DECO*27 - Streaming Heart feat. Hatsune Miku

posted
Total Posts
180
show more
bbj0920
The hype is real.
koreapenguin
Streaming Heart for this MAP
Topic Starter
Tsumetaku
lol actually the limit is real

the heart streams for about 1 year XD
bbj0920
About the problematic slider in my diff, I have a permission.

18:21 bbj0920: Hi, just asking
18:21 bbj0920: https://osu.ppy.sh/ss/2757099
18:21 bbj0920: Is this okay?
18:22 TicClick: borderline
18:22 bbj0920: Hmm?
18:22 TicClick: Hmm?
18:22 bbj0920: So.. It's okay for being ranked right?
18:23 TicClick: it's borderline
18:23 bbj0920: Kinda worried about this. Because tomorrow it will be ranked
18:23 bbj0920: Thanks :D Nice thing I can keep this slider
18:23 TicClick: if you want to risk and see how different people understand a vague rule, leave that slider
18:23 bbj0920: Because I've got "It's okay" from Hinsvar and EvilElvis
18:24 TicClick: I am okay with that slider, but let me draw a picture to clarify my words
18:28 TicClick: http://puu.sh/fR9cP/072e02b33c.png
18:28 bbj0920: eh lol
18:28 bbj0920: Mine is probably
18:28 bbj0920: a second one
18:28 TicClick: you guessed it right
18:29 TicClick: honestly, I have no idea how that slider behaves only by looking at the screenshot
18:29 bbj0920: But the slider doesn't go crazy so I guess okay lol
18:29 TicClick: link me the map
18:29 bbj0920: t/196573
18:29 bbj0920: 0920's Insane aka my diffu
18:30 bbj0920: the slider is at somewhere near 01:50 or idk
18:30 TicClick: yeah, that should be appropriate
18:31 bbj0920: *cries out of happiness
18:31 bbj0920: such permission, much euphoric. wow. thanks
18:32 TicClick: cool diff by the way
18:32 bbj0920: Thanks!
bigfrog

koreapenguin wrote:

Streaming Heart for this MAP





sad, wait for this :D
XDDDD,我也遇到一樣的情況
一天最多rank8張圖,要剛好擠前8也太難www

順便提前恭喜rank~~ :)
Xinchii
不管 , 先恭喜再說
koreapenguin
\o/
pkk
congratulations!!! you finally ranked it xD
-[Koinuri]
Gratz!
Chaoslitz
gratz :33~~~
Topic Starter
Tsumetaku
yea Finally QAQ

i was sooooooooo excited to see this when i wake up ;u;

THANKS KP san and everyone!!!

\DECO/\:D/
[ Mephisto ]
\:D/\CONGRATS/\:D/
val0108
omedetou!
Koalazy
wa又rank恭喜~
qoot8123
恭喜~ :)
Gumpy

Chaoslitz wrote:

gratz :33~~~
ice08311
CONGRATS!!!!!!
-Nanaka-
0108's Extra & Extra

Unsnapped Green Line
02:09:203 - snap to 02:09:205

Tsumetaku wrote:

Green Line Snapped isn't so neccessary unrankedable,so as diff name i think.
they should perfectly changed the hitcircle's sound at the point lol

but okay we'll notice next time (maybe its a bug,because its all fine and on time when i checked last time
misapprehension,Sorryy Tsumetaku
Topic Starter
Tsumetaku
Green Line Snapped isn't so neccessary unrankedable,so as diff name i think.
they should perfectly changed the hitcircle's sound at the point lol

but okay we'll notice next time (maybe its a bug,because its all fine and on time when i checked last time
Mafumafu
Gratz!
show more
Please sign in to reply.

New reply