irc
15:48 *MrKOSIEJ is playing [https://osu.ppy.sh/b/1229631 Krewella - Say Goodbye {Spd up ver.} [Dreaming]] -NoFail
15:52 MrKOSIEJ: taka trochę generic ale gra się spoko xd
15:53 DominiGG: co masz na mysli przez generic?
15:54 MrKOSIEJ: brak gimmicków, nieskomplikowane patterny i sliderki. W strukturze też trochę brakuje. Ale rytm jest, gra się ok, więc flow też jest
15:57 MrKOSIEJ: mógłbym powiedzieć że trochę nie chlujnie jest zrobiona ta mapa. Częste overlapsy i braki w blanketach obniżają estetyke
15:58 MrKOSIEJ: znaczy, overlapsy same w sobie są spoko, ale dobrze użyte
15:59 DominiGG: nie jestem pro maperem, ale tu jest moj problem. staram sie nad estetyka jak moge ale i tak nie wychodzi xd
16:00 DominiGG: takim slangiem zajebałeś ze lag mozgu dostalem, czym sa blankety? ;D
16:01 DominiGG: Wiesz, ja se mapuje by pomapowac, ale jak widze, jak bardzo inni sie na tym znaja a ja nie to mnie krew zalewa
16:02 MrKOSIEJ: to masz kilka podpowiedzi: 1. Używaj DS, 2. Czasami korzystaj z symetryki, też powtarzanie patternów jest spoko ale nie nadużywane. Zrobiłeś kilka razy takie coś w tej mapce, ale meh xd, 3. zanim postawisz obiekt zobacz gdzie najlepiej będzie pasować, nie tylko w flow ale w estetyce. Dobrym pomysłem są właśnie blankety (https://osu.ppy.sh/wiki/Formation_Techniques) i overlapsy na tailsach czy headach sliderków oraz innych kółek
16:02 MrKOSIEJ: nie wszyscy się znają na mapowaniu xd
16:03 MrKOSIEJ: dalej jest ogrom ludzi którzy robią nie grywalne śmieci :v Ty nie należysz do tej grupy
16:07 DominiGG: dzieki za rady, ale w takim razie nie nadaje sie na mapera. speedrunuje mapy, bo nie mam wiedzy jak postawic kolko, tylko tak stawiam na wyczucie. jak patrze stream monstraty to zrobil w 30min 20 sekund mapy, a ja w tyle całą zrobie
16:07 DominiGG: brak wiedzy jest najgorszy
16:07 MrKOSIEJ: 20 sekund w 30 minut? to całkiem szybko :v
16:07 DominiGG: mam nadzieje ze to sarkazm ;D
16:08 MrKOSIEJ: nie, jak pracowałem nad swoją mapą jakiś czas temu to 60 sekund zajęło mi 5 godzin
16:08 MrKOSIEJ: solo mapowałem
16:09 DominiGG: to serio jakis dziwny jestem ;?D
16:09 MrKOSIEJ: nie, po prostu nie doświadczony. Im więcej wiesz, tym dłużej robisz bo wtedy uwzględniasz wiele różnych czynników składających się na dobrą mapę
16:09 MrKOSIEJ: a to zajmuje czas
16:10 MrKOSIEJ: oglądałeś filmiki pishiego?
16:10 DominiGG: no to wiem, tylko ze nic nie wiem ;_;, po pol roku mapowania dalej nie uwzgledniam zadnych czynnikow
16:10 DominiGG: niektore tak, ale za duzo mi nie mowia (rozumiem co mowi, ale jakos to do mnie nie trafia)
16:12 MrKOSIEJ: https://www.youtube.com/watch?v=FCB5rLXqWKY
16:14 MrKOSIEJ: pokażę ci co w twojej mapie mi nie gra (jakieś przykłady overlpasów)
16:15 DominiGG: nareszcie ktoś taki się trafił <3
16:15 MrKOSIEJ: np to, na samym początku 00:10:611 (2,3) - nie potrzebnie postykane, mogłeś użyć ładnego blanketa https://osu.ppy.sh/ss/7919432
16:16 MrKOSIEJ: zaznacz sobie czasami kółko czy slider i przejedź po linii czasu, zobaczysz ile razy zbiega się z jakimś innym obiektem rujnując estetyke
16:17 MrKOSIEJ: 00:13:614 (4,1,2) - takie coś np, brzydko zakryte a można zrobić ładny stack https://osu.ppy.sh/ss/7919448
16:17 MrKOSIEJ: takie rzeczy
16:18 MrKOSIEJ: jak zaczniesz patrzeć na taką estetykę to zajmie ci wszystko dużo więcej czasu bo zaczniesz zastanawiać się gdzie coś najlepiej wsadzić żeby pasowało
16:19 DominiGG: no rzeczywiscie, a jak obiekty sa na timeline oddalone od siebie (nawet bardzo) i nachodzą tak mniej wiecej na siebie, to nie robi roznicy czy jest zle?
