1. osu! forums
  2. Language Specific
  3. Other Languages
  4. Polski

show more
posted
Cholera, rzeczywiście. Widzę, że na tym forum wciąż są ludzie lepsi ode mnie.
posted
glupoty gada prawdziwy wojownik nie wraca do bazy kiedy nadal moze stac na wlasnych nogach
posted

Advantan wrote:

glupoty gada prawdziwy wojownik nie wraca do bazy kiedy nadal moze stac na wlasnych nogach
ale jak stać na noga skoro klawa mu się popsuła ; ; w ; ;
posted
This informative post will be deleted anyway, just move along
posted
Nie wierze że istnieją ludzie co proponują stary scoring który jest największym spierdoleniem gier zręcznosciowo-rytmicznych xDD
posted
This informative post will be deleted anyway, just move along
posted
Każdy typ scoringu który polega mniej na combo ZAWSZE będzie lepszy niż ten co polega w pełni na combo w którym prawdopodobieństwo losowych zdarzeń jest największe i to jest fakt.

Co do SDVX to nie wiem co to za z dupy porównanie mechaniki scoringu do gustu muzycznego, więc nawet nie zamierzam się produkować.

Co do hidden sliderów, w dupie je mam, nie dotyczą one scoringu tylko gameplayu.
posted

Rori Vidi Veni wrote:

Tidek wrote:

Nie wierze że istnieją ludzie co proponują stary scoring który jest największym spierdoleniem gier zręcznosciowo-rytmicznych xDD
Nie mówię że stary scoring jest dobry, po prostu nowy jest gorszy i robiony ewidentnie na odwal się. I jedyne co pepsi chce z nim zrobić to zmienić proporcje combo/acc(co nie jest przyczyną problemu) bo ma gdzieś gameplay.

peppy wrote:

p.s. if you're going to continue this conversation, then please don't use the words "harder", "easier" or "difficulty". Instead use the words "visually more appropriate", "cool" or "ugly".
Źródło, trzeci post na trzeciej stronie Screen tutaj jakby usunał lub zmienił posta.

Poza tym IMO największe spierdolenie gier zręcznościowo-rytmicznych to SVDX, bo po co muzyka w grze rytmicznej, skoro możesz ją zagłuszyc paronastoma w kółko powtarzanymi efektami. Sprawę pogarsza fakt, że większość muzyki z SVDX bez tych efektów jest bardzo dobra w porywach do zajebistej, a coraz więcej niezależnych artystów zgłasza kawałki do eventów K-Shoota zamiast BMSowych.
Ciekawe, bo scorev2 to kopiujwklej systemu z osu!manii z obsługą ticków i spinnerów
posted
Jedyne co jest kopiuj/wklej z manii to jest score cap na gracza, co i tak jest zajebiste i powinno być od samego początku. Reszta to jest kompletnie co innego, polecam przestudiować.
posted
This informative post will be deleted anyway, just move along
posted
Za przeproszeniem, co ty pierdolisz. Bo wygląda to jakbyś wymienił wszystkie plusy i zamienił je w minusy (poza spinnerem i modami).

>Oglądał mecze MWC - tyle że ja brałem udział w mwc i nadal nie mam pojęcia o czym ty w ogóle piszesz (co i tak porównywanie scoring mwc i owc to 2 inne bajki xD)
posted
This informative post will be deleted anyway, just move along
posted
Boże, dobra poświęcę się i opiszę po kolei, bo brak ci kompletnej wiedzy.

>nieprecyzyjne wyniki są zajebiste

Powtórzę się: "Każdy typ scoringu który polega mniej na combo ZAWSZE będzie lepszy niż ten co polega w pełni na combo w którym prawdopodobieństwo losowych zdarzeń jest największe i to jest fakt."

>liczenie na zaokrąglonych liczbach jest zajebiste

Ten argument nie ma żadnego sensu, BO KAŻDY gra na zaokrąglonych liczbach i nikt nie ma przewagi tego MOCARNEGO JEDNEGO PUNKTU XD

>ileś tam na łatwej mapie znaczące tyle samo co ileś tam na trudnej jest zajebiste

Eee, powiedz mi, co ma do cholery to że na easy max score to 1mln a na insane to 1mln? E penis komuś staję że na insane jest większa cyferka? Bo wiesz że to nie robi żadnej różnicy?

>tracenie punktów jest zajebiste

No chyba masz na myśli stary scoring, gdzie tym dłuższa mapa tym więcej się traci punktów za błąd.

>combo tak samo ważne na aimowej mapie i na nieruchomym stacku jest zajebiste

Co, a w starym scoringu jak to niby wyglądało? xD Nowy system właśnie w części coś takiego eliminuje i balansuje.

>spin2win jest zajebiste

Jest to element gry w standardzie, który jest częścią umiejętności jakim jest szybkość spinowania. Jedyna wada z którą się zgodzę to to że zawsze jest bonus 1k za obrót, a bonus ten powinienem być proporcjonalnie zwiększany lub zmniejszany w zależności od ilości obiektów.

>~94,5%DT = 100% HDHR jest zajebiste

W dupie mam mody i tak przeliczniki na nie są chujowe od początku powstania tej gry.

Poza tym jakbyś oglądał mecze OWC i MWC uważnie to byś zauważył ze powtarza się więcej niż sam score cap, chociażby rozmiar i rodzaj korekty wyniku po zakończeniu mapy i kiedy tej korekty nie ma.
Nie mam pojęcia o jakiej ty korekcie pieprzysz, szczególnie jeśli chodzi o MWC. Ale jeśli sugerujesz się tym że wyniki na streamie czasami są błędne niż jakie są w rzeczywistości to zrobisz mi dzień.
posted
This informative post will be deleted anyway, just move along
posted
Nie wiem czy sobie zdajesz sprawę, ale wiele ludzi ma z ciebie bekę, no ale cóż xD

posted
WROOOM WROOOOOM, FERRARI LAMBORGHINI RAVIOLI MACARONI
posted
panowie proszę zachować spokój
posted
ale se zrobilem dobra kawe
posted


Filmiki tego typu nigdy mi się nie znudzą.
posted
1. Oo, aluminium ma swój kolor na forum
2. Niech ktoś to Ztrotowi wyśle, może się czegoś nauczy.
show more
Please sign in to reply.