forum

OWC

posted
Total Posts
151
show more
n0ah

silmarilen wrote:

waarom geen owc als kasper geen captain is? er waren al anderen druk bezig met organiseren voor een team en ineens komt hij met een draad aan "hoi mensen ik heb besloten dat ik captain ben"
hoogste ranks hebben meer recht om te bepalen imo.
Xho

SHEP wrote:

silmarilen wrote:

waarom geen owc als kasper geen captain is? er waren al anderen druk bezig met organiseren voor een team en ineens komt hij met een draad aan "hoi mensen ik heb besloten dat ik captain ben"
hoogste ranks hebben meer recht om te bepalen imo.
Wat ga je er dan mee bemoeien?
Yoeri

SHEP wrote:

silmarilen wrote:

waarom geen owc als kasper geen captain is? er waren al anderen druk bezig met organiseren voor een team en ineens komt hij met een draad aan "hoi mensen ik heb besloten dat ik captain ben"
hoogste ranks hebben meer recht om te bepalen imo.
Hou je kop imo
Synchrostar

GladiOol wrote:

godverdomme jongens. als jullie geen fatsoenlijk team maken ga ik alleen maar AR7 maps kiezen, en jullie weten dat ik dit zo maar doe. ga gewoon lekker in multiplayer een match doen om te zien wie beter is en beoordeel hier lekker uit wie in 't team komt. is toch allemaal niet zo moeilijk.
im fine with this

ontopic: veel plezier met zeuren over wie captain gaat worden terwijl ik rond blijf kloten op osu omdat ik niets te doen heb
Toine
dit forum zo levendig
n0ah
Hey jongens, anders meldt iedereen die ook bezig was met plannen voor OWC en een team heeft vastgesteld dat even op het forum, laten we de teams tegen elkaar spelen en dan mag het winnende team OWC spelen.

Uiteindelijk gaat het er toch om dat de beste mensen van Nederland spelen en niet de mensen die graag willen. Het gaat om skill bij een toernooi, dus om wie het beste is. Ze kijken bij OWC naar score en niet naar welk team er het liefste wil spelen.
n0ah

Yoeri wrote:

Hou je kop imo
Jij bent een kleuter en boos omdat je geen captain mag zijn.


Xhomas wrote:

Wat ga je er dan mee bemoeien?
ik ben degene die er voor heeft gezorgd dat een goede speler een team ging samenstellen, als je daar wat te klagen over hebt dan ben ik dus de persoon om bij te huilen
Remco

SHEP wrote:

silmarilen wrote:

waarom geen owc als kasper geen captain is? er waren al anderen druk bezig met organiseren voor een team en ineens komt hij met een draad aan "hoi mensen ik heb besloten dat ik captain ben"
hoogste ranks hebben meer recht om te bepalen imo.
Dus als ik dit goed begrijp omdat je een hogere rank bent mag je dingen beslissen, ik beslis nu dat je een heel stom bent, tja het mag toch ik ben een hogere rank.

^dit slaat dan toch ook nergens op --'

maar anyway OWC is toch 1 groot bullshit verhaal het boeit me niet zo veel toch leuk hoeveel gezeik er mee komt
n0ah

Ookami Ryouko wrote:

Dus als ik dit goed begrijp omdat je een hogere rank bent mag je dingen beslissen, ik beslis nu dat je een ------ stom bent, tja het mag toch ik ben een hogere rank.

^dit slaat dan toch ook nergens op --'

maar anyway OWC is toch 1 groot bullshit verhaal het boeit me niet zo veel toch leuk hoeveel gezeik er mee komt

Dat je blijkbaar in een post over een bepaalde beslissing niet kan begrijpen dat ik het over die beslissing heb is hier het enige dat nergens op slaat.
silmarilen

Toine wrote:

je bent wel lekker in je eentje aan het plannen, niet?
misschien de volgende keer een tip om het te delen met iedereen, zodat er rekening mee kan worden gehouden dat jij misschien wel de OWC capt zou zijn geweest. (ik wist er niks vanaf, ik denk meerdere niet)
ik wist anders ook niks over dat relaxer ergens mee bezig was. en volgens mij eigenlijk niemand die niet in het team/niet in jullie skype groep zit.
Xho

SHEP wrote:

Yoeri wrote:

Hou je kop imo
Jij bent een kleuter en boos omdat je geen captain mag zijn.


