forum

OWC

posted
Total Posts
151
show more
Topic Starter
R3laX3R

Toine wrote:



HAHAHAH geweldig
Kris voor OWC captain in mijn plaats. Held hahaha +1 man <3
Synchrostar
ik wil nu iig wel een keertje een #dutch tourney hebben, lijkt wel grappig

gladi mag van mij mappools maken in dat geval
Topic Starter
R3laX3R

Synchrostar wrote:

ik wil nu iig wel een keertje een #dutch tourney hebben, lijkt wel grappig

gladi mag van mij mappools maken in dat geval
Alles met Easy mod haha :)
silmarilen

Synchrostar wrote:

ik wil nu iig wel een keertje een #dutch tourney hebben, lijkt wel grappig

gladi mag van mij mappools maken in dat geval
iedereen die mee wil doen wordt in een competitie gegooid, er is geen mappool, alles is freemod (dt kan ook gekozen worden), bo5, iedereen speelt 2x tegen elkaar.

beste 8 doen mee

is dat nou zo moeilijk?
Xho
Veld, het probleem met vorig jaar is dat we toen eigenlijk geen spelers hadden (waardoor happy30 captain werd), en die hebben we nu wel (soort van).
Daarnaast was happy30 toen nog een BAT en kon dat soort dingen makkelijk regelen.
Finch
Als ik het goed begrijp heeft Veld dezelfde spelers gekozen en verschild alleen R3lax3r in zijn lijstje. Nou, Veld je hebt dus dezelfde sterspelers gekozen als kasper, Prima. Team is dus geregeld?
Nu het Captain-schap. Waarom zou iemand die geen OWC ervaring of what so ever Captain moeten zijn? Lijkt me een beetje raar.
Alle mensen in dit team kiezen ook voor R3lax3r als Captain.
Kan niet makkelijker?
Kris

Xhomas wrote:

Veld, het probleem met vorig jaar is dat we toen eigenlijk geen spelers hadden (waardoor happy30 captain werd), en die hebben we nu wel (soort van).
Daarnaast was happy30 toen nog een BAT en kon dat soort dingen makkelijk regelen.
geen spelers? we speelde super, niemand verwachte dat we zover zouden komen. We pakte zelfs een map van Japan! ... Dit soort mentaliteit zou ik als captain niet toestaan. ᵏʳᶦˢ ᵛᵒᵒʳ ᶜᵃᵖᵗᵃᶦᶰ
Remco32
Dus, uhm.
Relaxer maakt een draad waarin ie plempt "hoi jongens ik word de captain!". Vervolgens kijken mensen versteld op dat dit blijkbaar nauwelijks besproken is.
Dan komt Veld aanzetten, en die zegt precies hetzelfde.
En nu zijn jullie al 8 pagina's aan het bekvechten, terwijl jullie beide precies hetzelfde gedaan hebben.

Netjes was geweest als iemand even een draadje maakte met de vraag wie graag captain zou willen worden. Of een draadje met info over de OWC in het algemeen.
Ayu
Kijk uit mensen straks neemt R3lax3R nog de rol van nieuwe chat moderator op zich
tryaway

Ayu wrote:

Kijk uit mensen straks neemt R3lax3R nog de rol van nieuwe chat moderator op zich
O.O

Oh ja, @veld
Jij bent niet de enige die hard heeft gewerkt.
Vorig jaar had ik onze prestatie op OWC via twitch gevolgd en was super onder de indruk.
Op dat moment zei ik tegen mezelf: volgend jaar wil ik in dit team.
Met hard werk heb ik school en gamen gecombineerd.
Tot #6000 gegamed en VWO diploma gehaald.
Maar het punt is, met mij in de team kom je waarschijnlijk niet ver.
Soms is je harde werk nog niet genoeg en moet je je eerste kans even laten schieten.
FogsFles
Veel geluk iedereen bij OWC /o/
Topic Starter
R3laX3R
Xhomas wrote:
Ik had me trouwens afgevraagd of taku wel in het team was gekomen als hij niet de afgelopen tijd opeens maar wat rank maps is gaan spelen. Waarschijnlijk had het net zo geëindigd als nu met Pittigbaasje: underrated niet gekozen spelers.

