forum

Kesä(loma) senkun lähenee!

posted
Total Posts
33
Topic Starter
Iggy
Terve ihmiset,

Nyt kun kesäloma alkaa monilla jo häämöttää nenän edessä niin pistänpä tällaisen postin tulille.
Mitä teillä on suunnitelmissa kesälllä?
On se sitten pelaamista, urheilua, lomailua etelän (tai pohjoisen) lämmössä, sohvaperunointia sarjojen parissa tai vain pelkkää Osua koko kesän ajan, jakakaa se muiden kanssa ja kertokaa täällä!

Aloitan itse toteamalla että mihinkään en matkusta, töitä en löytänyt, autokoulua alan käymään sekä loppukesästä saatan miettiä tietokoneen (ainakin osittaista) korvaamista yo-kirjoituksiin kertaamiseen tarkoitetuilla kirjoilla. Saa nähdä jääkö lukeminen vain puheeksi...

Jossain vaiheessa yritän saada aurinkoa iholleni, ettei kesän jälkeen huoneesta laahusta haamu ulos.
Jaa noin ohimennen voin varmaan mainita että mukava määrä animea on listalla odottamassa katsomista, joten siihenkin uppoaa mukavasti aikaa.

Toivotan jo nyt kaikille mukavaa kesää!
Lunati
TJ0 ja armoton ryyppäys
Dekonare
Näillä näkymin duunia ja Assyt. Autokoulu ehkä - riippuu vanhemmista.
Tiisa
Perheen kanssa pitäisi käväistä Turkissa ja Ruotsissa, oon laiska kersa ja en jaksanut edes hakea kesätöitä tänä vuonna, pitäisi tosin olla lastenvahtina sukulaisten ipanoille pitkin kesää ja maalata taloa. Loppukesästä varmaan suuntaan taas perheen kanssa pohjanmaalle vaarilla käymään.

Luultavasti tulen siis olemaan noin 85% kesälomastani huoneessani pelaamassa eri pelejä tai tekemässä ruokaa keittiössämme. D:
Topic Starter
Iggy
Aivan Assytkin lähestymässä... pitää katsoa jos sinne ehtii venyä. Yhteen lanitapahtumaan olen jo menossa muutenkin.

Tiisa wrote:

Perheen kanssa pitäisi käväistä Turkissa ja Ruotsissa, oon laiska kersa ja en jaksanut edes hakea kesätöitä tänä vuonna, pitäisi tosin olla lastenvahtina sukulaisten ipanoille pitkin kesää ja maalata taloa. Loppukesästä varmaan suuntaan taas perheen kanssa pohjanmaalle vaarilla käymään.

Luultavasti tulen siis olemaan noin 85% kesälomastani huoneessani pelaamassa eri pelejä tai tekemässä ruokaa keittiössämme. D:
Tekemistä riittää näemmä... Perhana olen kateellinen kun pääset Turkkiin.
Valentiino

Lunati wrote:

TJ0 ja armoton ryyppäys
Lunati, ethän juo tänä kesänä.

Itse tuskin teen paljoa kesällä. Olutta hyvän sään parissa, rannalla käyntiä ja sitä perus meisinkiä
GeGGuli
Alkukesästä vapaata, että voisi vaikka tehdäkkin jotain.
Loppukesästä taas töitä...
Birdy
Kiinan matka ja Mäntän matka, loput sitten lähinnä Borderlands kakkosta ja Terrariaa pelaten himassa.
Tiisa

Igenatius wrote:

Aivan Assytkin lähestymässä... pitää katsoa jos sinne ehtii venyä. Yhteen lanitapahtumaan olen jo menossa muutenkin.

Tiisa wrote:

Perheen kanssa pitäisi käväistä Turkissa ja Ruotsissa, oon laiska kersa ja en jaksanut edes hakea kesätöitä tänä vuonna, pitäisi tosin olla lastenvahtina sukulaisten ipanoille pitkin kesää ja maalata taloa. Loppukesästä varmaan suuntaan taas perheen kanssa pohjanmaalle vaarilla käymään.

