forum

Toppspillere osu!norge 2013-14 [it's done!]

posted
Total Posts
149
show more
Dolphin
Anten pga "hahaha jeg poster noen som suger se hvor morsom jeg er!" eller så syns de at du faktisk er god :p
Topic Starter
-GN
video is up, folks!

Dolphin
when is beatmania iidx 17 CS
kriers
ingenting enda?

Dolphin
still waiting :|
Lanki
sigh......
Princess Zoom
This is not the video
Dashie
såååååååå
1794766
Why so utålmodig?
Princess Zoom
Dashie
zoom such troll
CXu
Record everything with VFR -> Vegas only supports CFR -> Needs to record everything again.

Jeg har ikke gjort det ennå fordi fucklife.
Topic Starter
-GN

K i u i wrote:

Why so utålmodig?
Jo lengre det går fra 1. juli til videoen slippes, dess mindre relevant er den for oss i dag - derfor er det et mål å bli ferdig med den så raskt som mulig. Vi sitter egentlig bare og venter på CXu nå.

Gjør din del av jobben - mas på CXu i dag! :D
CXu
videoen er like relevant nå som den vil være om 10 år, ettersom den tar for seg tidsrommet fra fjorårets sommer til denne sommeren.
Amedis
*shrug* er det noen i norge som kan trykke på sirkler da?




: ^)
Vivibes

Amedis wrote:

*shrug* er det noen i norge som kan trykke på sirkler da?



Ikke Amedis :^)
Topic Starter
-GN

CXu wrote:

videoen er like relevant nå som den vil være om 10 år, ettersom den tar for seg tidsrommet fra fjorårets sommer til denne sommeren.
men ikke like aktuell, som var poenget mitt
kriers
hvis denne videoen kommer ut om for lenge vil folk se den og tenke "hvem i helvete er kriers?" :P
Dolphin
men ka fan

kæm e kriers
Mile
Videoen bør komme ut snart, ellers blir det nye top spillere :O top 3 ranked ctb har jeg gjort om bare for å være ass..
Zerzxes

BLACK-NINJA3000 wrote:

Videoen bør komme ut snart, ellers blir det nye top spillere :O top 3 ranked ctb har jeg gjort om bare for å være ass..

kiwkun begynte ikkje å spille ctb før etter forrige stemming egentlig var over :v

han var bedre enn meg og hadde eit bedre replay da videoen kom ut. hue
1794766

Zerzxes wrote:

BLACK-NINJA3000 wrote:

Videoen bør komme ut snart, ellers blir det nye top spillere :O top 3 ranked ctb har jeg gjort om bare for å være ass..

kiwkun begynte ikkje å spille ctb før etter forrige stemming egentlig var over :v

han var bedre enn meg og hadde eit bedre replay da videoen kom ut. hue
Ah, don't remind me. Immature me desperately going "Hey, jeg er også flink daaa! D:" Men to be fair: CtB var min main mode lenge i perioden 2012-2013, så det var kanskje ikke heeeelt uncalled for å bli late #2. Om det hadde vært en lignende situasjon i år, hadde jeg ikke forced meg inn i videoen.
Topic Starter
-GN
Den situasjonen var ok med oss fordi vi ikke hadde en eneste kandidat som spilte CTB, aktiv eller semi-aktiv, annen enn Zerzxes på den tiden i 2013. Tror ikke vi vil ha et slikt problem igjen på en stund.
1794766
It's Confirmed and Official, gief me spot in video.

NB: jk
Jona

K i u i wrote:

It's Confirmed and Official, gief me spot in video.

NB: jk
Inb4 honorable mention for Jørgen of all trades
1794766

Princess Zoom wrote:

taiko
#1 dolphin

#2 agu

#3 kinomicandy





jørgen of all trades
k i u i
Sorry, Jona, you were in2L8
Princess Zoom

K i u i wrote:

Princess Zoom wrote:

taiko
#1 dolphin

#2 agu

#3 kinomicandy





jørgen of all trades
k i u i
Sorry, Jona, you were in2L8
first :3
Gumpy
Viss den ikke kommer ut snart kommer folk å tenke hvor jeg er. sikkert ikke
Princess Zoom

Gumpyyy wrote:

Viss den ikke kommer ut snart kommer folk å tenke hvor jeg er. sikkert ikke

so true
Dashie
i am just sitting here and drowning in tears after bandiria travelers #neverforget
Gumpy

Dashie wrote:

i am just sitting here and drowning in tears after bandiria travelers #neverforget
Biblethump #neverforget
Mile

K i u i wrote:

It's Confirmed and Official, gief me spot in video.

NB: jk
Grei den! Kan jeg bytte plass med Kiwi i ctb da ^^ er så frustrerende å være nr1 ranked norge og ikke få bli med på lista som... ikke kommer ut?
Cuppp
Slapp nå av da, lag videoen selv om du er så utolmodig. Den kommer når den kommer
Gumpy

Cuppp wrote:

Slapp nå av da, lag videoen selv om du er så utolmodig. Den kommer når den kommer
Men venting er
Dashie
^
Cuppp

Gumpyyy wrote:

Cuppp wrote:

Slapp nå av da, lag videoen selv om du er så utolmodig. Den kommer når den kommer
Men venting er
kriers

-GN wrote:

D
et har gått et år siden sist, og siden vi nå går fra første halvdel til andre halvdel av året, er det på tide å lage en ny video for de beste osu!standard-spillerene i Norge i løpet av det siste året.
Vi håper at dette prosjektet går bedre enn svenskenes og danskenes lister fra i fjor. 8-)
Vi? Må være alle bortsett fra deg GN :P
Princess Zoom

kriers wrote:

-GN wrote:

D
et har gått et år siden sist, og siden vi nå går fra første halvdel til andre halvdel av året, er det på tide å lage en ny video for de beste osu!standard-spillerene i Norge i løpet av det siste året.
Vi håper at dette prosjektet går bedre enn svenskenes og danskenes lister fra i fjor. 8-)
Vi? Må være alle bortsett fra deg GN :P
er det ikke shoe som lager vid?
kriers
GN tok over ansvaret for å lage video forrige måned. Skal det hentes fakler og høygafler så skal vi ikke plage uskyldig fottøy.
Gumpy
Eg har noen falker og høygafler viss det trengs
show more
Please sign in to reply.

New reply