forum

Suomen Mafia IX

posted
Total Posts
755
show more
Dekonare
Tosissaan SNB:stä vielä. Vaikka hän onkin jättänyt itsestään neutraalin kuvan, uskon hänen silti olevan mafia

En silti lähtisi vielä ketään äänestämään, katsotaan miten tää viikko lähtee tästä käyntiin
Mianki
No lynch on nyt hyvä kun Braile voi tutkia ihmisiä ja oletan että tohtori suojasi häntä viime yönä kun ei kuollut.
Koitan postailla enemmän, nyt täytyy taas mennä.
Dekonare
Tajusin vasta nyt kuinka dorkalta toi mun viimeisin viesti näyttää (uskon henkilön X olevan mafia mutten äänestä häntä) joten hieman korjausta siihen

Eli siis näistä kolmesta (SNB, Mianki, Mara) SNB vaikuttaa epäilyttävimmältä, mutta tämä perustuu puhtaasti intuitioon eikä mitään näyttöä ole joka tekisi SNB:stä mafian. Joskus pitää vain luottaa intuitioon ja mennä eteenpäin. Niin eteenpäin en silti mene että lähtisin ketään äänestämään.
Birdy
Juuh elikkäs R.I.P. thread.

Mara saisi nyt vaikka taas villitä ihmisiä kun sen on aiemminkin hallinnut.
Depator
Jännitys tiivistyy, ketkä ovat viimeiset mafiat?
Depator

Blizzardouz wrote:

jää meille neljä epäiltyä jäljelle. SNB, Mianki ja Mara..
Ja sinä :)
Birdy
Todella toivon että Braile on poliisi, koska voisi muuten aika pitkään bluffata vain sanomalla meitä muita kyläläisiksi, ja tappaa meitä aina jälkeenpäin (ja villitä ehkä hirttoa kaiken lisäksi?).
Dekonare

Depator wrote:

Blizzardouz wrote:

jää meille neljä epäiltyä jäljelle. SNB, Mianki ja Mara..
Ja sinä :)
Teidän näkökannalta kyllä : D
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Ei ääntä (6) - Static Noise Bird, Mianki, Braile, Mara, Depator, Blizzardouz

Muuta:
Mara väittää olevansa Townie
Braile väittää olevansa Cop

Dekonare
Kuvasi ovat rikki Ippe
Dekonare
ahaa nyt ne toimii
Birdy
Minulla rikkinäiset ja toimivat vaihtuu aina refreshin jälkeen, mutta aina on about 3 toimivaa.

Ihan vitun on topic, mutta joo.
Topic Starter
IppE

Blizzardouz wrote:

Kuvasi ovat rikki Ippe
dropbox bugaa jotain, ei anna uppia kännykästäkään kuvia.
Mara

Static Noise Bird wrote:

Todella toivon että Braile on poliisi, koska voisi muuten aika pitkään bluffata vain sanomalla meitä muita kyläläisiksi, ja tappaa meitä aina jälkeenpäin (ja villitä ehkä hirttoa kaiken lisäksi?).
Olen melko varma että Braile on legitti, sillä tähän saakka meillä ei ole ollut tiedossa yhtäkään tutkimisroolia. Tämän lisäksi kukaan ei counter-claimannut kun Braile claimasi. Paitsi jos IppE on bastardmod.

Meillä on tosiaan nyt vaihtoehtoja. Voimme joko yrittää päättää pelin nyt ja hirttää viimeinen mahdollinen mafia. Tässä on kuitenkin se riski että osumme tohtoriin. Toinen vaihtoehto on se, että teemme nolynchin, tohtori suojaa edelleen Brailea ja Braile tutkii joko Blizzardouzin tai Miankin. He ovat mielestäni atm kaikista epäilyttävempiä, mutta hirttäminen kävisi riskipelistä.

Olemme kuitenkin siinä tilanteessa että 1 mafia (pretty sure, viisi mafiaa olisi OP) vs 5 pro-town. Tilanne on loistava, mutta kannattaa silti pelata varovaisesti ettei käy huonosti.
Braile

Mara wrote:

Static Noise Bird wrote:

Todella toivon että Braile on poliisi, koska voisi muuten aika pitkään bluffata vain sanomalla meitä muita kyläläisiksi, ja tappaa meitä aina jälkeenpäin (ja villitä ehkä hirttoa kaiken lisäksi?).
Olen melko varma että Braile on legitti, sillä tähän saakka meillä ei ole ollut tiedossa yhtäkään tutkimisroolia. Tämän lisäksi kukaan ei counter-claimannut kun Braile claimasi. Paitsi jos IppE on bastardmod.

Meillä on tosiaan nyt vaihtoehtoja. Voimme joko yrittää päättää pelin nyt ja hirttää viimeinen mahdollinen mafia. Tässä on kuitenkin se riski että osumme tohtoriin. Toinen vaihtoehto on se, että teemme nolynchin, tohtori suojaa edelleen Brailea ja Braile tutkii joko Blizzardouzin tai Miankin. He ovat mielestäni atm kaikista epäilyttävempiä, mutta hirttäminen kävisi riskipelistä.

