forum

Gom (HoneyWorks) - Zen Zen Zense

posted
Total Posts
31
Topic Starter
MrDorian
This beatmap was submitted using in-game submission on czwartek, 6 lipca 2017 at 23:02:27

Artist: Gom (HoneyWorks)
Title: Zen Zen Zense
Source: 君の名は。
Tags: Chalwa Krfawy Kimi no Na Wa Your Name Acoustic Cover RADWIMPS makoto shinkai 新海 誠 oji 歌ってみた
BPM: 190
Filesize: 1378kb
Play Time: 00:29
Difficulties Available:
  1. Chalwa's Hard (3,17 stars, 90 notes)
  2. Easy (1,66 stars, 45 notes)
  3. Insane (4,29 stars, 118 notes)
  4. Krfawy's Normal (2,37 stars, 74 notes)
Download: Gom (HoneyWorks) - Zen Zen Zense
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
not a pp map
Thanks for Chalwa for Hard diff and Krfawy for Normal diff!
Big thanks for Antalf for letting me use his hitsounds :3
Akali
00:02:137 (1,2,3) - sredni łukowy flow tutaj, zrob raczej cos z ostrymi katami w stylu https://osu.ppy.sh/ss/7546202 (niekoniecznie tak samo)

00:03:085 (4,5) - niezreczna orientacja, -30 rotacja czy cos

00:04:032 (1,2,3,4) - nie stackuj nieoczywistych rytmow

reszta spoko mysle, jesli timing jest poprawny ale tego to nie sprawdze
Luna Flina
Normal
00:06:241 (3) - place this upwards to the position that the previous slider points to
00:06:873 (2) - blanket it
00:12:238 (3,4) - idk... try a sharper angle like a <
00:18:551 (2,3,1,2,3,4) - https://osu.ppy.sh/ss/7547128
00:23:936 (3) - pull this to the left
00:25:330 (7) - ...delete this?
00:29:944 (1) - still havent covered fully the sliderend here

Chalwa's Hard
00:00:400 (3,4) - a sliderend for a strong note and a circle for a really weak note?
00:03:558 (2) - point it to the circle
00:06:715 (5) - turn this to 3 circles
00:07:504 (6,7) - turn these to a slider

Insane
00:01:348 (1) - point this to 2 cause its easy to misread here

i suck at modding easy ;w;
Topic Starter
MrDorian

Luna Flina wrote:

Normal
00:06:241 (3) - place this upwards to the position that the previous slider points to k
00:06:873 (2) - blanket it k
00:12:238 (3,4) - idk... try a sharper angle like a < looks good for me
00:18:551 (2,3,1,2,3,4) - https://osu.ppy.sh/ss/7547128 k
00:23:936 (3) - pull this to the left k
00:25:330 (7) - ...delete this? nope, there's start of a triplet and I always map them with note here to express the music
00:29:944 (1) - still havent covered fully the sliderend here k


Insane
00:01:348 (1) - point this to 2 cause its easy to misread here k

i suck at modding easy ;w;
thx for mod
Weber
hi

Insane

00:01:821 (2,3,1,2,3) - Pattern feels super awkward and frustrating to play

00:04:032 (1,2,1,2) - I kinda like this pattern as a triangle instead: https://osu.ppy.sh/ss/7554721

going to finish this later, headache r/n
Krfawy
Hajó! o3o/

Ogólnie
  1. Plik z mp3 ma jakieś 548 kilobitów na sekundę a maksymalna wartość dla rankingowej mapy to 192 na sekundę. Niestety nie wiem skąd można wytrzasnąć mp3 z niższą wartością i nie posiadam sprzętu do przekonwertowania plików, ale możesz sam to zrobić chyba za pomocą audacity. ;3;
  2. Gdzie są HSy? X'D
  3. Może chcesz wyłączyć Widescreen support oraz odliczanie? XD
Prosty
  1. Twoje combosy są dla mnie czasami randomowe względem częstotliwości, dlatego radzę trochę je skrócić. =3= Radzę pozbyć się następujących NC: 00:04:032 (1) - 00:06:557 (1) - 00:09:082 (1) - 00:11:607 (1) - 00:14:132 (1) - 00:16:657 (1) - 00:19:182 (1) -
  2. 00:23:614 (2,3) - Nie umiem naprawiać slajderów którym trzeba dostosować długość względem nowych sekcji czasowych, ale Okorin będzie potrafił to zrobić, streeteelf również (ten drugi to Polak) i jestem pewien że chętnie ci pomogą. o/
  3. 00:29:944 (1) - Weź to umiejscow na [ X=264 | Y=156 ] żeby było łatwiej czytać i spowolnij slajder bo nuby sfeljują. Różnica prędkości jest za wielka. ;_; Ewentualnie można też usunąć NC, ale to akurat tylko mój wymysł. XD
Normalny
  1. Combo podobnie jak w izi jest bardzo częste i można by je trochę skrócić. Jakby co te link co dałem wyżej powinny również działać do Normala.
  2. 00:05:926 (2,3,1,2,3,4) - spróbuj to przerobić na coś *TAKIEGO* bo na chwilę obecną gra się strasznie jak idzie o rytmikę. ;_; Jeżeli jesteś zainteresowany tym konkretnym wzorem to zamieszczam kod:
    Wzorek
    194,139,5926,2,0,P|193:106|206:55,2,60
    143,172,6399,2,0,P|132:225|159:285,1,120
    205,321,6873,2,0,P|257:346|315:336,1,120
    372,315,7346,1,0,0:0:0:0:
    412,270,7504,1,0,0:0:0:0:
  3. 00:22:022 (2) - Weź tutaj daj tylko kółko bo najważniejszy dźwięk pada raczej tylko na głowicę slajdera, środek jest mało ważny. Nastepnie 00:22:496 (3) - ten obiekt przesuń czasowo w tył o 1/2, przesuń go na siatce tak aby dystans był dobry, skopiuj go i wklej tutaj: 00:22:654 - i będzie gut. o/
  4. 00:29:944 (1,2) - To jest rakowe. ;_; Usuń kółko i zrób po prostu slajder z powtarzaniem.
Chałweczka
  1. 00:24:890 (2) - Skróć o 1/12, zaś 00:25:177 (3) - to dostosuj do nowej sekcji czasowej.
  2. 00:29:944 (1,2) - Weź z tego zrób jeden slajder powtarzany bo takie dziwne to. X'D
Szalony
  1. To taka pierdółka opcjonalna, bo możesz podwyższyć AR o połówkę dla łatwiejszego czytania.
  2. 00:29:944 (1,2) - Weż z tego zrób slajder z jednym powtórzeniem bo dziwne to. X'D
Powodzenia! o3o/
Topic Starter
MrDorian

