Community Forum

osu! avatars thread ༼இɷஇ༽

posted
Total Posts
133
show more
Topic Starter
Aka

Tenshi wrote:

Thank you~. Do you know who it is? Just for curiosity's sake.
unfortunately, no тwт
primrose
No boy sample avatars? :w;
KinkiN

Awoken wrote:

No boy sample avatars? :w;
no need. moe are justice LOL
Topic Starter
Aka

Otonashi Yuzuru wrote:

Awoken wrote:

No boy sample avatars? :w;
no need. moe are justice LOL
AHAHAHAHAHA

yeah, i know, i need to add some, but internet is full of moe girls art, what can i do xD
gonna search for boy pics then :D
Elisha

Aka- wrote:

Elisha wrote:

http://vgperson.com/graphics/ReKinderScreen2.gif
Could you make a cruel teddy avatar?
do you mean just crop it in this way or do something more with this picture? ovo
I have no idea. Puu.sh is not working right now for some reason. D:
Started working a minute after I posted.

Umm, if you could, could you take out the background? So it's just that demonic teddy bear? Like, transparent? If you can, great, if you can't, thats fine. Very thankful that you responded so quickly! :D
Topic Starter
Aka

Elisha wrote:

I have no idea. Puu.sh is not working right now for some reason. D:
oh, my fault, try this
you want it with transparent background/something else? or just to remove these black pieces near his legs and paw? ovo
Elisha

Aka- wrote:

Elisha wrote:

I have no idea. Puu.sh is not working right now for some reason. D:
oh, my fault, try this
you want it with transparent background/something else? or just to remove these black pieces near his legs and paw? ovo
If you could do a transparent background that'd be great.
Topic Starter
Aka

Elisha wrote:

If you could do a transparent background that'd be great.
ok, i'll post it when finishing all previous requests
Elisha
Sure, thanks! :D
KinkiN
Hey, another req! :D

image : http://konachan.com/post/show/152152/2g ... ntoku-kuru (right one)
Transparent pls :p

Ty! :D
ExBia
Go snail gooo!
If you're not busy than I have a request for you lol
Image: http://puu.sh/3vFW3.jpg
Text: RainBowTR
Ehm and... transparent is better I think


Topic Starter
Aka
guys, please read information carefully before making a request.. uωu ↓

i won't add any text because i'm noob

completed requests here ↓ (。・ω・。) ↓


if you have any suggestions on what to change, go on o3o

i'm so sorry, no names on them.. /=3=\ /w\
pwq ..b-but you can ask someone else to put names or do it yourself, i'm sure you will do it better than anyone else ・ω・/

simplesimple o3o"

or

www o33333o

the type of the image was .gif and the quality with resolution were pretty low, so it was a bit problematic to make it nice.. uωu
hope that's what you wanted тwт


Otonashi Yuzuru, RainBowTR
i saved your pics, gonna make all when i'll have time \>ω</
Elisha
For some reason i cant access that website. Could you try Puu.sh? Or up.ppy?
Topic Starter
Aka

Elisha wrote:

For some reason i cant access that website. Could you try Puu.sh? Or up.ppy?
damn >_<
http://puu.sh/3vT75.png
Elisha
Thankyouthankyouthankyouthankyouthankyou<3
Topic Starter
Aka
yw /w\
Cloudchaser
Oh wwwwww, thanks you Aka :3 ~

\o3o/ I'll request more frequently I'm lazy to make my own avatars
Topic Starter
Aka
yw >wwww<

okayyy \>w</
Yunia Anindya
so moe :3 maybe u can add more samples >w<
Hitsu
АААААААААААААААААА
ГРЕБУ ФУТАБУ С КЁ
НАГЛЫЙ МАРИСОВОР АЗАЗА
\клептоман упорот\
show more
Please sign in to reply.

New reply