forum

Assembly Summer 2013

posted
Total Posts
33
Topic Starter
RoTTa
http://www.assembly.org/summer13/news/tickets
keitä lähdössä?
yleistä keskustelua ja mietteitä tulevista asmeista.

itse lähdössä nyt viidettä kertaa assemblyille!
Dekonare
Menossa kolmatta kertaa yhden peliyhteisön kanssa. Ilmoittautuneita siihen ryhmään about 60, saa nähdä kuinka moni heistä loppujen lopuksi tulee.

Pitää sitten törmäillä osu-pelaajiin siellä.
Valentiino
Tänä vuonna en kyllä ole tulossa paikalle. Liian vähän motivaatiota, ihmisiä ja liian paljon efforttia asioihin
zertap
Minä olen menossa myös.
Tuntuu vaan ettei viime assyjä parempaa porukkaa enää saada kasaan :<
Depator

Zertap wrote:

Minä olen menossa myös.
Tuntuu vaan ettei viime assyjä parempaa porukkaa enää saada kasaan :<
2011 assyilla paras porukka
Nassikka
Samwais
Rahatilanteesta ja aikarajoituksista riippuen saatan mönkiä paikalle, mutta kaikki on vielä ihan auki ;w;
Dekonare

Samwais wrote:

Rahatilanteesta ja aikarajoituksista riippuen saatan mönkiä paikalle, mutta kaikki on vielä ihan auki ;w;
Pidä kiirettä

189 Free computer tickets
Depator
Pelataan peliä ja ihmiset saavat etsiä minut, thelewan, GeGGulin ja FaGGun assyilta
Ei koske niitä jotka mahdollisesti tietävät missä olemme

GeGGuli
minä etsin sinut
Mianki
Assemblyille vapautui tietokonepaikka, joten tulen myös sinne hihii
thelewa
jeaaaah
Mianki
Mul on paikka B osion 5 rivillä, missäs te olitte?
thelewa
en muista
trukki7
Minä olen kans tulossa. Ei ole konepaikkaa kun tuun lähinnä mättämään tekkeniä turnaukseen, mutta jos jonkun bongaan pelaamassa osua niin saatan tulla häiriköimään :)
Topic Starter
RoTTa

trukki7 wrote:

Minä olen kans tulossa. Ei ole konepaikkaa kun tuun lähinnä mättämään tekkeniä turnaukseen, mutta jos jonkun bongaan pelaamassa osua niin saatan tulla häiriköimään :)
saa ja pitää tulla häiriköimään
ethox
Töitä läpi viikonlopun... täytyy turvautua scene.orgiin tänä vuonna, AssyTVstä tulee vaan kakkaa ja niiden ohjelmisto on aina päin mäntyjä.
Mianki
Ilmoittauduin Assyjen Super Street Fighter IV: Arcade Edition casual turnaukseen huhhuh.

Mä saan niin turpaani.
Dekonare
Osallistuttiin Dota 2 casual tournamenttiin. Saa nähdä kuka ottaa turpiin ja keltä : D
Topic Starter
RoTTa

Mianki wrote:

Ilmoittauduin Assyjen Super Street Fighter IV: Arcade Edition casual turnaukseen huhhuh.

Mä saan niin turpaani.
noh noh, itsehän osallistuin Tekken tag tournament 2 turnaukseen, en ole ikinä edes pelannut kyseistä tekkeniä. Kyseessähän on siis Pro tournament :D
Mianki
TTT 2 vaatii kyllä osaamista, button smashilla ei voita siinä sellaista joka osaa pelata.
Topic Starter
RoTTa

Mianki wrote:

TTT 2 vaatii kyllä osaamista, button smashilla ei voita siinä sellaista joka osaa pelata.
Näillä näkymin lähden Steve/Lili combolla, saa nähdä mihin se johtaa.
Mianki
TTT 2 foorumeilla hyviä opetusvideoita komboista yms.
uimonen
Tulossa =)
Mianki
Nonii, päästy paikoilleen hihii
Topic Starter
RoTTa
B15/3paikalla :3
show more
Please sign in to reply.

New reply