1. osu! forums
  2. Other
  3. General Discussion

show more
posted
My god Natteke how far back did you go to find this
posted

boat wrote:

brb getting undermine
Nah, you are an exception.
posted
Look at my avatar.
posted
hot

posted
posted
Ewwww ponies get out
posted
Well shit, that's scary.
posted

Kanye West wrote:

Well shit, that's scary.
You don't say?
posted

Kyonko-chan wrote:

hey hey hey, what'd I tell you? That is awesome hahaha
posted
Those Kyonko walls. ;____; I will never get near your shed ever again.
posted

Kyonko-chan wrote:

That explains the walls XD

anyway was that for a con or just for fun?
posted
Also got my Applejack wig and stuffs :)

iMuffin wrote:

Kyonko-chan wrote:

That explains the walls XD

anyway was that for a con or just for fun?
And it's for the con, as well as Applejack is
posted

Kyonko-chan wrote:

And it's for the con, as well as Applejack is
ah awesome. did you happen to see my Dr. Whooves cosplay?
posted

iMuffin wrote:

Kyonko-chan wrote:

And it's for the con, as well as Applejack is
ah awesome. did you happen to see my Dr. Whooves cosplay?
No :< But I bet it looks really nice
posted

Kyonko-chan wrote:

yay o.o
posted

Mr Color wrote:

My god Natteke how far back did you go to find this
osu players' photo gallery in italian forum.
Anyway looking back in topic is fun, I've found awp's photo with no beard and SFG's photo as child, lmao.
posted

Kyonko-chan wrote:

That is amazing. Great job on the cosplay, seriously it looks great.
posted

Static Noise Bird wrote:

Ewwww ponies get out
posted
ew french people and ponies get out
posted
Actually Color hates ponies.
show more
Please sign in to reply.