forum

Svenska (Swedish)

posted
Total Posts
563
show more
Saten
Hon sjunger Caramelldansen bättre :3

wth lol @ 2:a videon
Saten
Lol Xgor. Vad är det här?
http://osu.ppy.sh/s/12184
Balrog1993
BORK på er alla.
Xgor

Saten-san wrote:

Lol Xgor. Vad är det här?
http://osu.ppy.sh/s/12184
Bara gjorde den efter roko gjorde sin cosplay grej :P
Topic Starter
Loginer
Saten
:P
Xgor
Jag vet att detta är gammalt men det är såå roligt fortfarande ett år senare.


Edit:Gott nytt år!
Saten
Gott nytt år i efterskott!!!
theowest
HEJ SVEJS! Theowest här. En av de bästa i Sverige, ja svär asså!!
Xgor
Xgor
Ketchup Ketchup Ketchup Punkt
Saten
Klappa Händerna~ :D
Teras


Hai
Xgor
JAG HAR GJORT FEL HELA TIDEN x.x
Saten
Lär dig av mästaren :3
Xgor
Jaja, Melodifestivalen startar idag.

Ska mest kolla för om det är nån låt dom är intressant att mappa
Teras
Melodifestivalen är skit, men visst. Man kan titta på det med öronproppar :)
Saten
Teras är bara intresserad av att mappa denna sa han :D
Teras

Saten-san wrote:

Teras är bara intresserad av att mappa denna sa han :D
Du som skulle mappa den ju, jag skulle mappa Sax låten :P
Xgor
viewtopic.php?f=4&t=46117

Gågågågågågågågågågågågå!
Real1
Funderar på att göra en comeback i osu!. Har varit inaktiv i typ 100 år.
Xgor hjälpte mig få lite motivation till osu igen. :)
Real1
Men inte nu när jag inte kan söka ordentligt och inte kan blu subscriber utan error.
Saten

Real1 wrote:

Men inte nu när jag inte kan söka ordentligt och inte kan blu subscriber utan error.
D:
Xgor

Saten-san wrote:

Real1 wrote:

Men inte nu när jag inte kan söka ordentligt och inte kan blu subscriber utan error.
D:
Teras
D:

Dat's how you do it
Saten

Teras wrote:

D:

Dat's how you do it
No, like this:
Teras

Saten-san wrote:

Teras wrote:

D:

Dat's how you do it
No, like this:
Yes.
Saten
oh you Teras, lawl
Saten

nuff said :3
Teras

Saten-san wrote:


nuff said :3

Xgor

Techno av pensionärer
Teras

Xgor wrote:


Techno av pensionärer
Techno sprider glädje.
Xgor
Första melodifestival låt mappen i osu!Förutom håll om mig men det är bara för en AMV
Teras

Xgor wrote:

Första melodifestival låt mappen i osu!Förutom håll om mig men det är bara för en AMV
:?:
Xgor

Teras wrote:

:?:
:!:
Saten

Xgor wrote:

Teras wrote:

:?:
:!:
:!: :?:
Real1
18 rankade maps. Vilken av mina maps är er favorit? Jag frågar därför att jag vill se vad folk tycker. Har frågat fler personer med och fått olika svar, men de flesta verkar gilla "Parade" eller "Switched-On Lotus" mest.


Jag är mycket missnöjd med några av mina maps, speciellt de gamla, innan jag blev en bra beatmapper.
Jag är missnöjd med:
  1. "Sucks to be you"
  2. "Pururin"
  3. "Closer"
  4. "Yume no Shima..." <- Ja, den är alldeles för linjär och tråkig. What was I thinking
Overall så var mina maps väldigt linjära i början. De är fortfarande det till en viss del, men det är väl min stil helt enkelt.


Min bästa map är den hittills orankade Shenmue mappen som jag la ner hela min själ i. Om någon har lust att modda den så skulle jag vara tacksam.
Teras

Real1 wrote:

18 rankade maps. Vilken av mina maps är er favorit? Jag frågar därför att jag vill se vad folk tycker. Har frågat fler personer med och fått olika svar, men de flesta verkar gilla "Parade" eller "Switched-On Lotus" mest.


Jag är mycket missnöjd med några av mina maps, speciellt de gamla, innan jag blev en bra beatmapper.
Jag är missnöjd med:
  1. "Sucks to be you"
  2. "Pururin"
  3. "Closer"
  4. "Yume no Shima..." <- Ja, den är alldeles för linjär och tråkig. What was I thinking
Overall så var mina maps väldigt linjära i början. De är fortfarande det till en viss del, men det är väl min stil helt enkelt.


Min bästa map är den hittills orankade Shenmue mappen som jag la ner hela min själ i. Om någon har lust att modda den så skulle jag vara tacksam.
Tycker att Parade är helskön att spela. Men håller med om det linjära :P
Xgor
Hmm, jag kan kolla och analysera dina maps imorgon Real1. (Lite sent Och jag har bara liksom 60% av dina rankade maps (som är väldigt mycket jäfört med dom flesta andra) och jag har varken Shenmue, Parade och Switched-On Lotus) men av dom jag har hittills är det nog "My December", Jaja får kolla in alla dina imorgon, kommer ta ett tag dock.



Tja, dessutom skulle jag vilja fråga ungefär samma sak som Real1, Vilken av mina maps är er favorit och varför är den så bra enligt er, Jag har mappat I nästan 2 år och har 14 rankade maps och varigt nyfiken på denna fråga ganska mycket?

Frågat några andra denna frågan men svaren är nästan aldrig det samma och anledningarna är ibland mest konstiga :| (Och det är ganska populära mappare som jag har frågat också :| )

Jaja som Real1 har jag några jag är missnöjd med hatar
  1. Dicks Are For My Friends
  2. Luv-Lab-Poison 22ate!
Tja jag kan nog hitta anledningar till alla jag tycker dom är någorlunda dåliga men dom 2 är AHHHH.

Tja, mina favoriter av mina rankade maps är nog Enjoy The Silence, AM-3P och Metallic Menace dock har ingen nämn dom två sistnämnda så jag har lite konstig smak.. (Gamla Ullevi är cool också men den är inte färdig....)

Jag försöker göra alla mina maps olika från varandra så därför tycker jag det är extra intressant och veta vad andra tycker om
Saten
Själva låten Luv-Lab-Poison 22ate! är väldigt addictive imo. (spelat upp den låten typ 900 gånger eller nåt lol)

[Lethal] är lite "What the hell is this!? low AR D:" :o

Annars var det inget jag ogillade med den beatmap'en precis :P

This is just my opinion though :P
show more
Please sign in to reply.

New reply