forum

Infected Mushroom & Hope 6 - Where Do I Belong [Taiko|Osu]

posted
Total Posts
46
Topic Starter
No Pulse
This beatmap was submitted using in-game submission on 15 kwietnia 2016 at 04:12:23

Artist: Infected Mushroom & Hope 6
Title: Where Do I Belong
Tags: reggae dubstep hanzer darkdunskin friends on mushrooms
BPM: 168
Filesize: 5852kb
Play Time: 03:02
Difficulties Available:
  1. Dunskin's Muzukashii (3,02 stars, 710 notes)
  2. Dunskin's Oni (4,01 stars, 990 notes)
  3. HanzeR's Insane (4,61 stars, 588 notes)
  4. Insane (4,51 stars, 489 notes)
  5. Normal (1,61 stars, 207 notes)
  6. Pulse&HanzeR's Hard (2,91 stars, 351 notes)
Download: Infected Mushroom & Hope 6 - Where Do I Belong
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
CURRENT STATUS: Finished mapset and hitsounds, ready for modding

REDOWNLOAD AFTER 28.02.2k15r.

Map adopted from HanzeR <3

HanzeR approves


Normal - by me
Hard - by HanzeR and me
Insane - by me
HanzeR's Insane - by HanzeR
Dunskin's Muzukashii - by DarkDunskin
Dunskin's Oni - by DarkDunskin


Change Log
10.11.2014

- Finished all diffs and submitted mapset

11.11.2014

- Changed kiai time in all diffs
- fixed some overlap problems in Pulsing diff

27.11.2014

-Jozuee mod
- -Bakari- minor updates in Pulsing diff
-Added BG for Pulsing and Beating diffs

30.11.2014

- Firakus mod

01.12.2014

-Changed Pulsing and Beating to Normal and Hard
-Decreased star rating spread in Normal diff

02.12.2014

- Vone mod
- Deleted "combo killer" sliders in HanzeR's Insane diff and replace them with streams

03.12.2014

- Resnapped Normal diff with x1.1 DS (Thanks to -Bakari- again <3)
- Removed SV changes in Normal diff, now the diff has constant 0,75x slider velocity.

04.12.2014

- Static Noise Bird mod

07.12.2014

- Akali mod
- Minor updates to Normal diff
- Changed BG for HanzeR's Insane
- Added Insane diff

20.12.2014

- Repaired unranked slider in HanzeR's Insane (Thanks to Pappy)

27.12.2014

- Finished all diffs, started hitsounding (OMG so annoying)
-Included some evil thing...

13.01.2015 (New Year Yay)

- Finished hitsounding in Normal diff

31.01.2015

- Krfawy mod

17.02.2015

- Major updates to Insane diff
- Finished hitsounding in Hard diff

28.02.2015

- Added <strong>DarkDunskin</strong> taiko GD's

26.03.2015

- Finished hitsounding in Insane diff (i'm so lazy bruh)

29.03.2015

- Finished hitsounding in HanzeR's Insane diff
- Re-hitsounding Normal diff

31.03.2015

- Minor updates from <strong>George</strong> mod

3.04.2015

- -Bakari- mod
- Changed mp3

17.04.2015

- Finished hitsounds in all diffs, ready for mods

7.05.2015

- <strong>Krfawy</strong> mod

26.06.2015

- OzzyOzrock mod

29.06.2015

- [R] mod (Minor Change)
Jozuee
Pisze cokolwiek bo pomogłem mojemu fafikowi...
zmodowałem poprzez czat gry.
IRC log
2014-11-27 14:58 Jozuee: 01:06:416 (1) -
2014-11-27 14:58 Jozuee: i tak dalej
2014-11-27 14:58 Jozuee: 01:07:666 (4) -
2014-11-27 14:59 Jozuee: do tego badyiewia
2014-11-27 14:59 Jozuee: badziewia
2014-11-27 14:59 Jozuee: xD
2014-11-27 15:00 PulseOfSk8: rozumie
2014-11-27 15:01 Jozuee: 01:20:256 (2,5) -
2014-11-27 15:02 Jozuee: stacki moznaby bylo wjebac
2014-11-27 15:02 Jozuee: latwiej by sie klikalo
2014-11-27 15:05 Jozuee: jak dla mnie to tyle
Firakus
Zgodnie z prośbą dorzucam swoje kilka groszy ^^ Ofc są to tylko sugestie :P

Pulse&HanzeR's Beating

Generalnie bardzo fajnie, ale niektóre comba bym pozmieniał. Boli brak hitsoundów, sporo miejsc w utworze ma perkusję, trzeba się z tym pobawić

00:18:559 (5) - NC
00:21:416 (5) - NC
00:25:345 (7) - dałbym notkę zamiast slidera
00:27:131 (6) - NC
00:32:845 (5) - NC
00:58:202 (1) i 00:58:916 (1) - niepotrzebne NC
01:00:345 (1) - usunąłbym NC i dał notkę w 01:00:881
01:02:666 (1) 01:04:095 (1) - niepotrzebne NC
01:21:416 (6) - NC, a następnie nowe na 01:22:845 (2) a nie notkę wcześniej
01:27:131 (4) - NC
01:34:274 (5) - NC, a następnie 01:35:881 na usunął bym NC i dał następne na 01:37:309, usunął na 01:38:559 i dał nowe na 01:39:809
01:41:595 (6) - seems a bit odd, ten slider imo nie powinien na poprzednią notkę nachodzić
01:44:274 (7) - NC, potem nowe na 01:45:702 (2), a nie notkę wcześniej
01:48:738 (8) - NC, usuąłbym NC na kolejnym sliderze
01:51:416 (2) - NC tutaj, a nie notkę wcześniej
01:53:024 (5) - odd jak wyżej, zmieniłbym kierunek slidera
02:08:559 (2) - NC tutaj a nie na poprzednim sliderze
02:11:416 (2) - jak wyżej
02:14:274 (2) - jak wyżej
02:19:988 (7) - NC
02:22:131 (1) - usunąłbym NC i dał je na 02:23:024 (3)
02:25:702 (2) - NC tutaj, a nie notkę wcześniej
02:31:416 (2) - jak wyżej
02:34:452 (8) - NC i skasować NC na 02:25:524
02:39:988 (2) - NC tutaj, a nie na poprzednim sliderze
02:42:845 (8) - NC tutaj, a nie na kolejnej notce
02:45:702 (7) - jak wyżej
02:48:559 (7) - jak wyżej
02:51:416 (7) - jak wyżej
02:54:274 (6) - NC tutaj a nie na 02:54:988
02:57:131 (7) - NC tutaj a nie na 02:57:845
02:59:988 (7) - NC
03:01:952 (1) - usunąłbym NC


Pulsing

00:19:988 - slider powinien być tutaj
00:22:666 - przesuń do 00:22:845
00:32:466 (1) - niepotrzebne NC
00:35:702 (1) - jak wyżej
01:05:702 (1) - jak wyżej
01:11:146 - tutaj NC a nie notkę wcześniej, usuń NC na 01:13:381 i zamień 01:13:916 na 2 notki przy czym ta na 01:14:274 NC
01:17:666 (1) - niepotrzebne NC
01:20:345 (2) - tak nachodzące na siebie patterny w normal diffie nie przejdą
01:31:416 (1) - slider nachodzi na poprzedni, również raczej nie przejdzie, a notki ukryte jak 01:32:399 (2) są zbyt mylące dla normala
01:37:131 (5) - NC
01:38:559 (1) - niepotrzebne NC
01:42:845 (9) - NC, ale znowu poukrywane notki, za trudne dla normala
02:23:024 (2) - strasznie na siebie nachodzą, również nie bardzo to w normal diffie. 02:28:202 (7) to samo
02:28:827 (1) - powinno być na białym ticku obok, zupełnie jak kolejny slider
02:32:488 (4) - znowu na siebie brzydko nachodzą i ukryta (7)

Takich patternów z nachodzeniem i ukrytymi klockami jest sporo, rozważ je pozmieniać.