16:19 MrKOSIEJ: 00:13:314 (3) - i to polecam trochę w dół dać żeby nie gryzło się z tym sliderkiem wyżej
16:19 MrKOSIEJ: jak bardzo oddalone to nie, ale najbliższe tak
16:20 MrKOSIEJ: jakieś +- 2 sekundy w obie strony
16:21 DominiGG: 00:31:782 (4,5,6,1) - a masz pomysl jak to zrobic zeby bylo estetycznie i grywalne?
16:22 DominiGG: 00:33:734 (1,6) - i czy jak jest tak stackniete to czy nie powinno byc rowno na sobie
16:22 DominiGG: i w sumie tyle chcialbym wiedziec ;p
16:24 MrKOSIEJ: ta, zestackowałbym 00:33:734 (1) - z 00:34:485 (6) - , to weliminuje jeszcze jednego overlapsa i później możesz zestackować 00:34:635 (7) - z 00:33:884 (2) -
16:25 MrKOSIEJ: 00:37:037 (7) - na chuj to jest bliżej xd
16:26 MrKOSIEJ: 00:36:136 (1,3,5,7) - zrób w jednej linii i 00:36:136 (1,3,4) - zestackuj
16:26 MrKOSIEJ: wg mnie będzie wyglądać dużo lepiej
16:27 DominiGG: ze jak zestackowac? tak jak ja rozumiem to by pattern zniszczylo
16:27 MrKOSIEJ: jak już będzioesz ogarniać estetykę to polecam jeszcze patrzeć na followpointy (tak te ścieżki od jednego kółka do drugiego). Patrz czy jak przechodzą przez kółko to róno w połowie albo czy są symetryczne te śceiżki
16:28 MrKOSIEJ: 00:36:136 (1,3,4) - to zestackuj
16:28 MrKOSIEJ: 00:37:338 (2) - i to wsadź równo w połowie na ds 2.5
16:29 MrKOSIEJ: (prawy górny róg jak nie wiesz xd)
16:29 MrKOSIEJ: masz też takie żółte wskaźniki ile jest do następnego kółka ds a ile do poprzedniego
16:29 DominiGG: wiem ;p tylko jakim cudem mam to zestackowac? w sensie te 3 kolka oddzielic od patternu? xD
16:30 MrKOSIEJ: nie ruszaj na linii czasu tylko w położeniu
16:30 MrKOSIEJ: https://osu.ppy.sh/ss/7919545
16:31 DominiGG: 00:36:136 (1,3,4) -
16:31 DominiGG: o to mi chodzi
16:31 DominiGG: jedno na gorze 2 na dole i zestackuj?
16:31 MrKOSIEJ: ? D:, tego nie ruszaj
16:31 MrKOSIEJ: 00:36:136 (1,3,4) - to
16:31 MrKOSIEJ: 00:37:488 (3,4) - te dwa
16:31 DominiGG: to samo napisales xD
16:31 MrKOSIEJ: i 00:36:136 (1) -
16:32 MrKOSIEJ: źle się zlinkowało
16:32 DominiGG: AAA
16:32 DominiGG: dobra
16:33 MrKOSIEJ: później zrób taki myk że robisz 00:38:539 (1) - pod takim kątem żeby było równoległe do 00:37:338 (2,3) -
16:33 MrKOSIEJ: 00:37:638 (4,1) - i stackuj tailsami
16:34 DominiGG: no i teraz lepiej wyglada ;p
16:34 MrKOSIEJ: wiem xd
16:49 DominiGG: https://puu.sh/vvKA7/405b5b71d2.osz
16:49 DominiGG: przerobilem troche pod estetyke
16:49 DominiGG: moglbys zobaczyc? ;p
16:50 MrKOSIEJ: tak szybko xd?