Krfawy wrote:

Hajó! o3o/

Ogólnie
  1. Plik z mp3 ma jakieś 548 kilobitów na sekundę a maksymalna wartość dla rankingowej mapy to 192 na sekundę. Niestety nie wiem skąd można wytrzasnąć mp3 z niższą wartością i nie posiadam sprzętu do przekonwertowania plików, ale możesz sam to zrobić chyba za pomocą audacity. ;3; krfawy, on ma 189kbps:VVVV
  2. Gdzie są HSy? X'D po kiego komu hsy (tak, wiem, że mam je zrobić ;;;;;;;;;;;)
  3. Może chcesz wyłączyć Widescreen support oraz odliczanie? XD ok
Prosty
  1. Twoje combosy są dla mnie czasami randomowe względem częstotliwości, dlatego radzę trochę je skrócić. =3= Radzę pozbyć się następujących NC: 00:04:032 (1) tego się nie pozbędę - 00:06:557 (1) - 00:09:082 (1) - 00:11:607 (1) - 00:14:132 (1) - 00:16:657 (1) - 00:19:182 (1) -
  2. 00:23:614 (2,3) - Nie umiem naprawiać slajderów którym trzeba dostosować długość względem nowych sekcji czasowych, ale Okorin będzie potrafił to zrobić, streeteelf również (ten drugi to Polak) i jestem pewien że chętnie ci pomogą. o/ zapytam się uwu
  3. 00:29:944 (1) - Weź to umiejscow na [ X=264 | Y=156 ] żeby było łatwiej czytać i spowolnij slajder bo nuby sfeljują. Różnica prędkości jest za wielka. ;_; Ewentualnie można też usunąć NC, ale to akurat tylko mój wymysł. XD nope, zauważ, że tak robiłem zawsze w każdym diffie
Normalny
  1. Combo podobnie jak w izi jest bardzo częste i można by je trochę skrócić. Jakby co te link co dałem wyżej powinny również działać do Normala. sorki, ale nie, dawałem combo co każdy trwający beat dźwięk gitary (pod który stawiałem jumpa w insanie)
  2. 00:05:926 (2,3,1,2,3,4) - spróbuj to przerobić na coś *TAKIEGO* bo na chwilę obecną gra się strasznie jak idzie o rytmikę. ;_; Jeżeli jesteś zainteresowany tym konkretnym wzorem to zamieszczam kod k:
    Wzorek
    194,139,5926,2,0,P|193:106|206:55,2,60
    143,172,6399,2,0,P|132:225|159:285,1,120
    205,321,6873,2,0,P|257:346|315:336,1,120
    372,315,7346,1,0,0:0:0:0:
    412,270,7504,1,0,0:0:0:0:
  3. 00:22:022 (2) - Weź tutaj daj tylko kółko bo najważniejszy dźwięk pada raczej tylko na głowicę slajdera, środek jest mało ważny. Nastepnie 00:22:496 (3) - ten obiekt przesuń czasowo w tył o 1/2, przesuń go na siatce tak aby dystans był dobry, skopiuj go i wklej tutaj: 00:22:654 - i będzie gut. o/ zrobiłem to trochę inaczej
  4. 00:29:944 (1,2) - To jest rakowe. ;_; Usuń kółko i zrób po prostu slajder z powtarzaniem. echhh, tutaj zrobię

Szalony
  1. To taka pierdółka opcjonalna, bo możesz podwyższyć AR o połówkę dla łatwiejszego czytania. toć to się prosto czyta
  2. 00:29:944 (1,2) - Weż z tego zrób slajder z jednym powtórzeniem bo dziwne to. X'D nie.
Powodzenia! o3o/
dzięki za moda

@Weber I'm gonna answer your mod when you finish it ok
Chalwa

Luna Flina wrote:

Chalwa's Hard
00:00:400 (3,4) - a sliderend for a strong note and a circle for a really weak note? Is a circle on really waek note? I don't think so :/. It's fine imo
00:03:558 (2) - point it to the circle I want to keep a 1/2 beats on this part and i a bit don;t understand what did you wrote and what thats mean, but...
00:06:715 (5) - turn this to 3 circles I won't make a circle spam
00:07:504 (6,7) - turn these to a slider No, because this circles are emphasising vocal very nice i think.