Co do HanzeR's Earthquake to bardzo mi się podoba, ale bolą mnie streamy po 4 notki, których za cholerę nie umiem grać :D
Topic Starter
No Pulse

Firakus wrote:

Zgodnie z prośbą dorzucam swoje kilka groszy ^^ Ofc są to tylko sugestie :P

Pulse&HanzeR's Beating

Generalnie bardzo fajnie, ale niektóre comba bym pozmieniał. Boli brak hitsoundów, sporo miejsc w utworze ma perkusję, trzeba się z tym pobawić
Hitsound'y zostaną dodane jak tylko przegonie lenia :D

00:18:559 (5) - NC Zrobione
00:21:416 (5) - NC Zrobione
00:25:345 (7) - dałbym notkę zamiast slidera Zrobione
00:27:131 (6) - NC Zrobione
00:32:845 (5) - NC Zrobione
00:58:202 (1) i 00:58:916 (1) - niepotrzebne NC Zrobione
01:00:345 (1) - usunąłbym NC i dał notkę w 01:00:881 Zrobione
01:02:666 (1) 01:04:095 (1) - niepotrzebne NC Zrobione
01:21:416 (6) - NC, a następnie nowe na 01:22:845 (2) a nie notkę wcześniej Zrobione
01:27:131 (4) - NC Zrobione
01:34:274 (5) - NC, a następnie 01:35:881 na usunął bym NC i dał następne na 01:37:309, usunął na 01:38:559 i dał nowe na 01:39:809 Zrobione
01:41:595 (6) - seems a bit odd, ten slider imo nie powinien na poprzednią notkę nachodzić Teraz jak?
01:44:274 (7) - NC, potem nowe na 01:45:702 (2), a nie notkę wcześniej Zrobione
01:48:738 (8) - NC, usuąłbym NC na kolejnym sliderze Zrobione
01:51:416 (2) - NC tutaj, a nie notkę wcześniej Zrobione
01:53:024 (5) - odd jak wyżej, zmieniłbym kierunek slidera What 'bout that?
02:08:559 (2) - NC tutaj a nie na poprzednim sliderze Zrobione
02:11:416 (2) - jak wyżej Zrobione
02:14:274 (2) - jak wyżej Zrobione
02:19:988 (7) - NC Zrobione
02:22:131 (1) - usunąłbym NC i dał je na 02:23:024 (3) Zrobione
02:25:702 (2) - NC tutaj, a nie notkę wcześniej Zrobione
02:31:416 (2) - jak wyżej Zrobione
02:34:452 (8) - NC i skasować NC na 02:25:524 Zrobione
02:39:988 (2) - NC tutaj, a nie na poprzednim sliderze Zrobione
02:42:845 (8) - NC tutaj, a nie na kolejnej notce Zrobione
02:45:702 (7) - jak wyżej Zrobione
02:48:559 (7) - jak wyżej Zrobione
02:51:416 (7) - jak wyżej Zrobione
02:54:274 (6) - NC tutaj a nie na 02:54:988 Zrobione
02:57:131 (7) - NC tutaj a nie na 02:57:845 Zrobione
02:59:988 (7) - NC Zrobione
03:01:952 (1) - usunąłbym NC Zrobione

Pulsing

00:19:988 - slider powinien być tutaj Zmieniłem całe ustawienie, jak teraz?
00:22:666 - przesuń do 00:22:845 Zrobione
00:32:466 (1) - niepotrzebne NC Zrobione
00:35:702 (1) - jak wyżej Zrobione
01:05:702 (1) - jak wyżej Zrobione
01:11:146 - tutaj NC a nie notkę wcześniej, usuń NC na 01:13:381 i zamień 01:13:916 na 2 notki przy czym ta na 01:14:274 NC Sorry, ale napisz mi to jeszcze raz bardziej łopatologicznie bo nie rozumiem XD + chyba spierniczyłeś linki do edytora D:
01:17:666 (1) - niepotrzebne NC Zrobione
01:20:345 (2) - tak nachodzące na siebie patterny w normal diffie nie przejdą Poprawione
01:31:416 (1) - slider nachodzi na poprzedni, również raczej nie przejdzie, a notki ukryte jak 01:32:399 (2) są zbyt mylące dla normala Poprawione
01:37:131 (5) - NC Zrobione
01:38:559 (1) - niepotrzebne NC Zrobione
01:42:845 (9) - NC, ale znowu poukrywane notki, za trudne dla normala Pattern poprawiony, ale nie wiem po co NC tutaj ; o
02:23:024 (2) - strasznie na siebie nachodzą, również nie bardzo to w normal diffie. 02:28:202 (7) to samo Poprawione
02:28:827 (1) - powinno być na białym ticku obok, zupełnie jak kolejny slider Zrobione
02:32:488 (4) - znowu na siebie brzydko nachodzą i ukryta (7) Poprawione

Takich patternów z nachodzeniem i ukrytymi klockami jest sporo, rozważ je pozmieniać. Przejrzałem, wydaję mi się że teraz jest ok.

Co do HanzeR's Earthquake to bardzo mi się podoba, ale bolą mnie streamy po 4 notki, których za cholerę nie umiem grać :D
Rozważę, aczkolwiek mi nic nie przeszkadza więc widocznie to tylko indywidualna kwestia, reszta moda skończona

Dzięki :D
Spayyce
Just a quick rankability check.

No KDs :3

[General]
The difficulty names are unrankable, the rules state you must have the names easy to understand, but you can have 1 custom name for your hardest map if you'd wish so Hard = Hard and Easy = Easy and so on.

Also the spread is unrankable since the lowest difficulty must be below 2 stars see the ranking criteria for further details
Link
https://osu.ppy.sh/wiki/Ranking_Criteria
Topic Starter
No Pulse

KyleDinny wrote:

Just a quick rankability check.

