forum

OWC

posted
Total Posts
151
show more
Xho

SHEP wrote:

Kasper de juiste persoon is voor de taak.
hahahaha



Waar in die opstelling staat Pittigbaasje trouwens?
Toine
hebben we een kans dit jaar?
Finch
Kasper captain > OWC.
Kasper geen captain > Geen OWC
Pretty simple? :3 :D
n0ah

Xhomas wrote:

SHEP wrote:

Kasper de juiste persoon is voor de taak.
hahahaha



Waar in die opstelling staat Pittigbaasje trouwens?

boos omdat je niet meedoet?
silmarilen
waarom geen owc als kasper geen captain is? er waren al anderen druk bezig met organiseren voor een team en ineens komt hij met een draad aan "hoi mensen ik heb besloten dat ik captain ben"
Xho

SHEP wrote:

boos omdat je niet meedoet?
Nee, ik hoef niet mee te doen aangezien ik niet echt goed in AR9 ben. Maar daarom vind ik het deste grappiger dat Relaxer wel weer meedoet. En zelfs captain!
En wat ga jij je ermee bemoeien trouwens, ga terug naar Relaxers circlejerk of post iets zinvols.


Maar let maar op, Relaxer is een overrated player. Misschien niet in hogere AR, maar imo totaal niet geschikt voor OWC (net als vorig jaar). En ik deel deze mening met meerdere mensen.
Toine
Let's flaim
Finch

silmarilen wrote:

waarom geen owc als kasper geen captain is? er waren al anderen druk bezig met organiseren voor een team en ineens komt hij met een draad aan "hoi mensen ik heb besloten dat ik captain ben"
Omdat mensen zoals Jacky & Taku niet mee willen doen zonder kasper als captain.
dan kun je net zo goed een paar randoms van de top 50 mee laten doen, maak je evenveel kans..
Xho

FrozenFire wrote:

silmarilen wrote:

waarom geen owc als kasper geen captain is? er waren al anderen druk bezig met organiseren voor een team en ineens komt hij met een draad aan "hoi mensen ik heb besloten dat ik captain ben"
Omdat mensen zoals Jacky & Taku niet mee willen doen zonder kasper als captain.
dan kun je net zo goed een paar randoms van de top 50 mee laten doen, maak je evenveel kans..
[citation needed]

Volgens mij bedoelt jacky namelijk dat Veld niet voor captain, en daar ben ik het met jullie eens. Dat is meer een soort van grap (sorry Mieke).
Veld

FrozenFire wrote:

Kasper captain > OWC.
Kasper geen captain > Geen OWC
Pretty simple? :3 :D
Nee, niet echt :x.

Ik ben al bezig met het voorbereiden voor owc sinds 14 juli, 00:08. Dat is al bijna een maand. Vind het een beetje vervelend als ik dat nu allemaal kan weg gooien omdat

silmarilen wrote:

"hoi mensen ik heb besloten dat ik captain ben"
Finch
Lijkt me overbodig.
Finch
Dan ga je ze helpen Veld. er hoeft geen voorbereiding weggegooid te worden.
Toine
je bent wel lekker in je eentje aan het plannen, niet?
misschien de volgende keer een tip om het te delen met iedereen, zodat er rekening mee kan worden gehouden dat jij misschien wel de OWC capt zou zijn geweest. (ik wist er niks vanaf, ik denk meerdere niet)
Finch

Toine wrote:

je bent wel lekker in je eentje aan het plannen, niet?
misschien de volgende keer een tip om het te delen met iedereen, zodat er rekening mee kan worden gehouden dat jij misschien wel de OWC capt zou zijn geweest. (ik wist er niks vanaf, ik denk meerdere niet)
Veld

Toine wrote:

je bent wel lekker in je eentje aan het plannen, niet?
misschien de volgende keer een tip om het te delen met iedereen, zodat er rekening mee kan worden gehouden dat jij misschien wel de OWC capt zou zijn geweest. (ik wist er niks vanaf, ik denk meerdere niet)
Toine. pls

http://puu.sh/aQWaV/e662d52392.jpg
http://puu.sh/aQWbK/fd3b47fad9.jpg
http://puu.sh/aQWcA/26cbdc821b.png
BiG_ChilD
Laat ik er ook maar eens mee bemoeien... Ik stem voor R3lax3r als OWC Capt, omdat hij al een beetje ervaring heeft en toch nét wat beter is dan Veld... (Sorry veld)
*Runs*
GladiOol
godverdomme jongens. als jullie geen fatsoenlijk team maken ga ik alleen maar AR7 maps kiezen, en jullie weten dat ik dit zo maar doe. ga gewoon lekker in multiplayer een match doen om te zien wie beter is en beoordeel hier lekker uit wie in 't team komt. is toch allemaal niet zo moeilijk.
Toine

