forum

Suomen Mafia VIII

posted
Total Posts
206
show more
Topic Starter
IppE
Etköhän, en minä vielä mitään ole ehtiny tehdä.
ethox
Nyt työttömänä on jopa aikaa.

Kreivaile minut sisään.
Topic Starter
IppE
On se hienoa kun muistaa käydä foorumeilla. Koitan tänään saada roolit arvottua jos vaikka huomenna saatais aloitettua. ethox on tälläerää viimeinen joka pääsi keplottelemaan mukaan.
Topic Starter
IppE
Juuh elikkäs, joku löytyi kuolleena tai jotain~

Ensimmäinen päivä

10 pelaajaa on elossa. 6 ääntä tarvitaan hirttoon. Teillä on aikaa 29.1.2013 klo 18:00 saakka.
Depator
Kamalaa, onneksi olen komerossa turvassa.
zertap
Analysoin tätä pelin kulkua nyt syvään ja hartaasti ja ainut mitä sain selville on, että minulla on limonadia.
Sutsuka
Zertap vaikuttaa epäilyttävältä. Minulla ei ole limukkaa mutta hänellä on.

Äänestys: Zertap
Mianki
Pakkohan tämä rooli on claimata koska on niin kiva:

Väitän olevani: Tirkistelijä

Eli pystyn joka yö tarkastamaan mitä jollekkin henkilölle tehtiin, mutta en tiedä kuka teki näin henkilölle jonka tarkastin.
En nyt vielä pidä zertappia epäilyttävänä kun limukkaa juo kauhean päättelyn jälkeen.
ethox
Voi voi voi voi voihan että mitästäällätapahtuu kylässämmehän m-m-MURHATAAN ihmisiä! Minun täytyy tarkistaa tietullin loki-ki-ki-kirjat nähdäkseni kuinka moni muukalainen on paennut legioonastaan alueellemme viime aikoina. Suosittelen ulkonaliikkumiskieltoa öisin! Herranpieksut sentään...
Mianki
Mistäs ethox tiedät että kylässä on murhattu ihminen? Modihan sanoi että joku löytyi kuolleena mutta murhasta ei puhuttu mitään. Very suspicious
zertap
m-mutta Sutsuka tämä on pahaa halppiscolaa et siinä ole mitään epäilyttävää.
ethox

Mianki wrote:

Mistäs ethox tiedät että kylässä on murhattu ihminen? Modihan sanoi että joku löytyi kuolleena mutta murhasta ei puhuttu mitään. Very suspicious
Koskasposkas olin tarkastelemassa ruumista yön jälkeen! Ei sitä voinut sinne m-m-mätänemäänkään jättää. Aivan selvät puukotusjäljet selässä http://puu.sh/1R7QG.


OFFGAME: LINKKI MAHD. IKÄVÄÄ KATSOTTAVAA JOS EI TYKKÄÄ VERESTÄ JA KATOAA PELIN JÄLKEEN.

lähteet: trauma.org

SPOILER
19:14:08 < IppE> no jos kerran editoit ja lisäät vain lähteen niin sallin
Mianki
No hyi
Braile
Te kaikki olette epäilyttäviä
Mianki
Itse olet kun et mitään järkevää syytä sanonut.
Sutsuka
Minä valehtelin ja minulla olikin limukkaa.
Olen pahoillani.

Peru ääni: Zertap
Mukku
No minulla ei ainakaan ole limukkaa :(

Äänestys: Zertap
Valentiino
Ei ole limukkaa täälläkään. Teetä sen sijaan tusinoittain.

Ja vähän nyt on aikaista bandwagonausta, mutta katsellaan. Mutta ethox, kertoisitko hieman tästä selkäänpuukotuksesta, tuntuu tietoja löytyvän enemmän kuin tarpeeksi? :3
Lanttu
Hmm, ethox tuntuu selittävän paljon. Onko hänellä vain paljon asiaa vai liittyykö tähän jotain hämärääkin taakse... :T

Ja limukkasyytökset. Seurailenpa vielä hetken ennen kuin tuomitsen ketään.
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Zertap (1) - Mukku

Ei ääntä (9) - Valentiino, Braile, Mianki, Lanttu, Derpator, Zertap, Sutsuka, clmnt, ethox

Muuta:
Mianki väittää olevansa tirkistelijä.
Sutsuka
Öhhöhhö.

