forum

Svenska (Swedish)

posted
Total Posts
563
show more
Lekkit
Bara om du vill vara vår rival.
Teras

Lekkit wrote:

Bara om du vill vara vår rival.
Kan jag väl vara, dock så kan jag inte finska precis. Men majoriteten av släkten är finsk..så det är lite fail.

Aja, jag är för Sverige. Då jag inte kan så mycket finska Hah :P
ShanaTan
Good job ;)
Kujo
Vi ligger ju precis bakom finnarna! Fast tyvärr så finns det många bra finska spelare :(
Teras

Darkoff wrote:

Vi ligger ju precis bakom finnarna! Fast tyvärr så finns det många bra finska spelare :(
Mm, men jag finner det konstigt att det är så många finnar som spelar fast jag ser i princip inga på multi. Sitter alla och spelar solo eller? :lol:
Real1
Haha, jag har inte kört multiplayer sen Gabis multiplayer TAG turnering. Det går MÅNADER mellan varje gång jag kör multi. :P
Teras

Real1 wrote:

Haha, jag har inte kört multiplayer sen Gabis multiplayer TAG turnering. Det går MÅNADER mellan varje gång jag kör multi. :P
Haha, jag kör det ganska ofta. Eftersom att jag tycker det är roligare helt enkelt. :P
Fast har suttit och hållit på med min map nu den senaste tiden. Så ska väl helt enkelt försöka få det färdigt.
Måste vänta på MAT så att dom kan fixa med timingen och offseten..tror nog den är rätt...förhoppningsvis...
Hoppas jag inte ger upp innan dess :lol:
Real1
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Teras
Hmm, Blood on fire skulle jag nog vilja helst då jag inte har gjort något med den andra på evigheter :roll:
Nog mitt eget fel för att jag inte orkade ta och mappa någon techno musik.Mycket enklare än vad det är när det gäller denna. Inte föränn nu har jag faktiskt lärt mig allting :?

Oavsett, så får du gärna modda den om du vill. Fast jag skulle nog säga att låten är ganska jävlig att få en bra timing på. Anser jag :-/
Lekkit
Jag har funderat på om man skulle försöka sig på att mappa något, men jag tycker att det är mycket roligare att spela, så det dröjer nog ett tag.

Jag kör multi lite då och då. Mest för att få tag på nya maps.

Såg just att min polare suttit och nött på duktigt och gått om mig i ranking och även flyttat upp Sverige några miljoner närmre Finland. Får sätta upp min dator här hos mina kompisar och nöta lite själv. Finland ska slås.
Real1

Teras wrote:

Hmm, Blood on fire skulle jag nog vilja helst då jag inte har gjort något med den andra på evigheter :roll:
Nog mitt eget fel för att jag inte orkade ta och mappa någon techno musik.Mycket enklare än vad det är när det gäller denna. Inte föränn nu har jag faktiskt lärt mig allting :?

Oavsett, så får du gärna modda den om du vill. Fast jag skulle nog säga att låten är ganska jävlig att få en bra timing på. Anser jag :-/
Moddad.
Och timingen jag kom fram till håller hela låten genom. Inga extra timing sections.
Teras
Har nog inte skrattat på så länge.. Spelade i den turneringen som var nu. DOm skulle sätta "jämna" team mot varandra. Jag fick spela mot två stycken japaner med rank 500 när jag är 2000+ själv HAH. Det är vad jag kallar jämt när dom är så sjukt duktiga :D
ShanaTan
Meh ofta turneringen redan har börjat >.<
Lekkit
Vore lite kul att bli så pass bra att man kan vara med i turneringar och inte åka på rådäng första rundan. Blir till att fortsätta nöta.
Teras

Lekkit wrote:

Vore lite kul att bli så pass bra att man kan vara med i turneringar och inte åka på rådäng första rundan. Blir till att fortsätta nöta.
Mm, jag är själv inte särskilt dålig själv. Men vår lilla domare kände för att välja två maps som där inte är någon paus på. Och isåfall väldigt korta :D
Real1
Orka turneringar
Teras

Real1 wrote:

Orka turneringar
Mm..jag blev tillfrågad. Så jag gjorde det för skojs skull
Real1

Teras wrote:

Real1 wrote:

Orka turneringar
Mm..jag blev tillfrågad. Så jag gjorde det för skojs skull
Jag blir alltid så nervös i multi så jag presterar sämre... Därför jag är lite emot turneringar.
Teras
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Gabi
hahah det e i multi man spelar bra, för vem vill förlora ^^?

snart så kommer en officiel singel turnering som kommer vara hostad av mig och cyclone. om vi får nog med spelare så kommer vi att dela upp det i 2 delar, bra spelare, och mindre bra spelare (:P) beroende på ranks. hoppas man ser några här ifrån som joinar ^^
Teras

Gabi wrote:

hahah det e i multi man spelar bra, för vem vill förlora ^^?

snart så kommer en officiel singel turnering som kommer vara hostad av mig och cyclone. om vi får nog med spelare så kommer vi att dela upp det i 2 delar, bra spelare, och mindre bra spelare (:P) beroende på ranks. hoppas man ser några här ifrån som joinar ^^
Haha, jag kan nog tänkas join då. Vorek ul att spela singel :P
Xgor
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Teras

Xgor wrote:

När ni pratar om turneringar blir jag påmind när jag var med i ett Nintendo SM.

