forum

Danish tournament! - TimG is the first Danish Champion!

posted
Total Posts
172
show more
nitram166
So how is it going with the map pool?
Will we be expecting it by sunday or not before next week?
Topic Starter
Mayoi Hachikuji

nitram166 wrote:

So how is it going with the map pool?
Will we be expecting it by sunday or not before next week?
I will make it this weekend! Stay tuned. :)
Liiraye
Just fyi, the skandi tour will end next weekend, so if you plan on starting then you should be prepared that you will be playing at that time, also that the stream will be used.

o/
Topic Starter
Mayoi Hachikuji

Liiraye wrote:

Just fyi, the skandi tour will end next weekend, so if you plan on starting then you should be prepared that you will be playing at that time, also that the stream will be used.

o/
The Danish Tournament will be played between the 21st --> 23rd of Febuary. Shouldn't be any trouble. :P
Topic Starter
Mayoi Hachikuji
Mappool is up. Please check paragraph 10.
PlasticSmoothie
Do we get a map pack link? If not I'll make one when I wake up tomorrow.
Topic Starter
Mayoi Hachikuji

PlasticSmoothie wrote:

Do we get a map pack link? If not I'll make one when I wake up tomorrow.
I was not planning on making one. Much love if you made one! :D
Nickyeh
Jeg lavede et logo, hvis i nu stadig er interesseret :D

http://i.imgur.com/JnxqNMf.png
Heibel

Nickyeh wrote:

Jeg lavede et logo, hvis i nu stadig er interesseret :D

Looks very nice O: Thanks for that ^^
Topic Starter
Mayoi Hachikuji

Nickyeh wrote:

Jeg lavede et logo, hvis i nu stadig er interesseret :D

http://i.imgur.com/JnxqNMf.png
That is very well done! Thanks a lot! :3
iAllias
Hej allesammen!

Jeg kan desværre ikke deltage i tournamenten, da jeg skal til bryllup d. 22 feb.
Jeg undskylder meget, men jeg håber ikke det skaber for stor postyr!

Og til alle jer der ikke har den, så er map poolen lige her → https://www.dropbox.com/s/m3rzo7dnvltqh ... 20Pool.rar

Held og lykke allesammen =)

- Allias
Kristina

iAllias wrote:

Og til alle jer der ikke har den, så er map poolen lige her → https://www.dropbox.com/s/m3rzo7dnvltqh ... 20Pool.rar

Held og lykke allesammen =)

- Allias
Jeg er lige nøjagtig blevet færdig med min og så poster du din :P perfect timing xD
PlasticSmoothie
Jamen tillykke med hvem der nu end skal giftes! :p Skulle også lige til at poste min map-pack, lol.
Topic Starter
Mayoi Hachikuji

iAllias wrote:

Hej allesammen!

Jeg kan desværre ikke deltage i tournamenten, da jeg skal til bryllup d. 22 feb.
Jeg undskylder meget, men jeg håber ikke det skaber for stor postyr!

Og til alle jer der ikke har den, så er map poolen lige her → https://www.dropbox.com/s/m3rzo7dnvltqh ... 20Pool.rar

Held og lykke allesammen =)

- Allias
Jeg er ked af du ikke kunne være med.

Men kæmpe stort tillykke til hvem enden der skal giftes! :DDDDDDDDDDDDDDDD

Nu skal jeg så se om jeg kan finde en nummer 32 igen. xD
Deaxz
Player Name: Deaxz
Player #1 - Deaxz
Betting on you, Jobbe!
Kristina
Topic Starter
Mayoi Hachikuji

Deaxz wrote:

Player Name: Deaxz
Player #1 - Deaxz
Betting on you, Jobbe!
Guess we found 32 again :3 Ur in!
PlasticSmoothie
Forresten - Der står noget om, at der er planer om streaming? Vi kunne jo ikke få spectator client'en til Skandi tour så hvordan skulle det foregå? o:
Topic Starter
Mayoi Hachikuji

PlasticSmoothie wrote:

Forresten - Der står noget om, at der er planer om streaming? Vi kunne jo ikke få spectator client'en til Skandi tour så hvordan skulle det foregå? o:
Desværre tror jeg det bliver ligesom skandi-tour. Jeg prøvede selv at spørge ind til det. Medmindre vi vil have at de skal stream det fra australien. (Hvilket de nok ikke gider), så bliver det nok på den kedelige måde.. :(
DipG
11 dage
Fehat

Gupply wrote:

11 dage
hvis du ikke vinder kører jeg dig over med din families high-tech traktor
DipG

Fehat-kun wrote:

Gupply wrote:

11 dage
hvis du ikke vinder kører jeg dig over med din families high-tech traktor
Trauder* + jeg har ikke en
Topic Starter
Mayoi Hachikuji
Less than a week to go. I will be checking up on players through the week to make sure that everyone who have signed up knows. :)
Zakuro
Sorry guys, det er lidt sent, men jeg bliver nødt til at melde mig ud. Best of luck to the rest of you!
Topic Starter
Mayoi Hachikuji

winthermens wrote:

Sorry guys, det er lidt sent, men jeg bliver nødt til at melde mig ud. Best of luck to the rest of you!
Alrighto :3 Tror jeg har en sub allerede :P
PlasticSmoothie
Hvornår bliver tiderne for matches offentliggjort?
Topic Starter
Mayoi Hachikuji

PlasticSmoothie wrote:

Hvornår bliver tiderne for matches offentliggjort?
Jeg må være helt ærlig. Jeg ved virkelig ikke hvornår jeg skal placere det og om det kommer til at strække sig til søndag eller Lørdag. Jeg ville helst søndag da jeg ikke har mulighed for at være der Lørdag.

