forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
heintsi
Minen osta mitää peliä ennenku jumpgate evolution julkastaan, eli tän vuoden puolella.
Siitä puheenollen, tietääkö kukaan mitään ilmasia avaruusmorppeja?
Mara
No päätin sitten pelata hieman itse, kun kukaan ei halunnut ostaa sitä.

miikkak
Huh huh.
Orkel

Mukku wrote:

Osaan Dango Daikazokun pianolla

jee o/
Sama täällä. Eka kappale minkä opettelin sillä soittamaan :D

Clannad on parhautta.
Topic Starter
IppE
Tuli tässä mieleen että jos jollain on replay josta haluaa videon niin tökkii mua vaikka pm:llä tai jotain, teen ihan mielelläni noita videoita.
miikkak

IppE602 wrote:

Tuli tässä mieleen että jos jollain on replay josta haluaa videon niin tökkii mua vaikka pm:llä tai jotain, teen ihan mielelläni noita videoita.
Videoista puheen ollen, käykää vapaasti kattomassa mun osu! videoita youtubessa: http://www.youtube.com/user/miikkak112?feature=mhw5
Kaikki ei oo ihan niitä parhaita suorituksia...

Edit: Viikonlopun aikana pyrin päivittämään tota... Pari videota on facebookissa ja sit koneella viel uppaamatta youtubeen.
Mara
Minua väsyttää. En halua mennä kuitenkaan nukkumaan.
Mukku

Orkel wrote:

Mukku wrote:

Osaan Dango Daikazokun pianolla

jee o/
Sama täällä. Eka kappale minkä opettelin sillä soittamaan :D

Clannad on parhautta.
Oma eka taisi olla Nalle Puhin sadelaulu tai joku vastaava :D

Aika helppo on myös tuo You niminen kappale Higurashi no Naku Koro ni sarjasta. Sekin jännältä kuulostaa. Oisin halunnu opetella sen Higurashi no Naku Koro ni alkutunnarin jonka nimi on sama ko sarjanki. Ei taidot vaan riitä :D
Topic Starter
IppE

miikkak wrote:

Videoista puheen ollen, käykää vapaasti kattomassa mun osu! videoita youtubessa: http://www.youtube.com/user/miikkak112?feature=mhw5
Kaikki ei oo ihan niitä parhaita suorituksia...
Eipä ne mullakaan oo parhaita suorituksia, mutta ompahan niitä sitten jo 107 kappaletta :3
Ja suurin osa jo 720p muodossa :D ( h.264 <3 )

Teen tässä kokeita jos tosta XviD 5 codekista olis johonkin, mutta näyttää siltä että h264 vie HD tasolla aika kyytiä samalla bitratella.
heintsi
Olisipa itelläkin taito soittaa pianoa niinku siskolla, tuolla se vääntää menemään jotai hienoo jazzkipaletta.
ensimmääsenä pianolla opettelin kissanpolkan :D Ja siihen ne kaksikätiset laulut jääkin omalta kohdalta. Pitäs kai joskus tutkailla paremmi tota kosketinsoitinta.
Shieva
Munki sisko osaa soittaa aivan törkeen hyvin pianolla, ite osaan vaan Narutosta Sadness and sorrowin yhellä kädellä ja sitte jotain superhelppoja pianokirjojen kappaleita. Enpä osaa oikein muitakaan soittimia soittaa eikä oo intoa harjotella.
Mara
Kukaan ei osaa soittaa täällä mitään, mitä voitin?
Topic Starter
IppE

DataCirno wrote:

Kukaan ei osaa soittaa täällä mitään, mitä voitin?
Voitit karvasen makkaran naamaas

"oih, osu"
Mara

IppE602 wrote:

DataCirno wrote:

Kukaan ei osaa soittaa täällä mitään, mitä voitin?
Voitit karvasen makkaran naamaas

"oih, osu"
Oih, kylläpäs IppE on tuhma tänään. ; )
bladize
.
Sutsuka
Minäpäs soitan HUULIHARPPUA.
Tulis teilläki kyyneleet silmiin kun minä sillä soitan jaakko kullan.
detonator300
Basso ja akustinen kitara soi mun käsissä ihan kohtuu hyvin.