Krfawy wrote:

Hajó! o3o/

Chałweczka
  1. 00:24:890 (2) - Skróć o 1/12, zaś 00:25:177 (3) - to dostosuj do nowej sekcji czasowej.
  2. 00:29:944 (1,2) - Weź z tego zrób jeden slajder powtarzany bo takie dziwne to. X'D
Wszystko poprawione \o3o/
Thanks for modding :D
https://chalwa.s-ul.eu/bXcDnjnH
DeletedUser_423548
M4M


  • [Easy]
  1. Your slider is very fast
    I am recommending SV 0.80 because it is very difficult for beginners to deal with
    If you remap Easy, I will check again
    Mod is hard to do in the current state
  2. Normal also
    Normal SV recommends 1.00

  • [Chalwa's Hard]
  1. 00:00:558 - The sound here is emphasized
    Start off the end of the slider or place a circle?
  2. 00:02:769 (1) - Which sound do you cover?
    I think it would be better to take a more clearly audible sound
  3. 00:03:716 - 00:00:558 - same
    00:03:558 (2) - Why do not you change to two circles?
  4. 00:06:241 (4,5) - Which sound do you think is correct?
    00:16:183 (2,3,4) - I hear the same way
  5. 00:08:293 (3,4) - You feel that you left this casually
    00:08:451 - 00:08:609 - 00:08:766 - Since the sound here is emphasized, will not you put three circles?
  6. 00:14:763 (6,7) - ^
    00:14:921 - 00:15:079 - 00:15:237 -
  7. 00:29:944 (1) - Why did you reverse it?
Please give PM when you want to see Easy Normal again

Good luck! :)
Topic Starter
MrDorian

Yasaija 714 wrote:

M4M


  • [Easy]
  1. Your slider is very fast
    I am recommending SV 0.80 because it is very difficult for beginners to deal with
    If you remap Easy, I will check again
    Mod is hard to do in the current state
    I don't think that 1x SV is bad for begginers, it isn't so fast speed, it meets beatmaps criteria, so no change
  2. Normal also
    Normal SV recommends 1.00
    also no change

  • [Chalwa's Hard]
  1. 00:29:944 (1) - Why did you reverse it? it is reversed because I have to somehow fit 30 seconds and this lets to do it
Please give PM when you want to see Easy Normal again

Good luck! :)
thanks for mod
Venix
k

Łatwy.
Nie widzę problemów tbh.

Normalny.
00:18:551 (2,3,1) - To flow jest jakieś dziwaczne. http://osu.ppy.sh/ss/7719284 Może takie walnij?

00:26:430 (1,2) - Toi też takie średniawe, http://puu.sh/v6GWP/99f7324a59.jpg Spróbuj takie.

00:28:017 (1,1) - Po co ten stack?

Chałwa's Trudny.
00:05:295 (1,2,3) - Mógłbyś do takich rytmów dać coś ciekawszego niż zestackowane kółka np. jakieś 3 slidery fajnie ułożone.

00:06:715 (5) - Ten slider jest bezsensowny imo. Repeat tu całkowicie nie pasuje. Polecam zamienić go na kółko + 1/2 slider + kółko, wszystko z 1/2 odstępami.

Troche na odpierdol ten diff xd

Szalony.
ok
Topic Starter
MrDorian

Venix wrote:

k

Łatwy.
Nie widzę problemów tbh.

Normalny.
00:18:551 (2,3,1) - To flow jest jakieś dziwaczne. http://osu.ppy.sh/ss/7719284 Może takie walnij? k

00:26:430 (1,2) - Toi też takie średniawe, http://puu.sh/v6GWP/99f7324a59.jpg Spróbuj takie. mi tam się podoba

00:28:017 (1,1) - Po co ten stack? a co? nie mogę? :^D

Szalony.
ok
dzienkz
DeletedUser_2179411
Hi .. Mod from Queue ..


General :

* In Easy diff .. its above the star rating to rank it - > http://i.imgur.com/N6xn670.png ..

Easy :


  1. 00:11:055 (1,2) - Blanket issue ..
  2. 00:14:763 (4,5,1) - this could be miss-reading .. so how about if you move circle 4 to x:336 , Y: 276 .. and circle 5 to x:412 , Y:208 .. to make it easier to play
  3. 00:20:444 (1,2,3) - ^ Same .. How about if you make it like this ( http://i.imgur.com/WYg31OY.png ) .. like move the circle to x:224 Y:248 ..
  4. 00:22:969 (1) - How about if you rotate this slider to 16 ratation .. i fee like that will make it good pattern ?
  5. 00:24:590 (3.1)- its touching each other ( http://i.imgur.com/5siRES2.png ) .. DS it .. and beside .. slider 3 is not snapped .. fix this please ..
  6. 00:27:700 (3,1) - Look the same issue ( http://i.imgur.com/x1oUbxh.png ) .. how about if you move the circle to x:356 , Y:112 .. and make it blanket with the next slider .. like this ( http://i.imgur.com/qBCyfca.png ) ..
  7. 00:29:944 (1) - Avoid stacks on Easy diff .. just DS this slider ..
Normal :

  1. 00:00:243 (1,2,3) - I feel like if you start the map with this pattern it will make it too hard for the beginner .. how about this ? ( http://i.imgur.com/hxnN9lZ.png )
  2. 00:04:032 (1,2) - its touching .. and that's not good .. how about if you move it the slider 2 to x:357 , Y:343 .. just to avoid that ..
  3. 00:12:554 (4,1) - blanket issue ..
Chalwa's Hard :
  1. 00:06:241 (4) - DS this slider .. why jumps here ?
  2. 00:19:655 (5,7) - Blanket issue ..
Insane :

  1. I don't see any errors here ..

Really well-mapped .. i hope it will rank soon ..
Good luck
Topic Starter
MrDorian

Rose Melody wrote:

Hi .. Mod from Queue ..


