forum

Suomalaiset ja osu!

posted
Total Posts
55
show more
Mukku
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Orkel

Mukku wrote:

2009 february tekivät threadin tästä tuonne Toribash nimisen pelin foruumeille. Nykyään olen reilusti sen commynityn #1

Eka mappi jota pelasin oli tuo Nharoxin Danzai no Hana http://osu.ppy.sh/s/4806
Dangaardin normaalia tietenki väänsin monta tuntia että läpi meni :D
Eka kenttä mitä pelasin oli Caramelldansen, tämä: http://osu.ppy.sh/s/1018

Sillon kun sain james difficultyn läpi ekaa kertaa oli kyllä mukava tunne.
detonator300
Minä itse jouduin pelaamaan osua pikkuveljen painostuksesta :D . Taidan olla jonkin sortin kiitoksen velkaa koska olin koukussa noin 5 minuutin päästä.

Mun eka map tais olla (tutoriaalia lukuunottamatta tietenkin) Sonata Arctican Black Sheep: http://osu.ppy.sh/s/63
Ja vieläkin taistelen päästäkseni Top 40 listalle...
heintsi
Itse löysin osun tanssipelit.fi sivun foorumeilta verkelin signaturesta "#1 finnish player in osu" tjsp. klikkasin sitten sitä ja nii alettii pelaamaa osua. Aluksi peli ei niin paljon innostanut, mutta sitten kun hanyuu kertoi phantasy star zeron irkkikanavalla pelaavansa osua myös, niin pelitunteja alkoi kertymään urakalla..

Ekaa mappia en muista, mutta ensimmäinen kappale mistä tykkäsin kunnolla pelissä oli Kotoko-Face of fact.
Sutsuka
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Kdeff
löysin Osun kun edeltä mainitsematon hemmo "Ippe" laittoi linkin ja kiinnostuin tästä pelistä.
IppE

Kdeff wrote:

löysin Osun kun edeltä mainitsematon hemmo "Ippe" laittoi linkin ja kiinnostuin tästä pelistä.
Tai kun tämä kyseinen "Ippe" pelasi sitä koulussa, koska ei jaksanut kuunnella opettajaa.
Topic Starter
Mara
Löysin osun Freeware Games-torrentin kautta. Pelasin yhden mapin ja lopetin siihen.

Kunnolla rupesin pelaamaan kun IppE läpsäytti minua hänen makkarallaan ja sanoi "oih osu".
Kdeff

IppE602 wrote:

Kdeff wrote:

löysin Osun kun edeltä mainitsematon hemmo "Ippe" laittoi linkin ja kiinnostuin tästä pelistä.
Tai kun tämä kyseinen "Ippe" pelasi sitä koulussa, koska ei jaksanut kuunnella opettajaa.
Jaksakko sie yleensä tehä mitään >:(
IppE

DataCirno wrote:

IppE läpsäytti minua hänen makkarallaan ja sanoi "oih osu".
:D
Topic Starter
Mara

IppE602 wrote:

DataCirno wrote:

IppE läpsäytti minua hänen makkarallaan ja sanoi "oih osu".
:D
osu! - IppEn suuri fetissi.
Pui Pui_old
Mie päädyin OSU!a pelaamaan hollantilaisen kamelin kautta. Läjäytti linkin naamaan ja sano et "Rupeet pelaa tota." Jamie tein kuten käskettiin.. D':
Ekaa beatmäppiä en muista mutta Bad Apple!en ihastuin täysin. Ekan Easy "SS"än nappasin siitä <3
Mianki
(Pari vuotta takaperin) etsin youtubesta mario techno remix videoita ja yks niistä oli se mappi joka on tääl xD. Aattelin että näyttääpä mielenkiintoiselta peliltä :P
kiisseli
Skypetuttava oli löytäny pelin jostaki, linkitti ja patisti lataamaan. Tää latas ja ykskaks yllättäen Ayana - Last Regrets -Xmas Dance Mix- koukutti. ): Täällä ollaan edelleen kaikkien kiusana.
IppE

Kisselable wrote:

Täällä ollaan edelleen kaikkien kiusana.
Mitenniin, porukassa aina kivempaa :>
kiisseli

IppE602 wrote:

Kisselable wrote:

Täällä ollaan edelleen kaikkien kiusana.
Mitenniin, porukassa aina kivempaa :>
Ootkos ny ihan varma meikäläisestä 8-)
IppE

Kisselable wrote:

Ootkos ny ihan varma meikäläisestä 8-)
Olen ennakkoluuloton.