16:51 MrKOSIEJ: 00:16:016 (4,2) - stack xd
16:51 DominiGG: lekkie przeoczenie o jeju
16:51 MrKOSIEJ: 00:18:118 (1,4) - overlapse
16:51 DominiGG: ;D
16:51 MrKOSIEJ: 00:19:620 (1,3) - overlapse
16:52 MrKOSIEJ: 00:19:620 (1,5) - stack
16:52 DominiGG: tego poczatku nie ruszalem, bo myslalem ze jest ok i jechalem dalej ;p
16:52 MrKOSIEJ: powinieneś całą mapkę przejrzeć
16:54 MrKOSIEJ: 00:24:425 (1,4) - 00:25:626 (4,1,2,3) - 00:29:830 (6,5) -
16:54 MrKOSIEJ: 00:33:884 (2,7) - miałeś slidera z kółkiem zestackować a nie na odwrót xd
16:54 MrKOSIEJ: rozwaliłeś gwiazdę xd
16:54 DominiGG: xD
16:55 MrKOSIEJ: 00:54:455 (8) - dlaczego ten jest wygięty, 00:54:154 (7) - a ten nie
16:55 DominiGG: dobra juz dziala gwiazdka
16:56 MrKOSIEJ: 00:54:455 (8,4,5,6) - i tu 00:54:154 (7,1,2,3) - i tu powinien być blanket
16:57 DominiGG: 00:54:455 (8,4,5,6) - a to nie jest blanket?
16:57 MrKOSIEJ: jest, ale w drugim nie ma
16:57 DominiGG: aa, ok
16:58 DominiGG: w tym momencie juz pomogles mi bardziej niz wszyscy moderzy razem wzieci
16:58 MrKOSIEJ: xd takie życie. 01:01:362 (1,3,5) - w takich momentach możesz patzeć jeszcze na to żeby takie elementy były od siebie równo oddalone. + do estetyki
16:59 MrKOSIEJ: 01:04:965 (3,2,6) - to aż się prosi o double blanket
17:00 MrKOSIEJ: 01:20:581 (6) - ostry slider to nie pasuje. Myślę że powinieneś użyć zaokrąglonego, bardziej wpasuje się no i sekcja będzie bardziej zwarta
17:00 MrKOSIEJ: zrób przy okazji blanket z 01:19:380 (1,2,3) -
17:01 MrKOSIEJ: i zrób ten myk z równo oddalonymi elementami 01:19:530 (3,5,6) -
17:02 MrKOSIEJ: 01:30:491 (7,8) - może blanket na sliderze? https://osu.ppy.sh/ss/7919803
17:02 MrKOSIEJ: 01:32:893 (2,1,2,3) - stack z tailsem
17:04 MrKOSIEJ: 01:57:217 (4,5,6,7) - ugly xd
17:04 MrKOSIEJ: 01:58:719 (1,7) - stack
17:05 MrKOSIEJ: 02:09:830 (1,4) - to aż się prosi o blanketa https://osu.ppy.sh/ss/7919829
17:06 MrKOSIEJ: 02:12:833 (2,3) - same https://osu.ppy.sh/ss/7919837
17:07 MrKOSIEJ: 02:23:043 (1,5,2) - ugly overlapse
17:08 MrKOSIEJ: 02:25:596 (2,4,5) - patrz teraz na to. W takich rzeczach możesz użyć liniowania. https://osu.ppy.sh/ss/7919854
17:09 DominiGG: jak uzyc linii?
17:09 MrKOSIEJ: później robisz ofensywny stack tymi kółkami 02:26:647 (1,3,5) - na tailsie tego slidera 02:26:046 (5) -
17:09 MrKOSIEJ: nie używasz linii, robisz linie
17:09 MrKOSIEJ: ja to nazywam liniowaniem xd
17:09 MrKOSIEJ: bo ustawiasz kółka w linii, i slider też musi być pod dobrym kątem
17:09 DominiGG: ale u ciebie jest ta linia taka pogrubiona
17:09 DominiGG: lol to followpoint
17:09 DominiGG: nie wazne XD
17:10 MrKOSIEJ: xd
17:11 DominiGG: ta mapa bardziej bedzie twoja niz moja
17:11 DominiGG: zw sec
17:12 MrKOSIEJ: nah tylko ci mówię jak ogarnąć estetyke lol
17:13 MrKOSIEJ: dobra, nie chce mi się już. Wrzuce irc na posta żeby kd dostać xd
15:52 MrKOSIEJ: taka trochę generic ale gra się spoko xd
15:53 DominiGG: co masz na mysli przez generic?