Luultavasti tulen siis olemaan noin 85% kesälomastani huoneessani pelaamassa eri pelejä tai tekemässä ruokaa keittiössämme. D:
Tekemistä riittää näemmä... Perhana olen kateellinen kun pääset Turkkiin.
Pakko myöntää että itsekkin odotan sitä eniten tän vuoden kesältä kun viimeks ollu lentokoneessa 7vuotta sitten.
Topic Starter
Iggy
Ens keskiviikkona saa meikäläinen herätä ensimmäiseen lomapäivään!

Koeviikko alkaa huomenna mutta kyllä se siitä kitumalla menee
Tiisa
Itsellä vapaata jo pe, ma, ti ja ke koska diplomityö tai miksi sitä kutsuis.
Topic Starter
Iggy
Mitä diplomia väsäilet?
Tiisa

Igenatius wrote:

Mitä diplomia väsäilet?
Oisin halunnut tehdä keittokirjan tai leipoa kakun mutta kuulema hyödyllisempää maalata parveke. ,__,
F m L_old

Lunati wrote:

armoton ryyppäys
Soarezi
töitä ES ja wow
ethox
Olutta, aurinkoa ja vaihtoehtopäihteitä! Ehkä laitan sipulit kasvamaan parvekkeelle, ehkä en.

- oksenna yhtäkkisesti odottamatta
- heitä puhelin jokeen
- menetä rahasi
- masennu töissä
- alkoholisoidu

Eli ihan näpäkkä kesä tulossa, puolet tavoitteistakin jo saavutettu. Ellei 5 litran tonkan ostamista lasketa alkoholisoitumiseksi...
Valentiino

ethox wrote:

... Ellei 5 litran tonkan ostamista lasketa alkoholisoitumiseksi...
Se on vasta alkua, fight-o!
Topic Starter
Iggy
Ellei 5 litran tonkan ostamista lasketa alkoholisoitumiseksi...
Riippuu siitä kuinka nopeasti sen sisääsi kippaat.
GeGGuli
huhuu, sevisi kesätöiden ajankohdat. Alkukesästä lomalla 3 viikkoa ja saman verran lopusta, olen vapaa mihin vain toimintaan vapaa-aikoinani!
Eli alkukesänä varmaan ja toivottavasti erittäin viihdyttävää ryyppäämistä mahdollisesti hyvässä seurassa. Sama loppkesänä.
voisi vaikka lähteä joskus muualle viettämään aikaa, vaikka tampere, jos siellä oleva porukka suostuu ottamaan messiin.

loppujen lopuksi tästä kesästä voi mahdollisesti tulla jopa hyvä.

yay
Braile
Tällä hetkellä istun baarin terassilla jossa vietän ainakin osan parin viikon kesälomastani.
Työssäoppiminen loppuu 15.6 ja sen jälkeen olen vapaa kunnes 1.7 on muutto ja loppukuu
onkin sitten kesätöitä viiden tähden leffadivarissa.

Kesästä tulee oikein bueno.
Kalle_old_1

Static Noise Bird wrote:

Kiinan matka
Mihis päin? Armoton kateus iski
Souko
Vähän päälle pari viikkoa Osakassa ja Kyotossa pyörien, tällä hetkellä vasta Osakaan kerennyt. Sitten takaisin osun ja töiden pariin keräämään rahaa ja virtaa ensi vuotta varten.
Valentiino

Souko wrote:

Vähän päälle pari viikkoa Osakassa ja Kyotossa pyörien, tällä hetkellä vasta Osakaan kerennyt. Sitten takaisin osun ja töiden pariin keräämään rahaa ja virtaa ensi vuotta varten.
Soukon tuuheat reissut :3
Pegram
intti

;_____________;
show more
Please sign in to reply.

New reply