Als je even had rondgevraagd had je geweten dat ik hem al had gevraagd voordat die ineens 600-700 ranks omhoog is gegaan.
En even over dat Veld een team wil maken , ik kan het niet serieus nemen als een low rank mee wilt doen als captain in een team omdat een captain ook mee hoort te spelen dus om verwaring te voorkomen heb ik een draadje aangemaakt.

Jullie vinden het misschien raar dat sommige mensen niet meedoen als ik captain word, dit willen de mensen die in mijn team zitten zelf zo.
Dus stop aub met zeuren.
Uni
wow zijn we er al uit of gaat het nog even duren de 2 teams zijn langs elkaar heen gemaakt maar ze zijn toch hetzelfde???!?!?!
Also we nou eens iemand anders kiezen die in beide teams zitten dan hebben we het gezeik ook weer gehad van wie er captain moet worden
#drama prevented
Moonpower
Ok, we zijn eruit. Het antwoord is simpel. Alles is voor Bassie. Kris is captain. Drommels, drommels en nog eens drommels

Aangezien de lijst van spelers van jullie hetzelfde is lijkt mij de beste oplossing om deze spelers hun captain te laten kiezen, zij moeten er immers naar luisteren. De spelers moeten volledig achter de beslissingen van hun captain staan. Dus, ga alle spelers nog een keertje langs en laat ze kiezen tussen deze 2 (of kris een andere potentiele captain).
GladiOol
Relaxer, wie zijn de mensen dan die een owc laten schieten voor jou als jij geen kapitein bent? Je noemt het nu al zo'n 30x, ik word nu wel een beetje nieuwsgierig
Remco32

tryaway wrote:

Oh ja, @veld
Jij bent niet de enige die hard heeft gewerkt.
Vorig jaar had ik onze prestatie op OWC via twitch gevolgd en was super onder de indruk.
Op dat moment zei ik tegen mezelf: volgend jaar wil ik in dit team.
Met hard werk heb ik school en gamen gecombineerd.
Tot #6000 gegamed en VWO diploma gehaald.
Maar het punt is, met mij in de team kom je waarschijnlijk niet ver.
Soms is je harde werk nog niet genoeg en moet je je eerste kans even laten schieten.
Overweeg een blog.

GladiOol wrote:

Relaxer, wie zijn de mensen dan die een owc laten schieten voor jou als jij geen kapitein bent? Je noemt het nu al zo'n 30x, ik word nu wel een beetje nieuwsgierig
Dan zal ik toch maar met de aap uit de mauw komen. Zonder Relaxer geen Remco32 in je team. Na die partijtjes Dota wil ik niet met Veld weer in hetzelfde team :DDDDD
warskippy
grappig dat de enige mensen die whinen bijna niet meer online zijn. Verder boeit het mij geen fuck wie of wat er mee doet in dat hele owc gebeuren, want ik speel toch geen osu. Have fun iedereen.
Veld
Nou relaxer ik denk dat we er over uit zijn :). Bassie4captain
Topic Starter
R3laX3R

Veld wrote:

Nou relaxer ik denk dat we er over uit zijn :). Bassie4captain
Blijkbaar ben jij er in je gedachte er over uit. http://puu.sh/aS1EP.jpg
Veld

R3laX3R wrote:

Toine wrote:



HAHAHAH geweldig
Kris voor OWC captain in mijn plaats. Held hahaha +1 man <3
Xho
Als mensen nou eens lezen wat er in de thread allemaal is voorgesteld en daarop ingaan, misschien komen we dan verder..
Bijvoorbeeld wat ik, silmarilen en Gladi gezegd hebben. En dan kijk ik vooral naar de TS die zulke posts lijkt te negeren.
Kris

Veld wrote:

Nou relaxer ik denk dat we er over uit zijn :). Bassie4captain
Dat ga ik eens even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.
Veld

Xhomas wrote:

Als mensen nou eens lezen wat er in de thread allemaal is voorgesteld en daarop ingaan, misschien komen we dan verder..
Bijvoorbeeld wat ik, silmarilen en Gladi gezegd hebben. En dan kijk ik vooral naar de TS die zulke posts lijkt te negeren.
Ik begrijp je wel, en wat sil zei, ik had ook wel eerder moeten aantonen dat ik er mee bezig ging. Maar daar kan ik nu niks meer aan veranderen. Ik was gewoon een beetje bang dat mensen het dan als een stomme grap zouden zien :(
CleanScreen
Ik zou heus wel willen spelen, maar dan ga ik in de weg zitten en dat willen we niet, ik ben tegen die tijd wel beter, maar niet goed genoeg. happy30
speelde vorig jaar toch ook niet mee, daar hoor ik je ook niet over. <<<< SRS VELD?? en jij wil capt worden? Happy30 heeft wel degelijk meegedaan en meegespeeld met OWC vorig jaar :') GGWP xDDD
Ciniak
wet je wat, aangezien er in de "zogenaamde" teams toch voor het merendeel dezelfde spelers zitten, laat dan degene die ook eigelijk 100% meespelen in het OWC zelf lekker beslissen wie ZIJ als team captain willen hebben, dat scheelt heel veel gedoe, gediscussieer en moeite. en ik denk dat hun wel het recht hebben om te kiezen wie zij als captain willen hebben aangezien zij met die persoon moeten samenwerken in die weken dat het owc bezig is....
Finch

Ciniak wrote:

wet je wat, aangezien er in de "zogenaamde" teams toch voor het merendeel dezelfde spelers zitten, laat dan degene die ook eigelijk 100% meespelen in het OWC zelf lekker beslissen wie ZIJ als team captain willen hebben, dat scheelt heel veel gedoe, gediscussieer en moeite. en ik denk dat hun wel het recht hebben om te kiezen wie zij als captain willen hebben aangezien zij met die persoon moeten samenwerken in die weken dat het owc bezig is....
Precies.
Xho

Veld wrote:

Xhomas wrote:

Als mensen nou eens lezen wat er in de thread allemaal is voorgesteld en daarop ingaan, misschien komen we dan verder..
Bijvoorbeeld wat ik, silmarilen en Gladi gezegd hebben. En dan kijk ik vooral naar de TS die zulke posts lijkt te negeren.
Ik begrijp je wel, en wat sil zei, ik had ook wel eerder moeten aantonen dat ik er mee bezig ging. Maar daar kan ik nu niks meer aan veranderen. Ik was gewoon een beetje bang dat mensen het dan als een stomme grap zouden zien :(
>een stomme grap
Is het ook.
Veld

Veld wrote:

Xhomas wrote:

Ik begrijp je wel, en wat sil zei, ik had ook wel eerder moeten aantonen dat ik er mee bezig ging. Maar daar kan ik nu niks meer aan veranderen. Ik was gewoon een beetje bang dat mensen het dan als een stomme grap zouden zien :(
>een stomme grap
Is het ook.
Oke.

Ik trek me terug.
happy30

- Kurisu - wrote:

Ik zou heus wel willen spelen, maar dan ga ik in de weg zitten en dat willen we niet, ik ben tegen die tijd wel beter, maar niet goed genoeg. happy30
speelde vorig jaar toch ook niet mee, daar hoor ik je ook niet over. <<<< SRS VELD?? en jij wil capt worden? Happy30 heeft wel degelijk meegedaan en meegespeeld met OWC vorig jaar :') GGWP xDDD
Nee eigenlijk niet
Synchrostar
1 of 2 maps

doe eens niet zo bescheiden
happy30
ik deed 1 of 2 warming ups
en de !roll voor welk team als eerst map mag kiezen lol
Kris

happy30 wrote:

ik deed 1 of 2 warming ups
en de !roll voor welk team als eerst map mag kiezen lol
de !roll is een grote verantwoording , dat kan niet zomaar iemand doen.
Veld

Kris wrote:

happy30 wrote:

ik deed 1 of 2 warming ups
en de !roll voor welk team als eerst map mag kiezen lol
de !roll is een grote verantwoording , dat kan niet zomaar iemand doen.
/roll. Shit je hebt gelijk :V
happy30
ik had er uren voor getraind

tryaway

happy30 wrote:

ik had er uren voor getraind

Dayum , dat 69.
Bara-
Als er ook zo'n zelfde draad zal komen voor TWC/CWC/OMWC zal heel #dutch tekeer gaan ;-;
Bara-
Oh, btw. Wanneer is OWC?
Neptune
oke jongens ik word captain

/runs
Kyshiro
buschauffeur
wat een autisme
Please sign in to reply.

New reply