forum

Over Eddieee

posted
Total Posts
28
Topic Starter
Kiririnshi

silmarilen wrote:

i didnt expect i had to play anymore this owc, but damn 3 people banned.
oh well cant help it. i hope im not this nervous if i have to play for 3rd place because on the first 2 maps i could barely move my mouse.
Huh? Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen waarom Eddieee verbannen is?
happy30
gladi speelde op zijn account tijdens owc
lkjl23

happy30 wrote:

gladi speelde op zijn account tijdens owc
nou, eigenlijk niet :D ik hoor er ook net van.

maar wel lief dat je meteen je conclusies trekt dat ik het ben happy... geeft ook meteen weer dat die 30 achter je naam voor je iq staat ):
Synchrostar
#owcdrama
Lesjuh
Wut? Permaban voor multiacc'ing? Ik dacht dat peppy daar niks aan wou doen en dat gewoon legaal was. Als er zoiets gebeurt disqualificeer je de speler of het team toch alleen van het tournament?

Lesjuh wrote:

R.I.P. Reputatie van NL op osu! 2009 - 2012
silmarilen
de reputatie van owc verkloten en gebanned worden blijft nogsteeds staan hoor
Remco32
silmarilen heeft een beetje moeite om te presteren onder druk?

:)
silmarilen
beetje maar :P
happy30

NeverDie wrote:

happy30 wrote:

gladi speelde op zijn account tijdens owc
nou, eigenlijk niet :D ik hoor er ook net van.

maar wel lief dat je meteen je conclusies trekt dat ik het ben happy... geeft ook meteen weer dat die 30 achter je naam voor je iq staat ):
ik laat jullie gewoon weten wat er gezegd wordt in de MAT/ BAT forums, ik ben niet degene die de conclusies trekt
Als MAT heb ik hier overigens niet veel over te zeggen.

is idd redelijk om NL alleen de disqualificeren (als wat gezegd was juist is) waaroom eddieee nou banned is vraag ik mij ook af.
ik heb even naar meer info gevraagd hopelijk krijg ik een reactie
she_old
:roll:

Lesjuh wrote:

Wut? Permaban voor multiacc'ing?
Zover ik weet doen ze dat niet, tenzij je een cheater was ofzo.
peppy heeft iets tegen gladi en team NL ofzo.
Synchrostar
enige niet-aziatisch land dat het 'goed' doet, better nerf it
lkjl23

happy30 wrote:

ik laat jullie gewoon weten wat er gezegd wordt in de MAT/ BAT forums, ik ben niet degene die de conclusies trekt
Je trekt wel een conclusie door te zeggen dat ik 't heb gedaan sjaak . . . .

happy30 wrote:

is idd redelijk om NL alleen de disqualificeren (als wat gezegd was juist is)
Ten eerste is het niet juist, en ten tweede zou dat alles behalve eerlijk zijn. Dan straf je er mensen mee die er niets mee te maken hebben. Als 1 speler in een voetbal team doping gebruikt, ga je toch ook niet het hele team diskwalificeren?

happy30 wrote:

ik heb even naar meer info gevraagd hopelijk krijg ik een reactie
Ik vraag me meer af wie er heeft gezegd dat ik het heb gedaan, diegene is echt een aapje pur sang.
happy30

NeverDie wrote:

Je trekt wel een conclusie door te zeggen dat ik 't heb gedaan sjaak . . . .
Er werd alleen gevraagd waarom eddieee gebanned was...? nou, dit is de reden, ongeacht ik het nou wel of niet zo vindt.

NeverDie wrote:

Ten eerste is het niet juist, en ten tweede zou dat alles behalve eerlijk zijn. Dan straf je er mensen mee die er niets mee te maken hebben. Als 1 speler in een voetbal team doping gebruikt, ga je toch ook niet het hele team diskwalificeren?
omdat er wordt gezegd dat 2 mensen hierbij betrokken waren (jij en eddieee) is dit een iets ander verhaal... Vergeet niet dat je als team verantwoordelijk bent voor elkaar.

