PS3/Xbox 360.
Valentiino
+ lyö sitä
Talvilapsi
Mikäs muukaan tietokone on jollei pelikone?
Vish024
I becoming a cop in Finland, don't care how.



I suppose I can justify this post for being in English by saying "perkele".
Mianki
Pelikonsolin hommaaminen on helpompaa jos haluaa pelata. Ostaa konsolin ja pelin, liittää sen seinään ja peli sisälle ja pääsee pelaamaan. Saman voi periaatteessa tehdä myös tietokoneella mutta jos ei tiedä minkälaisen koneen ostaa niin voi olla tulla onglemia. Jos kaupassa kysyy mikä olisi hyvä pelikone niin ne maksaa sitten +600€ kun taas konsolin maksaa alle 300€.
Topic Starter
IppE
Paitsi että jo nykykonsoleilla peli pitää ensin asentaa ennen kuin sitä voi pelata :3c
Mianki
Pleikkarilla tuli viime viikolla tuo vastaan ekan kerran, xboxilla ei ole tullut kertaakaan. Xboxilla pelin voi asentaa jolloin latausajat ovat pienempiä muttei ole pakollista.
Topic Starter
IppE
Jaa, PS3:lla pakollista koska blurayn tuuheat latausajat. Ei tosin asenna koko peliä tietenkään, vaan tärkeimmät asiat.
Lanttu
Nyt on shirokuma-mappausprojekti aloitettu. Hurraa.
Dekonare
Suomi-foorumit vajonneet taas koomaan muutaman päivän aktiivisuuden jälkeen.
Birdy
Hyvä.
Depator
Mianki
melleri
niin jotku ei uskonu etten pysty spinnata edes yli 450 :c sitä 480 spinniä en oo vielkää löytäny mut kyl viel joskus mä sen teille todistan että oon niin pro


joo en jaksanu pienentää kuvaa...eiku oho sepä pieneni ittestään \:D/
Braile
TEAM FUCKING DRAGONFORCE
zertap

melleri wrote:

niin jotku ei uskonu etten pysty spinnata edes yli 450 :c sitä 480 spinniä en oo vielkää löytäny mut kyl viel joskus mä sen teille todistan että oon niin pro
Eikös 470 ollut maksimi mitä voi edes spinnata?
Tai näin ainakin muistelisin :\
Topic Starter
IppE
477 on cap.
Birdy
Ai se snapback cap.
Topic Starter
IppE
Pegram
TEAM FARKING DRAGONFORCE

ja sit lumitöihin
zertap
Tuli testailtua hieman.
Samwais
TWC srs bzns

"im so sorry finland. ..." [Akita-Neru]:n profiilista.

Se vissiin lopetti pelaamisenki ;w;
show more
Please sign in to reply.

New reply