forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
Pegram

Mara wrote:

En ole kokeillut. Pitäisikö kokeilla?
Braile
Lanit kaverilla. Pelaan osua lattialla ja juon juissia.
rooti_old

Braile wrote:

Lanit kaverilla. Pelaan osua lattialla ja juon juissia.
Hyvät lanit paskan pelin ääressä.
Pegram

Braile wrote:

Lanit kaverilla. Pelaan osua lattialla ja juon juissia.
Ja nyt mulla on aivan uskomaton jano.

Eikä mitään juotavaa.

Miksi mulle tapahtuu aina näin.
Braile
Niin hyvää sitruuna-lime juissia
Depator

Braile wrote:

Niin hyvää sitruuna-lime juissia
Parasta.
clmnt
postaan koulusta, hyppytunnit parasta.
thelewa
postaan koulusta, englannin tunnit parasta.
Topic Starter
IppE
postaan koulusta, käytävällä nukkuminen parasta
Mukku
Postaan kotoa. Kotona parasta.
Topic Starter
IppE
:<
Mara
postaan sängystä

heräsin saan yksin sägnystä

EDIT: mitä vittua mä olen kirjottanut 8-)
Pegram
postaan koulusta, oisin voinut postata GensokyoMillenniumin accolla kun se oli jäänyt tänne online, kuka hitto sitten ikinä onkaan :D:D:D:D

EDIT: nyt kun kävin profiilissani niin tohon tuli "Welcome, ziniman" MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU
Mianki
Postaan töistä vain sen takia että voin sanoa että postaan töistä.

EDIT: Enkä meinaa editoida postaustani.
Birdy
Postaan kombobreakin.

EDIT: Tuolla tarkoitin tietysti että en aio editoida tätä.
clmnt
EDIT: Postaukseni on pelkkä editti, ha.
Pegram
postaan taas koulusta

tämä thread on taas yleistä paskaa t. valentiino

EDIT: t. rezero
thelewa
t. thelew

edit: +a
melleri
postaan koulusta, koska hometta xD
clmnt
postaan kotoa, koska en ole koulussa.

heintsi
Koulusta torille on 2 km. Päätin mennä bussilla koska loskapaskaa. Jossain vaiheessa alko olemaan koti-ikävä kun alkoi näkymään kylttejä keskusta 10 km.
Kysyin bussikuskilta että kai tää menee keskustaan? "joo menee, mut me ollaan vaihdettu näitä linjoja, tää menee nykyään tosi pitkän kautta" minä: "... katoin netistä että tällä piti päästä 10 minuutissa keskustaan" bussikuski:"jaa no en sitten tiedä, hah. Ota tosta nyt kuitenkin aikataulu niin et enää nouse väärään bussiin." ..... ja se kiersi joka vaasan kaupunginosan ja vittu. matkassa kesti TUNTI. Pikkusen vois tämäki takapajula informoida muutoksista jossain, edes aikataulukylttejä oltu muutettu. SAATANA että vihaan tätä kaupunkia :V
jpfan
Tuun tänne hihhuloimaan, koska mul on vitun tylsäää...
clmnt

heintsi wrote:

Koulusta torille on 2 km. Päätin mennä bussilla koska loskapaskaa. Jossain vaiheessa alko olemaan koti-ikävä kun alkoi näkymään kylttejä keskusta 10 km.
Kysyin bussikuskilta että kai tää menee keskustaan? "joo menee, mut me ollaan vaihdettu näitä linjoja, tää menee nykyään tosi pitkän kautta" minä: "... katoin netistä että tällä piti päästä 10 minuutissa keskustaan" bussikuski:"jaa no en sitten tiedä, hah. Ota tosta nyt kuitenkin aikataulu niin et enää nouse väärään bussiin." ..... ja se kiersi joka vaasan kaupunginosan ja vittu. matkassa kesti TUNTI. Pikkusen vois tämäki takapajula informoida muutoksista jossain, edes aikataulukylttejä oltu muutettu. SAATANA että vihaan tätä kaupunkia :V
Itseä olisi kuumottanut niin paljon että ;-; aina kauheet paineet junassakin että meninkö nyt oikeaan junaan jne jne, helvetti.
Samwais
Vaasa ja bussit lol. Ite otin jo ajat sitte sen mentaliteetin että Vaasassa ei ole paikallisliikenteen busseja lainkaan ni ei tarvi sitäkään sitten miettiä xd
heintsi

Samwais wrote:

Vaasa ja bussit lol. Ite otin jo ajat sitte sen mentaliteetin että Vaasassa ei ole paikallisliikenteen busseja lainkaan ni ei tarvi sitäkään sitten miettiä xd
Loistava ajatustapa, ja ensimmäinen vaasalainen joka on mun kanssa asiasta samaa mieltä :'D ja se on melkeen totuuskin ettei niitä ole, jos busseja kulkee tunnin välein jos sitäkään, ja sivut joissa aikataulusta infotaan voisi päivittää kans pikkuhiljaa 2000-luvulle.

Ja ei silleen alkanu kuumottamaan, mutta lähinnä vaan vituttamaan. Ärsyttävä tilanne joka tapauksessa. Koululle näköjään pääsee bussille jotenkin mutta poistulo ei olekaan ihan niin itsestäänselvyys.
Birdy
bussit on ihania
ja junat
ei tosin VR
Topic Starter
IppE
Junan missaaminen on ihan jees touhua kun voi vetää allnighterin valen kanssa :3
Pegram

jpfan wrote:

Tuun tänne hihhuloimaan, koska mul on vitun tylsäää...
ok
Topic Starter
IppE
uguu miksi puheen pitäminen kuumottaa aina ;_;

luulis jo että olis tottunu tähän
clmnt
: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

moi kaikki oon _clmnt_
Valentiino
|: miten ei voi olla tyytyväinen nimiinsä
Topic Starter
IppE
ihme homoperseet vaihtaa nimiään
Valentiino
t. IppE602 hue
Topic Starter
IppE
En muuttanut oleellisesti, vaan poistin retard numeroita JOHON KOKO NIMENVAIHTO SYSTEEMI ALUNPERIN OLI TARKOITETTU
Valentiino
Ja nykyään ks. homman voi tehdä requestilla, so retarted
clmnt
no yhyy ;_;
Valentiino


Aaaaaangh
Topic Starter
IppE
Valentiino
Feeling good are we now?
clmnt

Valentiino wrote:



Aaaaaangh

näyttää aivan yukkiiiiiiilta.
show more
Please sign in to reply.

New reply