Xhomas wrote:

Wat ga je er dan mee bemoeien?
ik ben degene die er voor heeft gezorgd dat een goede speler een team ging samenstellen, als je daar wat te klagen over hebt dan ben ik dus de persoon om bij te huilen
Sinds wanneer is een populaire speler gelijk aan een goede speler? Relaxer is een randgevalletje wel of geen OWC speler, dus op dat gebied heb je iets verkeerd gedaan.
En jij kijkt blijkbaar alleen naar rank. Als je GOEDE spelers in het OWC wilt hebben, dan doe je of een multiplayer of in ieder geval je huiswerk en kijken wie er in NL goed zijn. En dat is niet kijken naar pp.

Daarnaast was er door de "Veld 4 captain club" om het zo maar te noemen nog geen team samengesteld, terwijl jullie het allemaal al zogenaamd klaar hadden zonder echt goed na te denken, en dan zo een sloppy thread te maken.

edit: En je moet vooral niet de fout maken dat goed in hoge AR= pro. OWC is meer of je AR9 goed kan lezen, HD (en ja, ook soms DT en HR). oftewel een consistente overall goede speler.
Yoeri

SHEP wrote:

Yoeri wrote:

Hou je kop imo
Jij bent een kleuter en boos omdat je geen captain mag zijn.
10/10 redenatie uit die ene zin.

SHEP wrote:

Xhomas wrote:

Wat ga je er dan mee bemoeien?
ik ben degene die er voor heeft gezorgd dat een goede speler een team ging samenstellen, als je daar wat te klagen over hebt dan ben ik dus de persoon om bij te huilen
R3laX3R kan geen ruk als het geen AR 10 is.
Xho

Yoeri wrote:

R3laX3R kan geen ruk als het geen AR 10 is.
n0ah

Xhomas wrote:

Sinds wanneer is een populaire speler gelijk aan een goede speler? Relaxer is een randgevalletje wel of geen OWC speler, dus op dat gebied heb je iets verkeerd gedaan.
En jij kijkt blijkbaar alleen naar rank. Als je GOEDE spelers in het OWC wilt hebben, dan doe je of een multiplayer of in ieder geval je huiswerk en kijken wie er in NL goed zijn. En dat is niet pp.

Daarnaast was er door de "Veld 4 captain club" om het zo maar te noemen nog geen team samengesteld, terwijl jullie het allemaal al zogenaamd klaar hadden zonder echt goed na te denken, en dan zo een sloppy thread te maken.
Zeg je nou tegen mij precies hetgeen dat ik net heb voorgesteld of vergis ik me nu?

SHEP wrote:

Hey jongens, anders meldt iedereen die ook bezig was met plannen voor OWC en een team heeft vastgesteld dat even op het forum, laten we de teams tegen elkaar spelen en dan mag het winnende team OWC spelen.

Uiteindelijk gaat het er toch om dat de beste mensen van Nederland spelen en niet de mensen die graag willen. Het gaat om skill bij een toernooi, dus om wie het beste is. Ze kijken bij OWC naar score en niet naar welk team er het liefste wil spelen.
n0ah

Yoeri wrote:

10/10 redenatie uit die ene zin.
dacht je nou echt dat niemand weet dat jij aan het rondvragen was wie er owc wilden spelen?
Toine

silmarilen wrote:

Toine wrote:

je bent wel lekker in je eentje aan het plannen, niet?
misschien de volgende keer een tip om het te delen met iedereen, zodat er rekening mee kan worden gehouden dat jij misschien wel de OWC capt zou zijn geweest. (ik wist er niks vanaf, ik denk meerdere niet)
ik wist anders ook niks over dat relaxer ergens mee bezig was. en volgens mij eigenlijk niemand die niet in het team/niet in jullie skype groep zit.
dat geldt voor mij dus ook zo ten opzichte van veld :P (nja niet dat het uitmaakt, uiteindelijk heb ik er toch niks over te zeggen; ik kijk alleen maar naar de livestream)
Yoeri

SHEP wrote:

Yoeri wrote:

10/10 redenatie uit die ene zin.
dacht je nou echt dat niemand weet dat jij aan het rondvragen was wie er owc wilden spelen?
Je bedoelt voor het spreadsheet dat ik en Veld aan het maken waren?
Finch
Daarnaast was er door de "Veld 4 captain club" om het zo maar te noemen nog geen team samengesteld, terwijl jullie het allemaal al zogenaamd klaar hadden zonder echt goed na te denken, en dan zo een sloppy thread te maken.
naar mijn weten zijn ze er al langer mee bezig hoor maarja ;)
silmarilen
ok even mijn mening.
ik vind dat "team relaxer" om het maar zo te noemen opzich geen slecht team is. en ik heb er ook absoluut geen probleem mee als relaxer als captain gekozen wordt door dat team.
maar waar ik een probleem mee heb is dat er een paar mensen al druk bezig waren met een team voor owc organiseren, en dan komt er ineens iemand anders (wat waarschijnlijk aan miscommunicatie/geen communicatie de danken is) aanzetten met dat er al een team is gemaakt en dat hij captain is.
ga met zn allen om de tafel zitten, overleg wat en bekijk mensen als ze spelen/multien en kies daaruit je team.
Yoeri
Ik weet niet of dat het beter maakt dat het al zo lang achter onze rug om gebeurt.
Xho