Jeg går ud fra at folk har skole osv. om fredagen. Jeg havde derfor tænkt at vi kunne starte omkring 16 - 17. Lørdag har jeg ikke lagt nogen planer og søndag ville det nok bare være eftermiddag.

Tænkte at vi om fredagen når til Ro12. Lige efter det hopper jeg straks i map pool mode.

Og så i Ro4 må vi lave endnu en mappool.

Jeg kan ikke rigtigt beslutte mig omkring schedule. Desuden er jeg mere bange for at største delen af alle tilmeldte faktisk slet ikke tjekker forums osv. og derfor faktisk slet ikke husker at de er med. Alt jeg kan gøre er at krydse fingre for at størstedelen møder op. Jeg vil ændrer på brackets osv. så alt står som det skal i morgen tidlig. Efter det er alt jeg kan gøre at håbe. Sorry ting kommer så sent. Havde ikke selv indset hvor lidt tid jeg har haft på det seneste.

Jeg snakker med alle jeg kan om det.. Der er schedule før kl. 12 i morgen!
PlasticSmoothie
Okay =)
Jeg har personligt kun undervisning fra tirsdag til torsdag, så jeg kan sættes til at spille så tidligt som det nu engang passer schedule/powerupgm
Omkring opmøde etc. er det jo surt hvis folk ikke møder op, men kan man ikke sige at hvis man ikke er dukket op til sit spil før 15min over tid, så vinder hvem man nu end spiller imod? Det er jo desværre på ingen måde lige så stort som OWC, så et par no-shows sker sikkert ligemeget hvad når vi har 32 mennesker.

Lyder som om du får rigtig travlt med map pools - jeg hjælper gerne i tilfælde af, at jeg ryger ud tidligt. Har sikret mig, at hele weekenden er fri så du skriver bare hvis det bliver hektisk.
Topic Starter
Mayoi Hachikuji

PlasticSmoothie wrote:

Okay =)
Jeg har personligt kun undervisning fra tirsdag til torsdag, så jeg kan sættes til at spille så tidligt som det nu engang passer schedule/powerupgm
Omkring opmøde etc. er det jo surt hvis folk ikke møder op, men kan man ikke sige at hvis man ikke er dukket op til sit spil før 15min over tid, så vinder hvem man nu end spiller imod? Det er jo desværre på ingen måde lige så stort som OWC, så et par no-shows sker sikkert ligemeget hvad når vi har 32 mennesker.

Lyder som om du får rigtig travlt med map pools - jeg hjælper gerne i tilfælde af, at jeg ryger ud tidligt. Har sikret mig, at hele weekenden er fri så du skriver bare hvis det bliver hektisk.
Okay! Tusind tak smoothie! :) Jeg ændrer brackets og slår en tid op inden for den næste time :3
Topic Starter
Mayoi Hachikuji
Brackets have been updated: (We are currently 31 players).

Times have been updated too.
We begin on Friday at 16:00 clock and then we keep on going till around 21.
There will be a break between 18 - 19.
In the break time, people are still allowed to continue in case they want to. If their opponent wants a break, they will have to respect it though.
TraxieChan
I have to check the forums out abit more, i totally missed out on this ;w;
Topic Starter
Mayoi Hachikuji

TraxieChan wrote:

I have to check the forums out abit more, i totally missed out on this ;w;
What if I told you that we actually have a free spot? :)
nitram166
Hello everyone!

I will be streaming my preparations and matches for the tournament on Twitch.
So feel free to stop by! I'm known for being quite talkative. :)

Channel: http://www.twitch.tv/nitram166
* Setting up stream atm. I suspect I'll start streaming around 1.00 pm (GMT +01.00) *
Kazutakee
Is the stream for watching the whole tournament or just watching you when you play?
PlasticSmoothie
Suppose I'll post my stream in here too?
I'll be starting quite a lot later (In an hour or so). I'll stream my own preparation, my own matches, and IF YOU ASK ME TO, I'll spec you and stream your view in yours.
http://www.twitch.tv/plasticsmoothie
nitram166

Kazutakee wrote:

Is the stream for watching the whole tournament or just watching you when you play?
As things are now, I'll only be streaming my own matches and inbetween practice.
But like PlasticSmoothie, I'll be able to stream your matches too if you ask me
Kazutakee

nitram166 wrote:

Kazutakee wrote:

Is the stream for watching the whole tournament or just watching you when you play?
As things are now, I'll only be streaming my own matches and inbetween practice.
But like PlasticSmoothie, I'll be able to stream your matches too if you ask me
That's not needed, but thanks anyway ;)
PlasticSmoothie
I'm not sure how we'll find out matches. Do we just pm our opponent or do we wait for a multi invite from Mayoi/Heibel?
Kazutakee
Thanks for today. It was an honor to play with everyone.
Thank you Nitram166, Tropians and Amou Kanade for today. It was fun ;)
Topic Starter
Mayoi Hachikuji
UPDATE! EVERYONE! NEW MAPS! TIMES ARE JUST LIKE YESTERDAY FROM 16:00 AND ON! PLEASE GET ALL THE MAPS!
show more
Please sign in to reply.

New reply