General :

* In Easy diff .. its above the star rating to rank it - > http://i.imgur.com/N6xn670.png .. the easiest diff must be <2 stars, so it's all right

Easy :


  1. 00:11:055 (1,2) - Blanket issue .. i see no issue in here, I copypasted first slider, so I can't blacket them perfectly w/o changing the shape of slider and I don't want to do this because I want it to be identical to first slider (talking about second slider ofc)
  2. 00:14:763 (4,5,1) - this could be miss-reading .. so how about if you move circle 4 to x:336 , Y: 276 .. and circle 5 to x:412 , Y:208 .. to make it easier to play okay, looks nice
  3. 00:20:444 (1,2,3) - ^ Same .. How about if you make it like this ( http://i.imgur.com/WYg31OY.png ) .. like move the circle to x:224 Y:248 .. I don't like the angle between end of the slider and circle, so nope
  4. 00:22:969 (1) - How about if you rotate this slider to 16 ratation .. i fee like that will make it good pattern ? it did, thanks :3
  5. 00:24:590 (3.1)- its touching each other ( http://i.imgur.com/5siRES2.png ) .. DS it .. and beside .. slider 3 is not snapped .. fix this please .. fixed i think
  6. 00:27:700 (3,1) - Look the same issue ( http://i.imgur.com/x1oUbxh.png ) .. how about if you move the circle to x:356 , Y:112 .. and make it blanket with the next slider .. like this ( http://i.imgur.com/qBCyfca.png ) .. did it other way
  7. 00:29:944 (1) - Avoid stacks on Easy diff .. just DS this slider .. i think it's okay, time between end of the slider and start of another is big enough to stack them
Normal :

  1. 00:00:243 (1,2,3) - I feel like if you start the map with this pattern it will make it too hard for the beginner .. how about this ? ( http://i.imgur.com/hxnN9lZ.png ) nah it's okay
  2. 00:04:032 (1,2) - its touching .. and that's not good .. how about if you move it the slider 2 to x:357 , Y:343 .. just to avoid that .. they will touch because of the snap
  3. 00:12:554 (4,1) - blanket issue .. fixed (i think)
Insane :

  1. I don't see any errors here ..

Really well-mapped .. i hope it will rank soon ..
Good luck
thanks for mod~~
Chalwa

Yasaija 714 wrote:

M4M


  • [Chalwa's Hard]
  1. 00:00:558 - The sound here is emphasized
    Start off the end of the slider or place a circle? This isn't strong enough to that emphasise it imo
  2. 00:02:769 (1) - Which sound do you cover?
    I think it would be better to take a more clearly audible sound It's easy. I focused start and end of this guitar here
  3. 00:03:716 - 00:00:558 - same
    00:03:558 (2) - Why do not you change to two circles?
  4. 00:06:241 (4,5) - Which sound do you think is correct?
    00:16:183 (2,3,4) - I hear the same way Ok, but in this two moments i made 1/1 reversed sliders, so what is bad?
  5. 00:08:293 (3,4) - You feel that you left this casually
    00:08:451 - 00:08:609 - 00:08:766 - Since the sound here is emphasized, will not you put three circles? This is emphasise vocal and also i think four circles in a row on Hard diff is kinda hard
  6. 00:14:763 (6,7) - ^
    00:14:921 - 00:15:079 - 00:15:237 -
  7. 00:29:944 (1) - Why did you reverse it? For concistency ending time
Please give PM when you want to see Easy Normal again

Venix wrote:

k

Chałwa's Trudny.
00:05:295 (1,2,3) - Mógłbyś do takich rytmów dać coś ciekawszego niż zestackowane kółka np. jakieś 3 slidery fajnie ułożone. Ten stack się fajnie gra lel

00:06:715 (5) - Ten slider jest bezsensowny imo. Repeat tu całkowicie nie pasuje. Polecam zamienić go na kółko + 1/2 slider + kółko, wszystko z 1/2 odstępami. WOKAL XDDD

Troche na odpierdol ten diff xd chyba nie ten mapset :P

Rose Melody wrote:

Hi .. Mod from Queue ..


General :

* In Easy diff .. its above the star rating to rank it - > http://i.imgur.com/N6xn670.png ..


Chalwa's Hard :
  1. 00:06:241 (4) - DS this slider .. why jumps here ?
  2. 00:19:655 (5,7) - Blanket issue ..

