1. osu! forums
  2. Other
  3. General Discussion

show more
posted

Lambda-chan wrote:

I think only girls can understand this, but...do you fucking know that feeling when you think your make-up looks just perfect today? Yeah, I had that feeling when I took this picture
*hug*

ps. haha page 1420 blaze it
posted

Wolf wrote:

VinylDash14 wrote:

Hey!~ Friend took a pic of me at school.

<3
woof
posted
Hello to everyone!!! :) And...here we gooooo~
posted

Dulcet wrote:

hello

I found my sister!
posted

Chikawa wrote:

Hello to everyone!!! :) And...here we gooooo~




pls dont kill me
posted

maal wrote:

pls dont kill me
posted
m8 dont even

posted

maal wrote:

pls dont kill me
Ahahaha u should beg better!!
posted
c:
Missing childhood times..

tfw I can still fit in one of those buggies
posted

salted_nuts wrote:

c:
Missing childhood times..

tfw I can still fit in one of those buggies
Childhood times are the best times
posted
posted

South wrote:

yeeee d 8-) b
posted
hot
posted
posted

Static Noise Bird wrote:

can you be my boyfriend?





talk about being a skinny motherfucker
posted
yeas let's marry
posted

Seiuji wrote:

Static Noise Bird wrote:

can you be my boyfriend?





talk about being a skinny motherfucker
wtf you're not korean.
posted
lol
posted

Seiuji wrote:

Static Noise Bird wrote:

can you be my boyfriend?





talk about being a skinny motherfucker
I bet I'm smaller
posted

Kanye West wrote:

Seiuji wrote:



talk about being a skinny motherfucker
wtf you're not korean.
the fuck do you know
show more
Please sign in to reply.