Sutsuka wrote:

Minäpäs soitan HUULIHARPPUA.
Tulis teilläki kyyneleet silmiin kun minä sillä soitan jaakko kullan.
Katotaan sit vasta kun ite kuulen. ;)
heintsi

Sutsuka wrote:

Minäpäs soitan HUULIHARPPUA.
Tulis teilläki kyyneleet silmiin kun minä sillä soitan jaakko kullan.
JAHAS nyt lähdettiin tuolle linjalle.
Oon soittanu joskus 8 vuotta haitaria mutta nykyää harmonikka o vaihettu toyota carinaan joka seki on menneisyyttä.
Kunpa vaan en olisi lopettanut ennenkun tiesin folk metal bändeistä.. tod näk olisin jossain semmosessa nykyään =D
Topic Starter
IppE
Asiasta villasukkaan, videoita koska en viittis double postata youtube video collection threadiin.
Vielä ainakaan.















Jotenkin innostuin kun sain x264 encoderin toimiin kunnolla :>
miikkak

IppE602 wrote:

Jotenkin innostuin kun sain x264 encoderin toimiin kunnolla :>
Haluutko kertoa, et miten teet noi videot? Jos sulla on joku hyvä keino, voisin itekki alkaa käyttämään sitä...
Topic Starter
IppE

miikkak wrote:

Haluutko kertoa, et miten teet noi videot? Jos sulla on joku hyvä keino, voisin itekki alkaa käyttämään sitä...
viewtopic.php?f=24&t=27838

derp derp
Mara
Hemmetin hiljaista. Minulla on nyt yhdeksän reikää hampaissa.
Mukku
Minulla ei ole ollut ikinä reikiä hampaissa. "Minulla on kaunis hymy koska pesen hampaani joka päivä" luokkakaveria lainaten :>
heintsi
reiänalkuja on itellä ollu muutama mutta siinäpä se. sinänsä ihme sillä syön karkkia ym monta kertaa viikossa.
Näistä halvan salmiakkimatoista tulee muuten oksettava olo vaikka söis vaan yhden. Mitä mieltä on Mukku the"I like licorice and Osu"?
Topic Starter
IppE
Sama juttu kun heintsillä, reiänalkuja ollut viimeset nejlä vuotta joka hammaslääkärikäynnillä muttei niistä koskaan mitään ole tullut.
Shieva
En tiie mikä mun hampaissa on kun pesen ne kahesti päivässä enkä ees syö kauheesti makeeta ja silti on miljoona reikää DDX Mulle on jopa kerran tehty juurihoitoa ja muutenki paikkailtu kamalan monta kertaa. Nyt on taas mahollisesti yks reikä pitkästä aikaa, vihloo mukavasti x____x

Mäkään en tykkää kauheesti lakusta enkä salmiakista. Sisut ja jotku muut menee mutta tällaset mustat mitkä on sekotuskarkkipusseissa niin hyi.

Lauantaina ois tanssipelikisat (Kissojen kilpailut) mulla~. Ja kunto on ihan huono ;___; Mutta hauskaahan sinne mennään pitämään.
Sutsuka
.
heintsi
Launtaipussin(karkkipussi) mustat autot on paras salmiakin olomuoto, ja itsekin lähinnä hedelmäkarkkeja ja suklaata napostelen.

Mustasta puheenollen eilen minulta tultiin kysymään töissä että "onko teillä myynnissä sellaista mustaa juttua, joskus kaksi vuotta sitten viimeks ostin sellaisen täältä?" Kysyin sitten asiakkaalta niin että mistä mustasta esineestä on kyse. Asiakas tähän vaan:"emminä tiedä, puutarhanhoitoon se liitty"
Melko turhauttavaa oli sitten etsiä mustaa esinettä hyllystä tietämättä, mitä on etsimässä.
En ole ollu ku 4 päivää töissä ja heti tulee näin vaikeita kysymyksiä.

