1. osu! forums
  2. Other
  3. Otaku Culture
show more
posted
Requesting Mayoi Hachikuji from Bakemonogatari and Lady Venera from World Conquest Zvezda Plot please~
posted
Beatrice

Ideally from the scene in chapter 8 when she and Battler leave Rokkenjima and she drowns
posted
Gimme Hanyuu Furude (Higurashi again, love that anime)
posted
Hmm...

Sakaki (Azumanga Daioh)

Hmm...
~stare~
posted
I'm so frustrated by the "Bad End"... (Well, I did expect it to "be worse than I thought").
There's still only one CG left. I hope I'll taste the best thing ever.

Rebmare wrote:

Requesting Mayoi Hachikuji from Bakemonogatari and Lady Venera from World Conquest Zvezda Plot please~
[box=Ayaye!
(Yes, that was on purpose :q):1337]



And another one by Pon (@orenzi124)
<Horizontal: Hachikuji Mayoi / Vertical: Snail>






Green Platinum wrote:

Beatrice Ideally from the scene in chapter 8 when she and Battler leave Rokkenjima and she drowns
[box="Huhh...? *Doesn't know a shot about it*
How would............ Oh, there's actually one.":1337]Even two.


Foxy4000 wrote:

Gimme Hanyuu Furude (Higurashi again, love that anime)




Izect Ztenz wrote:

Hmm... Sakaki (Azumanga Daioh)
Hmm... ~stare~




________________________________________________

[box="Random SFW Section: Chap.31"
(I used the "Discovery" option but... meh.):1337]

posted

Foxy4000 wrote:

Gimme Hanyuu Furude (Higurashi again, love that anime)






I am unsure if I should continue with Umi because there are complete new characters. I just don't want to get disappointed by a third season of a great series.

Give me Kuroyukihime (Accel World)
posted

45Traeath wrote:

Izect Ztenz wrote:

Hmm... Sakaki (Azumanga Daioh)
Hmm... ~stare~


Damn, Sakaki as Okarin...feels Kurisu+Okarin

Next same series, Kasuga Ayumu A. K. A. Osaka (Azumanga Daioh)
posted

Foxy4000 wrote:

I am unsure if I should continue with Umi because there are complete new characters. I just don't want to get disappointed by a third season of a great series.
Umineko is better than Higurashi but considering you requested a Reki Kawahara character, you probably like Higurashi for girls committing violent murders and be uninterested by Umineko's exploration of the nature of truth and its mystery narrative reconstruction.

Juri from Yuu yuu hakusho (or Aikatsu I guess)
posted

Green Platinum wrote:

Foxy4000 wrote:

I am unsure if I should continue with Umi because there are complete new characters. I just don't want to get disappointed by a third season of a great series.
Umineko is better than Higurashi but considering you requested a Reki Kawahara character, you probably like Higurashi for girls committing violent murders and be uninterested by Umineko's exploration of the nature of truth and its mystery narrative reconstruction.
That sounds cruel, if you put it like that xD, but you are probably right
posted
Scathach from Fate/Series. (For skinning, for this element)
posted
Shibuya Rin!
posted
Requesting Lady Venera from Zvezda, it's so hard to find art of her.
posted
Wew, I...
I seem to be very busy ( . .)

Foxy4000 wrote:

I am unsure if I should continue with Umi because there are complete new characters. I just don't want to get disappointed by a third season of a great series.
Give me Kuroyukihime (Accel World)




Izect Ztenz wrote:

Damn, Sakaki as Okarin...feels Kurisu+Okarin
Next same series, Kasuga Ayumu A. K. A. Osaka (Azumanga Daioh)




Green Platinum wrote:

Juri from Yuu yuu hakusho (or Aikatsu I guess)
[box=Um... I'll just go with the former.
I'm doubting about whether the latter is really wanted or not.:1337]

Husa wrote:

Scathach from Fate/Series. (For skinning, for this element)
[box=I'll give "horizontal pose", then...
I'll try...:1337]Too hard, maybe.
LEDIT: I went on 65 pages (approx' 75% of what could be found), but mm... Nothing/Not many of them matches your example at all. From my vision of the edition skill needed for the said example, I think you can see why I'm giving these two.


[Paradoxum] wrote:

Shibuya Rin!
[box=Aye!!
(So easy, here's plenty~):1337]







Rebmare wrote:

Requesting Lady Venera from Zvezda, it's so hard to find art of her.







________________________________________

[box="Random SFW Section: Chap.32"
(Random. Really.):1337]



posted
It's been a while owo
Okita Souji aka Sakura Saber from Fate Series plz
posted
Everyone is from time to time busy.

Give me Nagisa (Assasination Classroom)

OT: I am a bit mad, because my PC died now after 7 years (remember when I said my Graphic Card died ?) and all the Beatmaps are gone -.-
posted
OwO...

Tamura Hiyori (Lucky Star)
posted
Yamamoto, Kazue artwork
posted
looks good OwO

Arthuria Saber from Fate/series tjanku.
posted
I'm going to shut down............
Not this thread, I mean... I have to sleep ( - -)²²...

Alverynn wrote:

It's been a while owo Okita Souji aka Sakura Saber from Fate Series plz




Foxy4000 wrote:

Everyone is from time to time busy. Give me Nagisa (Assasination Classroom)
OT: I am a bit mad, because my PC died now after 7 years (remember when I said my Graphic Card died ?) and all the Beatmaps are gone -.-
[box=My condolences ( . .)
Have your requested items ( '-')70:1337]

Izect Ztenz wrote:

OwO... Tamura Hiyori (Lucky Star)
All by 白井大豆 (@d_shiroi).




Green Platinum wrote:

Yamamoto, Kazue artwork
[box=The comma confused me.
Then I really look into Kazue Yamamoto's "about"............ Ughs...:1337]I don't know where to look into, when there are only the Twitter and the official pages; and "illegal uploads", though most of them are just... NS'.
Or am I being completely and heavily mistaken...


Husa wrote:

looks good OwO
Arthuria Saber from Fate/series tjanku.






________________________________________________

[box="Random SFW Section: Chap.33"
(Special: "10/10 Ranking"... Almost hard edit'.):1337]



posted
Alisa Reinford
show more
Please sign in to reply.