15:54 MrKOSIEJ: brak gimmicków, nieskomplikowane patterny i sliderki. W strukturze też trochę brakuje. Ale rytm jest, gra się ok, więc flow też jest
15:57 MrKOSIEJ: mógłbym powiedzieć że trochę nie chlujnie jest zrobiona ta mapa. Częste overlapsy i braki w blanketach obniżają estetyke
15:58 MrKOSIEJ: znaczy, overlapsy same w sobie są spoko, ale dobrze użyte
15:59 DominiGG: nie jestem pro maperem, ale tu jest moj problem. staram sie nad estetyka jak moge ale i tak nie wychodzi xd
16:00 DominiGG: takim slangiem zajebałeś ze lag mozgu dostalem, czym sa blankety? ;D
16:01 DominiGG: Wiesz, ja se mapuje by pomapowac, ale jak widze, jak bardzo inni sie na tym znaja a ja nie to mnie krew zalewa
16:02 MrKOSIEJ: to masz kilka podpowiedzi: 1. Używaj DS, 2. Czasami korzystaj z symetryki, też powtarzanie patternów jest spoko ale nie nadużywane. Zrobiłeś kilka razy takie coś w tej mapce, ale meh xd, 3. zanim postawisz obiekt zobacz gdzie najlepiej będzie pasować, nie tylko w flow ale w estetyce. Dobrym pomysłem są właśnie blankety (https://osu.ppy.sh/wiki/Formation_Techniques) i overlapsy na tailsach czy headach sliderków oraz innych kółek
16:02 MrKOSIEJ: nie wszyscy się znają na mapowaniu xd
16:03 MrKOSIEJ: dalej jest ogrom ludzi którzy robią nie grywalne śmieci :v Ty nie należysz do tej grupy
16:07 DominiGG: dzieki za rady, ale w takim razie nie nadaje sie na mapera. speedrunuje mapy, bo nie mam wiedzy jak postawic kolko, tylko tak stawiam na wyczucie. jak patrze stream monstraty to zrobil w 30min 20 sekund mapy, a ja w tyle całą zrobie
16:07 DominiGG: brak wiedzy jest najgorszy
16:07 MrKOSIEJ: 20 sekund w 30 minut? to całkiem szybko :v
16:07 DominiGG: mam nadzieje ze to sarkazm ;D
16:08 MrKOSIEJ: nie, jak pracowałem nad swoją mapą jakiś czas temu to 60 sekund zajęło mi 5 godzin
16:08 MrKOSIEJ: solo mapowałem
16:09 DominiGG: to serio jakis dziwny jestem ;?D
16:09 MrKOSIEJ: nie, po prostu nie doświadczony. Im więcej wiesz, tym dłużej robisz bo wtedy uwzględniasz wiele różnych czynników składających się na dobrą mapę
16:09 MrKOSIEJ: a to zajmuje czas
16:10 MrKOSIEJ: oglądałeś filmiki pishiego?
16:10 DominiGG: no to wiem, tylko ze nic nie wiem ;_;, po pol roku mapowania dalej nie uwzgledniam zadnych czynnikow
16:10 DominiGG: niektore tak, ale za duzo mi nie mowia (rozumiem co mowi, ale jakos to do mnie nie trafia)
16:12 MrKOSIEJ: https://www.youtube.com/watch?v=FCB5rLXqWKY
16:14 MrKOSIEJ: pokażę ci co w twojej mapie mi nie gra (jakieś przykłady overlpasów)
16:15 DominiGG: nareszcie ktoś taki się trafił <3
16:15 MrKOSIEJ: np to, na samym początku 00:10:611 (2,3) - nie potrzebnie postykane, mogłeś użyć ładnego blanketa https://osu.ppy.sh/ss/7919432
16:16 MrKOSIEJ: zaznacz sobie czasami kółko czy slider i przejedź po linii czasu, zobaczysz ile razy zbiega się z jakimś innym obiektem rujnując estetyke
16:17 MrKOSIEJ: 00:13:614 (4,1,2) - takie coś np, brzydko zakryte a można zrobić ładny stack https://osu.ppy.sh/ss/7919448
16:17 MrKOSIEJ: takie rzeczy
16:18 MrKOSIEJ: jak zaczniesz patrzeć na taką estetykę to zajmie ci wszystko dużo więcej czasu bo zaczniesz zastanawiać się gdzie coś najlepiej wsadzić żeby pasowało
16:19 DominiGG: no rzeczywiscie, a jak obiekty sa na timeline oddalone od siebie (nawet bardzo) i nachodzą tak mniej wiecej na siebie, to nie robi roznicy czy jest zle?