Jag kom 11 i första deltävlingen och dom tio bästa kom vidare till nästa deltävling :(
Aj, för jävligt när det händer :-/
Real1

Gabi wrote:

hahah det e i multi man spelar bra, för vem vill förlora ^^?
Sant, men när jag känner press blir jag nervös, när jag är nervös får jag hög puls, hög puls gör att jag skakar, skakningen gör att jag ej kan kontrollera musfan.
Kujo

Gabi wrote:

hahah det e i multi man spelar bra, för vem vill förlora ^^?

snart så kommer en officiel singel turnering som kommer vara hostad av mig och cyclone. om vi får nog med spelare så kommer vi att dela upp det i 2 delar, bra spelare, och mindre bra spelare (:P) beroende på ranks. hoppas man ser några här ifrån som joinar ^^

Öhj! Du kan räkna med mig på dendära turneringen!
toad
lol, jag laggar sönder på multi. ;;___;;

Någon som vet vad felet kan vara? Har trådlöst internet, dock så får jag 12ms i ping på bredbandskollen....lite skumt att jag får lagg. : (
Kujo

toad wrote:

lol, jag laggar sönder på multi. ;;___;;

Någon som vet vad felet kan vara? Har trådlöst internet, dock så får jag 12ms i ping på bredbandskollen....lite skumt att jag får lagg. : (
Lagg som i "Frys lagg/det hackar" eller "Delay"? För lagg kan betyda dom 2 sakerna, är lite förvirrad.
toad

Darkoff wrote:

toad wrote:

lol, jag laggar sönder på multi. ;;___;;

Någon som vet vad felet kan vara? Har trådlöst internet, dock så får jag 12ms i ping på bredbandskollen....lite skumt att jag får lagg. : (
Lagg som i "Frys lagg/det hackar" eller "Delay"? För lagg kan betyda dom 2 sakerna, är lite förvirrad.
Delay. Får det i varje låt när jag spelar multi, men om jag har tur som jag hade igår så händer det vara en gång i timmen. Får det i varje spel som använder internet btw.
Gabi
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
toad
nej nej, har telia med med Zyxel router och en netgear WG111v3 dongle. : /

Har kommit på att jag fick problemet när jag byte till 64-bit för då byte jag också dongle. Från zyxel till netgear.

OS: Windows fiska 64-bit : /


btw, skulle aldrig vilja ha comhem. De har ju läskiga reklamer...: (
Gabi
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
toad
hehe, BBB är väl dåligt? Skaffa/testa telia för då får man det de lovar att man ska få ut av det, dock så är det rätt så dyrt. : (

btw, läste i netgear forumet att netgear WG111v3 som jag köpte har lite problem i 64-bit. Lite jobbigt att jag inte kan lämna tillbaka den, känns surt. : /
ShanaTan
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
toad
nah, fast det är pga att jag alltid får mer än vad jag är lovad att få där jag bor. : P

Är lovad att få mellan 1,5 - 2mbit och jag får 2,2mbit : P

Lista över några bredbandspaket. : P

Telia Bredband 1,5-2 Mbit/s. Ordinarie pris efter 6 mån 259 kr/mån

Telia Bredband 6-8 Mbit/s. Ordinarie pris efter 6 mån 309 kr/mån

Telia Bredband 12-24 Mbit/s. Ordinarie pris efter 6 mån 359 kr/mån
Kujo
Här sitter man med comhem.... det är jätte roligt!
toad
hehe...vad är felet med comhem? Känner ingen som har det, vill bara ta reda på det. : P
Real1

toad wrote:

hehe, BBB är väl dåligt?

BBB är perfekt, imo.
Gabi
jag har haft telia comhem och BBB

telia var ganska stabilt, men för dyrt.

comhem är väldigt ostabilt, och även fast jag har 24/1 så känns det som 2/0.5.

BBB är nog bäst, om inte du har fiber lan och kan koppla upp dig till stadsnätet.
Teras
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Kujo

toad wrote:

hehe...vad är felet med comhem? Känner ingen som har det, vill bara ta reda på det. : P

Comhem har så jävla mycket problem så det är inte sant, random dc's lite här och där, internet dör i kanske 2-3 timmar helt utan anledning, specielt i Tyresö/Trollbäcken i Stockholm.
show more
Please sign in to reply.

New reply