Ekana päivänä on vaikea saada mitään irti.
Hirtetäänkö randomilla vai annetaanko olla.
zertap
Sutsuka mitä jos tekisimme vain näin:
Äänestys: Ei hirttoa
zertap
Ja mun limsat loppui juuri :(
Mullakaan ei ole enää limukkaa.

Ja tosiaan koska on paha mennä äänestämään ketään näin alkuun. Olettaisin muutenkin mafian olevan vähemmistöä joten todennäköisesti hirtto osuisi kuitenkin kyläläiseen.
Säästyttäisiinpä ainakin yhdeltä turhalta kuolemalta.
ethox
Mi-mitäs täällä kuuluu? Pensaat havisee, kun pirun talikot takamustani osoittelee! Tottahan minä huomaan mikäli joku lampaistani katoaa. Penahan usein liikkui komerostaan! Hän oli yksi valittu lapsi jumalan, nyt olkoon hän rauhassa luona herran.

Enhän minä pystyisi edes viemään siipiä kärpäsen. Saatika henkeä ihmisen iloisen, Penanmoisen.

Äänestys: Ei hirttoa

Odottakaamme aamun koittoa.
Mianki
clmnt voisi vielä jotain sanoa jotta saisi vahvistuksen että on pelissä
Valentiino
Suosittelen enemmän day 1 salaliittoteorioita.

Zertapin limu ja clmnt lihavuus, selvä yhteys!
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Zertap (1) - Mukku
Ei hirttoa (2) - Zertap, ethox

Ei ääntä (7) - Valentiino, Braile, Mianki, Lanttu, Derpator, Sutsuka, clmnt

Muuta:
Mianki väittää olevansa tirkistelijä.
Limonadin kulutus kylässämme on suurta.
Sutsuka
Kolataun.

Äänestys: Ei hirttoa
Braile
Olen sitä mieltä että hirttäminen on julmaa

Äänestys: Ei hirttoa
Mianki
Mietin että pitäiskö koittaa käyttää ensimmäistä päivää jotenkin hyödyksi mutta koska ihmiset eivät näköjään jaksa puhua niin tuskin siitä mitään tulisi. Ekana päivänä on kyllä käynyt aika lailla aina niin että kun joku hirtetään niin se on kyläläinen.
Sukka äänestää aika tiuhaan tahtiin niin hänellä taitaa olla hällä väliä meininki.
Ethoxi taas änkyttää niin mitäköhän hän tällä ajaa takaa vai onko se ehkä hänen roolissaan että hänen pitää änkyttää. Mafia scumista löysin roolin jossa pitää änkyttää ja siinä rooli oli kyläläisten puolella. Voisikohan ethox olla kyläläinen siis?
Lanttu
En osaa päättää olisiko hirttäminen vai ei hirttäminen pienempi paha. õ_o Toisaalta mitäpä sitä ekalta päivältä odottaisi.

Noh, katsotaan miten käy.
Äänestys: Ei hirttoa.
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Zertap (1) - Mukku
Ei hirttoa (5) - Zertap, ethox, Sutsuka, Braile, Lanttu

Ei ääntä (4) - Valentiino, Mianki, Derpator, clmnt

Muuta:
Mianki väittää olevansa tirkistelijä.
Nitori
Valentiino
>w< Nitori

Äänestys: Zertap

Olen keisarin kannalla ja Zertapin limuissa on pakko olla jotain vialla
zertap
Apua onko täällä joku limonadittomien järjestämä salaliitto menossa? :cry:
clmnt
m-moi.. :3
Valentiino

Zertap wrote:

Apua onko täällä joku limonadittomien järjestämä salaliitto menossa? :cry:
Ei kannata kehuskella vähäosaisille!
ethox

Mianki wrote:

walloftext
Tai sitte joku oikeasti ropettaa näissä peleissä...
Depator
Pitäisi varmaan jotain järkevää tähän keksiä muttakun en minä keksi ;___;
Mukku
Joku hirteen vaan. On parempi mahdollisuus poistaa mafiosa pelistä hirttämällä joku arpapelillä, sen sijaan, että ei hirtettäisi ketään ja toivotaan, että mafia ampuu itseään jalkaan.
Mianki
Ekan päivän hirtossa se huono puoli vain että aika heikko mahdollisuus osua mafiaan ja sitten jos ei toisena päivänäkään onnistu niin sitten peli voipi olla jo loppunut.
show more
Please sign in to reply.

New reply