forum

Welcome to the New #finnish Moderator: ethox!

posted
Total Posts
4
Topic Starter
Derekku
Due to our other #finnish mods currently being out of commission (we love you, Orkel and Mara!), a new mod has been selected to watch over the channel and forum! Congratulations on the promotion, ethox!
ethox
Eli sama suomeksi, olen nykyinen "chat-OP", elikkä #finnish/Suomi-foorum paikallissheriffi. Kun Mara on siirtänyt liiketoimintaansa muualle ja Orkelin yritys ei ole kannattanut pitkään (kaikella rakkaudella molempia kohtaan), valittiin minut tähän kunnialliseen ritarillisuustestiin, joka ei lopu koskaan. Orkel pysyy edelleenkin samassa roolissaan.

Eli jos jotain KARMIVAA foorumeilla / #finnishissä tapahtuu, kyselkäähän ensiksi chatin puolelta komennolla "/chat ethox viestisi", jollen vastaa olen mitä luultavimmin valitettavasti #toisaalla, mutta näen kyllä viestisi myöhemmin, ei siis hätää!

Tykkään produktiivisista ideoista, eli jos näet jonkin asian toimivan paremmin toisin, kerro toki lisää. Ainakin foorumeiden puolelta olen avoin ajatuksille.

Olen laiska, mutta yritän parhaani. Teen kaikkeni mitä jaksan teidän eteenne!
Valentiino
Hieman puskan takaa, ottaen huomioon ethoxin foorumiaktiivisuuden, mutta fine by me
Vish024
ethox...you've grown up so fast...*sniff*...I'm proud of you.
Please sign in to reply.

New reply