No KDs :3

[General]
The difficulty names are unrankable, the rules state you must have the names easy to understand, but you can have 1 custom name for your hardest map if you'd wish so Hard = Hard and Easy = Easy and so on.
Diffs names has changed, i hope there is all correct now

Also the spread is unrankable since the lowest difficulty must be below 2 stars see the ranking criteria for further details
Link
https://osu.ppy.sh/wiki/Ranking_Criteria
Decreased rating spread in Normal diff

Thanks :D
Vone
Cześć! Tak jak wspomninałem, M4M! Czas na mojego moda :)

[Normal]
00:23:559 (2) - Stack na sliderze
00:38:559 (5) - Przesuń może trochę slider w dół, żeby kółka na niego nie nachodziły, wygląda lepiej
01:02:845 (5) - nc?
01:15:702 (4) - ^
02:21:059 (3) - Trochę nie zgadza się z snappingiem, i może sprawiać problem dla osób grających normale, zmień to używając distance snapa
02:28:916 (1) - Przesuń trochę pomiędzy (7) a (2)
02:56:416 (1) - Wyłącz nc, a jeśli już ma być, to włącz na poprzednim obiekcie

[Pulse&HanzeR's Hard]
Wydaje mi się, że jak na poziom trudności, jakim jest Hard, może być cieżko dla graczy, którzy grają tego typu poziomy trudności. Proponowałbym zmienić AR, może 8 lub 7, A także HP, 6 albo 5
00:35:702 (8) - nc
00:45:702 (9) - ^
01:47:309 (5) - ^
Bardzo podoba mi się ten poziom! Jest super! :)

[HanzeR's Earthquake]
01:18:559 (6) - Dodaj kółko
02:42:845 (6) - nc
02:44:988 (8) - ^
Nie mam zastrzeżeń. Świetnie!

Mapa jest ciekawie zrobiona, i życzę powodzenia! :)
Topic Starter
No Pulse

Vone wrote:

Cześć! Tak jak wspomninałem, M4M! Czas na mojego moda :)

[Normal]
00:23:559 (2) - Stack na sliderze Tutaj się nie zgodzę, dostaję mnóstwo nagan za to że w Normalu stackowanie jest niemile widziane bo przeszkadza nowym graczom w readingu mapy : |
00:38:559 (5) - Przesuń może trochę slider w dół, żeby kółka na niego nie nachodziły, wygląda lepiej Slider zrobiony na nowo
01:02:845 (5) - nc? I don't think so :v
01:15:702 (4) - ^ Zrobione
02:21:059 (3) - Trochę nie zgadza się z snappingiem, i może sprawiać problem dla osób grających normale, zmień to używając distance snapa Poprawione
02:28:916 (1) - Przesuń trochę pomiędzy (7) a (2) Poprawione
02:56:416 (1) - Wyłącz nc, a jeśli już ma być, to włącz na poprzednim obiekcie Poprawione

[Pulse&HanzeR's Hard]
Wydaje mi się, że jak na poziom trudności, jakim jest Hard, może być cieżko dla graczy, którzy grają tego typu poziomy trudności. Proponowałbym zmienić AR, może 8 lub 7, A także HP, 6 albo 5 Poprawione
00:35:702 (8) - nc Zrobione
00:45:702 (9) - ^ W sumie nie jestem do końca pewien, ale zrobione :v
01:47:309 (5) - ^ Zrobione
Bardzo podoba mi się ten poziom! Jest super! :) HanzeR's magic

[HanzeR's Earthquake]
01:18:559 (6) - Dodaj kółko Zrobione
02:42:845 (6) - nc Zrobione
02:44:988 (8) - ^ Zrobione
Nie mam zastrzeżeń. Świetnie! HanzeR's magic again D:

Mapa jest ciekawie zrobiona, i życzę powodzenia! :)
Dzięki :D
Birdy
[General]
Pretty sure the BPM should be halved, though I think the BAT are not so strict with it anymore. To stay safe, just keep this, just pointing it out.
Inconsistencies between Kiai sections - make them identical in all difficulties.

[Normal]
AR4
OD3 or 4
00:19:274 (4) - Stack to previous (2).
00:20:345 (1) - Curve it to blanket the next circle.
00:21:416 (3) - Should be reversed for better flow.
00:25:702 (1) - Fix the distance snap, and make the curve fit (2)'s start better.
00:27:131 (3,4,1,2,3) - Oh stop being so lazy.
00:32:488 (2) - Snap to the place where (4) has reverse arrow (when you delete the old circle and re-add it when the slider's end is still visible, it should auto-snap to it, and then just move it to the correct spot on the timeline).
00:42:488 (4) - Move it to x:300 y:280
00:59:274 (4,1,2) - Spread 'em out - they all overlap each other, which makes the design bad, and the readability even worse.
01:16:774 (3) - The slider is broken, probably not intentionally. Just re-snap it correctly.
01:23:202 (1) - Move it to x:268 y:196 and the ending point to x:288 y:232
The next 5 seconds really suffer in design and flow - please consider remapping it, till 01:28:202.
01:32:845 (2) - Move the middle point one square up, and the end point one square up and right.
01:42:131 (1,2) - Avoid unnecessary overlapping, as always.
01:51:416 (3) - Pretty sure this is not rankable.
02:02:845 (1,3) - Overlaps.
02:08:559 (1,2) - Overlaps + flow suffers.
02:19:809 (1,2) - Pretty surely not accepted in Normal.
02:22:131 (1,2,3) - Make (1) and (2) blanket each other properly, and then stack (3) to (1)'s start.
02:29:274 (2) - Distance snap properly.
02:34:631 (1) - ^
02:34:274 (7) - ^
The rest of the diff has no major errors, and I'm too lazy to point out every "blanket properly"-section.

[Hard Collab]
00:35:345 (6,1) - Bad bad overlap.
00:36:238 (2) - Could be stacked to the previous (7).
00:37:131 (1,3) - Both should be curved a bit more, and (3) should be reversed.
01:08:024 (1) - Move to x:72 y:108
01:09:988 (5,6) - I hate pointing out almost all of these, but OVERLAP.
01:19:988 (2) - All the slider ends are unsnapped after this point until chorus. Funny thing is that there's nothing else I can say about anything during this entire section, it's rather good.
The slow part is really odd, but the end is again rather nice. Most of the overlaps there aren't even disturbing, either.
- just going to be lazy for the rest of the diff, sorry -

[Hanzer's]
I only ran through it once and didn't find any major problems. Might check it again someday, if I have patience.
Topic Starter
No Pulse

Static Noise Bird wrote:

[General]
Pretty sure the BPM should be halved, though I think the BAT are not so strict with it anymore. To stay safe, just keep this, just pointing it out.
Inconsistencies between Kiai sections - make them identical in all difficulties. Fixed, oh my God doing it manually was rlly annoying ;-;

