forum

Suomen Mafia X - GAME OVER

posted
Total Posts
338
show more
Lewder

Mindfang wrote:

jos spekuloi eikä osaa päättää saa heti paskat niskaan, niinkö

ei tässä pelissä vieläkään tiedä ketä äänestää

ja jos teidän mielestänne minun viime hetken bandwagon d1 oli epäilyttävää niin pata kattilaa soimaa, itse teette samaa
Ai, ne pyytää varmaan anteeksi sitä että antoivat sinun avautua asiasta ennenkuin tekivät päätöksen

Mindfang wrote:

sitä paitsi, jos olen mafia, miksi laittaisin naulan arkkuun omalle toverille, oli asia kuinka varma tahansa?
Hyvin tavallinen tapa saada kuumotusta omalta niskalta kun asialle ei enää voi muutenkaan tehdä mitään


Mindfang wrote:

lisättäköön että annoin perusteeni snb:n äänestämiselle tuolloin

luin näiden kahden sankarin kärhämän uudestaan ja minusta snb:n kiintymys Olutta ja sen juomista kohtaan on paljon epäilyttävämpää kuin ksg-:n ranskalaisuus ja mahdollinen kaksoiselämä haulikkona
Molemmat pääsivät parrasvaloihin perseilystä, ei siinä mielestäni mitään epäilyn syytä ollut, saat mielelläsi auttaa minua ymmärtämään
Mindfang
vaikka molemmat perseilivät saan silti valita sen joka minusta on loogisin vaihtoehto

se että joku huutelee että LOL KSG- ON RANSKALAINEN HON HON JA SE ON ASE LOL XD ei ole minusta kovin hyvä peruste millekkään, kun taas se että snb puhui koko ajan oluesta kun kyseessä on OLUTvaras on minusta paljon parempi valinta siinä tilanteessa

onneksi kaikki uskoivat että haulikko on vaaraksi kun kerran mafialaiseen osui hirttosilmukka mutta vitustakos minä sen tiesin, se oli koko tilanne arvailua

ja edelleenkin äänelläni ei ollut mitään merkitystä enää, minua varmaan epäiltäisiin siltikin vaikka olisin pitänyt ääneni snb:ssä koska ilmeisesti päättämättömyys on ihan selvä merkki saatanan kätyristä
zertap
Itse en kyllä näillä perusteilla äänestä vielä yhtään ketään. Saa nähä jääkö tämäkin päivä äänettömäksi mun osalta.
Kun osaisikin tehä jotain syvempää analyysiä.

Ja nyt vittu jos joku näkee brailea ja/tai bitcomettia niin läpsäskää.
BitComet
*Läpsäisee zertapia* Anteeksi, mutta yritän keksiä mitä voin sanoa ;__;
BitComet
Muuta kuin "Anteeksi, lupaan olla aktiivisempi jatkossa ;__;"
BitComet
Yritän koota ajatuksiani luettuani langan useita kertoja läpi, mutta olen vähän samoilla linjoilla zertapin kanssa, mitä nyt mietin Mindfangin tilannetta, koska en osaa sanoa onko narri vaiko mafia.
Kettutyty

zertap wrote:

Itse en kyllä näillä perusteilla äänestä vielä yhtään ketään. Saa nähä jääkö tämäkin päivä äänettömäksi mun osalta.
Kun osaisikin tehä jotain syvempää analyysiä.

Ja nyt vittu jos joku näkee brailea ja/tai bitcomettia niin läpsäskää.
Ei väliä jättääkö kirjoittamatta vai kirjoittaako asioita jotka ei ole kenellekkään hyödyllisiä.
zertap voisi hyvin olla mafia, ei uskalla puhua mitään koska pelkää että muut alkaa epäilemään.


