forum

Hoe zorg ik ervoor dat dit board in leven blijft?

posted
Total Posts
25
Topic Starter
Remco32
1. Maak interessante draadjes. (Een paar 'post naar welke negerrap je nu luistert!!' topics zijn leuk, niet 100.)
2. Post interessante/nuttige comments. (Niemand zit te wachten op LOL XD ofzo, post iets met inhoud.)

Slechts 2 simpele stappen!
/gezeik
Lesjuh
Maar ik luister graag naar negerraps :'(

oh en LOL XDXDX HAHAHA "/gezeik" XDXD
laport
LOL XD
Lesjuh
laport heeft ook ff het dutch forum gevonden
GladiOol

Lesjuh wrote:

laport heeft ook ff het dutch forum gevonden
silmarilen

GladiOol wrote:

Lesjuh wrote:

laport heeft ook ff het dutch forum gevonden
Henkie

silmarilen wrote:

GladiOol wrote:

laport heeft ook ff het dutch forum gevonden
laport
LOL XD
silmarilen

Henkie wrote:

silmarilen wrote:

laport heeft ook ff het dutch forum gevonden
Mongeed
SkyDevil
lol
Lesjuh
Dat is je post? "lol"... Geen leuk plaatje of grappige one-liners die iets toevoegen aan de thread, wat overigens best wel heel erg relevant is aan het onderwerp van deze thread. Nee, meneer neemt +300px(?) in de lengte van de pagina en post niet meer dan "lol". Ik erger me nog meer aan jouw post dan 911 en kanker bij elkaar.

/rant

SPOILER
Dat was mijn post.
silmarilen
laport kan het anders ook heel goed hoor

laport wrote:

LOL XD
SkyDevil

Lesjuh wrote:

Dat is je post? "lol"... Geen leuk plaatje of grappige one-liners die iets toevoegen aan de thread, wat overigens best wel heel erg relevant is aan het onderwerp van deze thread. Nee, meneer neemt +300px(?) in de lengte van de pagina en post niet meer dan "lol". Ik erger me nog meer aan jouw post dan 911 en kanker bij elkaar.

/rant

SPOILER
Dat was mijn post.
ok.
Mongeed
Wojjan
Dat is je post? "Dat is je post? "lol"... Geen leuk plaatje of grappige one-liners die iets toevoegen aan de thread, wat overigens best wel heel erg relevant is aan het onderwerp van deze thread. Nee, meneer neemt +300px(?) in de lengte van de pagina en post niet meer dan "lol". Ik erger me nog meer aan jouw post dan 911 en kanker bij elkaar. /rant"... Geen leuk plaatje of grappige one-liners die iets toevoegen aan de thread, wat overigens best wel heel erg relevant is aan het onderwerp van deze thread. Nee, meneer neemt +300px(?) in de lengte van de pagina en post niet meer dan "Dat is je post? "lol"... Geen leuk plaatje of grappige one-liners die iets toevoegen aan de thread, wat overigens best wel heel erg relevant is aan het onderwerp van deze thread. Nee, meneer neemt +300px(?) in de lengte van de pagina en post niet meer dan "lol". Ik erger me nog meer aan jouw post dan 911 en kanker bij elkaar. /rant". Ik erger me nog meer aan jouw post dan 911 en kanker bij elkaar.

/rant

SPOILER
Nee, we don't have to go deeper. Ga weg.

Nederlands is waar ik shitpost nu ik OT mod bed \:D/
silmarilen
nederlands is gewoon OT@NL
happy30
OT > NL
:|
qlum
Laat ik hier maar weer eens posten aangezien mijn laatste post jaren geleden was.
laport
ok en dan?
silmarilen
dan gaan we wiet roken
ann_old
goed idee
Stefto
heb je een vuurtje voor me?
Wojjan
Eigenlijk erger ik mij niet zo aan 911 of kanker.
Synchrostar
beep boop
Please sign in to reply.

New reply