[Normal]
AR4
OD3 or 4
00:19:274 (4) - Stack to previous (2). Done
00:20:345 (1) - Curve it to blanket the next circle. Done
00:21:416 (3) - Should be reversed for better flow. Done
00:25:702 (1) - Fix the distance snap, and make the curve fit (2)'s start better. Done
00:27:131 (3,4,1,2,3) - Oh stop being so lazy. Re-mapped, i hope it's all ok now
00:32:488 (2) - Snap to the place where (4) has reverse arrow (when you delete the old circle and re-add it when the slider's end is still visible, it should auto-snap to it, and then just move it to the correct spot on the timeline). Done
00:42:488 (4) - Move it to x:300 y:280 Done
00:59:274 (4,1,2) - Spread 'em out - they all overlap each other, which makes the design bad, and the readability even worse. Spreaded, how is that?
01:16:774 (3) - The slider is broken, probably not intentionally. Just re-snap it correctly. Done
01:23:202 (1) - Move it to x:268 y:196 and the ending point to x:288 y:232 Done
The next 5 seconds really suffer in design and flow - please consider remapping it, till 01:28:202. Done, i hope you'll look at this
01:32:845 (2) - Move the middle point one square up, and the end point one square up and right. Done, it would be easier if you gave me coordinates isn't it? ; d
01:42:131 (1,2) - Avoid unnecessary overlapping, as always. Fixed
01:51:416 (3) - Pretty sure this is not rankable. Fixed
02:02:845 (1,3) - Overlaps. Fixed
02:08:559 (1,2) - Overlaps + flow suffers. Fixed
02:19:809 (1,2) - Pretty surely not accepted in Normal. Fixed
02:22:131 (1,2,3) - Make (1) and (2) blanket each other properly, and then stack (3) to (1)'s start. Fixed
02:29:274 (2) - Distance snap properly. Fixed
02:34:631 (1) - ^ Fixed
02:34:274 (7) - ^ Fixed
The rest of the diff has no major errors, and I'm too lazy to point out every "blanket properly"-section.

[Hard Collab]
00:35:345 (6,1) - Bad bad overlap. Fixed
00:36:238 (2) - Could be stacked to the previous (7). Done
00:37:131 (1,3) - Both should be curved a bit more, and (3) should be reversed. Done
01:08:024 (1) - Move to x:72 y:108 Done
01:09:988 (5,6) - I hate pointing out almost all of these, but OVERLAP. Hmmm, this section is mapped by HanzeR, and i think he did it on purpose, i'll leave this one
01:19:988 (2) - All the slider ends are unsnapped after this point until chorus. Funny thing is that there's nothing else I can say about anything during this entire section, it's rather good. Hmmm, in gameplay it's all ok, so i'll leave this
The slow part is really odd, but the end is again rather nice. Most of the overlaps there aren't even disturbing, either.
- just going to be lazy for the rest of the diff, sorry - I'll forgive you ;P

[Hanzer's]
I only ran through it once and didn't find any major problems. Might check it again someday, if I have patience. I hope you will have :C
Thanks :D
Akali
jo

[Normal]

Rytmicznie wyglada ok, ale jest brzydkie wpizdu trza poprawic duzo rzeczy (staralem sie wymienic wiekszosc bo sie nudze), moze nie maja bardzo duzego wplywu na gameplay ale jak ladnie wyglada automatycznie masz lepszy odbior mapy. Wylacz gridsnap , pomoze Ci z blanketami, uzywaj distance snap + rotacje + copy paste sliderow w tych samych sekcjach

00:17:845 (2) - blanket
00:18:202 (3) - za nisko, ctrl+J i distance snap zalatwi sprawe
00:19:631 (5) - zestackuj z koncowka 00:17:131 (1) - ?
00:20:345 (1) - niepotrzebny overlap z (5)
00:27:131 (3) - blanket
00:28:559 (1) - blanket
00:29:988 (3) - zrob tak zeby bylo zestackowane z 00:28:559 (1) - albo przesun gdzies indziej
00:30:702 (4) - niekonsekwentny DS, ... i blanket bylby lepszy ;)
00:31:774 (1) - blanket
00:32:845 (3) - zrob ten slider od nowa
00:34:274 (1,2,3,4) - blankety, 4 overlapuje z 2 remake
00:38:559 (5) - taki sobie ten slider
00:41:059 (2) - niedokladny stack z tym poprzednim sliderem
00:42:488 (4) - blanket, ewentualnie jakis inny slider zrob. tez lepiej by bylo zrobic return slider z 00:41:059 (2) - i dac po nim kolko imo
01:01:416 (3) - taki overlap jest w miare ok ale przesun jakos do X:338 Y:168
01:02:488 (4,5,6,7) - distance snap do 3?
01:06:774 (1) - nie wiem czy wystarczy tyle przerwy na normalu do nastepnego kolka, ale lepiej byloby skonczyc na 1:08:202
01:11:416 (2) - blanket
01:12:488 (3,1,2) - brzydkie overlapy
01:15:702 (1) - blanket ;)
01:16:774 (3) - znowu niefajny overlap
01:20:345 (2,3,4,5) - jw...
01:24:274 (3) - srednio wyszedl, zrob zaookraglony slider z jedna kropka https://osu.ppy.sh/ss/2308000
01:26:059 (1,2,3,4) - zaadoptuj do poprzedniego slidera 01:26:774 (2) - pelen stack z 01:24:274 (3)
01:28:559 (1,2) - jeszcze raz
01:31:416 (1) - sredni pomysl na normalu, tez jaj nie urywa takie cos
01:33:916 (3) - nierowny blanket
01:36:416 (4) - pelen stack z 01:33:916 (3) -
01:38:559 (3) - stack z 01:37:131 (1) - albo przesun ~111,205, troche zmien kierunek poczatku slidera http://osu.ppy.sh/ss/2308011 mniej wiecej
01:39:988 (4) - przesun zeby pasowalo, tez troche za bardzo wygiety przy starcie
01:42:131 (1,2,3) - latwiej bedzie zrobic takie cos w miare ladne jak wyprostujesz te slidery
01:45:345 (2) - blanket
01:53:024 (4) - nope
02:02:845 (1,2,3,4) - no, tu dobre kocyki 8-)
02:05:702 (1) - tu juz sie zesralo :D
02:07:131 (3) - nope, jw
02:12:131 (2) - za blisko, lepszy blanket
02:18:559 (2,3,4) - idealnie rownoboczny trojkat pls
02:22:131 (1) - meh overlap, ale jest w polowie kolka slider wiec jakos wyglada
02:28:916 (1,2,3) - trojkat
02:32:845 (5) - albo blanket albo prosty slider pod katem lekko w dol
02:35:702 (2) - slaby overlap
02:41:416 (3) - ;)
02:42:131 (1,2) - ;) stack + blankety
02:44:988 (1) - blanket, tez wyglada na to ze 2 to nowy slider niepotrzebnie, lepiej copy paste+ 180 stopni
02:46:416 (3,4,5) - slaby kierunek
02:48:559 (2) - to samo blanket + rozne lsidery
02:49:988 (1,2,3) - nagle na koncu w mapie sie pojawia 1/2 kiedy wczesniej w ogole nie ma, tez pattern nie za fajny
no do konca to samo, overlapy + zle stacki + slabe blankety/rozne od siebie slidery :cry:

[Hard]