NeverDie wrote:

Ik vraag me meer af wie er heeft gezegd dat ik het heb gedaan, diegene is echt een aapje pur sang.
tijdens owc checkte peppy op multis en hij bleek er 100% van zeker te zijn dat jij op eddieee zat, toen bande hij eddieee.
ik zal het nog eens navragen of het ook iemand anders had kunnen zijn.
Ik vraag me af wat het verhaal van eddieee hierover is
silmarilen

she wrote:

:roll:

Lesjuh wrote:

Wut? Permaban voor multiacc'ing?
Zover ik weet doen ze dat niet, tenzij je een cheater was ofzo.
peppy heeft iets tegen gladi en team NL ofzo.
peppy heeft gezegd dat hij niet degene is die gladi heeft gebanned, maar hij heeft idd wel iets tegen hem :P
een van de admins zei tegen mij dat het gladi was, dus of ze lopen uit hun nek te lullen, of gladi loopt uit zijn nek te lullen, of iemand heeft het voor elkaar gekregen om via gladi's ip te spelen
happy30
...of omdat gladi op zo veel accounts heeft gespeeld... en 1 van die accounts speelde toevallig op eddieee's account... denkt peppy dat het gladi was omdat de ip adressen overeen komen.
het is iig iemand die heel goed in doubletime is x_x
lkjl23

happy30 wrote:

NeverDie wrote:

Je trekt wel een conclusie door te zeggen dat ik 't heb gedaan sjaak . . . .
Er werd alleen gevraagd waarom eddieee gebanned was...? nou, dit is de reden, ongeacht ik het nou wel of niet zo vindt.
conclusie
de conclusie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [kɔŋˈklyzi] Verbuigingen: conclusie|s (meerv.) besluit na onderzoek of goed nadenken

Je zei: Gladi speelde op z'n account. (conclusie) Je zei niet: eddieee is gebanned omdat ze denken dat ie erop heeft gespeeld. (reden van ban).

happy30 wrote:

NeverDie wrote:

Ten eerste is het niet juist, en ten tweede zou dat alles behalve eerlijk zijn. Dan straf je er mensen mee die er niets mee te maken hebben. Als 1 speler in een voetbal team doping gebruikt, ga je toch ook niet het hele team diskwalificeren?
omdat er wordt gezegd dat 2 mensen hierbij betrokken waren (jij en eddieee) is dit een iets ander verhaal... Vergeet niet dat je als team verantwoordelijk bent voor elkaar.
Tuurlijk niet. Bij Juventus mocht de trainer 6 maanden niet langs de kant staan vanwege 'matchfixing'. Dit wil niet zeggen dat het hele team ook aan de kant wordt gehouden. Je moet degene straffen die er verantwoordelijk voor zijn, dat lijkt mij vrij logisch. Als je het hele team ergens verantwoordelijk voor gaan houden waar ze helemaal niets aan kunnen doen, dat is gewoon diep triest. En dat lijkt mij logisch?? Het team straffen voor wat 1 iemand doet... en dan gaan zeggen dat ''het team'' er verantwoordelijk voor is... lol.

happy30 wrote:

NeverDie wrote:

Ik vraag me meer af wie er heeft gezegd dat ik het heb gedaan, diegene is echt een aapje pur sang.
tijdens owc checkte peppy op multis en hij bleek er 100% van zeker te zijn dat jij op eddieee zat, toen bande hij eddieee.
ik zal het nog eens navragen of het ook iemand anders had kunnen zijn.
Ik vraag me af wat het verhaal van eddieee hierover is
Wat moet ik doen om jullie te doen laten geloven dat ik 't niet was?

happy30 wrote:

...of omdat gladi op zo veel accounts heeft gespeeld... en 1 van die accounts speelde toevallig op eddieee's account... denkt peppy dat het gladi was omdat de ip adressen overeen komen.
Dan snap jij niet hoe IP tracen werkt.



silmarilen wrote:

een van de admins zei tegen mij dat het gladi was, dus of ze lopen uit hun nek te lullen, of gladi loopt uit zijn nek te lullen, of iemand heeft het voor elkaar gekregen om via gladi's ip te spelen
Voor zover ik weet zei Wishy in de chat dat ik 't was, en vervolgens heeft iedereen dat als waarheid aangenomen. Sorry, maar als dit echt zo is dan vind ik het meer triest van jullie kant dan dat van wishy, want wie the fuck gaat hem geloven.
silmarilen
in plaats van moeilijk gaan doen over hoe happy iets gezegd heeft moet je blij zijn dat hij uberhaupt moeite doet om weer info te geven.
de meeste anderen zouden dit topic allang gelocked hebben omdat ban discussion
lkjl23

silmarilen wrote:

in plaats van moeilijk gaan doen over hoe happy iets gezegd heeft moet je blij zijn dat hij uberhaupt moeite doet om weer info te geven.
de meeste anderen zouden dit topic allang gelocked hebben omdat ban discussion

happy30 wrote:

gladi speelde op zijn account tijdens owc
^ conclusie waarin staat dat ik op z'n account heb gespeeld.

