Turniej będzie rozgrywany w ScoreV2.
Jest to turniej przeznaczony tylko i wyłącznie dla Polskich graczy. (wyjątek stanowią Polscy gracze mieszkający za granicą).
Zapisy trwają do 10.02.2019 23:59. (64/96/128) najlepszych graczy pod względem rankingu PP zostanie przyjętych do turnieju.
Termin zapisów może ulec zmianie, w zależności od zainteresowania turniejem przez graczy.
W turnieju nie będzie fazy grupowej/kwalifikacji, co oznacza że 16 drużyn zmierzy się ze sobą od razu w fazie pucharowej.
Gracze zapisują się indywidualnie i zostaną dobrani do drużyny wraz z innymi całkowicie losowo.
Liczba osób w drużynie będzie zależała od tego, ile graczy się zapisze.
64 graczy – w każdej drużynie będą 4 osoby, jedna na seed A, B, C oraz D.
96 graczy - w każdej drużynie będzie 6 osób, dwie z seedu A, dwie z seedu B oraz dwie z seedu C.
128 graczy – w każdej drużynie będzie 8 osób, dwie z seedu A, dwie z seedu B, dwie z seedu C oraz dwie z seedu D.
Gracze zostaną posortowani według rankingu PP.
Drużyny po skończeniu zapisów oraz screeningu dostaną 5 dni na wybranie kapitana oraz wybranie nazwy drużyny. W przypadku, gdy nazwa drużyny nie zostanie ustalona, organizacja ma prawo wybrać dowolną nazwę drużyny, a kapitanem zostanie gracz, który ma najwięcej PP.
Jeżeli w Wielkich Finałach drużyna z drabinki przegranych wygra swój mecz to następuje reset drabinki, czyli drużyny grają pomiędzy sobą mecz finałowy.
Organizacja turnieju nie może brać udziału w turnieju.
W ramach nagrody za turniej przewidywany jest badge pod profilem na osu! dla zwycięskiej drużyny.
Screening graczy: 28 stycznia - 11 lutego 2019
Losowanie drużyn: 12/13 lutego 2019
Wybór kapitana, nazwy drużyny: 12 lutego - 17 lutego 2019
RO16: 23-24 lutego 2019
Ćwierćfinały: 2-3 marca 2019
Półfinały: 9-10 marca 2019
Finały: 16-17 marca 2019
Wielkie Finały: 23-24 marca 2019
Pokój zostaje założony około 10 minut przed rozpoczęciem meczu. W tym samym momencie wysyłamy wiadomość przypominającą o meczu do kapitana.
Kapitan zaprasza członków swojej drużyny.
Każda drużyna może wybrać jednego warmupa w meczu, nie może być mapą z poola, może trwać maksymalnie 5 minut.
Drużyna ma prawo pominąć swojego Warmupa.
Po Warmupach Kapitanowie drużyny rollują
Wygrany rolla banuje oraz pickuje jako pierwszy, a przegrany rolla pickuje i banuje drugi.
Po banach w każdym poolu (NM, HD, HR, DT, FM) musi zostać przynajmniej jedna mapa.
W każdym meczu drużyna musi zbanować 2 mapy.
Picki i bany są na zmianę (Raz jedna drużyna, raz druga).
Tylko 1 seed z drużyny może grać w jednym momencie mapę. Oznacza to, że w lobby jest jedna osoba z seedu A, jedna z seedu B, jedna z seedu C oraz z seedu D.
W przypadku tiebreakera w drużyny rollują jeszcze raz.
Następnie drużyna która przegrała rolla banuje pierwszą mapę, a Drużyna która wygrała bana pickuje pozostałą z 2 map tiebreakera.
RO16 będzie grane w formacie BO9 (do 5 wygranych map), ćwierćfinały BO11 (do 6 wygranych map), półfinały BO11 (do 6 wygranych map), a finały BO13 (do 7 wygranych map).
Mappool pickerzy: Blade69, Franek DziDT, innocentmercy, Blondazz, DarthSmith, Rdzeniu, Mahou Shoujo
Sędziowie: Blade69, Baziu, HAEN24 , Kajcio, Triojo, Hotring, crafciak31, P a t r i c k, SonGokuPL, Saachi
Streamerzy/komentatorzy: Blade69, Blondazz
Grafik: Reifa