Veld wrote:

Toine wrote:

je bent wel lekker in je eentje aan het plannen, niet?
misschien de volgende keer een tip om het te delen met iedereen, zodat er rekening mee kan worden gehouden dat jij misschien wel de OWC capt zou zijn geweest. (ik wist er niks vanaf, ik denk meerdere niet)
Toine. pls

http://puu.sh/aQWaV/e662d52392.jpg
http://puu.sh/aQWbK/fd3b47fad9.jpg
http://puu.sh/aQWcA/26cbdc821b.png
toevallig wisten die mensen er vanaf. dat wilt overigens nog niks zeggen over de andere community leden. ik wil alleen maar zeggen dat het een beetje vaag is gelopen nu aangezien ook niet iedereen wist dat relaxer capt zou willen worden, no hard feels! (jullie mogen zelf beslissen wie er capt wordt) zolang er maar prestatie is op het OWC voor nederland dit jaar :)
Veld

BiG_ChilD wrote:

Laat ik er ook maar eens mee bemoeien... Ik stem voor R3lax3r als OWC Capt, omdat hij al een beetje ervaring heeft en toch nét wat beter is dan Veld... (Sorry veld)
*Runs*
Het is oke. BiG, ik ben mischien niet zo goed als R3lax3r in het spel zelf, maar ik toon wel initiatief en inzet. Ik heb mischien niet de connecties maar toch heb ik de betere spelers kunnen vragen of ze meedoen. Het enige wat me stoort is het feit dat als ik hem vraag voor owc team, dat hij deze draad vlak erna maakt, en noemt mij een troll.
BiG_ChilD

GladiOol wrote:

godverdomme jongens. als jullie geen fatsoenlijk team maken ga ik alleen maar AR7 maps kiezen, en jullie weten dat ik dit zo maar doe. ga gewoon lekker in multiplayer een match doen om te zien wie beter is en beoordeel hier lekker uit wie in 't team komt. is toch allemaal niet zo moeilijk.
Klinkt goed!
Xho

GladiOol wrote:

godverdomme jongens. als jullie geen fatsoenlijk team maken ga ik alleen maar AR7 maps kiezen, en jullie weten dat ik dit zo maar doe. ga gewoon lekker in multiplayer een match doen om te zien wie beter is en beoordeel hier lekker uit wie in 't team komt. is toch allemaal niet zo moeilijk.
Eindelijk een post waar iemand nadenkt

Toine wrote:

zolang er maar prestatie is op het OWC voor nederland dit jaar :)
Seconded, en ik vind dat op deze manier niet echt goed geregeld (Mieke 4 captain ook niet)
Veld

GladiOol wrote:

godverdomme jongens. als jullie geen fatsoenlijk team maken ga ik alleen maar AR7 maps kiezen, en jullie weten dat ik dit zo maar doe. ga gewoon lekker in multiplayer een match doen om te zien wie beter is en beoordeel hier lekker uit wie in 't team komt. is toch allemaal niet zo moeilijk.
O shit ik kan AR7 lezen. Nederland wint.
Toine

GladiOol wrote:

godverdomme jongens. als jullie geen fatsoenlijk team maken ga ik alleen maar AR7 maps kiezen, en jullie weten dat ik dit zo maar doe. ga gewoon lekker in multiplayer een match doen om te zien wie beter is en beoordeel hier lekker uit wie in 't team komt. is toch allemaal niet zo moeilijk.
dat wordt feest voor de jongens

Xhomas wrote:

Toine wrote:

zolang er maar prestatie is op het OWC voor nederland dit jaar :)
Seconded, en ik vind dat op deze manier niet echt goed geregeld (Mieke 4 captain ook niet)
jep, nja wat gedaan is, is gedaan. gotta get over that :lol:
weer een wijze les voor volgende OWC editie
n0ah

silmarilen wrote:

waarom geen owc als kasper geen captain is? er waren al anderen druk bezig met organiseren voor een team en ineens komt hij met een draad aan "hoi mensen ik heb besloten dat ik captain ben"
hoogste ranks hebben meer recht om te bepalen imo.
Xho