Really well-mapped .. i hope it will rank soon ..
Good luck
Good luck! :)[/quote]

No reply = fixed,
thanks!
https://chalwa.s-ul.eu/D4ofiFoe
XVoIR
[Insane]
00:02:769 (1,2,3) - nie lepiej by było zestackować z 00:02:137 (1) - tak, by 00:02:769 (1) - było pod tym? https://vorithesecond.s-ul.eu/5zihL9se.png o takie coś mi chodzi
00:04:032 (1,2) - do tych sliderów mi by lepiej pasował mniej więcej taki sam kierunek movementu
00:13:816 (5) - i 00:14:448 (2) - zrób jednakowy odstęp między kółkiem a sliderem, bo przykładowo te 00:13:816 (5) - jest 1.6x bliżej do slidera niż 00:14:448 (2) - wwwwwwwwww
00:18:551 (3,1) - blanket here
00:24:718 (3,1) - zjadłeś kółko czy co, rozumiem że może być mapowane pod co innego ale to nienaturalnie wygląda
00:30:101 (2) - mogłeś po prostu dać to jako kółko i zrobić z tego ŻUMPAA a dobra bo drain time XD
[Chałwy Trudny]
00:06:241 (4,5) - DS tak trochę mi nie pasuje tutaj
00:25:478 (1,2) - mało estetycznie wygląda ta sekcja, ale w sumie nie wiem jak to poprawić xD
00:27:858 (7) - stack jest lekko off
Topic Starter
MrDorian

XVoIR wrote:

[Insane]
00:02:769 (1,2,3) - nie lepiej by było zestackować z 00:02:137 (1) - tak, by 00:02:769 (1) - było pod tym? https://vorithesecond.s-ul.eu/5zihL9se.png o takie coś mi chodzi pozdrawiam stackowanie, kocham cię oss
00:04:032 (1,2) - do tych sliderów mi by lepiej pasował mniej więcej taki sam kierunek movementu k
00:13:816 (5) - i 00:14:448 (2) - zrób jednakowy odstęp między kółkiem a sliderem, bo przykładowo te 00:13:816 (5) - jest 1.6x bliżej do slidera niż 00:14:448 (2) - wwwwwwwwww spójrz sobie na snapy z defaultowym skinem, jest dobrze :))))))))))))
00:18:551 (3,1) - blanket here :VVVVVV
00:24:718 (3,1) - zjadłeś kółko czy co, rozumiem że może być mapowane pod co innego ale to nienaturalnie wygląda no i chuj, zostawiam tak
00:30:101 (2) - mogłeś po prostu dać to jako kółko i zrobić z tego ŻUMPAA[/strike] a dobra bo drain time XD no właśnie
dzięki za moda, oto twoje wyfarmione kudoski
Chalwa

XVoIR wrote:

00:06:241 (4,5) - DS tak trochę mi nie pasuje tutaj
00:25:478 (1,2) - mało estetycznie wygląda ta sekcja, ale w sumie nie wiem jak to poprawić xD ja też xD
00:27:858 (7) - stack jest lekko off
https://chalwa.s-ul.eu/hHuLzwgO
tatatat
The easy isn't an easy its a normal, and the normal is a hard. You still have a full diff spread though. Just letting you know. You could always reduce the star rating of both difficulties to make their true difficulties the same as their difficulty names though.
Hey umm, I don't think "scoped_dir_6516_24417" is supposed to be in the beatmap folder.
Delete radwimps from tags? Add anime to tags?
Easy:
Unsnapped object end at 00:24:590 (3) - You can run AIMod to find these mistakes easily.
AR should be higher.
Increase CS by at least 0.5?
00:29:944 - this should be farther away from the end of the last slider, its not very close in time to it.
00:28:017 - You might want to use a less extreme slider velocity change here, it probably doesn't belong in an easy difficulty.
Normal:
00:18:393 (2) - this circle is directly on top of the slider start at 00:19:024 (4) - , consider moving it. It will confuse new players into thinking they are clicking a slider.
00:29:944 - this should be farther away from the end of the last slider, its not very close in time to it. This might be less important than in the easy difficulty though.
Hard:
Use the same combo colors as the other difficulties?
Topic Starter
MrDorian

tatatat wrote:

The easy isn't an easy its a normal, and the normal is a hard. You still have a full diff spread though. Just letting you know. You could always reduce the star rating of both difficulties to make their true difficulties the same as their difficulty names though. star rating is just bad
Hey umm, I don't think "scoped_dir_6516_24417" is supposed to be in the beatmap folder. true
Delete radwimps from tags? Add anime to tags? anime is not necessary
Easy:
Unsnapped object end at 00:24:590 (3) - You can run AIMod to find these mistakes easily.
AR should be higher. I find this AR OK, there are not so many objects on the screen
Increase CS by at least 0.5? nope, it goes linear 2>3>4>5
00:29:944 - this should be farther away from the end of the last slider, its not very close in time to it. I really want to keep this stack, I've been doing similiar in other difficulties
00:28:017 - You might want to use a less extreme slider velocity change here, it probably doesn't belong in an easy difficulty.
Hard:
Use the same combo colors as the other difficulties?[ why didn't they copy lel
thanks for mod!
Skubi
Easy

00:29:944 (1) - to chyba powinno być krótsze, ja nie wiem ._.
00:24:590 (3) - koniec tego obiektu jest niedostosowany do tempa

Hard

00:24:116 (4,2) - to chyba miało się pokrywać, nie?
00:12:554 (8) - tu bym dał raczej jeden lub dwa kółka niż slider.