16:19 MrKOSIEJ: 00:13:314 (3) - i to polecam trochę w dół dać żeby nie gryzło się z tym sliderkiem wyżej
16:19 MrKOSIEJ: jak bardzo oddalone to nie, ale najbliższe tak
16:20 MrKOSIEJ: jakieś +- 2 sekundy w obie strony
16:21 DominiGG: 00:31:782 (4,5,6,1) - a masz pomysl jak to zrobic zeby bylo estetycznie i grywalne?
16:22 DominiGG: 00:33:734 (1,6) - i czy jak jest tak stackniete to czy nie powinno byc rowno na sobie
16:22 DominiGG: i w sumie tyle chcialbym wiedziec ;p
16:24 MrKOSIEJ: ta, zestackowałbym 00:33:734 (1) - z 00:34:485 (6) - , to weliminuje jeszcze jednego overlapsa i później możesz zestackować 00:34:635 (7) - z 00:33:884 (2) -
16:25 MrKOSIEJ: 00:37:037 (7) - na chuj to jest bliżej xd
16:26 MrKOSIEJ: 00:36:136 (1,3,5,7) - zrób w jednej linii i 00:36:136 (1,3,4) - zestackuj
16:26 MrKOSIEJ: wg mnie będzie wyglądać dużo lepiej
16:27 DominiGG: ze jak zestackowac? tak jak ja rozumiem to by pattern zniszczylo
16:27 MrKOSIEJ: jak już będzioesz ogarniać estetykę to polecam jeszcze patrzeć na followpointy (tak te ścieżki od jednego kółka do drugiego). Patrz czy jak przechodzą przez kółko to róno w połowie albo czy są symetryczne te śceiżki
16:28 MrKOSIEJ: 00:36:136 (1,3,4) - to zestackuj
16:28 MrKOSIEJ: 00:37:338 (2) - i to wsadź równo w połowie na ds 2.5
16:29 MrKOSIEJ: (prawy górny róg jak nie wiesz xd)
16:29 MrKOSIEJ: masz też takie żółte wskaźniki ile jest do następnego kółka ds a ile do poprzedniego
16:29 DominiGG: wiem ;p tylko jakim cudem mam to zestackowac? w sensie te 3 kolka oddzielic od patternu? xD
16:30 MrKOSIEJ: nie ruszaj na linii czasu tylko w położeniu
16:30 MrKOSIEJ: https://osu.ppy.sh/ss/7919545
16:31 DominiGG: 00:36:136 (1,3,4) -
16:31 DominiGG: o to mi chodzi
16:31 DominiGG: jedno na gorze 2 na dole i zestackuj?
16:31 MrKOSIEJ: ? D:, tego nie ruszaj
16:31 MrKOSIEJ: 00:36:136 (1,3,4) - to
16:31 MrKOSIEJ: 00:37:488 (3,4) - te dwa
16:31 DominiGG: to samo napisales xD
16:31 MrKOSIEJ: i 00:36:136 (1) -
16:32 MrKOSIEJ: źle się zlinkowało
16:32 DominiGG: AAA
16:32 DominiGG: dobra
16:33 MrKOSIEJ: później zrób taki myk że robisz 00:38:539 (1) - pod takim kątem żeby było równoległe do 00:37:338 (2,3) -
16:33 MrKOSIEJ: 00:37:638 (4,1) - i stackuj tailsami
16:34 DominiGG: no i teraz lepiej wyglada ;p
16:34 MrKOSIEJ: wiem xd
16:49 DominiGG: https://puu.sh/vvKA7/405b5b71d2.osz
16:49 DominiGG: przerobilem troche pod estetyke
16:49 DominiGG: moglbys zobaczyc? ;p
16:50 MrKOSIEJ: tak szybko xd?