Olemme kuitenkin siinä tilanteessa että 1 mafia (pretty sure, viisi mafiaa olisi OP) vs 5 pro-town. Tilanne on loistava, mutta kannattaa silti pelata varovaisesti ettei käy huonosti.
samaa mieltä kaikesta, tutkin jommankumman seuraavana yönä
Äänestys: Ei hirttoa
Birdy
Mitään en epäile, huomautin vain.
Ja olen mukana tämän kierroksen no-lynchissä. Ensi kierroksella sitten syylliset vastuuseen.

Äänestys: ei hirttoa
Birdy
Miksi sanoin päivää kierrokseksi, dear lord.

Nyt on mennyt pelit Aapelin takia sekaisin.

ja 700 get
Dekonare
Jos sitä itsekin olis no lynchin puolella kun meillä sen verran hyvin menee. Antaa Brailen hoitaa hommansa ja katsotaan mitä selviää

Äänestys: Ei hirttoa
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Ei hirttoa (2) - Static Noise Bird, Blizzardouz

Ei ääntä (4) - Mianki, Braile, Mara, Depator

Muuta:
Mara väittää olevansa Townie
Braile väittää olevansa Cop

Mara
Juu, näin siis tehdään.

Äänestys: Ei hirttoa
Depator
Kuumottaa jo

Äänestys: Ei hirttoa
Topic Starter
IppE
And then there were none, in the noose.

Lopullinen äänestystilanne
Ei hirttoa (5) - Braile, Static Noise Bird, Blizzardouz, Mara, Depator

Ei ääntä (1) - Mianki
--------------

Viides yö on alkanut. Teillä on 48 tuntia aikaa lähettää toiminnot.

Valentiino
Koska Ipellä on syystä X silencet, hoidan päiväpostauksen

Kuolleita:
Mara (townie) - (Murha)

5 hengissä, 3 ääntä hirttoon. Aikaa 16.5 asti

Birdy
Nyt IppE.

Braile, saisimmeko tietoa tutkimuksestasi?
Braile
Voihan paskaperse
Tutkin viime yönä Blizzardouzin ja hän ei ole mafiaa
Mianki tällä hetkellä varmaan epäilyttävin mielestäni
tai sitten sinä SNB
Birdy
5 jäljellä ja 3 confirmoitu towniksi, tässähän on siis vain Mianki mahdollinen vaihtoehto.
Ja minä, jos haluatte näin uskoa. Minä en teinä uskoisi. Voin prooffata pidemmälle, jos sallitte.
Braile
Saatan tehdä tässä pahan virheen mutta luotan nyt SNB:hen

Äänestys: Mianki
Birdy
Tämä hyvä. Tällähän pelin pitäisi ratketa joka tapauksessa.

Äänestys: Mianki
Dekonare
Alright, lopetetaan tää peli äkkiä

Äänestys: Mianki
Mara
Saan kunnian;



Lopullinen äänestystilanne

Mianki (3) - Braile, Static Noise Bird, Blizzardouz

Ei ääntä (2) - Mianki, Depator
--------------

Mianki (Godfather) - (hirtto)

Braile (Cop) - (survived)
Static Noise Bird (Jailkeeper) - (survived)
Blizzardouz (Townie) - (survived)
Depator (Doctor) - (survived)


PROTOWN VOITTI!

Mafiachat
Tapahtumat
Mara
Ja oma kommentti:

SPOILER


HYVÄ JÄTKÄT LOISTAVAA TYÖTÄ GOOD TEAM
Mianki
Goddamn, oisit mut tutkinu niin olisi tullut tuloksesi että en ole syyllinen. No mutta se olikin aika tuuripeliä sen jälkeen kun muut mafiat kuoli, gg wp
Birdy
Kiitos kaikille, oli ensimmäinen ja varmaan paras peli mitä tulen mafiaelämässäni pelaamaan.

Ensi vuonna sitten uudestaan (?)
Mianki
Ehkä oli minun viimeinen pelini kun ei näille foorumeille pahemmin tule enää postailtua
Depator
Birdy
Luin tuossa yötapahtumia. Varsin hienoa.

IppE wrote:

KYLÄN VANGINVARTIJA ON VITUN IDLEM@STER EIKÄ TEE MITÄÄN
En minä ekana yönä viitsinyt. Tokana unohdin.

Seuraavana sitten mafiatapahtumat.
Valentiino
Harmi, että kuolin niin alussa ,_,
Dekonare
Kiitos kaikille, ihan mukava peli ensimmäiseksi peliksi. Harmi vaan ettei ollut mitään erikoisroolia ;__;

Static Noise Bird wrote:

Kiitos kaikille, oli ensimmäinen ja varmaan paras peli mitä tulen mafiaelämässäni pelaamaan.

Ensi vuonna sitten uudestaan (?)
Tai aikaisemmin, esim. syksyllä?
Lewder
tuo roleclaimpari vittusaatana
Lewder
mut ggwp oon messissä ens kerralla taas
show more
Please sign in to reply.

New reply