Dit is niet zo en dus verdedig ik mezelf tegen deze conclusie. En hoe je iets zegt maakt veel uit. Wanneer hij zegt dat ik er van wordt verdacht 't te gedaan hebben of dat er zogenaamd bewijs is, is prima. Dan is de conclusie nog niet getrokken. Dan zijn er verdenkingen en dan zou ik zeggen: nee ik speelde er niet op. Maar hij trekt hier de conclusie wat veel uitmaakt. Dat jij dit niet in kan zien zegt meer over jou dan over mij. Misschien moet je eerst even 3 tellen nadenken waarom ik dit doe in plaats te zeggen dat ik niet moeilijk moet doen. Ik komt op voor dingen die worden beweert die niet waar zijn die alleen maar ten nadele zullen werken van mijn unban. Dat je zoiets als dit niet kunt begrijpen is eigenlijk onbegrijpelijk.

En 't ergste nog wel is dat je zegt dat ik BLIJ moet zijn dat happy info erover navraagt. Wat kan mij 't interesseren wie erop heeft gespeeld, ik was 't toch niet. Maarja, je hebt gelijk, ik moet gewoon blij zijn dat er hier wordt gezegd dat ik op eddieee's account heb gespeeld. Man, het spijt me, je hebt helemaal gelijk. Dankje happy dat je zei dat ik het was! Dit doet me ten goede! het spijt me dat ik een mopje over het getal 30 achter je naam maakte, ik zal het niet meer doen.

En silmarilen, je hebt m'n ogen geopend. Dit doet me zoveel goed, je hebt geen idee!
happy30
in dat geval moet je bij peppy zijn, niet bij mij.
lkjl23

happy30 wrote:

in dat geval moet je bij peppy zijn, niet bij mij.
in dit geval moet ik bij jou zijn, en verdedig ik mezelf tegen wat jij zegt.

achter dit allemaal ben ik al met anderen aan het praten over een eventuele unban, maar wanneer ik zoiets als dit zie dat me niets ten goede doet, dan is het alleen maar meer dan logisch dat ik mezelf er tegen verdedig.
Yoeri

silmarilen wrote:

peppy heeft gezegd dat hij niet degene is die gladi heeft gebanned, maar hij heeft idd wel iets tegen hem :P
een van de admins zei tegen mij dat het gladi was, dus of ze lopen uit hun nek te lullen, of gladi loopt uit zijn nek te lullen, of iemand heeft het voor elkaar gekregen om via gladi's ip te spelen
Volgens mij komt er heel veel gelul uit heel veel nekken.
silmarilen
geen probleem dat ik je ogen kon openen
als je verder nog hulp nodig hebt kan je altijd bij me langs komen
Yoeri
#sil4mod
Henkie
Het hele OWC Board + Mr. Ruimtekonijn zijn gewoon sletjes :lol:
Hebben niet genoeg bewijs dat het Gladi is, maar toch ff ed bannen en uit OWC gooien, het is ook altijd wat met/tegen ons of niet dan :v zoiezo met de OWCs
Kutcommunity :roll:
lkjl23
Henkie, niets bewijs, ik heb echt niet op eddieee gespeeld D: ik snap daadwerkelijk waar niet waarom iedereen Wishy gaat geloven als ie gaat rondroepen dat ik het ben... wtf. En dan ook nog ed's account ervoor bannen, dat is nog het sneuste. Niet diegene bannen die op z'n account speelt door middel van een simpele IP trace, nee, gewoon ed bannen. Dat lost alles op!
she_old
Van wat ik had waargenomen werkt het bannen met ip tracen zo: A speelt soms op B/C/D/E's accounts, D speelt soms op F's account, A wordt verbannen, B, C, D, E en F worden verbannen omdat ze op 1 of andere manier gelinkt zijn(geweest) met A.
Door deze manier waren er rond de 4 vrienden van me verbannen, en maar 1tje was unbanned geworden.

Maar door gewoon blindwegs iemand geloven is ook een makkelijke reden om iemand te bannen, bespaart ip trace/denkwerk.

silmarilen wrote:

she wrote:

:roll:
wtf hoe komt deze in mn post
happy30
Zallius en peppy hadden beide gecheckt op multis en zeiden in #lounge dat Gladi op eddieee aan het spelen was en toen kickte + bande peppy Eddieee.
Wishy heeft hier niets mee te maken.

ik geloof jou gladi :( ik hoop dat peppy nog even checkt en ziet dat het iemand anders was.
Henkie

NeverDie wrote:

Henkie, niets bewijs, ik heb echt niet op eddieee gespeeld D:
Zeg ik dan dat jij t wel was? :v opletten~
Please sign in to reply.

New reply