forum

Newsweek: Suomi on maailman paras maa

posted
Total Posts
22
Topic Starter
Mara
Mianki
Topic Starter
Mara
HAH.

(Katsokaa kommentit, suomalaiset käyvät kuumina.)
IppE
Paska maa suomi on.
UUSKA
heh nyt kuules hyvän vitsin heitit :) vai että suomi paras maa? kaukana siitä.
Topic Starter
Mara
Painukaa helvettiin täältä, weeaboot isäm maan petturit!
Orkel

LunaticMara wrote:

Tänne vaan
suomi paras?

lol
IppE

LunaticMara wrote:

Painukaa helvettiin täältä, weeaboot isäm maan petturit!
Sinä hiljaa, avatariskin on lähes yaoita.
Topic Starter
Mara

IppE602 wrote:

Sinä hiljaa, avatariskin on lähes yaoita.
hahahafaggot.jpg
Lanttu
Sano muut mitä hyvänsä niin minä ainakin rakastan tätä iisoa käpyläämme, hirviä ja järviä ja tasaista maisemaa, enkä muuttais täältä pois vaikka ilmaseksi pääsisin<3

Ja pidän myös pienestä laatikkokaupungistani vaikka täällä haiseekin paperitehdas.
Sutsuka

Lanttu wrote:

Sano muut mitä hyvänsä niin minä ainakin rakastan tätä iisoa käpyläämme, hirviä ja järviä ja tasaista maisemaa, enkä muuttais täältä pois vaikka ilmaseksi pääsisin<3

Ja pidän myös pienestä laatikkokaupungistani vaikka täällä haiseekin paperitehdas.
^

Ja eläköön laatikkokaupunki!
Vihdoin minäkin osaan suunnistaa jossain.
Shieva

Lanttu wrote:

Sano muut mitä hyvänsä niin minä ainakin rakastan tätä iisoa käpyläämme, hirviä ja järviä ja tasaista maisemaa, enkä muuttais täältä pois vaikka ilmaseksi pääsisin<3

Ja pidän myös pienestä laatikkokaupungistani vaikka täällä haiseekin paperitehdas.
Niin haisee.

Mutta oon ihan samaa mieltä. Paitsi ois se ihan kiva kokeilla joskus millasta muualla ois. Silti Suomi on omasta mielestäni paras maa vaikka ei täydellinen olekaan. Parempi kun joku Amerikka ainanki.
Mukku
En ole ikinä ymmärtäny mistä siinä on kysymys kun ihmiset valittaa että Suomi on niin perseestä. Enkä tajua vieläkään.
Topic Starter
Mara

Mukku wrote:

En ole ikinä ymmärtäny mistä siinä on kysymys kun ihmiset valittaa että Suomi on niin perseestä. Enkä tajua vieläkään.
Matkustaneet liian vähän. Liikaa mediaa.
IppE

LunaticMara wrote:

Mukku wrote:

En ole ikinä ymmärtäny mistä siinä on kysymys kun ihmiset valittaa että Suomi on niin perseestä. Enkä tajua vieläkään.
Matkustaneet liian vähän. Liikaa mediaa.
Viittasin lähinnä politiikkaan kylläkin, onhan tämä maantieteellisesti hieno paikka.
oleg316
Suomi on kyllä ihan hyvä maa. Siisti ja kaunis. Mutta mun mielestäni kotimaani Venäjä on kuitenkin parempi! Sen lisäksi Venäjän lipussa on enemmän värejä: valkoinen, sininen ja punainen. Teidän lipusta punainen valitettavasti puuttuu.
Lanttu

oleg316 wrote:

Suomi on kyllä ihan hyvä maa. Siisti ja kaunis. Mutta mun mielestäni kotimaani Venäjä on kuitenkin parempi! Sen lisäksi Venäjän lipussa on enemmän värejä: valkoinen, sininen ja punainen. Teidän lipusta punainen valitettavasti puuttuu.
Minusta on ihanaa kun ulkomaalaiset puhuvat suomea<3 8)
Topic Starter
Mara
Mitä ihmettä? Ainoastaan yksi kielioppivirhe! Tällä venäläisellä on oikeasti mahdollisuuksia oppia kieli täydellisesti.
IppE

LunaticMara wrote:

Mitä ihmettä? Ainoastaan yksi kielioppivirhe! Tällä venäläisellä on oikeasti mahdollisuuksia oppia kieli täydellisesti.
Sitten kun suomalaiset itse osaisi kielen täydellisesti...

*Tuijottaa Kdeff käyttäjänimellä tunnettua henkilöä*
Topic Starter
Mara

IppE602 wrote:

*Tuijottaa Kdeff käyttäjänimellä tunnettua henkilöä*
Missä hän edes on? Ei ole näkynyt miestä ainakaan foorumeilla.
IppE

LunaticMara wrote:

Missä hän edes on? Ei ole näkynyt miestä ainakaan foorumeilla.
Tossa se oli koulussa viel tunti sitten, nyt oon täällä yksin ;_;
Pegram
Suomi on mutten hyvempi maa kui muut maa muta kieltä en pidä.
Please sign in to reply.

New reply