1. osu! forums
  2. Other
  3. Off-Topic
  4. Forum Games
show more
posted
Prefer playing on offlane, hmm
posted
Offlane is fun nowdays, if you get fend off just go to the jungle and when 5 min time hits = a shrine + bounty runes every 2 mins :D

I root for all teams with Ph players, how about you? :D
posted
apink 🤔
posted
It feels off to see you with an anime avatar :D
I got used of you using Kpop ones.
posted
fuck the icc sticker since my helmet isn't even for motorcycles
posted
Pang pulis pangkalawakan na yan Ruri? hahaha.
posted
Have more than one waifu
posted
The tail in avatar? + Taiyaki? :thonkang:
posted
tbh if you plan on like, trying to go for rank on a hybrid set it'll probably not end well since like mania is like dead last time I checked bn-wise but maybe that's changed?
posted
"recovering from surgery"

what happened owo
posted
Someone from Indonesia
posted

Battle wrote:

tbh if you plan on like, trying to go for rank on a hybrid set it'll probably not end well since like mania is like dead last time I checked bn-wise but maybe that's changed?
Got a couple maps in the works



This 4/4 kinda slow song should work lmao, let the other maps be GY'ed, I can always revive to work on it later

OT: Halo, saya mau belajar Bahasa Indonesia juga
posted

Meah wrote:

Offlane is fun nowdays, if you get fend off just go to the jungle and when 5 min time hits = a shrine + bounty runes every 2 mins :D

I root for all teams with Ph players, how about you? :D
Welp i'm actually an offlaner but my friends want me to be a carry cause they think it suits me better ¯\_(ツ)_/¯
And also i'm rooting for Liquid uwu

OT: i'm a good teacher if you want me to teach you Kappa
posted
Indogs in Doto.
posted
buhay ka na nanaman desu! haha
posted
meow mix
posted
I don't know who
posted
Probably in #TeamRem
posted
you said you was sleepy
posted
D-Doesn't remember me ;.;

(Had my birthday two days ago)


;_;
show more
Please sign in to reply.