00:35:524 (7) - troche nierowny ds, wylacz gridsnap
00:37:131 (1,2,3) - nierowne
00:57:488 (1,2,3,4,5) - sprobuj pozaokraglac te slidery, towyglada dosc randomowo :/
01:00:345 (4) - distance snap, tez generalnie caly pattern za bardzo do rogu leci imo, potem masz jeszcze stack i zwiekszony distance snap na 1/2, moze byc trudne do odczytania
01:21:416 (1,2,3) - slidery nie sa snapped, tez znowu proste srednio pasuja ulozone w ten sposob
01:25:702 (1,2,3) - jw
01:27:845 (5) - to sie powinno jakos na czerwonym tiku zaczynac, tudziez dodaj kolko na czerwonym
01:34:809 (8) - tylko troszeczke nierowny distance snap ale widac, wylacz gridsnap :P
01:35:881 (1) - blanket dookola 9
01:41:595 (6) - overlap/blanket
02:27:309 (5) - nc, zestackuj
02:58:559 (5) - troche niedokladnie podaza za flow (4)
02:59:988 (1) - zle wykonanie, start powinien miec blanket w 02:59:274 (6) - , tez jakby overlapowal idealnie w polowie z koncowka 6 byloby najlepiej
03:00:702 (3,4,5) - pisalem o tym, meh styl

[Hanzer]

trying too hard to include anything here

00:38:202 (7) - nazi blanket
01:09:631 (4) - you probably focus on drums here, but not having triple for vocals seem inconsistent compared to the rest of the diff mb, up to you
01:15:345 (9,10,11) - overmap with no reason (most major flaw of the map I guess)
02:18:559 (4) - nc?
02:27:309 (1) - weird random nc D:
02:27:845 (2) - blankets?
Birdy

PulseOfSk8 wrote:

01:19:988 (2) - All the slider ends are unsnapped after this point until chorus. Funny thing is that there's nothing else I can say about anything during this entire section, it's rather good. Hmmm, in gameplay it's all ok, so i'll leave this
No it's not okay, and it's also 100% unrankable.
Akali

Static Noise Bird wrote:

PulseOfSk8 wrote:

01:19:988 (2) - All the slider ends are unsnapped after this point until chorus. Funny thing is that there's nothing else I can say about anything during this entire section, it's rather good. Hmmm, in gameplay it's all ok, so i'll leave this
No it's not okay, and it's also 100% unrankable.
Yep, it's because of how sliders work that it might play ok, but you can't just finish them in place out of ass
Topic Starter
No Pulse

Akali wrote:

jo
[Normal]

Rytmicznie wyglada ok, ale jest brzydkie wpizdu trza poprawic duzo rzeczy (staralem sie wymienic wiekszosc bo sie nudze), moze nie maja bardzo duzego wplywu na gameplay ale jak ladnie wyglada automatycznie masz lepszy odbior mapy. Wylacz gridsnap , pomoze Ci z blanketami, uzywaj distance snap + rotacje + copy paste sliderow w tych samych sekcjach

00:17:845 (2) - blanket Poprawione
00:18:202 (3) - za nisko, ctrl+J i distance snap zalatwi sprawe Przestawiłem go zupełnie inaczej, jak teraz? ;P
00:19:631 (5) - zestackuj z koncowka 00:17:131 (1) - ? Poprawione
00:20:345 (1) - niepotrzebny overlap z (5) Poprawione
00:27:131 (3) - blanket Poprawione
00:28:559 (1) - blanket Poprawione, ale nie wiem czy będzie ok, ken ju czek dys?
00:29:988 (3) - zrob tak zeby bylo zestackowane z 00:28:559 (1) - albo przesun gdzies indziej Zestackowane
00:30:702 (4) - niekonsekwentny DS, ... i blanket bylby lepszy ;) Jak teraz?
00:31:774 (1) - blanket jw.
00:32:845 (3) - zrob ten slider od nowa Poprawione
00:34:274 (1,2,3,4) - blankety, 4 overlapuje z 2 remake Od tego momentu do spinnera w 00:43:202 (1) - cała sekcja zremapowana
00:38:559 (5) - taki sobie ten slider jw.
00:41:059 (2) - niedokladny stack z tym poprzednim sliderem jw.
00:42:488 (4) - blanket, ewentualnie jakis inny slider zrob. tez lepiej by bylo zrobic return slider z 00:41:059 (2) - i dac po nim kolko imo jw.
01:01:416 (3) - taki overlap jest w miare ok ale przesun jakos do X:338 Y:168 Poprawione
01:02:488 (4,5,6,7) - distance snap do 3? Poprawione, pobawiłem się troche ustawieniem, jak teraz?
01:06:774 (1) - nie wiem czy wystarczy tyle przerwy na normalu do nastepnego kolka, ale lepiej byloby skonczyc na 1:08:202 a to przypadkiem jakoś ten spinner taki długi, -Bakari- juz mi zwrócił na to uwagę (W Normalu przerwa między końcem spinnera a następnym obiektem ma wynosić conajmniej 750 ms)
01:11:416 (2) - blanket Poprawione
01:12:488 (3,1,2) - brzydkie overlapy Poprawione, tak mi się wydaje...
01:15:702 (1) - blanket ;) Poprawione
01:16:774 (3) - znowu niefajny overlap Poprawione
01:20:345 (2,3,4,5) - jw... Poprawione
01:24:274 (3) - srednio wyszedl, zrob zaookraglony slider z jedna kropka https://osu.ppy.sh/ss/2308000 Poprawione
01:26:059 (1,2,3,4) - zaadoptuj do poprzedniego slidera 01:26:774 (2) - pelen stack z 01:24:274 (3) Nie wiem co się tam stało teraz, ale chyba jest ok :V
01:28:559 (1,2) - jeszcze raz Jak teraz?
01:31:416 (1) - sredni pomysl na normalu, tez jaj nie urywa takie cos Poprawione
01:33:916 (3) - nierowny blanket Poprawione
01:36:416 (4) - pelen stack z 01:33:916 (3) - I znowu nie wiem co tu się stało, ale raczej powinno być w porządku :V
01:38:559 (3) - stack z 01:37:131 (1) - albo przesun ~111,205, troche zmien kierunek poczatku slidera http://osu.ppy.sh/ss/2308011 mniej wiecej Poprawione
01:39:988 (4) - przesun zeby pasowalo, tez troche za bardzo wygiety przy starcie ?
01:42:131 (1,2,3) - latwiej bedzie zrobic takie cos w miare ladne jak wyprostujesz te slidery Poprawione
01:45:345 (2) - blanketNie miałem pomysłu, strzelam ze chujowo, look at this ;-;
01:53:024 (4) - nope Spinner w pizdu
02:02:845 (1,2,3,4) - no, tu dobre kocyki 8-) 02:05:702 (1) - tu juz sie zesralo :D Poprawione
02:07:131 (3) - nope, jw Poprawione
02:12:131 (2) - za blisko, lepszy blanket Poprawione
02:18:559 (2,3,4) - idealnie rownoboczny trojkat pls Poprawione...chyba lol
02:22:131 (1) - meh overlap, ale jest w polowie kolka slider wiec jakos wyglada Poprawione
02:28:916 (1,2,3) - trojkat Done
02:32:845 (5) - albo blanket albo prosty slider pod katem lekko w dol Blanket, poprawione
02:35:702 (2) - slaby overlap Jak teraz?
02:41:416 (3) - ;) Nie wiem o co chodzi, ale pomajtałem sliderami, teraz chyab jest ok :V
02:42:131 (1,2) - ;) stack + blankety jw.
02:44:988 (1) - blanket, tez wyglada na to ze 2 to nowy slider niepotrzebnie, lepiej copy paste+ 180 stopni Poprawione
02:46:416 (3,4,5) - slaby kierunek Poprawione
02:48:559 (2) - to samo blanket + rozne slidery Poprawione
02:49:988 (1,2,3) - nagle na koncu w mapie sie pojawia 1/2 kiedy wczesniej w ogole nie ma, tez pattern nie za fajny Chciałem przystosować się do wokalu, osobiście chciałbym tak zostawić, poza tym nawet nie wiem jak mógłbym to inaczej zrobić, jestem otwarty na sugestie :V Pattern poprawiony
no do konca to samo, overlapy + zle stacki + slabe blankety/rozne od siebie slidery :cry: telas chyba jus okej :c

