forum

Nocny Kochanek - Andzeju

posted
Total Posts
7
Topic Starter
Trabanto
This beatmap was submitted using in-game submission on sobota, 1 września 2018 at 17:12:53

Artist: Nocny Kochanek
Title: Andzeju
Tags: polish hewi metal heavy night mistress andrzej wojownik imie
BPM: 200
Filesize: 8829kb
Play Time: 03:19
Difficulties Available:
  1. Klejnoooty (6 stars, 1242 notes)
  2. Krzysztof (5,47 stars, 161 notes)
Download: Nocny Kochanek - Andzeju
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
Im addicted to Sotarks 1-2's, pls help me...
WubWoofThomas
Trabanto jak ci na imię?
P.S jeśli chcesz mogę zrobić difek jak najbardziej ;)
Gotori
Te slidery, to kurwa, jedna z lepszych rzeczy, jaka mnie w tej grze spotkała.

gogo loved
Topic Starter
Trabanto

Gotori wrote:

Te slidery, to kurwa, jedna z lepszych rzeczy, jaka mnie w tej grze spotkała.

gogo loved
Ta normalnie gościu, ale to potrzebuje pomocy jak loved :P
BaAR_Vendel
Hi. I'll put mythoughts here~

General
Check AiMod
Add combo color


Klejnoooty
00:21:506 (1) - stack at (4)'s tail
00:28:706 (1) - ^ (3)'s tail
00:38:756 (7) - vocal starts from red tick. End on white tick and add a circle on red tick?
00:55:406 (5,3) - overlap > <
01:36:356 (7) - ^^
02:31:856 (8,1) - swap nc
02:34:256 (8,1) - ^
02:36:656 (5,1) - ^
02:37:232 (1,2) - put on red tick
03:17:456 (13) - a circle with NC is better
03:18:056 (1,1) - ^ then remove NC's here


Krzysztof
NC's are weird. Recheck pls
00:11:756 (2,3) - slider=>circle is better
00:34:106 (3,1) - circle=>1/1 slider is beter
00:36:356 (2,3,4,1,2,3,4,5) - how about this rhythm? https://i.imgur.com/94HGsZQ.png
00:39:206 (4,5,6,7,1,2,3) - overlappings are awful. fix them
MrKosiej
Kurde cześć. Masz tu moda ale tylko na najwyższym diffie.

1: Nie wiem czy zauważyłeś ale twoje audio bitrate jest trochę unrankable bo max to 192 a masz 320.
2: Wyjeb countdown bo będę zły.
3: Wyjeb widescreen support bo nie używasz sb.

Dobra, to teraz modowanie.
Jako że mapa jest w trochę średnim stanie od początku do końca to zwrócę uwagę na generalne rzeczy i podam ich przykłady. Jednak jest kilka dobrze zrobionych rzeczy ale jest ich za mało, i tych też podam przykłady.

Rzeczy, które wkurwiają w krakowie zrobiłeś średnio (lub też źle):

00:06:506 (1,3) - to jest krzywy blanket tak na początek. Powinieneś przelecieć całą mapę i poprawić wszystkie krzywe blankety
00:11:756 (2,5) - tak, to też się zalicza do blanketów, i jest krzywe

00:12:356 (5,2) - ledwo dotykające się obiekty których styczność nie ma konkretnego powodu i jest przypadkowa to coś czego powinieneś unikać. Aby mapa wyglądała dobrze, staraj się trzymać jakoś ustaloną odległość od sliderów, innych obiektów i jej nie przekraczaj.

00:12:956 (3,5) - jak masz takie dwa slidery to wydaje mi się jakbyś przez przypadek zrobił red anchor na drugim. Nic się nie zmienia w muzyce, nie jest to gimmick ani ustalony wygląd slidera z regułą. Jest to zupełnie przypadkowe i nie łączy się z innymi elementami pola rozgrywki.

Masz tendencję do wpierdalania jednych obiektów na drugie. Czyli coś co robi każdy nowy maper. Nie patrzy na to co było tylko jedzie dalej. I wtedy tworzą się rzeczy jak 00:31:106 (1,4) - slidery chamsko na siebie zachodzą i wygląda to gównianie. Żebyś chociaż zrobił stacka (tail drugiego slidera z headem pierwszego). Tylko wtedy też musisz poprawić 00:31:406 (3,4) - chociaż wcześniej też było średnie i nie połączone w żaden sposób chociaż się prawie stykały.

00:33:056 - konkretny undermapping

00:36:506 (3) - Wygląda jak klocek xd. Jest dużo ciekawszych sposobó żeby podkreślić wysoki dźwięk gitary. Podkręć sv i zrób jakiś art.

00:45:056 (1,2,1,2,3,4,5,6) - poprzedni part dałem do tego co zrobiłeś dobrze, ale ten no nie mogę bo wjebałeś na pałe na poprzedni fragment. I następny też. Kurde masz całe pole a ty kleścisz się w jednym miejscu z lewej strony ekranu.

00:49:856 (1,2,3,4,5,6) - Nie ma powodu żeby zmieniać ds. Chyba że coś ominąłem.

01:10:256 (1,2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12) - Strosznie słaby ten stream. Polecam przzerobić na coś fajniejszego. I polecam slider - stream converter.

