forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
show more
IppE

kiisseli wrote:

Ammatinkin tässä välissä hankin, tosin niil papereil oon lähinnä persettäni pyyhkiny. Sit vähän töitä yritin. Nyt oon tässä.
Kuulostaa vahvasti datanomilta.
Wh1teh

IppE wrote:

kiisseli wrote:

Ammatinkin tässä välissä hankin, tosin niil papereil oon lähinnä persettäni pyyhkiny. Sit vähän töitä yritin. Nyt oon tässä.
Kuulostaa vahvasti datanomilta.
Voin konfirmoida että toimii hyvin vessapaperina tuo tutkintotodistus
kiisseli

IppE wrote:

kiisseli wrote:

Ammatinkin tässä välissä hankin, tosin niil papereil oon lähinnä persettäni pyyhkiny. Sit vähän töitä yritin. Nyt oon tässä.
Kuulostaa vahvasti datanomilta.
Ei oo datanomi, mut samassa pytingissä heikäläisten kans pyörittiin. Merkonomiks itteni luin eikä oo siitäkää mitää hyötyä ollu. :)
Baka94
En muista olenko koskaan postannu tänne joten teen nyt esittelyn mahdollisesti toiseen kertaan.

Eli, olen 21v tyyppi etelä-suomesta. Opiskelen toista vuotta kone- ja tuotantotekniikkaa. Rupesin vasta tässä viimeisen kuukauden tai kahden aikana pelaamaan osua "kunnolla", kun tuo tabletti löytyy ja aloin näppäimistöä käyttämään. Yleensä tulee pelattua 3,5-4* mappeja (tosin yhden 4,5* mapin oon läpässy pari kertaa B:llä). Osun ohella tulee piirrettyä, tehtyä musiikkia (tubesta löytyy samalla nimellä jos jotain kiinnostaa)/soitettua pianoa ja kitaraa ja pelattua muitakin pelejä (tosin aika harvoin jos ei ole peliseuraa). Kaveriksi voi pyytää jos haluaa.
Birdy
Tervetuloa tähän sairaaseen joukkoon. :roll:
Kabezi

Sanze wrote:

kahvia
RRRaven
jaa notta tähän aikaanko
Birdy
Tottahan toki.

ps. Olutta.
Madoka Megami
täysmehua?
Birdy
Jos on vaapukkamehua.
IppE

Birdy wrote:

Jos on vaapukkamehua.
Sanze
moi oon santeri
Birdy
mo
RRRaven
Moi santeri

Oliko kukaan kupliissa ;-;
IppE
Kävelin pikkusiskon kanssa ohi ja naureskelin ernuille.
RRRaven
Itsekin olet 3rnu
IppE
En sentään cossaa animehahmoja julkisesti tai muutenkaan habitukseltani vaikuta weeaboolta.

Hide that powerlevel yo.
RRRaven
Salaernu?
Depator

RRRaven wrote:

Salaernu
Tämä.
Pyigyli
Pöö, oon 21v, vekkuli. Täys nörtti, mutta näytän söpöltä ja normaalilta. Helsinkiin oon muuttanu Pohjois-Pohjanmaalta ja täällä opiskelen opeksi. Osu!Mania viehättää huomattavasti stantardia enemmän, niin sitä tulee Dotan lisäksi möttäiltyä. Animea katon nykyään aika harvoin ja syytän tästä koulua, vaikka todellisuudessa aika menee vaan peleihin ja youtubeen. Nimimerkki on joka paikassa pyigyli, niin steamissäkin saa lisätä, jos haluaa rentoa ja ammattitaitoista peliseuraa.
Wh1teh
"ammattitaitoista". aaalriiight paljo ämämär
Muuki
moi!!!!!!!!!!!!!
Rurree
Moi! puhun vain vähän suomea :(

I should really just continue this in English because I learned fuck all in Finnish during my stay in Finland but then again, hello. I'm 16, currently living in the Philippines (home country) but I lived in Finland for 2 years, at Leppävaara in Espoo due to my father's work. He still lives there and I will most likely go back in a few years. Perhaps then I'll be able to finally learn Finnish even if it's so challenging..
Birdy
Welcome to this sad subforum, Rurree.

Leppävaara is cool. I live a bus trip away from that place.

You can come and juoda Olutta™ with me any time.
Rurree
pian :)

I didn't know you live near Espoo? Would have been cool to meet up and shit, but I haven't been to Finland in almost 4 years, sadly..
Birdy
Technically I don't. I live in Eastern Helsinki. But still, there's the terminal 200m away from my home for 2 busses that go straight to Leppävaara. It takes like 50 minutes but it's a very simple trip.

We'll meet up someday. 8-)
eetubs
Morjesta morjesta. 17v ei enää kovin uusi pelaaja, mutta foorumeilla suht uusi tyyppi Lappeenrannasta, venäläisturistien mekasta kotoisin. Oon pelannu melkein jokaista pelimuotoa, ennen pelasin eniten maniaa ja olin mielestäni siinä ihan hyvä (peak rank #8800?), mutta se sit jäi vähän vähemmälle ja oonkin nyt alottanu standardin pelailun. Sellaset sieltä sit tänää, saapi tulla pyytelemään multiin jos kiinnostaa ja muutenkin heittää hyvää läppää mun kaa!
Saunamaisteri
moi oon suo mest
Fuyusch
Tampereella asuva lukiolainen ympyröitä klikkaava 17-vuotias poika, että moi.
RRRaven
Ympyröiden klikkailu on edelleen hasukaa
Orofil
Viisi kuukautta tässä pelailtu, aloittaessa 14v ja nyt 15v (Kuopiosta(paras kaupunki)). Addiktoiduin nopeasti ja nyt en muuta pelaakaan.
Strelol
26, Oulu, Osua ja olutta 4 kuukautta. Moninpelissä tulee oltua aika paljon, saa lisätä
KemZii
Vuos tässä takana jo huhhuh.
15vuotias ja Lapinlahdelta kotoisin.
pulloposti
Heippa kaikki! Täältä Keski-Pohjanmaalta oleva tyty.

Olen nähnyt tosi monta vuotta sitten, kun tuttuni pelasi Osua mutta en itse liittynyt silloin peli tiimiin. Tylsyyttäni mietin, mitä voisin tehdä ja sitten muistin tämän pelin. No siitähän se ajatus sitten lähti ja tähän peliin ollaan niin koukussa!!

+ aika aktiivinen tää suomi-foorumi..
Nikolai
onha tää
Nacrus
olen gamer
Samoyed
ok
v1hamiini
Yes.
Twiggeryy
Aamen
Birdy
pipel
show more
Please sign in to reply.

New reply