Insane

00:24:890 - czegoś tu nie brakuje?
00:27:065 (5,1) - 00:24:718 (3,1) - 00:25:478 (1,2) - wykorzystanie takiego spacingu przy takich przerwach jest mocno nieintuicyjne, szczególnie jak jest on podobny do tego jakiego użyłeś przy 1/2


k

Edit: Niezły mod Krfawy LUL, jak sie zdecydujesz zrobić zmiane nazewnictwa diffów @MrDorian to mogę się pokusić o zrobienie iziacza :P
Krfawy

tatatat wrote:

Normal:
00:18:393 (2) - this circle is directly on top of the slider start at 00:19:024 (4) - , consider moving it. It will confuse new players into thinking they are clicking a slider. Honestly I am sure that this pattern is intuitive enough and approachable enough for the players as it is, the placement is quite easy to understand as the next note is a reversing slider, right? ;3;
00:29:944 - this should be farther away from the end of the last slider, its not very close in time to it. This might be less important than in the easy difficulty though. This moment is not so intuitive because of no real feedback from the music so your point seems more than just valid. I'm giving those more space.
Easy
  1. 00:05:295 (1) - Osobiście radziłbym dać kierunek slajdera do góry lekko a następne kółeczko 00:05:926 (2) - ustawić tak żeby koniec slajdera, to kółko oraz następne kółko i początek slajdera tworzyły linię prostą lub coś podobnego. Zrobiłem przykład na hepcika: *KLIK*
  2. 00:11:291 (2) - Weź to ustaw na X421 Y145 coby przejście z obiektu na obiekt było lepsze plus obecny blanket jest koszmarny. x3x
  3. 00:24:590 (3) - Ten slajder trzeba edytować ręcznie w edytorze ponieważ obecnie aimod pokazuje że obiekt nie jest w stu procentach rytmiczny. Jeżeli nie chce ci się babrać z całym tym wstawianiem cyferek to daję kod poniżej:
    297,130,24590,2,0,P|385:154|481:110,1,190,8|0,0:0|0:0,0:0:0:0:
  4. 00:27:700 (3,1,1) - Jestem pewien że możesz to wszystko położyć trochę bardziej w prawo żeby przesuwało się myszką trochę zgrabniej. ;_;
  5. 00:29:944 (1) - Skarbie temu slajderowi stanął więc stał się po prostu za długi. Weź go skróć o 1/4 bo jest nie do rytmu.
  6. 00:29:944 (1) - Do normala raczej się nadaje, ale to najniższego poziomu w zestawie tak raczej niezbyt gdyby ktoś się mnie zapytał, a raczej nie w tym wypadku jak tak szybko widać obiekty jeden po drugim i to przy obecnym natężeniu.
Poza tym zgadzam się z tym co napisał tatatat - o ile izjacz gra się na tyle prosto że może być najniższym poziomem w zestawie to jednak bardziej adekwatna nazwa poziomu to Normal ze względu na tempo i natężenie obiektów w samej mapie. Radziłbym mimo wszystko zmienić nazewnictwo map z Izi na Normala i z mojego Normala na mojego Advanceda, chociaż to zależy już od ciebie.

Insane
  1. Misieeek weźże daj HP6 żeby HP spread był równy między poziomami. ;3;
  2. 00:24:890 - Misieeek weź tu wstaw kółko, czy ty wiesz jak trudno się tutaj gra bo brakuje podkreślenia wokali? ;3;
BTW daję diff z moimi poprzednimi hitsoundami bo obecne mi się nie podobają, a że mogę tak zrobić no to robię tak bo ja żem Krfawy. XD

Krfawuś o3o
osu file format v14

[General]
AudioFilename: audio.mp3
AudioLeadIn: 0
PreviewTime: 164
Countdown: 0
SampleSet: Soft
StackLeniency: 0.5
Mode: 0
LetterboxInBreaks: 0
WidescreenStoryboard: 1

[Editor]
DistanceSpacing: 1
BeatDivisor: 4
GridSize: 4
TimelineZoom: 1.9

[Metadata]
Title:Zen Zen Zense
TitleUnicode:前前前世
Artist:Gom (HoneyWorks)
ArtistUnicode:Gom (HoneyWorks)
Creator:MrDorian
Version:Krfawy's Normal
Source:君の名は。
Tags:Chalwa Kimi no Na Wa Your Name Acoustic Cover RADWIMPS makoto shinkai 新海 誠 oji radwimps 歌ってみた
BeatmapID:1236275
BeatmapSetID:584224

[Difficulty]
HPDrainRate:4
CircleSize:3
OverallDifficulty:5
ApproachRate:5.5
SliderMultiplier:1.2
SliderTickRate:1

[Events]
//Background and Video events
0,0,"zenzenzen.jpg",0,0
//Break Periods
//Storyboard Layer 0 (Background)
//Storyboard Layer 1 (Fail)
//Storyboard Layer 2 (Pass)
//Storyboard Layer 3 (Foreground)
//Storyboard Sound Samples

[TimingPoints]
243,315.78946,4,2,1,50,1,0
5295,315.62186,4,2,1,50,1,0
5295,-100,4,2,1,50,0,1
10344,-100,4,2,1,50,0,0
15394,-100,4,2,1,50,0,1
20444,-100,4,2,1,50,0,0
22969,322.58066,4,2,1,50,1,0
22969,-97.8947323389476,4,2,1,50,0,0
24116,317.46033,4,2,1,50,1,0
24116,-99.473680281316,4,2,1,50,0,0
24433,315.78946,4,2,1,50,1,0
24590,256.41025,4,2,1,50,1,0
24590,-123.15789781579,4,2,1,50,0,0
24718,315.78946,4,2,1,50,1,0
24890,315.78946,4,2,1,50,1,0
25020,315.78946,4,2,1,50,1,0
25190,315.78946,4,2,1,50,1,0
25330,315.78946,4,2,1,50,1,0
25478,317.46033,4,2,1,50,1,0
25478,-99.473680281316,4,2,1,50,0,0
28017,-133.333333333333,4,2,1,50,0,0
29287,-100,4,2,1,5,0,0
29944,315.78946,4,2,1,50,1,0
30259,-100,4,2,1,5,0,0