01:20:156 (1,2,1,2,1) - To mogło być dobre. Ale jest krzywe i nie równe xd

02:04:106 (8,2,4) - coś ci stacki zjechały

Rzeczy, które zrobiłeś dobrze ale jest ich za mało:

00:11:306 (1,2) - to jest bardzo ładna konstrukcja złożona z dwóch sliderów. Wykorzystuje blanket na ogonie drugiego slidera i daje ładny flow.

00:34:556 (1,2,3,4,5) - struktura copy paste, ale jest konsekwentna, gra się ok, i jest w porządku
00:34:106 (1,2,3,4,5,6) - i to jest całkiem ładny stream

00:43:706 (1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,1) - no, prawie dobrze. Trochę ci się skrzywił pierwszy

01:00:656 (8) - No ładny, ale brzydki.

02:01:256 (1,2,3,4) - Takie spoko nawet, ale mogło by być lepsze. Szczególnie w kolejnych miejscach gdzie tego używasz.

No i to w sumie tyle. Jesteś beginner ale się nauczysz. Pamiętaj o nie wpierdalaniu się nie poprzednie obiekty i będzie git ;)
Topic Starter
Trabanto
Dzięki wielkie za ogólnego moda, bo czegoś takiego oczekiwałem. Po maturkach się do tego zabiorę :)

MrKosiej wrote:

Kurde cześć. Masz tu moda ale tylko na najwyższym diffie.

1: Nie wiem czy zauważyłeś ale twoje audio bitrate jest trochę unrankable bo max to 192 a masz 320.
2: Wyjeb countdown bo będę zły.
3: Wyjeb widescreen support bo nie używasz sb.

Dobra, to teraz modowanie.
Jako że mapa jest w trochę średnim stanie od początku do końca to zwrócę uwagę na generalne rzeczy i podam ich przykłady. Jednak jest kilka dobrze zrobionych rzeczy ale jest ich za mało, i tych też podam przykłady.

Rzeczy, które wkurwiają w krakowie zrobiłeś średnio (lub też źle):

00:06:506 (1,3) - to jest krzywy blanket tak na początek. Powinieneś przelecieć całą mapę i poprawić wszystkie krzywe blankety
00:11:756 (2,5) - tak, to też się zalicza do blanketów, i jest krzywe

00:12:356 (5,2) - ledwo dotykające się obiekty których styczność nie ma konkretnego powodu i jest przypadkowa to coś czego powinieneś unikać. Aby mapa wyglądała dobrze, staraj się trzymać jakoś ustaloną odległość od sliderów, innych obiektów i jej nie przekraczaj.

00:12:956 (3,5) - jak masz takie dwa slidery to wydaje mi się jakbyś przez przypadek zrobił red anchor na drugim. Nic się nie zmienia w muzyce, nie jest to gimmick ani ustalony wygląd slidera z regułą. Jest to zupełnie przypadkowe i nie łączy się z innymi elementami pola rozgrywki.

Masz tendencję do wpierdalania jednych obiektów na drugie. Czyli coś co robi każdy nowy maper. Nie patrzy na to co było tylko jedzie dalej. I wtedy tworzą się rzeczy jak 00:31:106 (1,4) - slidery chamsko na siebie zachodzą i wygląda to gównianie. Żebyś chociaż zrobił stacka (tail drugiego slidera z headem pierwszego). Tylko wtedy też musisz poprawić 00:31:406 (3,4) - chociaż wcześniej też było średnie i nie połączone w żaden sposób chociaż się prawie stykały.

00:33:056 - konkretny undermapping

00:36:506 (3) - Wygląda jak klocek xd. Jest dużo ciekawszych sposobó żeby podkreślić wysoki dźwięk gitary. Podkręć sv i zrób jakiś art.

00:45:056 (1,2,1,2,3,4,5,6) - poprzedni part dałem do tego co zrobiłeś dobrze, ale ten no nie mogę bo wjebałeś na pałe na poprzedni fragment. I następny też. Kurde masz całe pole a ty kleścisz się w jednym miejscu z lewej strony ekranu.

00:49:856 (1,2,3,4,5,6) - Nie ma powodu żeby zmieniać ds. Chyba że coś ominąłem.

01:10:256 (1,2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12) - Strosznie słaby ten stream. Polecam przzerobić na coś fajniejszego. I polecam slider - stream converter.

01:20:156 (1,2,1,2,1) - To mogło być dobre. Ale jest krzywe i nie równe xd

02:04:106 (8,2,4) - coś ci stacki zjechały

Rzeczy, które zrobiłeś dobrze ale jest ich za mało:

00:11:306 (1,2) - to jest bardzo ładna konstrukcja złożona z dwóch sliderów. Wykorzystuje blanket na ogonie drugiego slidera i daje ładny flow.

00:34:556 (1,2,3,4,5) - struktura copy paste, ale jest konsekwentna, gra się ok, i jest w porządku
00:34:106 (1,2,3,4,5,6) - i to jest całkiem ładny stream

00:43:706 (1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,1) - no, prawie dobrze. Trochę ci się skrzywił pierwszy

01:00:656 (8) - No ładny, ale brzydki.

02:01:256 (1,2,3,4) - Takie spoko nawet, ale mogło by być lepsze. Szczególnie w kolejnych miejscach gdzie tego używasz.

No i to w sumie tyle. Jesteś beginner ale się nauczysz. Pamiętaj o nie wpierdalaniu się nie poprzednie obiekty i będzie git ;)
BanchoBot
This modding thread has been migrated to the new "modding discussions" system. Please make sure to re-post any existing (and unresolved) efforts to the new system as required.
Please sign in to reply.

New reply