Minäpä luulenkin että zertap on likainen mafiooso, eli joka tapauksessa Äänestys: zertap

Ja ennen kuin aletaan huutelemaan kuinka huonosti äänestän niin tässäkin vaiheessa vielä mieluummin turha pelaaja pois jos ei ole vahvoja mafia epäilyjä.
Kettutyty
Luonnollisesti vaihdan ääneni jos jotain oikeasti epäilyttävää tulee esille, Mindfangin viestit kun näyttää enemmän ensikertalaisen virheiltä kuin mafiooso pelaamiselta niin en anna omaa ääntäni, ellei sitten mene puhumaan mitään ihan typeriä
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Mindfang (3) - Lewder, Static Noise Bird, Blizzardouz
zertap (1) - Kuju

Ei ääntä (5) - zertap, Valentiino, Mindfang, Braile, BitComet

Muuta:
Kuju väittää olevansa Townie

Mindfang
aktiivista on
Valentiino
Ihan vitun sama, pakko saada jotain ja jotain

Äänestys: zertap
Birdy
Olen perkele nukkunut taas, ja silloin kun olen ollut hereillä niin unohtanut koko lankun (koska eihän kukaan tätä bumppaile koskaan, niin ei bookmarkeissakaan koskaan pyöri siellä kärjessä).

Tänään matkaan taas, joten olen hiljaa jo parin tunnin päästä. Viimeksi sattui hyvin yö juuri sille hetkelle, tällä kertaa ei taida ellei jotain radikaalia tapahdu taas kerran.
Valentiino
"Viimeksi sattui yö sopivasti"

Elikkäs kyläläinen ilman erikoistoimintoja?
Birdy
Sehän kesti 48 tuntia, ja siitä oli mennyt muistaakseni vasta about 22 tuntia kun seuraavan kerran saavuin paikalle.

En turhaan paljastele roolistani mitään ennen kuin on pakko.
Mindfang
hmm
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Mindfang (3) - Lewder, Static Noise Bird, Blizzardouz
zertap (2) - Kuju, Valentiino

Ei ääntä (4) - zertap, Mindfang, Braile, BitComet

Muuta:
Kuju väittää olevansa Townie

Mindfang
aikasmoinen pattitilanne

en näe suurempaa syytä äänestää zertappia, tai ylipäätään ketään muutakaan enää tässä vaiheessa, mutta en minä nyt itseänikään äänestä

voisi vaan istua ja odotella näkeekö seuraavaa päivää
Mara
Braile on saanut ensimmäisen varoituksen.
zertap
Vittu fuck. Mafiassa on vähän sellanen että mitä tahansa tekee se voidaan tulkita epäilyttäväksi ;_;
Enpä kauheasti osaa mitään tuohon vastaan sanoa. Mitään ei tapahdu ja kukaan ei ole erityisen epäilyttävä :/
Braile

zertap wrote:

Mitään ei tapahdu ja kukaan ei ole erityisen epäilyttävä :/
tämä on ongelma jonka takia afkaan suurimmaksi osaksi
kukaan ei ole tehnyt mitään erityisen epäilyttävää lukuunottamatta lewderin paskapostailuja

mietin vielä hetken tässä ketä äänestän,
toivottavasti saadaan muutkin saatanalliset Oluenryöstäjät hirteen
Kettutyty
Aika huono syy afkia, oletatko mitään tapahtuvan jos kaikki päättävät afkia koska mitään ei tapahdu?
Jos haluatte että jotain tapahtuu niin kaikkien täytyy aloittaa puhumaan, isompi mahdollisuus jäädä mafiana kiinni mutta sitähän tässä jäädään,
eli tän vois kääntää niin että jos löytyy pari pelaajaa jotka eivät uskalla puhua mitään niin aika epäilyttävää eikö?
Valentiino
Kukaan ei tahdo paskaa niskaansa :oops:
Topic Starter
IppE
Varsinkaan Mara.
zertap
Voisin melkeen tehdä silleesti että Äänestys: Mindfang
Eipä tässä muutakaan keksi ja Mindfang tällä hetkellä lähimpänä epäilyttävää.
zertap
Mietityttää myös tuo valentiinon äkkinäinen hyppäys mukaan äänestämään minua. Toki joo mitä-muutakaan-sitä-tekisi™, mutta ehkä vähän hätänen ääni?
Kettutyty

zertap wrote:

