forum

Spinnerit

posted
Total Posts
32

Mihin suuntaan pyörität?

Myötäpäivään
25
41.67%
Vastapäivään
30
50.00%
Vaihtelee
3
5.00%
En pyöritä
2
3.33%
Total votes: 60
Topic Starter
miikkak
Tuli tossa irkissä keskusteltua hieman spinnereiden pyörityssuunnasta. Äänestäkää ja kertokaa miksi pyöritätte niin.
IppE
Myötäpäivään menee. Syytä en oikein osaa sanoa, tuntuu vaan luonnistuvan paremmin niinpäin.
Mukku
Myötäpäivään

Koska juusto tuoksuu
heintsi
myötäpäivään menee täälläki. jos totta puhutaan ni spinnereitä ei tarttis pelis ollakkaa.. :D
Tai ainakaa niitä ei tarttis olla nii paljoa niinku vanhemmissa mapeissa oli ninjaspinnereitä puolen minuutin välein tai useammin.
MeiChan
Vastapäivään. Minun silmissäni näyttää pöhköltä, jos joku pyörittää myötäpäivään ^^'

EDIT// Ja olen vasenkätinen
detonator300
Vastapäivään ehdottomasti. Mä en oikeen vaan tajua kuinka joku voi pyörittää myötäpäivään (paitsi ehkä vasenkätiset luin jostakin toisesta topicista).
Shieva
Vastapäivään pyöritän ja oikeakätinen olen. Jos syytä aletaan oikein hakemalla hakemaan niin ehkä se, että pidän tuota tablettikynää semmosessa asennossa, että käsi tulee tuolta tabletin oikeassa alakulmassa, jolloin jotenki tuntuu että kädellä on enemmän "tilaa" pyörittää siihen suuntaan. Tai en tiedä, pyöritän kyllä hiirelläkin siihen suuntaan. Tuntuu vaan luontevammalta pyörittää siten.
Mara
Kuten tuolla Suomi-alueen ulkopuolella mainitsin, pyöritän vastapäivään. Runkkaan Spinnaan oikealla kädellä.
Orkel
Vastapäivään ja oikeakätinen, tuntuu luonnollisemmalta.
Lanttu
Myötäpäivään koska olen vasenkätinen. o/
Pui Pui_old
Myötäpäivään.. oikea kätinen.. ._.;
UUSKA
vastapäivään koska uskon että joskus vielä pääsen ajassa taaksepäin :D
kupruileva

UUSKA wrote:

vastapäivään koska uskon että joskus vielä pääsen ajassa taaksepäin :D
etkös sää myötäpäivään pyörittäny? o_O
Mara

kupruileva wrote:

etkös sää myötäpäivään pyörittäny? o_O
Uskon, että hän sanoi vastapäivään, että pystyisi vahvistamaan vitsiänsä.
UUSKA

DataCirno wrote:

kupruileva wrote:

etkös sää myötäpäivään pyörittäny? o_O
Uskon, että hän sanoi vastapäivään, että pystyisi vahvistamaan vitsiänsä.
joo niin tarkistin asian niin kyllä se myötäpäivään menee sittenkin XD
Pegram
Vastapäivään koska asda. Oikeakätinen olen, vaikkei sitä kyllä kysytty.
Shieva
Vielä lisää keskustelua spinnereistä: pyöritättekö keskellä vai reunoilla/jossain? Ja mitenkäs kovaa?

Ite spinnaan ihan siinä keskellä, niin keskellä kun pystyy. Joskus jos skinissä on sellanen spinneri missä ei näy keskikohtaa niin saattaa sen takia vähän failata kun pyörittääkin vahingossa ihan siinä keskikohan vieressä. Nopeutta irtoaa jotain 350-400 spm, en oo kauheesti ees ehtiny kiinnittää huomiota (ja vaihtelee aika paljon).
Mianki
Hiiri on niin herkällä että vaikea pyörittää keskellä. Tableteilla eri juttu?
heintsi
suht keskellä, ja nykyään pyöritän vaan sen verran että saan sen 300 burstin. ennen saatto mennä 300-400 kierrosta minuutissa mutta ei mee enää.
Mara
Spinbot! Mitä sitten?
Sutsuka
.
IppE

Sutsuka wrote:

Ennätys 463! /o/
Mun on 425 ;..;

Johtunee siitä että mulla on nopeus 1.0
Sumea

detonator300 wrote:

Vastapäivään ehdottomasti. Mä en oikeen vaan tajua kuinka joku voi pyörittää myötäpäivään (paitsi ehkä vasenkätiset luin jostakin toisesta topicista).
Olen oikeakätinen ja pyöritän myötäpäivään.
Tulee kait jo ouendanista pelaamisesta, piirränhän minä pallonkin myötäpäivään.

Eli joku muu kuin vasenkätisyys se on.

En minäkään ymmärrä miksi ihmiset tykkää deathstream insane jump täytteisistä mapeista mutta osa tykkää.
Sutsuka
.
IppE

Sutsuka wrote:

Tänään tuli 474. Niin vähällä hävisin auto:lle. Stna.
Hahahahahahaaa

Mites naputtelu, mulla näin:
viewtopic.php?f=13&t=35610&p=525352#p523801

menee jo topicista sivuun mutta kun iski uteliaisuus :v
Sutsuka

IppE602 wrote:

Mites naputtelu, mulla näin:
viewtopic.php?f=13&t=35610&p=525352#p523801

menee jo topicista sivuun mutta kun iski uteliaisuus :v
Vähän menee joo, mutta EI SE MTN.
Ja tämä ei onnistunu yhtä hienosti. :|
Lanttu
Spinnerit on yksi osun vittumaisin asia ikinä ja minä en kestä. Pyöritys tapahtuu melko keskikokoisella ympyrällä ja nopeus on HIDASTA TEIHIN HAKKEREIHIN VERRATTUNA. >: Riittää että saan sen 300-napin, ei mun lihakset mihinkään bonuspisteisiin riitä kuin harvoin. Ihan vaan siitä syystä että minä en yksinkertaisesti jaksa pyörittää.
Valentiino
Spinnerit alkoivat rasittamaan senssin laskun jälkeen (kun oikeasti piti ruveta keskittymään siihen mitä tekee :D)
Myötäpäivään pyöritellään aivan liian pienen ympyräliikkeen voimin.

(Ei edes etäinen necrobump)
F m L_old
Vastapäivään 390>
Myötäpäivään 260>
Että näin.
thelewa
spinnaan max 300
IppE
paitsi jos olet juonut kahvia
Pegram

Lanttu wrote:

Spinnerit on yksi osun vittumaisin asia ikinä
Pilaavat lautaa stna ikinä enää avaa koko peliä ellei poisteta näitä tai tehä SpunOutista ranked ei mutta siinä on idea
Please sign in to reply.

New reply