[Hard]

00:35:524 (7) - troche nierowny ds, wylacz gridsnap Poprawione
00:37:131 (1,2,3) - nierowne Poprawione
00:57:488 (1,2,3,4,5) - sprobuj pozaokraglac te slidery, to wyglada dosc randomowo :/ Poprawione
01:00:345 (4) - distance snap, tez generalnie caly pattern za bardzo do rogu leci imo, potem masz jeszcze stack i zwiekszony distance snap na 1/2, moze byc trudne do odczytania Poprawione
01:21:416 (1,2,3) - slidery nie sa snapped, tez znowu proste srednio pasuja ulozone w ten sposob Poprawione
01:25:702 (1,2,3) - jw Poprawione
01:27:845 (5) - to sie powinno jakos na czerwonym tiku zaczynac, tudziez dodaj kolko na czerwonym Circle dodany
01:34:809 (8) - tylko troszeczke nierowny distance snap ale widac, wylacz gridsnap :P Poprawione
01:35:881 (1) - blanket dookola 9 Poprawione
01:41:595 (6) - overlap/blanket Zestackowałem 01:40:702 (4) - z 01:41:595 (6) - jak teraz?
02:27:309 (5) - nc, zestackuj Zrobione, poprawione
02:58:559 (5) - troche niedokladnie podaza za flow (4) Nie rozumiem? Dostosowane do wokalu, jest w rytm, gra się też w porządku.
02:59:988 (1) - zle wykonanie, start powinien miec blanket w 02:59:274 (6) - , tez jakby overlapowal idealnie w polowie z koncowka 6 byloby najlepiej Poprawione
03:00:702 (3,4,5) - pisalem o tym, meh styl I poprawione :P

[Hanzer]

trying too hard to include anything here HanzeR pozwolił mi zaadoptować (tak, zaadoptować)tę mapę, on już przy niej nie pracuje, co najwyżej zrobi moda jak czas znajdzie, więc niepotrzebnie się z angielskim pieprzyłeś ;P

00:38:202 (7) - nazi blanket Nie do końca kminie co mialeś na myśli, ale teraz chyba jest lepiej
01:09:631 (4) - you probably focus on drums here, but not having triple for vocals seem inconsistent compared to the rest of the diff mb, up to you Faktycznie wydaję się być trochę z dupy, ale podczas gry nie przeszkadza, może HanzeR to zmieni przy jakiejś okazji
01:15:345 (9,10,11) - overmap with no reason (most major flaw of the map I guess) Poprawione
02:18:559 (4) - nc? Okey
02:27:309 (1) - weird random nc D: Poprawione
02:27:845 (2) - blankets?Nope, tutaj też wydaje mi się że nie ma co zmieniać, jest ok ; d Wyjdzie w praniu
Krfawy
Hejo! :3 Spóźniony mod! x3x

Normal
  1. 00:17:845 (2,4) - Weź zestackuj ładnie
  2. 00:19:631 (5,1) - Tutaj taki motyw jest że moim zdaniem można podmienić trochę notki żeby wygodniej się grało nóbom. Radzę tak: Na miejscu piątki wstaw kółko (na głowie slidera), a jedynkę (slider) przestaw czasowo o 1/1 do tyłu i daj powtórzenie. I powinno się grać łatwiej! :3 Ewentualnie można jeszcze jedynkę trochę obrócić o około 180 stopni i przywrócić na stare miejsce na siatce XY po to aby blanket był z poprzednim obiektem i nie było takiego overlapu jak teraz. Wyglądałoby to mniej więcej *TAK*.
  3. 00:22:845 (1) - Odległość od poprzedniego obiektu jest trochę niestandardowa. Weź zmień miejsce slidera i troszkę wygnij/zmień kierunek slidera żeby następne kółko pozostało w bez zmiany, ale żeby odległość między obiektami była stała. Radzę tak, ponieważ w najniższym diffie powinien być stały spacing (tak sobie wymyślili QATowie i BATowie w sporej części i lubią za to dawać unranki bez powodu).
  4. 00:26:416 (2,5) - Weź zestackuj ładnie bo teraz ten overlap jest nieładny.
  5. 00:32:845 (3) - Widzę co chcesz tutaj robić, ale spacing jest mało czytelny... Weź może obróć o 4 stopnie i ustaw na (X=209 | Y=67) żeby teraz to wyglądało bardziej profesjonalnie.
  6. 01:06:774 (1) - Szczerze ten spinner jest za krótki dla najniższego poziomu - jest zbyt mały czas reakcji na spinnerze dla nobków! zamiast spinnera zrób może 01:06:416 (4) - z tego slider albo coś... Osobiście proponuję coś *TAKIEGO*.
  7. 01:08:559 (1,3) - Zestackuj całkiem, bo overlapuje i kiepsko to wygląda.
  8. 01:18:202 (1) - Znowu zbyt krótki spinner. Jestem pewien że jesteś w stanie coś wykombinować zamiast tego.
  9. 02:13:559 (5,6) - Zamiast tego sądzę że zrobienie powtórzenia na piątce albo przestawienie szóstki w widoczne miejsce będzie dobrym pomysłem - takie zasłonięcie na koniec nie jest najlepszym pomysłem w najłatwiejszym diffie.
  10. 02:14:988 (1) - Lepiej radzę skrócić spinner do 02:16:416 - ponieważ teraz jest za mało czasu do ogarnięcia pomiędzy końcem spinnera a następną notką. #Rankability ;_;
  11. 02:37:131 (1) - Tutaj radzę skrócić do 02:38:916 - lub 02:38:560 - ^ten sam powód co wyżej*
  12. 02:41:416 (3,2) - Weź to zestackuj. ;-;
Hard
  1. I am pretty sure AR7.5 is accurate for this difficulty. Not too fast nor too slow when AR8 is a bit too high for me.
  2. 01:08:559 (2) - Since it's just Hard, I think it should be shortened to 01:08:916 - to make the balance between diffs better. Now it might be too hard to follow the rhythm by newer players when it's not one of the hardest diffs, right? Also recommending this to keep consistency in hitsounding.
  3. 01:40:702 (4,6) - Covering sliders like this is an unrankable issue. Also noticed it at 01:30:166 (1,2,3,1,2) - but this kind of covering shouldn't be an issue. Going back to the 01:40:702 (4,6) - If you want to keep rankability's sake, please, change the pattern to the rankable one.
  4. 02:04:363 (1) - This spinner is a bit too close to the next note. Please, shorten it, for example to 02:05:345 - so it's more rankable now
  5. 02:26:774 (4,1) - Unrankable pattern (covering the reverse arrow).
  6. 02:37:131 (1) - Shorten for 1/4 to end it on a white tick, not on a blue one.
  7. 03:02:488 (9,10) - I think it's a bit too hard to read in Hard. Please, make just one slider without a circle (delete a circle and extend the slider for another reverse).
Insejny są spoko. Jest OK. :3

