forum

Sound Voltex skin (Std + o!m)

posted
Total Posts
105
show more
Flanster
"std + o!m", only std screenshot, do include a mania screenshot if the title is telling the truth.
Topic Starter
Amanystya
Oh yeah my bad, done.
ForgottenAngel
Is there a way I can remove the ring that appears after I hit a note? I love the skin, but those rings are too distracting for me x0x (all I need is to know which files to move to a different folder)
Mahogany
Get rid of everything called "hit300" and anything like that, replace it with a blank image.

If that doesn't work, maybe try to disable something like "hitcircle backlight" (NOT THE ACTUAL NAME, JUST SOMETHING ALONG THOSE LINES) in the options menu.
That N00B
This is the greatest skin by far! I love the placement and styling, You will always have my vote!
Makker Sjoerd
Hi, can you edit the skin or give me instructions on how to edit the skin so that the center key in osu!mania in 5k, 7k or 9k is made out of another colour than the 2 keys that are next to it. This is giving me a hard time to fix. And maybe add 6k support, at least with me the 6k is not exactly great. doesnt use the custom keys you made, but uses default keys and enlarges the first button.
SiritoKakyou
Awesome! Definitely need this! Thank you so much ^^
otakuracer
flawless work, seriously flawless.
Kingu
Im having a problem with the keys, The texture for the main keys for the maina arent showing up the "d f j k" keys for example dont have the retexture from the skin
KuliAir
Hi

I very like your skin so much, but there is a little problem with 6k layout, can you fix it?

Thanks
Makker Sjoerd

KuliAir wrote:

Hi

I very like your skin so much, but there is a little problem with 6k layout, can you fix it?

Thanks
Ive fixed it already, and i sent the fix to the creator. I still am very disapointed she won't apply the fix
Fukita
The skin can't be downloaded anymore (for some reason)

does someone still have an working link :( ?
Topic Starter
Amanystya
Wow, first thank's for the comment guys, currently I can't do anything about my skin I don't have time to fix it, but I'm gonna make a 4.0 version of the mania so be prepared.


You can download the skin with the puush but yeah I don't know why the mega link is dead


About the mania I didn't change cuz my pc broked. Anyway gonna make another version so it will be fix after that!
Thank's all for the support :)
Fukita

Amanystya wrote:

You can download the skin with the puush but yeah I don't know why the mega link is dead
I still can't download it, because I have an shit display, so I need the lite version, and there is only an Mega link.

So I'm fucked I think.
QiLippiz

Fukita wrote:

Amanystya wrote:

You can download the skin with the puush but yeah I don't know why the mega link is dead
I still can't download it, because I have an shit display, so I need the lite version, and there is only an Mega link.

So I'm fucked I think.
+1 FUCK!
Topic Starter
Amanystya
http://www.mediafire.com/download/tafnp ... %2B3.0.osk


Here u gat!
I reuploaded it on mediafire this time :3
Peulryune
tooooooooooo short width :(
kainal

Amanystya wrote:





Menu button Background
Cursor \ cursortrail
Hitcircles
Button selection mod
Problem scorebar fixed
Button replay add
Ranking panel "track complete" modified
Star
Followpoint deleted
Lighting improved quality
Input-key-background
Version lite (without animations) added

Version 3.0 osk
http://www.mediafire.com/download/tafnp ... %2B3.0.osk (new link)
http://puu.sh/dFFJj/114351cc63.osk
Version 3.0 osk Lite
https://mega.co.nz/#!IBVBjLLI!Fj6mpAvlP ... mEMiZWRarI

Mania





Author's note:
Hi guys and girls, I made a new version 3.0 of this skin, I tried to clean everything because in game my skin was too luminous. I made a lite version too!
Btw I acutally work on the osu mania skin because the keys are too big, and I try to remake mods versions too D:


If you want to see the oldest version I made an notebook with all links https://mega.co.nz/#!tF1U0Kjb!b0Q7Q6qsD ... mKf40DgBbM
Eliosbeta
i remember this skin, now i can play mania.... well no i can't but you know what i mean xD
Mystic Lux
I can now sleep normally XD
Please sign in to reply.

New reply