forum

UrbanLan Winter 2012

posted
Total Posts
143
show more
Mianki
Et ole Ippe ensimmäinen joka sanoo noin :P
Pegram
joku saisi luvan laihduttaa
Braile

ReZero wrote:

joku saisi luvan laihduttaa
Kaikki sais luvan laihduttaa
Pegram
Oliko noista assykuvista muuten jotain kokoelmaa jossain? Mulla ei oo sieltä mitään kuvia missään
zertap

ReZero wrote:

Oliko noista assykuvista muuten jotain kokoelmaa jossain? Mulla ei oo sieltä mitään kuvia missään
Threadeista löytää jtn. Sitten voi myös mennä hakkaamaan Depatorin että saa sen assykuvat joita se on hamstrannut kohta puoli vuotta :(
EDIT:Oho, tämä oli 500s postini enkä edes huomannut ennenkuin postasin seuraavan. :<
Mianki
En paljon kuvia ottanut, suurin osa siellä threadissä eikä loput oikein katsomisen arvoisia ole.
FaGGu

Mianki wrote:

En paljon kuvia ottanut, suurin osa siellä threadissä eikä loput oikein katsomisen arvoisia ole.
Vain kuvat jossa minä nukun on katsomisen arvoisia vai? :D
clmnt
en taida ollakkaan tulossa syystä että muutan 1.1 omaan asuntoon ja kaikki rahat menevät siihen ja muuttohommia on muutenkin tuolloin ;-;
GeGGuli
awww
GeGGuli
Okei tuplapost.

Urbanit alkaa olla jo niin hemmetin lähellä että vois tässä tarkistella kaikki asiat, että onko kaikilla kyyti ja ketä kaikkia on sinne tulossa, konepaikalliset toki näkee mutta tuleeko sinne nyt porukkaa esim tampereelta joilla ei ole konepaikkaa.

Derpator
melleri
Braile
GeGGuli
thelewa
ReZero
FaGGu
Zertap

kaikki tulossa ja millä kyydillä?

niin joo ja sitten tuleeko Ippe ilman konepaikkaa? ja ketään muita tulossa ilman konepaikkaa?
IppE

GeGGuli wrote:

sitten tuleeko Ippe ilman konepaikkaa?
zertap
Minä vissiin isän kyytillä kun zero ei ilmeisesti ajakkaan vaan menee junalla
Pegram
^

Minä ja Braile tullaan junalla, varmaankin kävellään asemalta jos ei tarvita taksia.
thelewa

ReZero wrote:

^

Minä ja Braile tullaan junalla, varmaankin kävellään asemalta jos ei tarvita taksia.
lol voin tulla vastaan jos olen hereillä oikeaan aikaan
GeGGuli

ReZero wrote:

^

Minä ja Braile tullaan junalla, varmaankin kävellään asemalta jos ei tarvita taksia.
tiedättekö jo mihin aikaan junanne tulee?
Braile

GeGGuli wrote:

ReZero wrote:

^

Minä ja Braile tullaan junalla, varmaankin kävellään asemalta jos ei tarvita taksia.
tiedättekö jo mihin aikaan junanne tulee?
Juna saapuu kokkolaan muistaakseni kolmelta
GeGGuli
HUOMENNA
zertap
Täällä sitä ollaan! :3
Mianki
Pitäkää hauskaa ja nukkuminen ei ole sallittua :3
zertap
Nukkuminen on heikoille!
Mukku
Olkaahan kiltisti
zertap




Netti ainakin toimii :sarcasm:
Mukku
sarcasm?
zertap

Mukku wrote:

sarcasm?
Siis se on katkeillut tässä kokoajan ja on ihan järkyttävän epävakaa.
Kiitokset Kokkolan kaupungille ja laneilla warettajille. Kaupungin serverit katsoo että jahas tuonne paikkaan menee 3473292952798562579826527984359 yhteyttä niin pistetäänpäs se *POIS*
...ja sitten täällä ei ole nettiä
GeGGuli
Näin urbanlaneilla.
Braile
Voin tuntea ja haistaa autismin (hien) täällä
thelewa
NO ANTEEKSI
Mianki
Läskit hikoilee, laihduttakaa.
IppE
Paraskin puhuja.
Mianki
Kyllähän sitä painoa lähti melkein puoli kiloa kun viime viikolla kävin parturissa 8-)
zertap
DERPATOR MISSÄ ON KUVAT!?
JA NE ASSYKUVAT SAATANA >:|
Kunhan nyt upit ne joskus :<
Braile
Joo tosissaan kuvia kiitän
Please sign in to reply.

New reply