community forum

Unable to find the BPM/offset of your map? Post here.

posted
Total Posts
4,924
show more
Nyxi
timing help plserino

t/645963
knuxfanwin8
I'll be looking for timing help because it feels a little spikey and too sharp.
https://osu.ppy.sh/forum/t/646146
MythoZ
timing help pls this is very hard to time :?

t/646533
indyinyou
https://osu.ppy.sh/s/672878

need help offset

ty
ItsSurreal
Pls help me out with the offset thanks.

https://osu.ppy.sh/b/1426247
Alisia
People told me that this map haves bad timing and BPM, so I leave it to you.
Because the speed of the song has changed in the middle, I am glad if you tell me the timing point and BPM of it.
https://osu.ppy.sh/s/674162
Thank you.
Ralcore
Pretty sure this map's timings should be okay (standard 180bpm), but I'm not sure whether this uses 1/3 or not, since the song seems to sometimes hit notes on 1/4 beats but other times not.

t/647320

Thanks for any help!

[Solved!]
MythoZ
This is hardest map to time and put an offset
https://osu.ppy.sh/s/674441
thanks and good luck :)
FiddleBlue
Some nightcore mix. Kinda hard to determined the bpm for me :(
pls help.

https://osu.ppy.sh/b/1427734
wiken
i don't know honestly

https://osu.ppy.sh/s/675966 thanks
pimp

AlReev wrote:

i don't know honestly

https://osu.ppy.sh/s/675966 thanks
can't enter your map discussion thread for some reason.

will just post the timing here then

[TimingPoints]
1543.03949004975,451.127819548872,4,2,1,30,1,0
26762,-100,4,2,1,40,0,0
66505,470.865214832254,3,2,1,40,1,0
72155,474.308300395257,3,2,1,40,1,0
75000,480,3,2,1,40,1,0
76440,458.015267175573,3,2,1,40,1,0
77814,465.116279069767,4,2,1,40,1,0
79674,431.654676258993,4,2,1,40,1,0
80105,447.761194029851,4,2,1,40,1,0
81448,451.127819548872,4,2,1,40,1,0
83252,451.127819548872,4,2,1,40,1,0

i noticed some small parts are a bit off in the main timeline but they are close enough imo.
Poii
domSaur
t/649533

plz send help i just know that the initial timing is 166 but goes haywire after a couple of measures :(
Cyron
Time check please, thanks in advance!

https://osu.ppy.sh/s/676858
Hey lululu
Help me timing pls ;-;
https://osu.ppy.sh/s/676994
thanks in advanced!
ItsSurreal
k im working on another map (im working on like 3 beatmaps i think rn)
offset and bpm pls
t/650091
KhoalaBear
offset help please! i've had ppl tell me its 702 or -248, but idk lol. Thanks!
https://osu.ppy.sh/s/675202
MythoZ
https://osu.ppy.sh/s/677117
the intro only 0:00 to 0:37 something seconds
i already timed 2/3 of the song
YukiZura-
pls help me with the offset
https://osu.ppy.sh/s/677123
feel kindda off somehow

thank you :)
asrh123
https://osu.ppy.sh/s/628452

off set check pls :cry:
show more
Please sign in to reply.

New reply