Ikke er jeg god nok på mitt beste og jeg kan hverken combo eller å spille under press så not for me. men jeg kan vel være med som nødløsning hvis vi ikke finner nok andre
edit: cause master of typos
edit: cause master of typos
kriers for presidentkriers wrote:
gruppespillet foregår i november. Lese til eksamen kan man gjøre dagen før
Det er nok best for alle at jeg tar på meg ansvaret som kaptein med tanke på at jeg har vært kaptein 2 ganger tidligere. Slik kan alle andre fokusere på å spille!Amedis wrote:
Jeg regner med det er du kriers som er kaptein i år også?
Trenger deg fordi vi ikke har mange nok backups og fordi du har gode stream skills.oscar wrote:
jeg er unreliable
misses misses og atter igjen misses
implying at du ikke skal se på streamen eller så smekker jeg skiten din..ityka wrote:
Sikter meg heller inn på neste år lykke til til de som skal spille, skal få med meg hvordan dere gjør det
x.xAmedis wrote:
implying at du ikke skal se på streamen eller så smekker jeg skiten din..ityka wrote:
Sikter meg heller inn på neste år lykke til til de som skal spille, skal få med meg hvordan dere gjør det
Du får bli med i CTB teamet mitt til våren om du er interessert.Sebbern wrote:
Er egentlig alt jeg har å si, aldri i livet om jeg er god nok til å spille.
Har ikke spilt noe særlig CTB på over to år da men. Gikk lei når jeg var på top i '10.Kiwikun wrote:
Du får bli med i CTB teamet mitt til våren om du er interessert.Sebbern wrote:
Er egentlig alt jeg har å si, aldri i livet om jeg er god nok til å spille.
that's the spirit!Amedis wrote:
Well shit, seems like I'm the weakest link, får nytt tastatur i løpet av uken. Bare å legge seg i hardtreningen med cherry mx green da!
bra lag da Lykke til. Blir ikke lett men dere klarer detkriers wrote:
Da blir følgende lag for OWC 2013:
31415926535897
CXu
-GN
ivaz
KinomiCandy
kriers
Sniff
Amedis
>Korea.Mosti07 wrote:
bra lag da Lykke til. Blir ikke lett men dere klarer det