SHEP wrote:

silmarilen wrote:

waarom geen owc als kasper geen captain is? er waren al anderen druk bezig met organiseren voor een team en ineens komt hij met een draad aan "hoi mensen ik heb besloten dat ik captain ben"
hoogste ranks hebben meer recht om te bepalen imo.
Wat ga je er dan mee bemoeien?
Yoeri

SHEP wrote:

silmarilen wrote:

waarom geen owc als kasper geen captain is? er waren al anderen druk bezig met organiseren voor een team en ineens komt hij met een draad aan "hoi mensen ik heb besloten dat ik captain ben"
hoogste ranks hebben meer recht om te bepalen imo.
Hou je kop imo
Synchrostar

GladiOol wrote:

godverdomme jongens. als jullie geen fatsoenlijk team maken ga ik alleen maar AR7 maps kiezen, en jullie weten dat ik dit zo maar doe. ga gewoon lekker in multiplayer een match doen om te zien wie beter is en beoordeel hier lekker uit wie in 't team komt. is toch allemaal niet zo moeilijk.
im fine with this

ontopic: veel plezier met zeuren over wie captain gaat worden terwijl ik rond blijf kloten op osu omdat ik niets te doen heb
Toine
dit forum zo levendig
n0ah
Hey jongens, anders meldt iedereen die ook bezig was met plannen voor OWC en een team heeft vastgesteld dat even op het forum, laten we de teams tegen elkaar spelen en dan mag het winnende team OWC spelen.

Uiteindelijk gaat het er toch om dat de beste mensen van Nederland spelen en niet de mensen die graag willen. Het gaat om skill bij een toernooi, dus om wie het beste is. Ze kijken bij OWC naar score en niet naar welk team er het liefste wil spelen.
n0ah

Yoeri wrote:

Hou je kop imo
Jij bent een kleuter en boos omdat je geen captain mag zijn.


Xhomas wrote:

Wat ga je er dan mee bemoeien?
ik ben degene die er voor heeft gezorgd dat een goede speler een team ging samenstellen, als je daar wat te klagen over hebt dan ben ik dus de persoon om bij te huilen
Remco

SHEP wrote:

silmarilen wrote:

waarom geen owc als kasper geen captain is? er waren al anderen druk bezig met organiseren voor een team en ineens komt hij met een draad aan "hoi mensen ik heb besloten dat ik captain ben"
hoogste ranks hebben meer recht om te bepalen imo.
Dus als ik dit goed begrijp omdat je een hogere rank bent mag je dingen beslissen, ik beslis nu dat je een heel stom bent, tja het mag toch ik ben een hogere rank.

^dit slaat dan toch ook nergens op --'

maar anyway OWC is toch 1 groot bullshit verhaal het boeit me niet zo veel toch leuk hoeveel gezeik er mee komt
n0ah

Ookami Ryouko wrote:

Dus als ik dit goed begrijp omdat je een hogere rank bent mag je dingen beslissen, ik beslis nu dat je een ------ stom bent, tja het mag toch ik ben een hogere rank.

^dit slaat dan toch ook nergens op --'

maar anyway OWC is toch 1 groot bullshit verhaal het boeit me niet zo veel toch leuk hoeveel gezeik er mee komt

Dat je blijkbaar in een post over een bepaalde beslissing niet kan begrijpen dat ik het over die beslissing heb is hier het enige dat nergens op slaat.
silmarilen

Toine wrote:

je bent wel lekker in je eentje aan het plannen, niet?
misschien de volgende keer een tip om het te delen met iedereen, zodat er rekening mee kan worden gehouden dat jij misschien wel de OWC capt zou zijn geweest. (ik wist er niks vanaf, ik denk meerdere niet)
ik wist anders ook niks over dat relaxer ergens mee bezig was. en volgens mij eigenlijk niemand die niet in het team/niet in jullie skype groep zit.
Xho

SHEP wrote:

Yoeri wrote:

Hou je kop imo
Jij bent een kleuter en boos omdat je geen captain mag zijn.


