Read this whole post before posting a request in my queue
Current status: Closed
General rules (open the box below for the French version)
- Rules can change at any time as the queue evolves with me as a mapper. Every time I add a new general rule right before reopening my queue, "(New rule)" will be written right after this rule until I close the queue.
- One request per person per round
- One request per beatmap
- Make sure that the diffs you want to see modded are fully mapped and, ideally, hitsounded. A complete spread isn't required, regardless of the drain length.
- Request only when the queue is open.
- Use the posting format listed below when posting your modding request.
- If I'm unable to mod your map, I'll DM you in osu!
- When doing a M4M request, I'll mod first and then DM you when it's your turn.
- Any request that breaks one of these rules and/or the round specific additional rules listed below will be ignored.
About me
I'm a relatively beginner mapper (I submitted 10 mapsets of my own and 3 GDs) and I want to get modding experience. Because of that, my mods may have a few inaccuracies. As for the amount of time I take to respond, this may take a few days before I look at your map. I'll take requests when the queue is open and mod them when the queue is closed. Also, my mods may sometimes contain some fancy music theory terms, so feel free to ask for a definition if you don't understand what I typed.
General rules (open the box below for the French version)
- Rules can change at any time as the queue evolves with me as a mapper. Every time I add a new general rule right before reopening my queue, "(New rule)" will be written right after this rule until I close the queue.
- One request per person per round
- One request per beatmap
- Make sure that the diffs you want to see modded are fully mapped and, ideally, hitsounded. A complete spread isn't required, regardless of the drain length.
- Request only when the queue is open.
- Use the posting format listed below when posting your modding request.
- If I'm unable to mod your map, I'll DM you in osu!
- When doing a M4M request, I'll mod first and then DM you when it's your turn.
- Any request that breaks one of these rules and/or the round specific additional rules listed below will be ignored.
Règles générales en français
- Les règles peuvent changer selon mon évolution de mapper. Chaque fois que je rajoute une nouvelle règle avant de reouvrir la queue, «(Nouvelle règle)» sera écrit à côté de celle-ci jusqu'à la fermeture de la queue.
- Une demande par personne par ronde
- Une demande par beatmap
- Assurez-vous que la difficulté à modder est complètement mappée et, idéalement, a les hitsounds. Un spread complet n'est pas requis, peut-importe la longueur de drainage.
- Demandez seulement lorsque la queue est ouverte
- Utilisez le gabarit listé plus bas pour votre demande de modding.
- Si je ne peux pas modder votre map, j'enverrai un message direct dans osu!
- Pour les demandes M4M, je mod en premier et je vous écrirai quand ce sera à votre tour.
- Toute demande qui brise une des règles suivantes et/ou les règles spécifiques à une ronde seront ignorées.
- Une demande par personne par ronde
- Une demande par beatmap
- Assurez-vous que la difficulté à modder est complètement mappée et, idéalement, a les hitsounds. Un spread complet n'est pas requis, peut-importe la longueur de drainage.
- Demandez seulement lorsque la queue est ouverte
- Utilisez le gabarit listé plus bas pour votre demande de modding.
- Si je ne peux pas modder votre map, j'enverrai un message direct dans osu!
- Pour les demandes M4M, je mod en premier et je vous écrirai quand ce sera à votre tour.
- Toute demande qui brise une des règles suivantes et/ou les règles spécifiques à une ronde seront ignorées.
Additional rules and info for this round
- 3 slots available
- Open for NM only
- Drain time must be under 5 minutes.
- Open for NM only
- Drain time must be under 5 minutes.
Français
- 3 places disponibles
- Overt pour NM seulement
- Temps de drainage maximal de 5 minutes
- Overt pour NM seulement
- Temps de drainage maximal de 5 minutes
Posting format (copy-paste it and replace what's in the "< >")
- Type of request: <NM or M4M>
- Link: <Your map's URL>
- Artist: <Artist's name>
- Title: <Track's title>
- Genre: <Track's genre>
- Language: <Track's language>
- Track's length (drain length): <Song length> (<Drain length>)
- Difficulty/difficulties to mod: <Difficulty's name>, <Difficulty's name>, ...
- Modding language: <English or French>
- Additional notes (optional): <Important things to look for when modding your map>
- Link: <Your map's URL>
- Artist: <Artist's name>
- Title: <Track's title>
- Genre: <Track's genre>
- Language: <Track's language>
- Track's length (drain length): <Song length> (<Drain length>)
- Difficulty/difficulties to mod: <Difficulty's name>, <Difficulty's name>, ...
- Modding language: <English or French>
- Additional notes (optional): <Important things to look for when modding your map>