forum

Status Update

posted
Total Posts
18,375
show more
Renevant
Status: Lots of homework to do at work tomorrow. Hoping I don't get distracted.
a1l2d3r4e5d6
Status: 5:30 in the morning here, I should go to sleep. My mother will rage at me when she wakes up in a few minutes for work and finds that I'm still awake. ;p
YamiHikari
Status: Done updating changes in userpage ~ new vid hoho
Ikikaera
Status: Was eating a yoghurt and almost used my pen, instead of a spoon.
EneT
Status: Trying to rank above 100k
FrzR
Status: Getting a tablet tomorrow. Genius Easypen i405x.

(yes, some might say I could just get the osu!tablet but it's out of stock and also, why not :D)
EneT
Status: Just realised some ppl in Otaku Culture section of forums are stupid
a1l2d3r4e5d6
Status: Patiently awaiting the android 5.0 Lollipop update for my Xperia Z2, while watching other Z2 owners from different batches getting the update.
Wuxo
02:33 gotta sleep cya
a1l2d3r4e5d6
Status: I need to readjust my body clock. It's 4:45Am and I'm still not tired enough to fall asleep.
olivia272
Status: I need a cyclic sleeping rhythm.
a1l2d3r4e5d6
Status: 6-hour sleep? On a holiday? That's rare coming from me.
EneT

a1l2d3r4e5d6 wrote:

Status: 6-hour sleep? On a holiday? That's rare coming from me.
ikr, I just had a 7 hour sleep and that's the most I've had in months
a1l2d3r4e5d6

EneT wrote:

ikr, I just had a 7 hour sleep and that's the most I've had in months
It's usually 12-14 hours for me on holidays. On school days, 5 hours.
EneT

a1l2d3r4e5d6 wrote:

It's usually 12-14 hours for me on holidays. On school days, 5 hours.
wtf, I've never slept that long in my life except for hangovers
FuZ
Status: 1200 YouTube favorites, what am i doing with my life
a1l2d3r4e5d6

EneT wrote:

wtf, I've never slept that long in my life except for hangovers
Yeah, school takes a lot out of me.


Status: No posting for a while outside off-topic. I don't want to go to 'that number' just yet.
Shiyzo

EneT wrote:

a1l2d3r4e5d6 wrote:

It's usually 12-14 hours for me on holidays. On school days, 5 hours.
wtf, I've never slept that long in my life except for hangovers
you should start drinking
nekojanaiyo

a1l2d3r4e5d6 wrote:

Status: Patiently awaiting the android 5.0 Lollipop update for my Xperia Z2, while watching other Z2 owners from different batches getting the update.
Z3 Compact with Lolipop here, get gud.

Status: I just woke up. Akatsuki no Yona is a gem I almost missed.
-SayaKai
Status: Firetrucking my life
Ikikaera
Status: Getting rid off my negative attitude and trying hard to improve in osu!
a1l2d3r4e5d6

Avisdavid wrote:

you should start drinking
I would probably be out for 24 hours. :p

Yoshisashi wrote:

a1l2d3r4e5d6 wrote:

Status: Patiently awaiting the android 5.0 Lollipop update for my Xperia Z2, while watching other Z2 owners from different batches getting the update.
Z3 Compact with Lolipop here, get gud.
:c

Status:
Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime Anime, Eat
olivia272

a1l2d3r4e5d6 wrote:

Avisdavid wrote:

you should start drinking
I would probably be out for 24 hours. :p
Yes, start drinking.
Renevant
Status: Expanding my gif collection
FuZ

Renevant wrote:

Status: Expanding my gif collection
I'm jealous

Status: Should probably play the game instead of spam F5 in FG
a1l2d3r4e5d6

olivia272 wrote:

Yes, start drinking.
When I'm legally allowed to drink, then maybe I'll take you up on that proposition.


Status: Yandere simulator.
EneT

a1l2d3r4e5d6 wrote:

Status: Yandere simulator.
They've released that game already? I thought it was still in progress
a1l2d3r4e5d6

EneT wrote:

They've released that game already? I thought it was still in progress
Nope. It's still in the development stage. You can dl the 'debug build' from their site.
-sev

Renevant wrote:

Status: Expanding my dong
EneT
Status: So much activity in FG tonight, I'm gonna have to take a break. Good night peeps
Wuxo
3AM... gotta sleep
EneT
Status: Attempting to make my user page more attractive yet also more troll-y and demeaning
Mr Capuce
Status : AFK
Treekii
Status: Spring break ending and I'd rather eat a bag of dicks than attend school
Aomi

[ Tree ] wrote:

Status: Spring break ending and I'd rather eat a bag of dicks than attend school
a1l2d3r4e5d6
Shtatush: Trying to sleep, but someone on the bed next to me is snoring as loud as a jet engine.

Edit: snoring intensified...
olivia272

[ Tree ] wrote:

Status: Spring break ending and I'd rather eat a bag of dicks than attend school
I would kill to get back to school.
nekojanaiyo
Status: Will now go buy food and beverages.
olivia272
Status: spent 3 hours in the city searching for a yellow umbrella. NOT A SINGLE YELLOW UMBRELLA.
FuZ
Status: Trying taiko
show more
Please sign in to reply.

New reply