16:51 MrKOSIEJ: 00:16:016 (4,2) - stack xd
16:51 DominiGG: lekkie przeoczenie o jeju
16:51 MrKOSIEJ: 00:18:118 (1,4) - overlapse
16:51 DominiGG: ;D
16:51 MrKOSIEJ: 00:19:620 (1,3) - overlapse
16:52 MrKOSIEJ: 00:19:620 (1,5) - stack
16:52 DominiGG: tego poczatku nie ruszalem, bo myslalem ze jest ok i jechalem dalej ;p
16:52 MrKOSIEJ: powinieneś całą mapkę przejrzeć
16:54 MrKOSIEJ: 00:24:425 (1,4) - 00:25:626 (4,1,2,3) - 00:29:830 (6,5) -
16:54 MrKOSIEJ: 00:33:884 (2,7) - miałeś slidera z kółkiem zestackować a nie na odwrót xd
16:54 MrKOSIEJ: rozwaliłeś gwiazdę xd
16:54 DominiGG: xD
16:55 MrKOSIEJ: 00:54:455 (8) - dlaczego ten jest wygięty, 00:54:154 (7) - a ten nie
16:55 DominiGG: dobra juz dziala gwiazdka
16:56 MrKOSIEJ: 00:54:455 (8,4,5,6) - i tu 00:54:154 (7,1,2,3) - i tu powinien być blanket
16:57 DominiGG: 00:54:455 (8,4,5,6) - a to nie jest blanket?
16:57 MrKOSIEJ: jest, ale w drugim nie ma
16:57 DominiGG: aa, ok
16:58 DominiGG: w tym momencie juz pomogles mi bardziej niz wszyscy moderzy razem wzieci
16:58 MrKOSIEJ: xd takie życie. 01:01:362 (1,3,5) - w takich momentach możesz patzeć jeszcze na to żeby takie elementy były od siebie równo oddalone. + do estetyki
16:59 MrKOSIEJ: 01:04:965 (3,2,6) - to aż się prosi o double blanket
17:00 MrKOSIEJ: 01:20:581 (6) - ostry slider to nie pasuje. Myślę że powinieneś użyć zaokrąglonego, bardziej wpasuje się no i sekcja będzie bardziej zwarta
17:00 MrKOSIEJ: zrób przy okazji blanket z 01:19:380 (1,2,3) -
17:01 MrKOSIEJ: i zrób ten myk z równo oddalonymi elementami 01:19:530 (3,5,6) -
17:02 MrKOSIEJ: 01:30:491 (7,8) - może blanket na sliderze? https://osu.ppy.sh/ss/7919803
17:02 MrKOSIEJ: 01:32:893 (2,1,2,3) - stack z tailsem
17:04 MrKOSIEJ: 01:57:217 (4,5,6,7) - ugly xd
17:04 MrKOSIEJ: 01:58:719 (1,7) - stack
17:05 MrKOSIEJ: 02:09:830 (1,4) - to aż się prosi o blanketa https://osu.ppy.sh/ss/7919829
17:06 MrKOSIEJ: 02:12:833 (2,3) - same https://osu.ppy.sh/ss/7919837
17:07 MrKOSIEJ: 02:23:043 (1,5,2) - ugly overlapse
17:08 MrKOSIEJ: 02:25:596 (2,4,5) - patrz teraz na to. W takich rzeczach możesz użyć liniowania. https://osu.ppy.sh/ss/7919854
17:09 DominiGG: jak uzyc linii?
17:09 MrKOSIEJ: później robisz ofensywny stack tymi kółkami 02:26:647 (1,3,5) - na tailsie tego slidera 02:26:046 (5) -
17:09 MrKOSIEJ: nie używasz linii, robisz linie
17:09 MrKOSIEJ: ja to nazywam liniowaniem xd
17:09 MrKOSIEJ: bo ustawiasz kółka w linii, i slider też musi być pod dobrym kątem
17:09 DominiGG: ale u ciebie jest ta linia taka pogrubiona
17:09 DominiGG: lol to followpoint
17:09 DominiGG: nie wazne XD
17:10 MrKOSIEJ: xd
17:11 DominiGG: ta mapa bardziej bedzie twoja niz moja
17:11 DominiGG: zw sec
17:12 MrKOSIEJ: nah tylko ci mówię jak ogarnąć estetyke lol
17:13 MrKOSIEJ: dobra, nie chce mi się już. Wrzuce irc na posta żeby kd dostać xd