Tanssipelikisat? Missä sellaiset järjestetään? Ja peukkuja Shievalle.
Shieva

Sutsuka wrote:

Reikiä ollu jokaisessa hampaassa ja nyt pitäs ennen koulujen loppua mennä paikkaamaan, kun on vielä ilmasta. :/
Mulla sama juttu, pitäs jaksaa varata aika joskus, tosin aikaa on vielä reilu vuosi. En kyllä tiie miten pitkään saa jonottaa sinne lääkäriin.

heintsi wrote:

Tanssipelikisat? Missä sellaiset järjestetään? Ja peukkuja Shievalle.
Hesassa Tennispalatsissa, lisää tietoa täällä. Ja kiitoksia 8D
Mukku
Olisiko lakritsa sitten hammasystävällisempää? :D

heintsi wrote:

reiänalkuja on itellä ollu muutama mutta siinäpä se. sinänsä ihme sillä syön karkkia ym monta kertaa viikossa.
Näistä halvan salmiakkimatoista tulee muuten oksettava olo vaikka söis vaan yhden. Mitä mieltä on Mukku the"I like licorice and Osu"?
En ole maistanu. Lakritsista tykkään enemmän ko salmiakista :>

Ja tuo titteli on kyllä aika bullseye. Eilenki osua pelatessa söin 300g pussillisen lakritsaa :D
miikkak
Repikääs tästä: Ens viikon torstaina tulee vuosi täyteen siitä ku viimeks söin karkkia.
Mara

miikkak wrote:

Repikääs tästä: Ens viikon torstaina tulee vuosi täyteen siitä ku viimeks söin karkkia.
Easy Moodo : Älä syö paskaa vuoteen.
Normal Moodo: Älä juo maitoa vuoteen. (Huom - pelkkää maitoa.)
Arcade Moodo: Älä syö karkkia vuoteen.
Lunatic Moodo: Älä juo olutta vuoteen.
Extra Moodo: Älä syö terveellistä ruokaa vuoteen.
DATACIRNO MOODO: Älä käy ulkona vuoteen.
Topic Starter
IppE

DataCirno wrote:

miikkak wrote:

Repikääs tästä: Ens viikon torstaina tulee vuosi täyteen siitä ku viimeks söin karkkia.
Easy Moodo : Älä syö paskaa vuoteen.
Normal Moodo: Älä juo maitoa vuoteen. (Huom - pelkkää maitoa.)
Arcade Moodo: Älä syö karkkia vuoteen.
Lunatic Moodo: Älä juo olutta vuoteen.
Extra Moodo: Älä syö terveellistä ruokaa vuoteen.
DATACIRNO MOODO: Älä käy ulkona vuoteen.
Kuitenkin oot jossain käyny pihalla vuoden aikana, uso tsuke!
Mara

IppE602 wrote:

Easy Moodo : Älä syö paskaa vuoteen.
Normal Moodo: Älä juo maitoa vuoteen. (Huom - pelkkää maitoa.)
Arcade Moodo: Älä syö karkkia vuoteen.
Lunatic Moodo: Älä juo olutta vuoteen.
Extra Moodo: Älä syö terveellistä ruokaa vuoteen.
DATACIRNO MOODO: Älä käy ulkona vuoteen.
Kuitenkin oot jossain käyny pihalla vuoden aikana, uso tsuke![/quote]

No okei, kerran kävin hakemassa postin. >:s
detonator300

DataCirno wrote:

DATACIRNO MOODO: Älä käy ulkona tietokoneella vuoteen.
Tein pienen korjauksen. :D
Mara
...m-mutta enhän minä noin vaikeaa voi suorittaa!
Topic Starter
IppE
On kyllä aika paha toi detonatorin.

Lobotomialeikkaus vois auttaa :D
Mara
No en kyllä tosin kestäisi olla edes viikkoakaan ilman konetta..
Topic Starter
IppE
Hah, itse joudun kestämään 2 viikkoa ilman konetta kesällä virossa.



:cry:
Shieva
Itelläni pisin aika mitä oon ollu ilman konetta oli viimeeks luultavasti riparillakesällä '08, jollon olin jotain viikon ilman. Vähän huijasin, kun ripari kesti 10 päivää, niin yhtenä päivänä sai käydä jossain (aikaa oli pari tuntia), niin kävin sillon kotona koneella 8''DD Nykyään käyn joka päivä koneella ihan koulunki takia. Nyt tän viikonlopun oon ilman omaa konettani, mutta luultavasti siskon koneella saan kävästä netissä.

Ois toi vuosi jo aika mahoton. Sitten tietty jos ois paljon muuta tekemistä niin kestäis olla pitemmän aikaa.
show more
Please sign in to reply.

New reply