1. osu! forums
  2. Other
  3. Off-Topic
  4. Forum Games

show more
posted
Nope, just me.

Westo
posted
Yep.

Wait.. who's awake during this time again?

ehhh I'll just guess tad01123.
posted
Yep.

Achro
posted
nope


tad01123
posted
no

katou
posted
totally unexpected me

Achromalia
posted
yup.

it's tad this time.
posted
Are you a psychic?

Charamaru
posted
nah, just kinda assumed you'd fuck others over and come at an inconvenient time ;w;

that's what happened last time.



I think Westonini comes out soon after.
posted
you really are a psychic.

charamaru.
posted
Tad01123

Also no
posted
. . .

wrong.



i have my doubts as to whether or not westonini's around.
posted
he may or may not be

what about katou?
posted
no.

tad? you around to fuck tn up too?

or maybe it's westonini, that'd be painfully disappointing, as i'm aiming more for...

...nah. nevermind. westonini.
posted
didn't expected me hehe yoink

KemZii
posted
You expected KemZii

BUT IT WAS ME, TAD!

Westonininininininininininininininininininininininini
posted
Howdy.

Penguin?
posted
No sir

Tad
posted
nope

penguin
posted
no

kemzii
show more
Please sign in to reply.