Mietityttää myös tuo valentiinon äkkinäinen hyppäys mukaan äänestämään minua. Toki joo mitä-muutakaan-sitä-tekisi™, mutta ehkä vähän hätänen ääni?
vai haluatko sittenkin vain että joku muu kuolee niin saat tappaa rauhassa kyläläisiä yöllä?
Braile
tulin nyt siihen johtopäätökseen että
Äänestys: Mindfang
Mindfang
jes 5 ääntä vihdoin, pääsee tästäkin paskasta eroon

tosi kiva kun saitte ksg-:n kiinni hei ihan vitun siistiä pelata mafiana kun heti isketään kiinni

halusin tehdä itsemurhan yöllä mutta hoituu se näinkin

Äänestys: Mindfang

HYVÄSTI
Lewder
...
Valentiino
Ai jahas |:
Valentiino
Äänestys: Mindfang

Kun kerta tälläinen äkkikäänne tuli....
Lewder
saatan olla epäaktiivinen d3 koska assembly summer
Valentiino
Elikkäs mikään ei tule muuttumaan.
Dekonare
Olen aktiivinen D3 vaikka Assembly Summer
Dekonare
Rhythm Incarnate :^)

Saavutin juuri jotain suurta
Mara
Lopullinen äänestystilanne:
Mindfang (7) - Lewder, Static Noise Bird, Blizzardouz, zertap, Braile, Mindfang, Valentiino
zertap (1) - Kuju

Ei ääntä (1) - BitComet

Suomalaiset eivät enää olleet niin peloissaan. Ihmiset grillasivat sisätiloissa ja... Mindfang. Hänellä oli puukko kädessä ja hän vain istui kulmassa täristen. "Haluan kuolla, haluan kuolla, haluan kuolla, haluan kuolla..." Noh, suomalaiset olivat fiksua porukkaa ja heittivät Mindfangin ikkunasta ulos. Jotain meni taas rikki. Voi jumalauta, sinne meni osa suomalaisten Olutta! Kun Mindfangin tavarat tutkittiin, todettiin ettei löytynyt mitään superhienoa pulloa. Sen sijaan taskussa oli patenttisopimus Roleblocker-nimisestä kaljasta. Miksi Mindfang kantoi tätä sopimusta ylipäätänsä? Sitä ei moni tiedä. Yksi asia oli varma - suomalaisilla menee aivan helvetin hyvin. Oli aika juhlia nukkumalla.

Mindfang (Mafia Roleblocker) - (hirtto)

Toinen yö on alkanut. Teillä on 48 tuntia aikaa lähettää toiminnot IppElle.
Mara
Kolmas päivä

Toinen ryöstäjä on hoidettu. Sehän oli helppoa! On aika jatkaa metsästä... Voi perhana, täältä puuttuu joku. Näyttää siltä että yön aikana Valentiino on heitetty ikkunasta alas. Mitään merkkejä oluesta ei ole eikä mitään löytynyt Valentiinon taskuista eikä perseestä. Hän oli tavallinen heppu.

Valentiino (Townie) - (murha)

7 pelaajaa on elossa. 4 ääntä tarvitaan hirttoon. Teillä on aikaa viikko eli 8.8.2014 klo 22:00 asti.
Birdy
Okei.

Kuju vai BitComet?
Dekonare
BitComet nyt todennäköisesti muutenkin saa varoituksen 3 päivän afkista joten hänen äänestäminen voi olla loppupeleissä aika turhaa. Ketään muutakaan en lähtis syyttämään nyt varsinkaan kun kaksi mafiaa on jo hirtetty. Jos sitä ottais nyt vaikka rennosti ja seuraa mitä tulevien päivien aikana tapahtuu
Birdy

Blizzardouz wrote:

seuraa mitä tulevien päivien aikana tapahtuu
voi olla että ei pahemmin tule seurattavaa
show more
Please sign in to reply.

New reply