Kunhan kyseessä ei ole työtön maahanmuuttaja.
AzureDraco_old
Jos nyt näin vähän kaivellaan niin itteä on kans mietityttäny tää suomalaisten puuhastelu netis verrattuna ulkomaalaisii, joka ainaki yleensä omalla kohdalla on johtanu siihen että ei muitten suomalaisten kanssa yleensä jaksa peleis olla. Toisaalta eipä tässä oo kovin paljoo tullu käytettyy mitää foorumeita tai muita (ainakaa osussa) kun on lähinnä vaan kiinnostanu se pelaaminen (tai ehkä vaan ei viitsi tulla esille ennen ku on jotai mitä näyttää).

*jatkaa samaa linjaa*
Ite aloitin osun kun broadcastailin S.T.A.L.K.E.R.ia xfires ja näytin muille, yks hyypiö sit kans kiinnostu siitä broadcastistä ja koitti sit osussa sitä (ei se kyl kovin kauaa käyttäny sitä mutta ite sain ainaki uuden pelin ^^; ). Osuun on kyllä turhauttavaa saada muita pelaan ku se ei tunnu vaikuttavan mielenkiintoiselta tai "eikö oo mitää parempaa?" niinku veljeni kommentoi. Omasta mielestä jo musiikin kuuntelu pelaamisen ohessa on mukavaa (miksi guitar hero on muuten nii suosittu massojen kesken mutta osu ei?).
Mianki

AzureDraco wrote:

*jatkaa samaa linjaa*
Ite aloitin osun kun broadcastailin S.T.A.L.K.E.R.ia xfires ja näytin muille, yks hyypiö sit kans kiinnostu siitä broadcastistä ja koitti sit osussa sitä (ei se kyl kovin kauaa käyttäny sitä mutta ite sain ainaki uuden pelin ^^; ). Osuun on kyllä turhauttavaa saada muita pelaan ku se ei tunnu vaikuttavan mielenkiintoiselta tai "eikö oo mitää parempaa?" niinku veljeni kommentoi. Omasta mielestä jo musiikin kuuntelu pelaamisen ohessa on mukavaa (miksi guitar hero on muuten nii suosittu massojen kesken mutta osu ei?).
Heti kun suomalainen kuulee biisiin joka ei ole suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi niin heti tuomitaan
Sokru
ikr right
Mindfang
Soarezi

Mindfang wrote:

nyt jonkun pitäis tehdä tosta intensifies
Topic Starter
Mara


IppE toimittaa
Soarezi
hienoa toimintaa Mara
Sokru
nii
Kanako_old_1
Miks meiän pitäis sosialististua :o
K3la
Hehe, Suomi-foorumi kuolleena noin 3 ja puoli vuotta jonka jälkeen joku yritti vanhalla postauksella potkia sitä henkiin.
Jostain syystä Suomi-community ei viihdy Suomi-foorumilla, mutten itse ainakaan näe juuri tarvetta lähteä tänne porukkaa hilloamaan, voi sitä kansainväliselläkin foorumilla postailla lontooksi ja jos nyt joku pakottava tarve on päästä internetissä muille pelaajille puhumaan suomea niin tulkoot tänne.

Mara wrote:



IppE toimittaa
Also, mitäs kosmista vittua?!
thelewa
Miisk
Aina olen myöhässä :I
berner8
Voisko joku linkkaa suomalasia osu mappeja?
TheKingHenry

berner8 wrote:

Voisko joku linkkaa suomalasia osu mappeja?
vähän myöhässä, mutta parempi varmaan jos tekisit uuden threadin tällä idealla (tai etsisit jos tämmönen on jo olemassa) sen sijaan että necroisit vanhan ei-oikeen-related threadin

spesifioi sitten siihen threadiin että suomalaisia = suomalaisten tekemiä vai suomalaisia = suomalaista/suomenkielistä musaa kun ei tuosta välttämättä muuten suoralti tiedä
Please sign in to reply.

New reply