forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
F m L_old

Static Noise Bird wrote:

moi soarezi

löysin susta kuvan
10/10
Mindfang
missä #finnish on

elämällä ei ole enää tarkoitusta
Soarezi

Static Noise Bird wrote:

moi soarezi

löysin susta kuvan
ebin
Birdy
erittäin
Soarezi
Birdy
kaksi päivää taas kuolleena

Soarezi
pidetään se elossa
heintsi
Ei tuu pysymään elossa paskoilla kuvapostauksilla. Oon nyt seurannu tätä touhua pitkän aikaa, eikä täälä kukaan oo hetkeen aikaan ees yrittäny saada aikaan järkevää keskustelua. Lieneekö syynä osun jonneutuminen ja ikäkeskiarvon lasku? En nyt oo itekään alottamassa mitään keskustelua, mutta suurin syy tän paikan kuolemiseen on me itse ja meidän asenne.
Birdy
no voi saatana

anteeksi kauheasti kun postaan paskaa

menen taas ampumaan itseäni jalkaan ja kasvatan se takaisin kun olen täysi-ikäinen

vittu
heintsi
Heh, puhuinki tossa ihan yleisesti kaikista. Teikäläiseltä on osa ollu ihan pätevääki tekstiä.

Mutta yleinen kulku tällä foorumilla on ollu jo pitkän aikaa tämä:

Joku nostaa mielenkiintoisen aiheen x->puhutaan pari päivää->pari päivää hiljaisuutta-> joku kommentoi "parin päivän aktiivisuuden jälkeen finnish on taas ihan kuollu"-> postataan finnishin tasu -> perseilykuvia.. eli ei edes yritetä.

Jos oltaisiin järkeviä niin sen hiljaisuuden jälkeen joku voisi alkaa vaikka taas puhumaan jostain aiheesta eikä alkaa nostaa meteliä että "lul finnish on kuollut", koska se nyt tuntuu olevan ainut aihe, mistä täällä on puhuttu kunnolla hetkeen.

Tai vaihtoehtoisesti koko yleinen keskustelu kuopattaisiin nurin ja jokaiselle aiheelle thread. Vaikkei nyt noilla muillakaan aiheilla hyvin näytä menevän.
ethox
Tuntuuko että elämäsi olisi tyhjä ja ilman tarkoitusta? Onko sinulla kahta tuntia luppoaikaa ilman päämäärää?



Vaivaan löytyy myös lääke.
Mara
heintsi, kannattaa vaan ottaa pelastusvene ja hylätä Finnatic. Jäävuori teki aikamoisen reiän.

Itse hukuin. Tai sitten minut ammuttiin.
Pegram
Minkäs sille voi kun kansantautina on autismi


EDIT: PS löyty tällanen koneelta kun siivosin :)

ethox
En ole enää työtön \:D/

toistaiseksi

olen töissä kesän ;__;

5h/vk sopimuksella

päiviä on varmasti enemmän kuin olisin valmis antamaan tai sopimus antaisi ilmi

mutta rahaa ainakin tulee huimat ~11e/h

Minulla on ristiriitaiset tunteet asiasta.
Iggy

ethox wrote:

En ole enää työtön \:D/

toistaiseksi

olen töissä kesän ;__;
On se kiva että joku löytää töitä.
Kesätöiden haku jää itselläni siihen että elän hanurissa ja olen laiska lähtemään pitkälle. (En omista mottoroitua kulkuneuvoa sillä autokorttiin ja itse mobiiliin täytyy hieman säästää...)
Dekonare
Valentiino
Rikoit osun
Soarezi
justin bieber on suomessa <3
Birdy
Theme of Soarezi

Soarezi

Static Noise Bird wrote:

Theme of Soarezi

kuulostaa hyvältä
Soarezi
Mihin on suomen forum kadonnut
Birdy
Maaaaad noooot maaaaaaaaaaaaad
ethox
Sori oon vaan masentunut kaikesta enkä jaksa yrittää... liikaa duunia ja muita ihmisiä elämässä nykyään en uskoisi itsekään, en kerkeä kaikkialle

jaksakaa joku plzgogame. Kesän aikana jossain vaiheessa Suomi-RANTA-osu!-laavu-wtfbbq-miitti! Pyöritelkää sanoja kielellänne ja kysykää itseltänne: miksi ei? mm. featuring ethox, Valentiino ja pakotettu IppE.
Valentiino
Kyllä \o rannalla olis parasta #finnish possella :3
GeGGuli
Voipi olla, että täältä päin lähtee porukka #finnishläisiä pienelle kesäajelulle.
Dekonare
Miitti kuulostaa hyvältä, mutta olisihan se vähän ulkopuolista kun ei tunne ketään eikä kuulu ns. "ydinporukkaan". Muutenkin todennäköisesti koko kesän ajan pitäisi painaa duuniakin.
Valentiino

Blizzardouz wrote:

Miitti kuulostaa hyvältä, mutta olisihan se vähän ulkopuolista kun ei tunne ketään eikä kuulu ns. "ydinporukkaan". Muutenkin todennäköisesti koko kesän ajan pitäisi painaa duuniakin.
No niinhän sitä kaikki on aluksi ollut, kun ei tunne ketään :D

Ja eiköhän nyt yks vklo löydy jokaiselta, että biitsille päästään~
GeGGuli
Onhan meillä koko kesä aikaa.
Birdy
Riippuu missä. Vaikka en varmaan muutenkaan tule paikalle.
ethox

Blizzardouz wrote:

ulkopuolista kun ei tunne ketään.
viime miitissäkin oli oululaiset, sekalainen Tampere-joukko jotka eivät olleet tavanneet ja Mara. Internet on jännä paikka.

Ne joilla on jotain yhteiskunnallisia velvoitteita voisi katsella näiden lomasta vapaata, todennäköisesti viikonloput sopii parhaiten, vaikkakin opiskelijoillahan koko kesä on vapaa. Ottakaa myös huomioon että tämä on hyvä tilaisuus jauhaa paskaa muiden kanssa poissaolevista.

Lokaatiota voisi miettiä jonkin verran, mutta veikkaan Vaasa-Tampere-akselin olevan paras väli mihin tässä porukassa voisi tapaamisia sijoittaa.

tajusin juuri että #finnish on aspergereita täynnä ja saan olla joku piirileikinjohtaja koko miitin ajan
Iggy

ethox wrote:

tajusin juuri että #finnish on aspergereita täynnä ja saan olla joku piirileikinjohtaja koko miitin ajan
Mutta mä tykkään piiri/tutustumisleikeistä!
Ulkopuolisuus, aspergerius, matka ja pari muuta mitätöntä tekosyytä todennäköisesti estää ainakin minun pääsyn.

Kuka mua sinne edes haluisikaan #outsiderproblems
Sutsuka
2013
>Tapaa ihmisiä netin ulkopuolella.

Lähettäkää makkarat postissa.
zertap
No minä ainakin olen tulossa tälläiseen miittiin avsm. missä se olisi. Kunhan ei olisi kesäkuun viimeisellä viikolla tai assyjen aikaan niin koko kesä on vapaa.
Dekonare
Pakko kai sitä itsekin tulla mukaan. Helsinki-Tampere olisi ainakin itselleni sopivin.
Dekonare
Tuli vihdoinkin postista
Mukku
Muinaisen Kiinan historiaan perustuva anime. True story!

F m L_old

glorious 1 pp ero
Birdy
haista penistäni
Valentiino
Uudet spoilerit näyttää ihan uskomattoman rumalta.
Dekonare

Valentiino wrote:

Uudet spoilerit näyttää ihan uskomattoman rumalta.
Kuten myös uudet profiilisivut. peppy tekee kaiken väärin.
show more
Please sign in to reply.

New reply