Xhomas wrote:

Wat ga je er dan mee bemoeien?
ik ben degene die er voor heeft gezorgd dat een goede speler een team ging samenstellen, als je daar wat te klagen over hebt dan ben ik dus de persoon om bij te huilen
Sinds wanneer is een populaire speler gelijk aan een goede speler? Relaxer is een randgevalletje wel of geen OWC speler, dus op dat gebied heb je iets verkeerd gedaan.
En jij kijkt blijkbaar alleen naar rank. Als je GOEDE spelers in het OWC wilt hebben, dan doe je of een multiplayer of in ieder geval je huiswerk en kijken wie er in NL goed zijn. En dat is niet kijken naar pp.

Daarnaast was er door de "Veld 4 captain club" om het zo maar te noemen nog geen team samengesteld, terwijl jullie het allemaal al zogenaamd klaar hadden zonder echt goed na te denken, en dan zo een sloppy thread te maken.

edit: En je moet vooral niet de fout maken dat goed in hoge AR= pro. OWC is meer of je AR9 goed kan lezen, HD (en ja, ook soms DT en HR). oftewel een consistente overall goede speler.
Yoeri

SHEP wrote:

Yoeri wrote:

Hou je kop imo
Jij bent een kleuter en boos omdat je geen captain mag zijn.
10/10 redenatie uit die ene zin.

SHEP wrote:

Xhomas wrote:

Wat ga je er dan mee bemoeien?
ik ben degene die er voor heeft gezorgd dat een goede speler een team ging samenstellen, als je daar wat te klagen over hebt dan ben ik dus de persoon om bij te huilen
R3laX3R kan geen ruk als het geen AR 10 is.
Xho

Yoeri wrote:

R3laX3R kan geen ruk als het geen AR 10 is.
n0ah

Xhomas wrote:

Sinds wanneer is een populaire speler gelijk aan een goede speler? Relaxer is een randgevalletje wel of geen OWC speler, dus op dat gebied heb je iets verkeerd gedaan.
En jij kijkt blijkbaar alleen naar rank. Als je GOEDE spelers in het OWC wilt hebben, dan doe je of een multiplayer of in ieder geval je huiswerk en kijken wie er in NL goed zijn. En dat is niet pp.

Daarnaast was er door de "Veld 4 captain club" om het zo maar te noemen nog geen team samengesteld, terwijl jullie het allemaal al zogenaamd klaar hadden zonder echt goed na te denken, en dan zo een sloppy thread te maken.
Zeg je nou tegen mij precies hetgeen dat ik net heb voorgesteld of vergis ik me nu?

SHEP wrote:

Hey jongens, anders meldt iedereen die ook bezig was met plannen voor OWC en een team heeft vastgesteld dat even op het forum, laten we de teams tegen elkaar spelen en dan mag het winnende team OWC spelen.

Uiteindelijk gaat het er toch om dat de beste mensen van Nederland spelen en niet de mensen die graag willen. Het gaat om skill bij een toernooi, dus om wie het beste is. Ze kijken bij OWC naar score en niet naar welk team er het liefste wil spelen.
n0ah

Yoeri wrote:

10/10 redenatie uit die ene zin.
dacht je nou echt dat niemand weet dat jij aan het rondvragen was wie er owc wilden spelen?
Toine

silmarilen wrote:

Toine wrote:

je bent wel lekker in je eentje aan het plannen, niet?
misschien de volgende keer een tip om het te delen met iedereen, zodat er rekening mee kan worden gehouden dat jij misschien wel de OWC capt zou zijn geweest. (ik wist er niks vanaf, ik denk meerdere niet)
ik wist anders ook niks over dat relaxer ergens mee bezig was. en volgens mij eigenlijk niemand die niet in het team/niet in jullie skype groep zit.
dat geldt voor mij dus ook zo ten opzichte van veld :P (nja niet dat het uitmaakt, uiteindelijk heb ik er toch niks over te zeggen; ik kijk alleen maar naar de livestream)
Yoeri

SHEP wrote:

Yoeri wrote:

10/10 redenatie uit die ene zin.
dacht je nou echt dat niemand weet dat jij aan het rondvragen was wie er owc wilden spelen?
Je bedoelt voor het spreadsheet dat ik en Veld aan het maken waren?
show more
Please sign in to reply.

New reply