Powodzenia! (>*3*)>
Topic Starter
No Pulse

Krfawy wrote:

Hejo! :3 Spóźniony mod! x3x

Normal
  1. 00:17:845 (2,4) - Weź zestackuj ładnie Poprawione
  2. 00:19:631 (5,1) - Tutaj taki motyw jest że moim zdaniem można podmienić trochę notki żeby wygodniej się grało nóbom. Radzę tak: Na miejscu piątki wstaw kółko (na głowie slidera), a jedynkę (slider) przestaw czasowo o 1/1 do tyłu i daj powtórzenie. I powinno się grać łatwiej! :3 Ewentualnie można jeszcze jedynkę trochę obrócić o około 180 stopni i przywrócić na stare miejsce na siatce XY po to aby blanket był z poprzednim obiektem i nie było takiego overlapu jak teraz. Wyglądałoby to mniej więcej *TAK*. Poprawione
  3. 00:22:845 (1) - Odległość od poprzedniego obiektu jest trochę niestandardowa. Weź zmień miejsce slidera i troszkę wygnij/zmień kierunek slidera żeby następne kółko pozostało w bez zmiany, ale żeby odległość między obiektami była stała. Radzę tak, ponieważ w najniższym diffie powinien być stały spacing (tak sobie wymyślili QATowie i BATowie w sporej części i lubią za to dawać unranki bez powodu). Albo ja jestem durny, albo Ty tak trochę niejasno napisałeś, ale chyba poprawione XD
  4. 00:26:416 (2,5) - Weź zestackuj ładnie bo teraz ten overlap jest nieładny. W sensie że o tak? o3o
  5. 00:32:845 (3) - Widzę co chcesz tutaj robić, ale spacing jest mało czytelny... Weź może obróć o 4 stopnie i ustaw na (X=209 | Y=67) żeby teraz to wyglądało bardziej profesjonalnie. Poprawione
  6. 01:06:774 (1) - Szczerze ten spinner jest za krótki dla najniższego poziomu - jest zbyt mały czas reakcji na spinnerze dla nobków! zamiast spinnera zrób może 01:06:416 (4) - z tego slider albo coś... Osobiście proponuję coś *TAKIEGO*. Poprawione
  7. 01:08:559 (1,3) - Zestackuj całkiem, bo overlapuje i kiepsko to wygląda. Poprawione
  8. 01:18:202 (1) - Znowu zbyt krótki spinner. Jestem pewien że jesteś w stanie coś wykombinować zamiast tego. Wstawiłem slider, aczkolwiek nie wiem czy się nadaje XD
  9. 02:13:559 (5,6) - Zamiast tego sądzę że zrobienie powtórzenia na piątce albo przestawienie szóstki w widoczne miejsce będzie dobrym pomysłem - takie zasłonięcie na koniec nie jest najlepszym pomysłem w najłatwiejszym diffie. Poprawione
  10. 02:14:988 (1) - Lepiej radzę skrócić spinner do 02:16:416 - ponieważ teraz jest za mało czasu do ogarnięcia pomiędzy końcem spinnera a następną notką. #Rankability ;_; Poprawione
  11. 02:37:131 (1) - Tutaj radzę skrócić do 02:38:916 - lub 02:38:560 - ^ten sam powód co wyżej* Poprawione
  12. 02:41:416 (3,2) - Weź to zestackuj. ;-;Poprawione
Hard Nie wiem czy HanzeR zamierza to zrobić czy nie, rozmawiałem z nim i powiedział że spojrzy, najwyżej ja to dokończę, ale na chwilę obecną czekam na ruch z jego strony
  1. I am pretty sure AR7.5 is accurate for this difficulty. Not too fast nor too slow when AR8 is a bit too high for me.
  2. 01:08:559 (2) - Since it's just Hard, I think it should be shortened to 01:08:916 - to make the balance between diffs better. Now it might be too hard to follow the rhythm by newer players when it's not one of the hardest diffs, right? Also recommending this to keep consistency in hitsounding.
  3. 01:40:702 (4,6) - Covering sliders like this is an unrankable issue. Also noticed it at 01:30:166 (1,2,3,1,2) - but this kind of covering shouldn't be an issue. Going back to the 01:40:702 (4,6) - If you want to keep rankability's sake, please, change the pattern to the rankable one.
  4. 02:04:363 (1) - This spinner is a bit too close to the next note. Please, shorten it, for example to 02:05:345 - so it's more rankable now
  5. 02:26:774 (4,1) - Unrankable pattern (covering the reverse arrow).
  6. 02:37:131 (1) - Shorten for 1/4 to end it on a white tick, not on a blue one.
  7. 03:02:488 (9,10) - I think it's a bit too hard to read in Hard. Please, make just one slider without a circle (delete a circle and extend the slider for another reverse).
Insejny są spoko. Jest OK. :3 Yeeyaa :33

Powodzenia! (>*3*)>Dziękuuujęęę :3 Póki co koniec moda, ewentualnie potem jeszczę zrobię tego Harda, ale to jw. ^^
DarkDunskin
Hi~
Would it be okay for you if I'd add two Taiko Diffs to your lovely Mapset?
Topic Starter
No Pulse

DarkDunskin wrote:

Hi~
Would it be okay for you if I'd add two Taiko Diffs to your lovely Mapset?
Feel free (>o3o)>
DarkDunskin
I did it!
It was a bit hard to map, since this song always changes between 1/4 and 1/3 rythm,
but I believe my diffs have become quite nice~
Also I had to change the offset to "0" because I couldn't have mapped frome the beginning otherwise.
I even don't know if negative offsets are rankable <.<
But whatever here you go! I hope you like :3

http://puu.sh/ggB0r/52ce10ec7a.rar

Please add "darkdunskin" to the tags of your other diffs :)
Topic Starter
No Pulse
Diffs, tags and beatmap description updated, thanks to ya' :D
GiuliaBlack
Heeey~ :3
Maybe you can add "Friends on Mushrooms" to your tags, 'cuz the song is on the album :)

Nice Mapset! :)
Topic Starter
No Pulse

GiuliaBlack wrote:

Heeey~ :3
Maybe you can add "Friends on Mushrooms" to your tags, 'cuz the song is on the album :)

Nice Mapset! :)
Of course! I added it :D Thanks :3
Jason X
General

Puush from AiMod at Dunskin's Oni

Taiko

Many not Snapped Objekts in both Difficultys, Please Chek AiMod

Pulse&HanzeR's Hard

01:28:880 - Object not snapped

Insane

01:30:704 - Object not Snapped
________________________________

Nice Mapset, Good Luck :D
Topic Starter
No Pulse

Jason X wrote:

General

Puush from AiMod at Dunskin's Oni

Taiko

Many not Snapped Objects in both Difficulties, Please Check AiMod| Fixed

Pulse&HanzeR's Hard

01:28:880 - Object not snapped| Fixed

Insane

01:30:704 - Object not Snapped| Fixed
________________________________

Nice Mapset, Good Luck :D
Thanks to ya'!
George
Note: You can make a jumpy map with distance spacing don't be afraid to try :3

---Pulse and HanzeR's Hard---
01:00:166 (3,4) - Move 3 or 4 so they dont overlap and look silly
01:10:524 (6) - This overlap isnt pretty either :s
01:37:131 - You should put a circle here so it sounds better and in sync
01:39:452 - ^
01:39:631 - ^
01:39:809 (6) - If you do the last two then check the distance spacing here
01:41:238 (10,11) - All of these are too close together imo
01:41:416 - add a circle here so it sounds better
01:48:559 - ^
01:52:666 (4) - Move this circle
01:52:845 - add a circle
02:16:416 (6) - Move away so it doesnt overlap
02:24:988 (5) - ^
03:02:845 (10) - Move this circle somewhere else pls
03:05:345 - Move end of spinner to here

--Insane---
00:18:738 (3,4,5) - Make this neater
00:22:309 (7,1,2,3) - check distance snap
00:23:559 (1,2,3,4) - I imagine you can make this neater
00:25:702 (1,2,3,4,1,2,3,4) - You can make this neater tbh (check / play distance spacing)
00:27:131 (1,2,3,4,5,6) - ^
00:29:631 (1,2,3,4,5,6) - ^
00:31:416 (1,2,3,4,5,1,2,3,4,5) - ^
00:35:881 (1,2,3,1,2,1,2,3,4,5,6,1,2,3,1,2,3,4,5) - ^
00:40:345 (1,2,3,4,5,1,2,3,1,2,3,4,5,6) - ^
00:59:809 (1,2,3,4,5) - ^
01:14:274 (1,2,3,1,2,1,2,3,1,2) - ^
01:23:202 (1,2,3,1,2,3,4,5) - ^
01:26:238 (2,3,4,5,6,1,2,3,4,5) - ^ (Yes I really am getting lazy)
01:31:416 (3) - I see what you did here (It doesnt need fixed I just wanted to point it out)
01:36:774 (3,4,5,6,7,8) - check / play with distance spacing
01:40:166 (2,3,4,5,6,7,8) - ^
01:41:416 - add a circle here
01:59:988 (1) - You can make this more "even"
02:08:202 (1) - remove new combo from this
02:11:059 (1) - ^
02:13:916 (1) - ^
02:19:809 (1,2,3) - distance spacing
02:26:595 (5) - ^
02:34:274 (4) - ^
03:02:131 (1) - make this a slider or make the spinner longer
======================================================

Yeah I got lazy, but your main issues come from distance spacing, like I stated at the top, you can make a jump map just fine with distance spacing
Topic Starter
No Pulse

George wrote:

Note: You can make a jumpy map with distance spacing don't be afraid to try :3

---Pulse and HanzeR's Hard---
01:00:166 (3,4) - Move 3 or 4 so they dont overlap and look silly But this is intended pattern : |
01:10:524 (6) - This overlap isnt pretty either :s ^
01:37:131 - You should put a circle here so it sounds better and in sync Nope, objects here are align to vocal
01:39:452 - ^ ^
01:39:631 - ^ ^
01:39:809 (6) - If you do the last two then check the distance spacing here I didn't ;P
01:41:238 (10,11) - All of these are too close together imo Don't know what do you mean by "too close". The DS is ok, and this is intended pattern, so what's the problem :v
01:41:416 - add a circle here so it sounds better Vocal
01:48:559 - ^ Vocal
01:52:666 (4) - Move this circle Again i don't know what's wrong, it's overlap, but "patterned"...Ok, Done
01:52:845 - add a circle Vocal
02:16:416 (6) - Move away so it doesnt overlap Nope, that's the flow of this diff.
02:24:988 (5) - ^ ^
03:02:845 (10) - Move this circle somewhere else pls lol, why? It's ok, if you didn't see that one, maybe you have problem with reading your skin : |
03:05:345 - Move end of spinner to here Again i don't see the point of doing this

I see you're new in modding and mapping, you showed me up not the problems with my map, but just HanzeR patterns (I know they're looks like not intended, but they are) and aligned overlaps. No kds. for this one, let's look at Insane

--Insane---
00:18:738 (3,4,5) - Make this neater Don't know what do you mean by "neater". They're too close, or too far? Maybe not good shaped? I've done something like that
00:22:309 (7,1,2,3) - check distance snap DS in Insane+ is not that necessary as in lower diffs, it's all ok here
00:23:559 (1,2,3,4) - I imagine you can make this neater Done
00:25:702 (1,2,3,4,1,2,3,4) - You can make this neater tbh (check / play distance spacing)Uhh, what's wrong with these triples you saying i have to make neater?
00:27:131 (1,2,3,4,5,6) - ^ ^
00:29:631 (1,2,3,4,5,6) - ^ ^
00:31:416 (1,2,3,4,5,1,2,3,4,5) - ^ ^
00:35:881 (1,2,3,1,2,1,2,3,4,5,6,1,2,3,1,2,3,4,5) - ^ ^
00:40:345 (1,2,3,4,5,1,2,3,1,2,3,4,5,6) - ^ ^
00:59:809 (1,2,3,4,5) - ^ ^
01:14:274 (1,2,3,1,2,1,2,3,1,2) - ^ ^
01:23:202 (1,2,3,1,2,3,4,5) - ^ ^
01:26:238 (2,3,4,5,6,1,2,3,4,5) - ^ (Yes I really am getting lazy) Me too ^
01:31:416 (3) - I see what you did here (It doesnt need fixed I just wanted to point it out) D:
01:36:774 (3,4,5,6,7,8) - check / play with distance spacing If you're saying that i have to check something with DS, maybe say what DS? (And if you didn't see, it's already snapped with x2.0 DS) No offense, but you really have to learn more about modding ;/
01:40:166 (2,3,4,5,6,7,8) - ^ ^
01:41:416 - add a circle here Vocal aligned
01:59:988 (1) - You can make this more "even" So show me how, because i don't know.
02:08:202 (1) - remove new combo from this Uhhh...Intended
02:11:059 (1) - ^ ^
02:13:916 (1) - ^ ^
02:19:809 (1,2,3) - distance spacing Pattern
02:26:595 (5) - ^ Done
02:34:274 (4) - ^ It's already DS'd, what's the problem?
03:02:131 (1) - make this a slider or make the spinner longer yyy why? It's ok. good timed, and all.
======================================================

Yeah I got lazy, but your main issues come from distance spacing, like I stated at the top, you can make a jump map just fine with distance spacing
I've done just two or three points of your mod, you're pointng out things that they didn't have to change. I see you had some work with this, but i didn't kds cuz' that was not helpful :| Edit this one, or make another mod, so maybe i will kds. and make M4M.
show more
Please sign in to reply.

New reply