SHEP wrote:

Zeg je nou tegen mij precies hetgeen dat ik net heb voorgesteld of vergis ik me nu?
Dat is bullshit en dat weet je zelf ook. De meeste in de "door jouw (of Relaxer)" opgestelde team kunnen natuurlijk in het team blijven. Jij spreekt jezelf erg tegen, ik zeg helemaal niet dat ik voor die andere "teamopstellers" ben, koop een bril als je niet kan lezen wat ik gezegd heb. Ik zeg alleen dat jullie het op dezelfde manier niemand hebben laten weten, en dat had me niet uitgemaakt als jullie het in ieder geval wel goed deden, en dat is niet zo.

En stop met doubleposten.
n0ah
Ik wist niks van team Veld af en zelfs al wist R3laX3R het, in de tijd dat wij het aan het plannen waren was hij gesilenced voor 170 uur dus heel veel kon hij er niet over zeggen.


We moeten gewoon een multi plannen en dan het beste team OWC laten spelen (ook al denk ik dat het wel redelijk duidelijk is wie er dan wint). Balen dat er zo'n enorm gat in de communicatie zit maar dit is de eerlijkste oplossing als je het mij vraagt.
Finch

silmarilen wrote:

ga met zn allen om de tafel zitten, overleg wat en bekijk mensen als ze spelen/multien en kies daaruit je team.
Hier hebben we wat aan. Er hoeven geen voorbereidingen weggegooid te worden of iets.
n0ah

Xhomas wrote:

SHEP wrote:

Zeg je nou tegen mij precies hetgeen dat ik net heb voorgesteld of vergis ik me nu?
Dat is bullshit en dat weet je zelf ook. De meeste in de "door jouw (of Relaxer)" opgestelde team kunnen natuurlijk in het team blijven. Jij spreekt jezelf erg tegen, ik zeg helemaal niet dat ik voor die andere "teamopstellers" ben, koop een bril als je niet kan lezen wat ik gezegd heb. Ik zeg alleen dat jullie het op dezelfde manier niemand hebben laten weten, en dat had me niet uitgemaakt als jullie het in ieder geval wel goed deden, en dat is niet zo.

En stop met doubleposten.
ik stel multi voor en vervolgens stel jij een multi voor.



kan niet ik heb een quotelimiet
Uni
Hey hey jongens als we het nou lief houden en tot een besluit komen maak je mij ook blij anders maak ik een team en dan is niemand blij /runs
Toine


>69
A Mystery
Gaan we voor 420??
Synchrostar
meanwhile

n0ah

Synchrostar wrote:

meanwhile

Psych >
Toine

A Mystery wrote:

Gaan we voor 420??
lekker posten
n0ah

Toine wrote:

A Mystery wrote:

Gaan we voor 420??
lekker posten
ik moest toch al wat aan mijn postcount doen
Toine
nu ben je zowaar een Cymbal Sounder
n0ah

Toine wrote:

nu ben je zowaar een Cymbal Sounder
ik ben vereerd, maar wat het inhoudt....
Damnjelly

Cookie wrote:

Hey hey jongens als we het nou lief houden en tot een besluit komen maak je mij ook blij anders maak ik een team en dan is niemand blij /runs
n0ah

Damnjelly wrote:

Cookie wrote:

Hey hey jongens als we het nou lief houden en tot een besluit komen maak je mij ook blij anders maak ik een team en dan is niemand blij /runs

;w;
Ciniak
damn jelly ik kan niet meer LOL
Uni
wow ik ben klaar hier mee doei
Synchrostar
lock gelijk dit draadje even

ty
Toine

Cookie wrote:

wow ik ben klaar hier mee doei
HAHAHAHAHAHAHAHA wow






Epic
jackylam5
als het zo door gaat begin ik wel mijn eigen pro team met:
senzeeh, vw, clipie, cookiezmonster enz
dan gaan we wel multi tegen elkaar en beste team mag owc in
wedden mijn team SSt alles?
show more
Please sign in to reply.

New reply