[Colours]
Combo1 : 31,152,40
Combo2 : 245,37,27
Combo3 : 32,77,230
Combo4 : 43,213,221

[HitObjects]
233,134,243,6,0,L|225:58,2,60,2|0|2,0:0|0:0|0:0,0:0:0:0:
249,252,874,1,0,0:0:0:0:
307,265,1032,1,0,0:0:0:0:
367,266,1190,2,0,P|401:264|426:259,1,60,2|2,0:0|0:0,0:0:0:0:
452,142,1664,2,0,P|417:143|392:148,2,60,2|2|0,0:0|0:0|0:0,0:0:0:0:
510,148,2137,2,0,P|467:107|433:58,1,120,0|2,0:0|0:0,0:0:0:0:
314,77,2769,6,0,P|299:135|274:189,1,120,2|2,0:0|0:0,0:0:0:0:
233,233,3242,1,0,0:0:0:0:
189,274,3400,2,0,P|167:295|143:313,2,60,2|0|0,0:0|0:0|0:0,0:0:0:0:
275,189,4032,2,0,P|318:198|360:215,1,90,2|2,0:0|0:0,0:0:0:0:
384,291,4466,2,0,P|427:300|465:317,1,75,2|2,0:0|0:0,0:0:0:0:
456,312,5295,5,2,3:2:0:0:
477,192,5610,1,10,1:2:0:0:
456,72,5926,2,0,P|434:51|410:33,1,60,2|0,3:2|3:0,0:0:0:0:
354,11,6241,2,0,P|323:11|293:15,1,60,10|2,1:2|3:2,0:0:0:0:
180,56,6715,2,0,P|149:55|119:51,1,60,2|10,3:2|1:2,0:0:0:0:
64,30,7030,1,2,3:2:0:0:
78,149,7346,2,0,P|107:157|137:160,2,60,2|10|0,3:2|1:2|3:0,0:0:0:0:
22,128,7819,6,0,L|41:290,1,120,2|10,3:2|1:2,0:0:0:0:
48,306,8293,1,0,3:0:0:0:
87,350,8451,2,0,P|115:360|141:374,1,60,2|0,3:2|3:0,0:0:0:0:
201,373,8766,2,0,P|227:358|255:348,1,60,10|2,1:2|3:2,0:0:0:0:
367,303,9240,2,0,P|341:287|318:268,1,60,0|8,3:0|1:2,0:0:0:0:
220,219,9713,2,0,P|239:195|254:170,2,60,2|0|10,3:2|3:0|1:2,0:0:0:0:
200,276,10187,6,0,B|247:260|271:284|318:268,1,120,2|0,3:2|3:0,0:0:0:0:
372,240,10660,1,10,1:2:0:0:
404,124,10976,2,0,P|428:105|449:85,2,60,2|0|10,3:2|3:0|1:2,0:0:0:0:
348,145,11449,2,0,B|298:148|281:118|231:122,1,120,2|0,3:2|3:0,0:0:0:0:
172,133,11923,1,10,1:2:0:0:
68,192,12238,2,0,P|37:190|8:191,2,60,2|0|10,3:2|3:0|1:2,0:0:0:0:
172,251,12869,6,0,B|195:263|230:253|230:253|265:244|289:256,2,120,2|10|2,3:2|1:2|3:2,0:0:0:0:
115,231,13658,1,0,0:0:0:0:
68,192,13816,2,0,P|47:170|23:153,1,60,10|2,1:2|3:2,0:0:0:0:
86,50,14290,1,2,3:2:0:0:
142,29,14448,1,8,1:2:0:0:
200,13,14605,2,0,P|242:13|291:72,1,120,0|2,3:0|3:2,0:0:0:0:
301,127,15079,1,10,1:2:0:0:
255,239,15394,5,2,3:2:0:0:
145,285,15710,1,10,1:2:0:0:
24,283,16026,2,0,P|29:253|39:224,1,60,2|0,3:2|3:0,0:0:0:0:
73,176,16341,2,0,P|98:158|125:144,1,60,10|2,1:2|3:2,0:0:0:0:
232,92,16815,2,0,P|256:73|279:52,1,60,2|10,3:2|1:2,0:0:0:0:
312,4,17130,1,2,3:2:0:0:
375,106,17446,2,0,P|355:129|332:148,2,60,2|10|0,3:2|1:2|3:0,0:0:0:0:
408,56,17919,6,0,B|420:147|420:147|434:185,1,120,2|8,3:2|1:2,0:0:0:0:
466,221,18393,1,2,0:0:0:0:
502,268,18551,2,0,P|505:298|506:327,2,60,2|0|10,3:2|3:0|1:2,0:0:0:0:
466,221,19024,2,0,L|304:240,1,120,2|0,3:2|3:0,0:0:0:0:
288,250,19497,1,10,1:2:0:0:
170,280,19813,2,0,P|139:283|110:284,2,60,2|0|10,3:2|3:0|1:2,0:0:0:0:
288,250,20444,5,2,3:2:0:0:
406,220,20760,1,10,1:2:0:0:
436,102,21076,1,2,3:2:0:0:
380,79,21233,1,0,0:0:0:0:
324,56,21391,2,0,P|292:43|267:37,1,60,10|2,1:2|3:2,0:0:0:0:
148,59,21865,2,0,P|119:77|100:94,2,60,2|10|0,3:2|1:2|0:0,0:0:0:0:
207,42,22338,1,2,3:2:0:0:
201,102,22496,1,2,0:0:0:0:
196,161,22654,1,8,1:2:0:0:
186,279,22969,5,2,3:2:0:0:
275,362,23291,2,0,B|310:323|309:248|309:248|310:175|346:134,1,245.161308423539,10|8,1:2|1:2,0:0:0:0:
412,111,24116,2,0,P|339:97|375:24,1,179.95239117873,2|10,3:2|1:2,0:0:0:0:
488,29,24890,1,2,3:2:0:0:
493,142,25190,1,10,1:2:0:0:
462,185,25330,1,0,3:0:0:0:
411,209,25478,5,2,3:2:0:0:
293,234,25795,1,0,3:0:0:0:
180,192,26112,1,10,1:2:0:0:
121,86,26430,2,0,P|103:61|86:34,2,60.3174637262435,0|10|2,3:0|1:2|3:2,0:0:0:0:
146,140,26906,1,0,3:2:0:0:
180,192,27065,1,2,3:2:0:0:
256,285,27382,1,10,1:2:0:0:
369,327,27700,2,0,P|401:316|423:305,1,60,2|10,3:2|1:2,0:0:0:0:
457,274,28017,6,0,B|466:229|509:190|509:190|453:112|453:112|332:223,1,360.000013732911,2|0,3:2|0:0,0:0:0:0:
130,369,29944,6,0,P|95:375|70:377,2,60,2|2|0,3:2|3:2|0:0,0:0:0:0:

EDIT: LOL ja i Skubi robiliśmy moda w tym samym czasie ale o tym nie wiedziałem. Trochę zonk. XD
Topic Starter
MrDorian

CptSqBany wrote:

Easy

00:29:944 (1) - to chyba powinno być krótsze, ja nie wiem ._. woops
00:24:590 (3) - koniec tego obiektu jest niedostosowany do tempa no co ty

Insane

00:24:890 - czegoś tu nie brakuje? niczego tutaj nie brakuje
00:27:065 (5,1) - 00:24:718 (3,1) - 00:25:478 (1,2) - wykorzystanie takiego spacingu przy takich przerwach jest mocno nieintuicyjne, szczególnie jak jest on podobny do tego jakiego użyłeś przy 1/2 nie wiem, może ja jestem jakiś dziwny, ale łatwo jest wyczuć rytm tutaj, więc na razie zostawię to tak, jak więcej się upomni, to coś *może* zrobię


k

Edit: Niezły mod Krfawy LUL, jak sie zdecydujesz zrobić zmiane nazewnictwa diffów @MrDorian to mogę się pokusić o zrobienie iziacza :P

Krfawy wrote:

Easy
00:05:295 (1) - Osobiście radziłbym dać kierunek slajdera do góry lekko a następne kółeczko 00:05:926 (2) - ustawić tak żeby koniec slajdera, to kółko oraz następne kółko i początek slajdera tworzyły linię prostą lub coś podobnego. Zrobiłem przykład na hepcika: *KLIK* kk
00:11:291 (2) - Weź to ustaw na X421 Y145 coby przejście z obiektu na obiekt było lepsze plus obecny blanket jest koszmarny. x3x nie umiem w blankety
00:24:590 (3) - Ten slajder trzeba edytować ręcznie w edytorze ponieważ obecnie aimod pokazuje że obiekt nie jest w stu procentach rytmiczny. Jeżeli nie chce ci się babrać z całym tym wstawianiem cyferek to daję kod poniżej: coś się popsuło, ale chyba ok
Code:
297,130,24590,2,0,P|385:154|481:110,1,190,8|0,0:0|0:0,0:0:0:0:
00:27:700 (3,1,1) - Jestem pewien że możesz to wszystko położyć trochę bardziej w prawo żeby przesuwało się myszką trochę zgrabniej. ;_;
00:29:944 (1) - Skarbie temu slajderowi stanął więc stał się po prostu za długi. Weź go skróć o 1/4 bo jest nie do rytmu.
00:29:944 (1) - Do normala raczej się nadaje, ale to najniższego poziomu w zestawie tak raczej niezbyt gdyby ktoś się mnie zapytał, a raczej nie w tym wypadku jak tak szybko widać obiekty jeden po drugim i to przy obecnym natężeniu.

Poza tym zgadzam się z tym co napisał tatatat - o ile izjacz gra się na tyle prosto że może być najniższym poziomem w zestawie to jednak bardziej adekwatna nazwa poziomu to Normal ze względu na tempo i natężenie obiektów w samej mapie. Radziłbym mimo wszystko zmienić nazewnictwo map z Izi na Normala i z mojego Normala na mojego Advanceda, chociaż to zależy już od ciebie. Nie widzę sensu w zmianie tego, tempo jest naprawdę wolne, natężnienie obiektów nie jest wysokie.

Insane
Misieeek weźże daj HP6 żeby HP spread był równy między poziomami. ;3; no dobra ;3;
00:24:890 - Misieeek weź tu wstaw kółko, czy ty wiesz jak trudno się tutaj gra bo brakuje podkreślenia wokali? ;3; całą mapę podkreślałem instrumenty, nie wokal.

BTW daję diff z moimi poprzednimi hitsoundami bo obecne mi się nie podobają, a że mogę tak zrobić no to robię tak bo ja żem Krfawy. XD
dzięki za mody
show more
Please sign in to reply.

New reply