forum

armeija "pelit" ja vitsit

posted
Total Posts
25
Topic Starter
Baka94
Eli, tuossa joku aika sitten tänään pari alikersanttia piti eräänlaisia pelejä ja ajattelin että miksei ihmiset jakaisi millaisia pelejä heille on järjestetty. Armeija vitsit (meme tyyliset) ovat myös tervetulleita. Ja jos olet tällä hetkellä armeijassa laita vielä loppuun TJ. Tässä pari esimerkkiä:

PELIT:
1. Piiloon
Alikersantti sammuttaa valot tuvasta jolloin alokkaiden täytyy mennä piiloon niin, että kun alikersantti laittaa taas valot päälle hän ei näe alokkaita tuvan ovelta. Jos joku näkyy valot menee taas pois päältä.

2. Kranaatti
Alikersantti heittää pullon johonkin päin tuvan lattiaa ja jonkun on uhrauduttava hyppäämällä sen päälle. Pullon päälle hypänneen alokaan punkka "räjäytetään", ja jos kukaan ei uhraudu kaikkien punkat räjähtää.

VITSIT:
1. Se/ne X räjähtää (sinne/siihen) Y
Tätä käytetään jos pitää tehdä jotain vauhdilla. Alunperin parin alikersantin käyttämä, mutta siitä tuli alokkaiden keskuudessa vitsi melko pian.
"Se punkka räjähtää kuntoon"
"Ne tavarat räjähtää siihen punkalle"

-Baka94
TJ 214 eikä oo kertaakaan v***ttanu (yhteensä mulla aamuja on 255) :)

EDIT: myös armeijan aikaiset "höpötykset" käy
Mianki
Aamuja!
ethox
Meillä ei ollu muuta leikkiä kuin tuvan alikessun kanssa (koulukaveri) perseiltiin valojen kanssa öisin muiden alokkaiden tuvissa. Parat eivät olleet oppineet valvomaan :(

TJ0 sivari höhö
Topic Starter
Baka94

ethox wrote:

Meillä ei ollu muuta leikkiä kuin tuvan alikessun kanssa (koulukaveri) perseiltiin valojen kanssa öisin muiden alokkaiden tuvissa. Parat eivät olleet oppineet valvomaan :(

TJ0 sivari höhö
No, on niitä voinu olla muitakin. Tää on ollu eka kerta ku tällasii pelejä on pidetty. Oon muutamien muiden kanssa viikonlopun kiinni virka-avun takia. Vois tulla tuvassa aika kaaos jos täyden tuvan kanssa tehään tollasii. Ja voihan se olla että kaikki ei tykkää pitäämitään pelejä.
IppE
Pelattiin tänään hugoa. Oli kivaa.

Porukka siis juoksee paikoillaan, alikki huutaa kivi, oksa tai juna ja porukka toimii sen mukaan. Jos tulee kivi hypätään, oksalla mennään kyykkyyn ja junalla hypätään sivuun ja takaisin.

Helvetin hauska ja mukava peli, 5/5 pelataan varmaan vielä joskus uudestaan.

Niinjoo ja TJ212 kait jos zeroa on uskominen. (Tai 304 jos sääauk napsahtaa)
heintsi
Meillä ei tainnut olla mitään muuta kun se, että meidän kiinniolon aikana saatiin meidän alikeilta käsky piilottaa aukkiin lähtevien tavarat niiden lomien aikana (punkat ruuvineen, patjat, peitot, liinavaatteet ym. tuvasta lähtevä irtaimisto piiloon vaikkapa ilmastointiputkeen).aamulla pidettiin sitten tupatarkastus ja tulevat aukkilaiset pomppasi aika kivasti tarkastuksessa ku puuttui asiaankuuluvaa varustusta tuvista ja pompautetut teki sitten kaikki nakkihommat sinä päivänä.

Mikä ihme on sääauk :o
IppE

heintsi wrote:

Mikä ihme on sääauk :o
Säämiesten aliupseerikurssi :---D Täällä kun on toi maasääasema jne.
Topic Starter
Baka94

heintsi wrote:

Meillä ei tainnut olla mitään muuta kun se, että meidän kiinniolon aikana saatiin meidän alikeilta käsky piilottaa aukkiin lähtevien tavarat niiden lomien aikana (punkat ruuvineen, patjat, peitot, liinavaatteet ym. tuvasta lähtevä irtaimisto piiloon vaikkapa ilmastointiputkeen).aamulla pidettiin sitten tupatarkastus ja tulevat aukkilaiset pomppasi aika kivasti tarkastuksessa ku puuttui asiaankuuluvaa varustusta tuvista ja pompautetut teki sitten kaikki nakkihommat sinä päivänä.

Mikä ihme on sääauk :o
No täällä varuskunnassa missä mä oon ei kannata piilottaa toisen kamoja koska jos se kassulla hävii nii sit kaikki joutuu tonkiin kaappinsa läpi sen varalta et joku ois vahingossa ottanu ja metsässä haetaan sitä koko joukkueen voimin ties kuin kauan...
Pegram
Hauskin armeijavitsi on armeija itse
koska eihän sillä nyt oikeasti mitään tee
IppE

ReZero wrote:

Hauskin armeijavitsi on armeija itse
koska eihän sillä nyt oikeasti mitään tee
No nytkin runkkaat jotain S4 leaguee ja kattelet railgunia.
Pegram
Which only proves my point
Topic Starter
Baka94
tehdään tähän aiheeseen lisäys:
Saa myös kertoa armeijassa teillä käytössä olevia/olleita höpötyksiä (ei ole väliä onko lause vai yksi sana). Voi olla myös ihan normi "käsky". Tässä pari minun osalta:

Mähmä/mähmiä
Verbinä: sotkea, mokata, hidastella yms.
Objektina: sotkua tai jotain tahmeaa
Alunperin tätä käytti yks alikersantti mut aika nopeesti levis muiden käyttöön.

Ilmasta kuuluu repivää ääntä:
Silloin kun ukkonen jyrisee, joku pierasee yms.

Suojeluhälytys:
Silloin kun joku huomaa tilassa sinne kuulumattoman hajun esim hiki.
Catbelly
.
Pegram

IppE
ksg
lol joku armeija :D
IppE

ks- wrote:

lol joku armeija :D
Nyt ei taida kyllä pojalla olla paljoa varaa naureskella.
ksg

IppE wrote:

ks- wrote:

lol joku armeija :D
Nyt ei taida kyllä pojalla olla paljoa varaa naureskella.
Oot vaan kateellinen kun sivari on vähemmän perseestä.
IppE

ks- wrote:

Oot vaan kateellinen kun sivari on vähemmän perseestä.


olen sen verran sairas ja masokisti että nautin intistä, sori
thelewa
olisinpa nainen
clmnt

thelewa wrote:

olisinpa nainen
tai lihava kuten minä niin ei tarvis mennä armeijaan :3
Kettutyty

clmnt wrote:

tai lihava kuten minä niin ei tarvis mennä armeijaan :3
Olisinpa lihava
IppE
Laihduttakaa!
Mianki
Lihavana menin armeijaan, armeija laihdutti, siviili lihotti takaisin armeijan jälkeen.
Pegram
Olisinpa laiha nainen

ei hetkonen eihän se liittynyt enää mihinkään
Please sign in to reply.

New reply