forum

Skank - Partida de Futebol

posted
Total Posts
6
Topic Starter
Dragvon
This beatmap was submitted using in-game submission on sábado, 19 de dezembro de 2009 at 17:09:16

Artist: Skank
Title: Partida de Futebol
Tags: skank dragvon futebol soccer brazil brasil portuguese
BPM: 102,74
Filesize: 7184kb
Play Time: 01:56
Difficulties Available:
  1. Hard (4,56 stars, 192 notes)
  2. Normal (3,14 stars, 123 notes)
Download: Skank - Partida de Futebol
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
Hello! It's my 1st Beatmap.
This one is a Brazilian song performed by Skank! Since im new to this, it's gonna take a loong time till i make it perfect :>
It's only a bit mapped. But i'll finish it soon. Still searching for inspiration >.>
Waiting for some help o/
Skin made by me.
Note: The spinner says "Gool!!" , This is portuguese for Goal. It's not wrong kay?.
Updates
8/12/09 - Did what Utena told me. Thanks :D
9/12/09 - Normal is finished. (or not?)
- Begun Hard and changed offset to 0.438 (Thanks Blue Dragon)
19/12/09 - Hard is finished. (or not?)
Utena
Tenta colocar o offset em 19,147.. nao sei realmente se é aonde começa a batida da música, porque é na primeira batida da musica que você deve começar o offset.

Mixmeister diz que o bpm da música é 102.74 xD

Para o nível Normal tente colocar os beats (bolinhas ou oque quer seja a tradução) na linhas branca e vermelha, depois você vê como fica ou modifica.

Use o "Distance / Snap" pra dar o espaçamento corrento entre um beat e outro.

Tente colocar beats como no tempo 21:913 um abaixo do outro. Como os sliders são pequenos e com a ajuda da skin que você fez, fica meio confuso para o nível normal.

Não sou muito boa pra moderar mapas, mas eu tento ajudar :)

Adorei a bola pra fundo dos circulos xD
Topic Starter
Dragvon
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
aallie_old
para um primeiro beatmap, está muito bom. :D uma estrela para você (espero que assim os mods venham dar opiniões/ajudar em mais dificuldades)
Hyguys
revive esta merda logo seu
seu
seu
seu careca
NelsonJunior
Eu amo essa música :D
BanchoBot
This modding thread has been migrated to the new "modding discussions" system. Please make sure to re-post any existing (and unresolved) efforts to the new system as required.
Please sign in to reply.

New reply