Your thoughts on the user above you

posted
Total Posts
148,536
show more
yuhaii
poked me on discord
Green Platinum
Is your sig suggesting osu is fun bruh?
_handholding
cool avatar
keremal
where have you been, sir
_handholding
right here
keremal
right where
Meah
right here
Ender Lain
Meh
_SkyFall
A serial experiments lain fan
Green Platinum
There are two types:

-Lain Fans
-Those who are yet to see Lain
-Annie
has alot of knowledge about anime
Meah
is back!
Ender Lain

Green Platinum wrote:

There are two types:

-Lain Fans
-Those who are yet to see Lain
:thinking:

OT: who?
Husa
how to watch anime green platinum pls


ot: -Annie got back owowo
KatouMegumi
REEEE
Ender Lain
hey i have a gud and bad news at the same time

Sotarks Unbann'd
Mei Irizaki
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Husa

Izect Ztenz wrote:

hey i have a gud and bad news at the same time

Sotarks Unbann'd
whats the good news what



ot: havent seen you here before uwu
KatouMegumi
that would've been good news for people with other views and opinion. Not for me certainly.

OT: ayy why hiragana on avatar r u weeb
Husa
Sotarks non-pp maps are indeed very good but if he gets unbanned at this point I dont think he'll map anything else but pp maps...

wtf do you live under the rock? I thought it was obvious that I am a "weeb". smh

Also Reol prefers it that way, so shut > : (
show more
Please sign in to reply.

New reply